SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Prima versie. Of het de mooiste versie is durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:12 schreef DJ11 het volgende:
De enige echte beste versie van dit nummer. Niet de eerdere versies, niet de latere remakes, maar deze uit 1997:The Source feat. Candi Staton - You Got The Love (Now Voyager radio edit)
Mooi nummer.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn alweer volop liedjes uitgebracht die aan Nationale Songfestivals meedoen. Ook Nederland maakte bekend welke artiest komend jaar meedoet. Ik heb maar eens even een liedje uit de oude doos gehaald:Franco Battiato & Alice - I Treni Di Tozeur
Dan zou ik een uitvoerig muzikaal-technisch betoog moeten houden, maar geloof me... Deze versie, met die fraaie break in het midden, is echt het mooist.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Prima versie. Of het de mooiste versie is durf ik niet te zeggen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:16 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn alweer volop liedjes uitgebracht die aan Nationale Songfestivals meedoen. Ook Nederland maakte bekend welke artiest komend jaar meedoet. Ik heb maar eens even een liedje uit de oude doos gehaald:Franco Battiato & Alice - I Treni Di Tozeur
Ik vind dat ook. Maar Claude is een prima keuze. Ik heb er in mei 2023 al eens iets over gezegdquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben wel stiekem benieuwd naar het nummer van Nederland. De selectiecommissie was zo enthousiast. Ik vind nog steeds dat we dit jaar niet mee hadden moeten doen.
Ja mee eens. Ook wel wat jammer om na zo'n jaar mee te moeten doen. Er zal toch steeds constant over Joost gepraat worden. Maar Claude is wel een goede keus.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben wel stiekem benieuwd naar het nummer van Nederland. De selectiecommissie was zo enthousiast. Ik vind nog steeds dat we dit jaar niet mee hadden moeten doen.
Hey sinterklaaskapoentje..... hij leeft ook nog.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Er komt straks een Shii-proof kerstsingle aan.
Ik dacht even dat ik George Michael hoordequote:Op zaterdag 21 december 2024 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Komt er zo aan... Eerst nog even deze:The Shamen - Heal (The Separation) (Organ mix)
Wat houdt een Shii=proof kerstsingle in?quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Er komt straks een Shii-proof kerstsingle aan.
approved by Shiiquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat houdt een Shii=proof kerstsingle in?
Shii heeft smaak en kan een Pet Shop Boys-nummertje op z'n tijd wel waarderen, vandaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat houdt een Shii=proof kerstsingle in?
Wat een timing.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Stel je voor: je schrijft een liedje waarin je uiteenzet dat het zelden sneeuwt met kerst; iets dat feitelijk juist is. En precies als je het commercieel uitbrengt, ligt er in je thuisland een ongekend dik pak sneeuw. We schrijven 2009.Pet Shop Boys - It Doesn't Often Snow At Christmas (new version)
Gelukkig hebben ze het niet "It doesn't ever snow at christmas" genoemd. Ze hielden rekening met dit soort scenario's.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Stel je voor: je schrijft een liedje waarin je uiteenzet dat het zelden sneeuwt met kerst; iets dat feitelijk juist is. En precies als je het commercieel uitbrengt, ligt er in je thuisland een ongekend dik pak sneeuw. We schrijven 2009.Pet Shop Boys - It Doesn't Often Snow At Christmas (new version)
Jaaaa zit sinds gisteren weer op fokquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Hey sinterklaaskapoentje..... hij leeft ook nog.
Louis didn't understood the assignmentquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het klinkt niet zo, maar het is toch echt de titelsong van een James Bond-film:Louis Armstrong - We Have All The Time In The World
Bij mijn weten is het door John Barry geschreven, die heel graag wilde dat Louis Armstrong het zou zingenquote:Op zaterdag 21 december 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Louis didn't understood the assignment
Het was een prima nummer, daar niet van.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het door John Barry geschreven, die heel graag wilde dat Louis Armstrong het zou zingen
Henk de Roo ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Vrede op aarde, etc:The Buoys - Give Up Your Guns
Overigens is de gitarist van deze band deze week overleden.
Ja, triest. Maar ja... het was een hit in de jaren 80 hè...quote:
Slecht excuus om geen jaren 80 plaat te hoeven draaien.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, triest. Maar ja... het was een hit in de jaren 80 hè...![]()
Misschien wil Melting 'm straks wel voor je draaien.
Kan soms heel lang duren voordat ze luisteren. Ik blijf hopen vanavond.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Slecht excuus om geen jaren 80 plaat te hoeven draaien.
Maar ik ga het voorstellen.
Ruth heb ik nooit iets gevonden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Deze stond niet gepland, maar ik typte "Vrede op aarde..." en dacht toen ineens hieraan:
Ruth Jacott - Vrede
Totaal onbedoeld. Maar de tekst van dit liedje is prima. En het is onze beste inzending ooit.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
En zo krijgt de kerst een ESF-sausje.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:44 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kan soms heel lang duren voordat ze luisteren. Ik blijf hopen vanavond.
Ik hoorde 'm deze week op de radio en ik wist dat het een favoriet onder R49-luisteraars is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik durfde hem niet als verzoekje in te dienen omdat het een Kerstplaat is. Maar daar is hij gelukkig toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |