SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dit was ook een goeie geweest voor Rickquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zeker weten SAW.
Jason Donovan - Too Many Broken Hearts
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:06 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zeker weten SAW.
Jason Donovan - Too Many Broken Hearts
Dacht dat het Rick was.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit was ook een goeie geweest voor Rick
Je kent Stock, Aitken en Waterman toch wel?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja okee, maar komt dit nummer in die film voor?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:10 schreef livelink het volgende:
Lionel Ritchie - Dancing on the ceiling
Jawel, maar ik leg al die linkjes verder niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kent Stock, Aitken en Waterman toch wel?
Ik was te lui om de namen voluit te typenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, maar ik leg al die linkjes verder niet.
#metooquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:12 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was te lui om de namen voluit te typen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:14 schreef Shii het volgende:
Don't leave me this way - The Communards
Welterusten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Maar goed, prettige voortzetting hier!Ik ga maffen!
Thx voor de deuntjes!
Trusten!quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Thx voor de deuntjes!
Welterustenquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:17 schreef ToT het volgende:
Thx voor de deuntjes!
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer ken ik wel, maar geen idee wie het zingt
Is dit wel The Voice? De stem klinkt anders.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:28 schreef livelink het volgende:
The Voice met ???? - New York, New York
Ja, ik twijfel nu ook inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is dit wel The Voice? De stem klinkt anders.
Ben je er al voor naar de dokter geweest?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor soms twee stemmen door elkaar. Dit is vast Frank met iemand anders.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat hadden ze niet moeten doen…
Talk talk
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je er al voor naar de dokter geweest?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je er al voor naar de dokter geweest?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ja. Ik schijn te lijden aan Meltingitis.
Dat is niet zo erg als Voutitis.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Bij jullie ook al?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ER STAAT EEN PAARD IN DE GANG
IK HERHAAL:
MANA MANA TUTUDUUUU
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ER STAAT EEN PAARD IN DE GANG
IK HERHAAL:
MANA MANA TUTUDUUUU
Even verbeterdquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ER STAAT EEN WORDT GEPAARD IN DE GANG
IK HERHAAL:
MANA MANA TUTUDUUUU
Zou zomaar eens kunnenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar even gekeken
Ik heb altijd wel 1 oog op de gang als Melting draait.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor de zekerheid toch maar even gekeken
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 1 oog op de gang als Melting draait.
Ik was nog met een paard in de gang bezig. Wat dan wel weer bij een dierenwinkel past.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:39 schreef Melting het volgende:
Shii die bij een PSB nummer sneller is dan DJ11.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:39 schreef Melting het volgende:
Shii die bij een PSB nummer sneller is dan DJ11.
Je laat Vout wel eens achter de knoppen.quote:
Ja he.. ben blij dat ik niet de enige ben….quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel 1 oog op de gang als Melting draait.
Ja, dat doe ik voor jullie gemoedsrust en mijn veiligheid.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je laat Vout wel eens achter de knoppen.
Moet ik Veilig Thuis voor je inschakelen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik voor jullie gemoedsrust en mijn veiligheid.
Je bent goed op dreefquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik iets herken en ga dan als een gek tikken.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet ik Veilig Thuis voor je inschakelen?
Ik heb hier trouwens wel het singletje van, dus wel een nummer dat ik ook erg leuk vond/vind.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent goed op dreef![]()
Dat als een gek tikken herken ik wel
Je loopt lekker op de maat bij dit nummer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben allang blij als ik iets herken en ga dan als een gek tikken.
Denk dat ze nog gekker staan te kijken als ze horen dat jullie het bed delen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Denk dat die wel gek staan te kijken als ze horen dat ik Vout niet eens aan kan.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Denk dat ze nog gekker staan te kijken als ze horen dat jullie het bed delen.
Die kijken nergens meer van op, joh. Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:44 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Denk dat die wel gek staan te kijken als ze horen dat ik Vout niet eens aan kan.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Denk dat ze nog gekker staan te kijken als ze horen dat jullie het bed delen.
Ik had hem ook, tot de RCD hem meenam met de rest van mijn hinderden singlesquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb hier trouwens wel het singletje van, dus wel een nummer dat ik ook erg leuk vond/vind.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had hem ook, tot de RCD hem meenam met de rest van mijn hinderden singles
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had hem ook, tot de RCD hem meenam met de rest van mijn hinderden singles
Dat was het risico van Radiopiraat zijn.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:51 schreef Shii het volgende:
Living Doll - Cliff Richard en the Young Ones
Wel gigantisch balen dat alles in beslag is genomen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was het risico van Radiopiraat zijn.
Ik draaide niet eens zelf toen het gebeurde…
Echt alles werd meegenomen en alles werd vernietigd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Wel gigantisch balen dat alles in beslag is genomen.
Jeetje heftig zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 23:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt alles werd meegenomen en alles werd vernietigd.
Een goede bekende van me was ook piraat en die moest stoppen omdat hij anders zijn baan bij de PTT kwijt zou raken.
Het is een steengoed nummerquote:Op zaterdag 7 december 2024 23:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ook weer een nummer dat ik erg goed vond vroeger en nu nog steeds.
quote:Op zondag 8 december 2024 00:02 schreef Symphonic het volgende:
https://nieuwspaal.nl/technotronic-moet-stoppen-met-oppompen-jam/
quote:Op zondag 8 december 2024 00:02 schreef Symphonic het volgende:
https://nieuwspaal.nl/technotronic-moet-stoppen-met-oppompen-jam/
Welterusten.quote:Op zondag 8 december 2024 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo afsluiten.
Tijd om te gaan slapen. Dank Melting
Welterusten Symphonicquote:Op zondag 8 december 2024 00:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo afsluiten.
Tijd om te gaan slapen. Dank Melting
Nee, onze enige echte, eigen Melting is jarigquote:Op zondag 8 december 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
Of misschien een andere luisteraar die jarig is? Rataplan?
Die is in November ergens jarig. Ik meen de 6e.quote:Op zondag 8 december 2024 00:05 schreef livelink het volgende:
Of misschien een andere luisteraar die jarig is? Rataplan?
quote:Op zondag 8 december 2024 00:05 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie nu deze![]()
![]()
![]()
![]()
https://nieuwspaal.nl/psv(...)-weer-niet-gescoord/
Dank je wel.quote:Op zondag 8 december 2024 00:07 schreef Dj_Vout het volgende:
Nou.... dan ook maar gefeliciteerd van mij!
[ afbeelding ]
Lief zijn voor Melting vandaag he. Bak eens een taart voor hem of zo.quote:Op zondag 8 december 2024 00:07 schreef Dj_Vout het volgende:
Nou.... dan ook maar gefeliciteerd van mij!
[ afbeelding ]
Dat is niet goed voor hem.quote:Op zondag 8 december 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Lief zijn voor Melting vandaag he. Bak eens een taart voor hem of zo.
Oh ja, dat is ook zo. Een hartige taart dan.quote:Op zondag 8 december 2024 00:09 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor hem.![]()
Maar ik zal aardig voor hem zijn.
quote:Op zondag 8 december 2024 00:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo. Een hartige taart dan.
Welterusten en goede reis gewenst alvast.quote:Op zondag 8 december 2024 00:16 schreef brother52 het volgende:
Ga niet meer inschakelen. Morgen redelijk vroeg op voor een weekend. Moet naar het verre oosten.
Welterusten.quote:Op zondag 8 december 2024 00:16 schreef brother52 het volgende:
Ga niet meer inschakelen. Morgen redelijk vroeg op voor een weekend. Moet naar het verre oosten.
Jij doet rare dingen als je jarig bent hoor.quote:
Jaartje ouder hè?quote:Op zondag 8 december 2024 00:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij doet rare dingen als je jarig bent hoor.
Je vergat de G..... dat is je vergeven.quote:
Blijft inderdaad erg fijn. Forever young is ook mooi. En scoort beter in de top 2000.quote:
Ik denk dat je geen biertje meer moet pakken vanavond.quote:Op zondag 8 december 2024 00:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik bedenk me nu dat de songtitel "Big in China" gelukkig niet bestaat.
Kan betekenen: klein varken in een Aziatisch land.
Maar ook: succesvol ondernemen in porselein
Ik zou zelf liever voor het laatste kiezen.quote:Op zondag 8 december 2024 00:26 schreef DJ11 het volgende:
Ik bedenk me nu dat de songtitel "Big in China" gelukkig niet bestaat.
Kan betekenen: klein varken in een Aziatisch land.
Maar ook: succesvol ondernemen in porselein
Morgenmiddag een gezellig samen zijn gepland. Tot volgende week zaterdag.quote:Op zondag 8 december 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
Zo, ik schrok er van. Zo'n vrouw die ineens in mijn oor begint te hijgen.
Maar dank je wel Melting, dat je ons hebt uitgenodigd voor je feestje. Het was gezellig! Welterusten en dan ben je morgen als je wakker wordt nog steeds jarig
Dank je wel.quote:Op zondag 8 december 2024 10:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Melting![]()
Ik ben thuis, dus als je uitzendt, schakel ik wel inquote:Op dinsdag 10 december 2024 17:11 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nog een goedemiddag allemaal
Is er vanavond vanaf 19:00 behoefte aan een radio show?
Anders wil ik deze wel verzorgen (tot maximaal 20:30)
Oh, dat zou leuk zijn, maar ik ben er vanavond helaas niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:10 schreef DJ11 het volgende:
Misschien haal ik na 20:30 uur de lang vergeten DJ Göp (wie kent 'm nog) nog wel even van stal.
[ afbeelding ]
Fijne avond alvast toegewenst livelinkquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat zou leuk zijn, maar ik ben er vanavond helaas niet.
Dank je! Veel plezier met draaien zometeen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Fijne avond alvast toegewenst livelink
Ah gelukkig, zit op een "nieuwe" pc en had daar mixx nog niet ingesteld.quote:
Ah, die van Nail On The Head, toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah gelukkig, zit op een "nieuwe" pc en had daar mixx nog niet ingesteld.
Maar ging dus goed![]()
Duke Special, en van zijn laatste projecten.
Dat nummer kende ik niet van hem , straks maar even luisterenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, die van Nail On The Head, toch?
Leuk nummer was dat. Dit klinkt ook prima.
Alleen als je het goed hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als The Editors. Geen idee of ik hier ook punten mee verdien?
Klopt met : Escape the Nestquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit klinkt als The Editors. Geen idee of ik hier ook punten mee verdien?
Gewoon als op zaterdagavond bij Melting: elk goed antwoord is 0 punten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt met : Escape the Nest
Dan zou ik de punten ook moeten bijhouden
Ik moet nu aan dat Kinderen voor Kinderen-liedje denken: hij mag dit jaar de pakezel zijnquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Laatste pakket zit dicht. Is heel leuk hoor, die pakketten samnestellen, maar het inpakken is wel een klus. Morgen gaan we ze allevier verzenden, ik zoek nog een pakezel
Dan wederom 0 puntenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:12 schreef DJ11 het volgende:
Swingbeat, altijd lekker. De vorige kende ik niet, deze ook niet.
Echt respect hoor! Voor alle shoppers. Lijkt me een ongelooflijk zware klus.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Laatste pakket zit dicht. Is heel leuk hoor, die pakketten samnestellen, maar het inpakken is wel een klus. Morgen gaan we ze allevier verzenden, ik zoek nog een pakezel
Dat is dan wel naar jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren allebei afgelopen week ziek, ik ben er nog niet helemaal, Symph zegt dat hij nu weer ok is. Hij had zich zowaar ziekgemeld, dat gebeurt nooit.
We zijn er wel even zoet mee geweest, maar het is altijd weer leuk als je dan een pakket kunt maken met soms onmogelijke wensen/voorkeurslijstjesquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt respect hoor! Voor alle shoppers. Lijkt me een ongelooflijk zware klus.
Beterschap gewenstquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren allebei afgelopen week ziek, ik ben er nog niet helemaal, Symph zegt dat hij nu weer ok is. Hij had zich zowaar ziekgemeld, dat gebeurt nooit.
Ik ken de band niet zo goed, maar die stem van de zangeres is vrij herkenbaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:19 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
DJ11 is op dreef![]()
Met het nummer: Pokémon
Dat klopt wel ja, althans voor mijn gevoel wel.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken de band niet zo goed, maar die stem van de zangeres is vrij herkenbaar
Nogmaals een fijne avond toegewenst livelinkquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
En ik ben er alweer vandoor. Dank je wel aRd en fijne avond allemaal!
Fijne avondquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Fijne avondquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik kende de stem, het duurde alleen even voor ik hem doorhad.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt met het nummer : De hoge heren van het dorp
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
aRd stuitert zo heerlijk alle kanten op. Zelfs Knokkels en Melting maken het niet zo bont
Dat is wat minder handig. Ik draai trouwens altijd met koptelefoon op; vind ik fijner werken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heb tegenwoordig een ander monitor, mooi ding alleen elke 16 uur is er een Panel Protect geval en dat duur soms 6 minuten. En dan is het scherm op dat moment niet bruikbaar. En als je het probeert uit te stellen komt het iedere minuut weer terug. Nou ja normaal ook geen probleem alleen nu wat minder praktisch.
Nou ja hoe ik naar het geluid luister maakt niet zo heel veel uit als ik mixx niet kan bedienenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is wat minder handig. Ik draai trouwens altijd met koptelefoon op; vind ik fijner werken.
Dat lijkt me knap lastig.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:36 schreef anotherRandomdude het volgende:
Heb tegenwoordig een ander monitor, mooi ding alleen elke 16 uur is er een Panel Protect geval en dat duur soms 6 minuten. En dan is het scherm op dat moment niet bruikbaar. En als je het probeert uit te stellen komt het iedere minuut weer terug. Nou ja normaal ook geen probleem alleen nu wat minder praktisch.
Nou ja ik zit in principe geen 16 uur op een dag achter mijn pc. Dus kleine notitie voor mijzelf de volgende keer het handmatig te starten voordat ik een radio show start.quote:
Böhse Onkelz - Auf gute Freundequote:Op dinsdag 10 december 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Welke band is dit? Einstürzende Neubauten of zoiets?
Betere titel dan Transistersquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren bijzondere film op filmbox gekeken, heel interessant als je wat hebt met de (vrouwelijke) pioniers qua electronische muziek en synthesizers. https://sisterswithtransistors.com/
Echt de moeite waardquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Betere titel dan TransistersIk zal 'm eens onthouden.
Ik dacht even dat het Meau was.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Het kan echt vele, vele malen erger, geloof me. Ik hoor bij de nieuwe muziek weleens "zangeressen" waarbij je amper doorhebt dat ze in het Nederlands zingen.
Ik moest het opzoeken, eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:52 schreef anotherRandomdude het volgende:
De groep van het vorige nummer heet namelijk : Wies
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Ah, metal, dat hadden we nog niet gehad
(Klinkt prima hoor)
Ah leuk, welk nummer is dat waar je naar refereert?quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb zaterdag nog een obscuur discoliedje gedraaid dat de Sparks eind jaren 70 voor zangeres Noël schreven. Het blijft een fascinerend duo, al meer dan 50 jaar actief.
Noël - Dancing Is Dangerous (Part One)quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah leuk, welk nummer is dat waar je naar refereert?
Mooi gemaakt toen jaquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam deze nog tegen, een oudje:
[ afbeelding ]
Wist ik echt niet. Maar het verrast me ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt het is ook de zelfde zanger: Micheael Holm
Bedankt voor het luisteren Symphonic en Doedezemaar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:12 schreef Symphonic het volgende:
Na dit nummer gaan wij overschakelen naar de tv.
Was een leuk uur, dankjewel
Bedanktquote:Op dinsdag 10 december 2024 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit trouwens een fraai stukje muziek.
Ken je Cody Fry, aRd? Dat is een artiest die ontzettend veel met orkest werkt. Hij heeft recent een cover van The Sound Of Silence uitgebracht. In tegenstelling tot de Disturbed-versie is dat geen versie waarvan je de rillingen over de rug lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |