Bean staat op punt van beginnen, na Idioten op de weg.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben thuis
O, de sessie is al voorbij
Ze viel me in dit decor 100% mee ja, eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:00 schreef wimderon het volgende:
Je kunt van alles zeggen, maar Merel kijkt wel vaker dartsen zo te horen. Geen type John van Lottum.
EN nog zonder walkover ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben thuis
O, de sessie is al voorbij
Moeten is een groot woord. Je kan gewoon vrij nemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere normale nederlander moet gewoon werken op zijn verjaardag hoor
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
9 uit 13 voor Dolan. Mooi op koers om te pieken tegen Van Gerwen
Maar waarom zou je dat doen op volwassen leeftijd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord. Je kan gewoon vrij nemen.
Dat zou leuk zijn bij erg veel mensen, maar niet bij Dolanquote:
Felicitaties van collega's ontwijkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat doen op volwassen leeftijd.
Daar een nieuwe bijnaam voor zichzelf bedenkend onderwijl hij nog natreurt over Hurrell die even wacht met gooien als er een wesp naast hem opduikt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ligt weer huilend bij moeders onder een dekentje?
Je hebt de zaakjes goed draaiende wilde ik nog even zeggen, waarde Flash.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Hahaha watquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:30 schreef wimderon het volgende:
onderwijl hij nog natreurt over Hurrell die even wacht met gooien als er een wesp naast hem opduikt.
Dank jequote:Op zaterdag 21 december 2024 17:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt de zaakjes goed draaiende wilde ik nog even zeggen, waarde Flash.
Een van mijn favoriete voetbalfoto’s is van Go Ahead Eagles:quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul Bosvelt
Jan Willem van Eierdop
Tokkiepubliek
Dat gedweep met de VETKAMPSTRAAT
Deventer
Het altijd tegen ons gevoel
Die tokkieturken op de tribune met hun plakplaatjes
Mijn Pick Em in gruzelementen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:32 schreef Poepz0r het volgende:
Veenstra verloren zie ik. Man man man
Daar rechts gaat nog een pot bier door de luchtquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete voetbalfoto’s is van Go Ahead Eagles:
[ afbeelding ]
Zoveel genotstokkies op de achtergrond, het aantal middelvingers, echt geweldig.
Verder oneens overigens. Als ik clubs moest afkeuren wegens hun tokkiecalimero gehalte hou ik weinig over, en wat Go Ahead ‘probeert’ uit te stralen ben ik wel fan van.
Ik sta altijd achter de sympathieke Veenstra maar dit is mokerslechtquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mijn Pick Em in gruzelementen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoveel genotstokkies op de achtergrond, het aantal middelvingers, echt geweldig.
Verder oneens overigens. Als ik clubs moest afkeuren wegens hun tokkiecalimero gehalte hou ik weinig over, en wat Go Ahead ‘probeert’ uit te stralen ben ik wel fan van.
Dan gaat het broekje gigantisch naar benedenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De eerste stappen naar een kwartfinale tussen Dobey en Nijman worden gezet.
Poepz0r is druk met broekjes. Nou dan weet je het wel.quote:
En uiteraard voor het kleine directeurtje weer een nieuw poppenhuis.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks van gezien. Nieuw servies gekocht voor de nieuwe keuken genot
Dit vinnik wel een leukequote:Op zaterdag 21 december 2024 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit vinnik wel een leuke
[ afbeelding ]
Overigens is Go Ahead gewoon een aanwinst voor de Eredivisie, itt de FC Emmens en de RKCs van deze wereld.
Heb alleen eerste setje gezien. Nederlanders kunnen de druk weer niet aan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sta altijd achter de sympathieke Veenstra maar dit is mokerslecht
Vlammetjes, beunhaas.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:20 schreef Rnie het volgende:
Welke mokervette snacks hebben we op het menu als Raya gaat schroeien?
Tot een maand geleden had ik je voor gek verklaard met de top van dit klassement tot nu toe.quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jermaine Wattimena 99,17
Robert Owen 98,97
James Wade 97,01
Michael Smith 96,93
Kevin Doets 96,9
Chris Dobey 95,62
Michael van Gerwen 94,85
Wesley Plaisier 93,77
Gabriel Clemens 92,39
Stephen Bunting 92,12
cheqioquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:20 schreef Rnie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 18:20 schreef Rnie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |