GAE - NAC begint zo!quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kan mn aandacht hier moeilijk bij houden. Enorm traag
Haben sie eine stunde?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met Go Ahead?
Paul Bosveltquote:
Wat moet ik in het voorspelspel rekenen voor de walkover van White? 1 punt voor iedereen die White als winnaar had, of helemaal schrappen?quote:
Eusquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul Bosvelt
Jan Willem van Eierdop
Tokkiepubliek
Dat gedweep met de VETKAMPSTRAAT
Deventer
Het altijd tegen ons gevoel
Die tokkieturken op de tribune met hun plakplaatjes
White is winnaar toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat moet ik in het voorspelspel rekenen voor de walkover van White? 1 punt voor iedereen die White als winnaar had, of helemaal schrappen?
Gewoon helemaal schrappenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat moet ik in het voorspelspel rekenen voor de walkover van White? 1 punt voor iedereen die White als winnaar had, of helemaal schrappen?
Maar het ging niet over het stadion, Hans.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Goh, in een land waar de meeste clubs in een prefab IKEA stadion spelen. Apart zeg!
Ik heb helemaal niet zo'n last van GAE, eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul Bosvelt
Jan Willem van Eierdop
Tokkiepubliek
Deventer
Het hoeft van mij niet ergens eerst mis te gaan voordat ik niet meega in een hosannastemming rond een club.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo'n last van GAE, eigenlijk.
Dat calimerogedrag is inderdaad een flinke smet, maar wanneer is het rond GAE (in Deventer) voor het laatst misgegaan sinds de promotie?
Een traditioneel stadionquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul Bosvelt
Jan Willem van Eierdop
Tokkiepubliek
Deventer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |