Holy shitquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:37 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[poll=8177]
Wat is jouw dartsbijnaam Stijntje?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dartsbijnamen moeten we wel echt gaan verbieden.
Heb ik godzijdank niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat is jouw dartsbijnaam Stijntje?
Mastermindedquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat is jouw dartsbijnaam Stijntje?
Arjan die het nog een keer probeert met "Ik heb me er kapot aan geergerd'quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:36 schreef Gretzl het volgende:
Klasse interview waar de Wattimenas en Barneys van deze wereld nog een puntje aan kunnen zuigen. Toch knap dat ie zich niet uit de tent niet lokken door Arjan.
[ x ]
Dat is alleen leuk als het spontaan ontstaat. Niet als je het zelf gaat bedenken of geforceerd iets aangemeten krijgt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dartsbijnamen moeten we wel echt gaan verbieden.
Schiet maar op Kris. Staat wel dat het herhalingen zijn, maar schijnen nieuwe afleveringen te zijn.quote:16:56
Idioten op de weg h
17:22
Mr. Bean h
17:47
Mr. Bean h
Het is ook wel druk als je ook nog bij Arsenal verdedigertje moet spelen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar 11 procent van de eerste dart per beurt van Ben Robb zat in een triple. Applaus, Zjak.
Deze wereld is te gehaastquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom worden mensen zo afschuwelijk boos als mensen ergens gewoon de tijd voor nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |