Whamageddon; een 'spelletje' waarbij je Wham - Last Christmas niet mag horen van 1 tot en met 24 decemberquote:
En die geen verantwoordelijkheid nemen als er iets niet goed gaat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
En minderwaardig neerkijken op clubs met minder, rustigere of nettere supporters.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Iemand een linkje naar het interview met Veenstra?
Almere City supporter helpt niet voor de geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat Yannick echt bestaat
Speltip 1: Vermijd AH reclamesquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
Voor het geval je het moet weten, hier zijn de regels voor Whamegeddon: Spelers moeten proberen om zoveel mogelijk van december door te komen zonder George Michael te horen zingen over Last Christmas . Het spel duurt maar tot middernacht op kerstavond, dus als je het tot de 25e redt zonder het te horen, kun je Wham! binge-en.
Oh ik ben nog niet af.
Ik afgelopen maandag. Toch tot de 15e volgehouden. Het blijft overigens de enige plek waar ik het gehoord heb. Wel meerdere malen inmiddels. dat wel.quote:
Maarten van Rossem hoofd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:31 schreef wimderon het volgende:
Alexander 'PSV-hoofd' Merkx
Oh wacht, dat was Willem Mandigers al.
Post ook op voetbalzone. Dirk19god.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit moet inmiddels een geautomatiseerde kutact zijn
Vorig jaar werd ik door m'n collega's gewoon verneukt. Direct op 1-12 om mij te zieken Last Christmas opgezet. Eikels.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik afgelopen maandag. Toch tot de 15e volgehouden. Het blijft overigens de enige plek waar ik het gehoord heb. Wel meerdere malen inmiddels. dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |