quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En toch 3-0 winnen. Als Burton zijnde moet je jezelf gewoon opheffen dan.
Die komt er wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon De cijfers die Niko Springer heeft behaald, zijn voor een WK-debuut eigenlijk formidabel. Altijd tegen ons.
Heb ik gedaan, als je er geen gebruik van gemaakt hebt is dat niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je komende dagen op tijd je keuzes doorgeven
Ik heb een stevige hekel aan alle clubs met overdreven fanatieke supporters. Zeker als ze dat zelf continu benoemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul Bosvelt
Jan Willem van Eierdop
Tokkiepubliek
Dat gedweep met de VETKAMPSTRAAT
Deventer
Het altijd tegen ons gevoel
Die tokkieturken op de tribune met hun plakplaatjes
Eens. Vooral als ook nog benoemd moet worden hoeveel bier ze drinken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb een stevige hekel aan alle clubs met overdreven fanatieke supporters. Zeker als ze dat zelf continu benoemen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie, nog een keer Brendan Dolan.
Ik zie jullie wel weer een keer. Ga bijzonder weinig live kijken vanaf nu.
En minderwaardig neerkijken op clubs met minder, rustigere of nettere supporters.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Vooral als ook nog benoemd moet worden hoeveel bier ze drinken.
Gewoon het hele bingo-idee van FOK! gejat :’)quote:
Gelukkig was ik ook al af met Whammagedon, kon zonder risico klikkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://tinyurl.com/veenstrainterview
Mijn vrouw ging vandaag af bij de kapperquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook al af met Whammagedon, kon zonder risico klikken
wtf is datquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vrouw ging vandaag af bij de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |