quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En toch 3-0 winnen. Als Burton zijnde moet je jezelf gewoon opheffen dan.
Die komt er wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Wimderon De cijfers die Niko Springer heeft behaald, zijn voor een WK-debuut eigenlijk formidabel. Altijd tegen ons.
Heb ik gedaan, als je er geen gebruik van gemaakt hebt is dat niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wil je komende dagen op tijd je keuzes doorgeven
Ik heb een stevige hekel aan alle clubs met overdreven fanatieke supporters. Zeker als ze dat zelf continu benoemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Paul Bosvelt
Jan Willem van Eierdop
Tokkiepubliek
Dat gedweep met de VETKAMPSTRAAT
Deventer
Het altijd tegen ons gevoel
Die tokkieturken op de tribune met hun plakplaatjes
Eens. Vooral als ook nog benoemd moet worden hoeveel bier ze drinken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb een stevige hekel aan alle clubs met overdreven fanatieke supporters. Zeker als ze dat zelf continu benoemen.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie, nog een keer Brendan Dolan.
Ik zie jullie wel weer een keer. Ga bijzonder weinig live kijken vanaf nu.
En minderwaardig neerkijken op clubs met minder, rustigere of nettere supporters.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Vooral als ook nog benoemd moet worden hoeveel bier ze drinken.
Gewoon het hele bingo-idee van FOK! gejat :’)quote:
Gelukkig was ik ook al af met Whammagedon, kon zonder risico klikkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
https://tinyurl.com/veenstrainterview
Mijn vrouw ging vandaag af bij de kapperquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig was ik ook al af met Whammagedon, kon zonder risico klikken
wtf is datquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mijn vrouw ging vandaag af bij de kapper
Whamageddon; een 'spelletje' waarbij je Wham - Last Christmas niet mag horen van 1 tot en met 24 decemberquote:
En die geen verantwoordelijkheid nemen als er iets niet goed gaat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
En minderwaardig neerkijken op clubs met minder, rustigere of nettere supporters.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Gretzl het volgende:
Iemand een linkje naar het interview met Veenstra?
Almere City supporter helpt niet voor de geloofwaardigheidquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat Yannick echt bestaat
Speltip 1: Vermijd AH reclamesquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
Voor het geval je het moet weten, hier zijn de regels voor Whamegeddon: Spelers moeten proberen om zoveel mogelijk van december door te komen zonder George Michael te horen zingen over Last Christmas . Het spel duurt maar tot middernacht op kerstavond, dus als je het tot de 25e redt zonder het te horen, kun je Wham! binge-en.
Oh ik ben nog niet af.
Ik afgelopen maandag. Toch tot de 15e volgehouden. Het blijft overigens de enige plek waar ik het gehoord heb. Wel meerdere malen inmiddels. dat wel.quote:
Maarten van Rossem hoofd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:31 schreef wimderon het volgende:
Alexander 'PSV-hoofd' Merkx
Oh wacht, dat was Willem Mandigers al.
Post ook op voetbalzone. Dirk19god.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit moet inmiddels een geautomatiseerde kutact zijn
Vorig jaar werd ik door m'n collega's gewoon verneukt. Direct op 1-12 om mij te zieken Last Christmas opgezet. Eikels.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik afgelopen maandag. Toch tot de 15e volgehouden. Het blijft overigens de enige plek waar ik het gehoord heb. Wel meerdere malen inmiddels. dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |