SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh het past net niet, je titel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
ik zoek hulp van mensen hier die of video kunnen bewerken of meehelpen in creatief muziek trailer te maken op basis van eersteDo what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh het past net niet, je titel.
De eerste TR voor vandaag - of de TT kan worden aangepast.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lange TT mag niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste TR voor vandaag - of de TT kan worden aangepast.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
muziek uit eerste idee, weet is bagger maar gaat om idee dus
https://streamable.com/fg3wcu?src=player-page-shareDo what you love, love what you do!![]()
Tijdje geleden deed een Mod dat en het ontregelde alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
> Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom.quote:
> Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zijn naam niet noemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
Tijdje geleden deed een Mod dat en het ontregelde alles.![]()
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was boek 20 van dit jaar. Ik heb echt te weinig gelezenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, nog niet. Ik hoop ook niet dat dat gebeurtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Luck.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff in MUZ proberen. wish me luck
Daar heb je sowieso meer succes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff in MUZ proberen. wish me luck
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Monstertje.quote:![]()
poging waard toch, ik sta er opzich achter en hele verhaal. of we heel veel verder komen. ik stukje. maar niet helemaal daarom vroeg ik het ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb je sowieso meer succes.
Prima,en u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis een monsterquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Greysie ❤️ hoe is het met de baby?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op de een of andere manier hebben we altijd pups met een grote persoonlijkheidquote:
En eentje waar je slank en fit van wordt blijft, want je moet natuurlijk elke keer rennen als een haas om in te grijpen als je ziet dat hij weer een plasje dreigt te gaan doen in huis.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lief van Nutti.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:02 schreef mario390 het volgende:
nutti heeft pizza gemakt ,was lekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis meer dat ik buiten achter hem aan moet rennenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En eentje waar je slank en fit van wordt blijft, want je moet natuurlijk elke keer rennen als een haas om in te grijpen als je ziet dat hij weer een plasje dreigt te gaan doen in huis.
Daar heeft hij alle ruimteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas heeft beeldquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis meer dat ik buiten achter hem aan moet rennen
Daar heeft hij alle ruimteAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb gisteravond mijn man staan uitlachenquote:
Die achter hem aan ,aan het vangen wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga morgen een soort alternatieve kattenbak bouwen voor mijn chihuahua voor het echt winter winter is.![]()
Aaah wat liefquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga morgen een soort alternatieve kattenbak bouwen voor mijn chihuahua voor het echt winter winter is.![]()
Voel jij al wat beter ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
It giet oan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga morgen een soort alternatieve kattenbak bouwen voor mijn chihuahua voor het echt winter winter is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het gaat ook nooit weer lukken dit, ik zoek teveel echt specifiek personen en die dus er verstand van hebben met muziek enzo.\
naja een poging is het altijd waard.
ff kijken had van aantal die wel muzikaal zijn ff opgeslagen. mss helpt mention.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond mijn man staan uitlachen
Die achter hem aan ,aan het vangen was
Maar komt hij niet vanzelf binnen dan? Even met de voerbak rammelen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nopequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar komt hij niet vanzelf binnen dan? Even met de voerbak rammelen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij vindt het natuurlijk een leuke spelletje, dat er achter hem aangerend wordt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een eigen willetje. Geweldig.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:19 schreef greysbones het volgende:
Hij wil dan gewoon niet naar binnen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zit YouTube te kijken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen idee bolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh, dat scheelt nog maar 3 punten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3540 / +124 / +46 / 13300 / 13929
2. FreshFruit / 1336 / +83 / +35 / 3323 / 3954
3. Dr.Mikey / 879 / +24 / +99 / 1296 / 1643
4. mario390 / 794 / +61 / +6 / 577 / 877
5. hemarookworst / 457 / +35 / +3 / 1583 / 1878
6. KillemWieft / 451 / +23 / +26 / 347 / 551
7. HappyCharly / 433 / +7 / +0 / 1953 / 2181
8. _UserName_ / 359 / +10 / +15 / 391 / 492
9. AardappelSchotel / 326 / +4 / +0 / 2189 / 2430
10. greysbones / 295 / +29 / +6 / 2971 / 3139
11. gebrokenglas / 292 / +2 / +16 / 2252 / 2533
12. MizzezAmy / 254 / +8 / +1 / 1467 / 1675
13. Lovely / 220 / +16 / +4 / 2495 / 2740
14. ToT / 186 / +37 / +3 / 2906 / 3090
15. Pinnenmutske / 182 / +1 / +1 / 859 / 1012
16. Fogel / 182 / +8 / +0 / 668 / 817
17. kree / 163 / +5 / +36 / 790 / 895
18. Rob / 148 / +0 / +13 / 222 / 282
19. loveyoulongtime / 140 / +1 / +0 / 697 / 767
20. mascara-klodder / 135 / +18 / +9 / 275 / 344SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hihiquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Oeh, dat scheelt nog maar 3 punten![]()
Mijn niet bolkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb arretjescake gemaaktquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef maily het volgende:
[..]
Kreeg net een geniaal idee.
Ik ga cake bakken.
Ff wachten tot de boter ontdooid is
Ja, een tikfout maar had geen zin om weer edit te doen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Verslikte jij je?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bolkte je alweer, sorry hoorquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een tikfout maar had geen zin om weer edit te doen.![]()
![]()
Niet vaak hoor.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, ik ben gered. Justin is er. Nu valt er weinig meer te bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Proeven? ☝quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:31 schreef maily het volgende:
[..]
Kreeg net een geniaal idee.
Ik ga cake bakken.
Ff wachten tot de boter ontdooid isAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Of juist heel veelquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, ik ben gered. Justin is er. Nu valt er weinig meer te bolken![]()
![]()
Ja, misschien welquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh, kan niet wachtenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen pas. Is voor een kerstbrunch.![]()
![]()
Ow. Nou die moet natuurlijk dan wel lukken, die cake. Belangrijk. Ik wel wel proeven of hij goed isquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen pas. Is voor een kerstbrunch.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ga hem dinsdag pas bakken een appelcake, voor de Kerstbrunchquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:36 schreef maily het volgende:
[..]
Morgen pas. Is voor een kerstbrunch.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Germknödel is een deegspecialiteit uit Oostenrijk en het zuiden van Duitsland.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vriend appelcakequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga hem dinsdag pas bakken een appelcake, voor de KerstbrunchUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hey vriendworst. las dat er metaal in je zittenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Germknödel is een deegspecialiteit uit Oostenrijk en het zuiden van Duitsland.![]()
![]()
Alleen die van de Laidel, niet van het vertrouwde warenhuisquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vriendworst. las dat er ijzerdeeltjes in je zittenUw ADH vitamine Worst
A gelukkig maar, anders lig je zo zwaar op de maagquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alleen die van de Laidel, niet van het vertrouwde warenhuis
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gelukkig maar, anders lig je zo zwaar op de maag![]()
![]()
Hey Jussie![]()
Dat valt mee.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goede redenen om snert te maken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goede redenen om snert te maken
Hier welquote:![]()
https://frontpage.fok.nl/(...)s-aan-te-steken.htmlSnel!!! Alle gezellige kaarsjes het huis uit doen!!!!!
@DJMO wil me blijkbaar vermoorden!![]()
![]()
Koop weleens erwtensoep van de hema tijdens luie bui, die smaakt ook heel behoorlijkUw ADH vitamine Worst
Die heb ik nog nooit op volgens mijquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:02 schreef hemarookworst het volgende:
Koop weleens erwtensoep van de hema tijdens luie bui, die smaakt ook heel behoorlijk![]()
Vrij weinig mis mee!quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:04 schreef mario390 het volgende:
dat is birnenarsje ,gevt ook apfelarsje de is ronder
[ afbeelding ]![]()
![]()
Vriend birnenarsjequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:04 schreef mario390 het volgende:
dat is birnenarsje ,gevt ook apfelarsje de is ronder
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Dat is ook wat mijn longarts zegt, kaarsen en een openhaardquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:01 schreef ToT het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)s-aan-te-steken.htmlSnel!!! Alle gezellige kaarsjes het huis uit doen!!!!!
@:djmo wil me blijkbaar vermoorden!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja precies, dit maakt het echt wel af zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Had wel wat minder roze gemogen, en die bloemen mogen wel vervangen worden met:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja als je longproblemen hebt, maar voor de overige 99,7% van de mensen zal het vast wel meevallen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wat mijn longarts zegt, kaarsen en een openhaard![]()
![]()
Zoals met alles... met matequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je longproblemen hebt, maar voor de overige 99,7% van de mensen zal het vast wel meevallen.![]()
![]()
Mijn luchtfilter slaat aan als ik een kaars aanhebquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook wat mijn longarts zegt, kaarsen en een openhaard![]()
Jij meet met 2 matenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In de marine, daar heb je pas maten![]()
![]()
Ja ik ben weer opgeknaptquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aaah wat lief![]()
Voel jij al wat beter ?![]()
![]()
O dat gaat vanzelf?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn luchtfilter slaat aan als ik een kaars aanhebWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mag zelf niet in de kamer zitten als iemand hier stofzuigtquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als je longproblemen hebt, maar voor de overige 99,7% van de mensen zal het vast wel meevallen.
Moet ik 2 uur wachten voor ik weer de kamer in mag.
Ik doe dat niet meer moet welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pfoe, 2 uur wachten ja?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik mag zelf niet in de kamer zitten als iemand hier stofzuigt
Moet ik 2 uur wachten voor ik weer de kamer in mag.
Ik doe dat niet meer moet wel![]()
haha bedoel dat ook goed en denk mag wel ff keertje zo.
ik wil hier best wel ff nl wat moeite in steken met liedjes en etc. maar het is veel om alleen te doen en regelen.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon led kaarsen kopen en zorgen dat je led batterijen hebt
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
verder moet i zeggen vanochtend was het wel; heel schattig en gezellig.Do what you love, love what you do!![]()
Voor als Poetin het op z'n heupen krijgt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hier vandaag wel kaarsen gekocht voor het geval we weer stroomstoring krijgen![]()
![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Paul
![]()
Die heb ik maar geveb geen warmte he.. dat doen echte wel daarom toch maar wel echte erbij gekochtquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:21 schreef Lovely het volgende:
Gewoon led kaarsen kopen en zorgen dat je led batterijen hebt![]()
Ik geef ook warmtequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik maar geveb geen warmte he.. dat doen echte wel daarom toch maar wel echte erbij gekocht![]()
Paul
![]()
verflixte kutkanalia![]()
verflixte kutkanalia
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee hier is vorige week een steenmarter in het transfomator huisje gefrituurd daardoor 3 uur geen stroom gehadquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor als Poetin het op z'n heupen krijgt?![]()
Dat dat kan in Nederland!?!quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee hier is vorige week een steenmarter in het transfomator huisje gefrituurd daardoor 3 uur geen stroom gehad![]()
Voor jou altijd. Verder nog wensen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Steek alvast maar een kaarsje aan![]()
Dat niet nee..quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die heb ik maar geveb geen warmte he.. dat doen echte wel daarom toch maar wel echte erbij gekochtGewoon ook goed ventileren heb af en toe ook een kaars aan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij bent mijn enige wensquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Voor jou altijd. Verder nog wensen?![]()
![]()
Jip, ik doe het niet hoor, b lijf gewoon zitten maar hen dat advies wel van de longarts gehad toen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Koekiequote:Op zaterdag 21 december 2024 15:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
Hier vandaag wel kaarsen gekocht voor het geval we weer stroomstoring krijgenik heb zo noodradio aangeschaft, zit ook verlichting in en je kan je mobiel er mee opladen
Okquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gaan we samen all you need is love kijken dan?![]()
![]()
Nou dan laat derde kerstdag ook maar zittenquote:
Waar heb jij hem gekocht Dot? Ik was ook een beetje aan het rondkijken. Ik wil ook wat flessen water in huis halenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Koekieik heb zo noodradio aangeschaft, zit ook verlichting in en je kan je mobiel er mee opladen
![]()
Wat was er derde kerstdag? Loopt hij stiekem lijntjes bij jou uit te zetten?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan laat derde kerstdag ook maar zitten![]()
Kanalia is een dorp in Griekenland, maar Kutkanalia weet ik niet te vindenquote:
Bij Bol 23,70 of zoquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waar heb jij hem gekocht Dot? Ik was ook een beetje aan het rondkijken. Ik wil ook wat flessen water in huis halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was een leuke kerstmarktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou niet stiekem, maar hij zou hier komen 3de Kerstdagquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat was er derde kerstdag? Loopt hij stiekem lijntjes bij jou uit te zetten?maar zie er maar af als ik zo lees
Deze heb ik besteldquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dan is het wel echt meenes
https://www.bol.com/nl/nl(...)c8-901b-b80c0bfb2639Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil ook wel komenquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet stiekem, maar hij zou hier komen 3de Kerstdagmaar zie er maar af als ik zo lees
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh dan is het wel echt meenes![]()
![]()
NOu heeft Nederlands soms de neiging dat je woorden dubbel kan gebruikenquote:
Dus over welke komen heb jij het
Thanks heb hem ook meteen besteldquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze heb ik besteld
https://www.bol.com/nl/nl(...)c8-901b-b80c0bfb2639![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu heeft Nederlands soms de neiging dat je woorden dubbel kan gebruiken
Dus over welke komen heb jij hetDot ik dacht gewoon gezellie op de bank met een koekje en een theetje
![]()
Getver Mario
Ja ik dacht ik vraag maar, je weet het niet nooit zekersquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]Dot ik dacht gewoon gezellie op de bank met een koekje en een theetje
En je bent welkom
Ja is niet zo duurquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Thanks heb hem ook meteen besteld![]()
Zijn nog meer dingen die je eigenlijk in huis zou moeten hebben Maar ppff wat een prijzen allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat je dit van Justin verwacht snap ik wel maar Dot ik ben zo vroomquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
Getver Mario
[..]
Ja ik dacht ik vraag maar, je weet het niet nooit zekers
En je bent welkom![]()
![]()
Ik heb wel het een en ander van wat er geadviseerd word. Moet alleen wel nog een plek maken waar alles bij elkaar kan staanquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is niet zo duur![]()
Zijn nog meer dingen die je eigenlijk in huis zou moeten hebben Maar ppff wat een prijzen allemaal![]()
Nog vroomer dan de paus?quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat je dit van Justin verwacht snap ik wel maar Dot ik ben zo vroomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja alles in een waterdichte rugzakquote:Op zaterdag 21 december 2024 15:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb wel het een en ander van wat er geadviseerd word. Moet alleen wel nog een plek maken waar alles bij elkaar kan staanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij hebben morgen kerstbrunch.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga hem dinsdag pas bakken een appelcake, voor de Kerstbrunch![]()
Je bent dus eigenlijk een soort hostie, een heilig koekjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja een loodje. @hemarookworstquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vriendworst. las dat er metaal in je zitten![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk een soort hostie, een heilig koekje![]()
O dat kan ook, ik eerste kerstdagquote:
Heb je nog tips
Een ei hoort erbijquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook, ik eerste kerstdag
Heb je nog tips
Owwww....quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:01 schreef maily het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk aansteken @:ToT![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan ook, ik eerste kerstdag
Heb je nog tips
Hoef verder niks mee te brengen.![]()
Ow das fijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Hoef verder niks mee te brengen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DIe heb ik zeer zeker bij....... want Kerstbrood met eiquote:
Dat is duidelijke taalquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Nee.
Hoef verder niks mee te brengen.
WUT!quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik zeer zeker bij....... want Kerstbrood met ei![]()
![]()
Lov doet er kaas opquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe heb ik zeer zeker bij....... want Kerstbrood met ei
Jij ei
Jullie zijn raarrr![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent dus eigenlijk een soort hostie, een heilig koekje![]()
![]()
Beter een heilig koekje dan een heilig boontjequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De laatste?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef mario390 het volgende:
vandaag de laatste kerstmarkt vor deze jaar op de petzen
Hoeveel waren er?![]()
Zou het toeval zijn dat heilig en geilig slechts 1 letter verschillenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet nog wel te tillen zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja alles in een waterdichte rugzak![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
Zou het toeval zijn dat heilig en geilig slechts 1 letter verschillen![]()
![]()
![]()
Ik heb,quote:
Van de warme bakker mini saucijzenbroodje en een kerststol
Ik heb van die kerstragoutbakjes met kipragout, ik heb een rundvleessalade
30 harde broodjes, ( haal ik eerste kerst pas op)
Knakworstjes in bladerdeeg,
50 kleine bladerdeeghapjes
Eieren, kaas, kipfilet, ham
Pannenkoekjes, poffertje
Fruitsalade,
Bonbons, truffels, appelcake en een taart
griekse Yoghurt
Jus d'orange, melk, koffie en theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rugzak en Dotquote:
Ik krijg spontaan het dora liedje in mijn hoofd
Kaas is ook heel lekker, doe ik er ook wel eens opquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lov doet er kaas op
Jij ei
Jullie zijn raarrr![]()
Dus twee tegen 1, wie is er nu raarrrrrr
Sowquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb,
Van de warme bakker mini saucijzenbroodje en een kerststol
Ik heb van die kerstragoutbakjes met kipragout, ik heb een rundvleessalade
30 harde broodjes, ( haal ik eerste kerst pas op)
Knakworstjes in bladerdeeg,
50 kleine bladerdeeghapjes
Eieren, kaas, kipfilet, ham
Pannenkoekjes, poffertje
Fruitsalade,
Bonbons, truffels, appelcake en een taart
griekse Yoghurt
Jus d'orange, melk, koffie en thee
Moet niet meer aan een kerstmarkt denken na gisterenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:03 schreef mario390 het volgende:
vandaag de laatste kerstmarkt vor deze jaar op de petzenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rugzak en Dot
Ik krijg spontaan het dora liedje in mijn hoofd![]()
Julliequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kaas is ook heel lekker, doe ik er ook wel eens op
Dus twee tegen 1, wie is er nu raarrrrrr![]()
Maily is het met mij eensThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb nog geen boodschappen gehaald gek genoeg
Trotste mama van Ambar
Het is ook nog geen dinsdagavondquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nog geen boodschappen gehaald gek genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar ik ben ook bijna kwijt wat voor dag het isTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:05 schreef greysbones het volgende:
Zou het toeval zijn dat heilig en geilig slechts 1 letter verschillen
Gelukkig hoef je alleen maar even te bolken en je weet hetquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben ook bijna kwijt wat voor dag het isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Leuke seriequote:Op zaterdag 21 december 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rugzak en Dot
Ik krijg spontaan het dora liedje in mijn hoofdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
op en berg met sneeuw rijd niemand met en autoquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet niet meer aan een kerstmarkt denken na gisteren![]()
De vraag is ook wel of ze nog wel eten hebben in de supermarktTrotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik moet spontaan aan @:mario390 denken met zijn diaree.Mag Dora het weer schoonmaken!
![]()
![]()
Vind het zo weinig. Wild eook nog soep maken, maar ga ik toch maar niet doen. Met die kinderen zo gesopquote:
Vast nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is ook wel of ze nog wel eten hebben in de supermarktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die is ook raarrrrrrrquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jullie![]()
Maily is het met mij eens![]()
Mijn moeder vond een restje van rodekool en aardappelen lekker op krentenbrood
Ik haal ook altijd veel te veelquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo weinig. Wild eook nog soep maken, maar ga ik toch maar niet doen. Met die kinderen zo gesop
En denk dat jeetje is dit wel genoeg
Om er dan tijdens het uitserveren achter te komen dat ik veel te veel hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is daar de noodtoestand afgekondigd?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef ieniminimuis het volgende:
De vraag is ook wel of ze nog wel eten hebben in de supermarktUw ADH vitamine Worst
Engelsen maken er pudding van ( kerst brood) als het te droog wordtquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die is ook raarrrrrrr![]()
Mijn moeder vond een restje van rodekool en aardappelen lekker op krentenbroodThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dan laat derde kerstdag ook maar zitten![]()
![]()
![]()
![]()
Het is kerst!quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is daar de noodtoestand afgekondigd?Trotste mama van Ambar
Ja johquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is daar de noodtoestand afgekondigd?
Ieni is ziek
Dus noodtoestand
Hou maar lekker je gemak in je pyjamaquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben ook bijna kwijt wat voor dag het is![]()
![]()
Dat sobersoquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja joh
Ieni is ziek
Dus noodtoestand
Trotste mama van Ambar
Valt mee, alleen geen stem meerquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja joh
Ieni is ziek
Dus noodtoestand![]()
![]()
Ja max ook, dus ik ook. Heb voor hem toen heel veel schilderijtjes getekend van Dora en diego en die aapquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben mijn kinderen veel gekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon in je onesie naar de supermarktquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Hou maar lekker je gemak in je pyjama
Als ze het niet genoeg vinden gaan ze zelf nog maar wat halen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo weinig. Wild eook nog soep maken, maar ga ik toch maar niet doen. Met die kinderen zo gesop![]()
Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik haal ook altijd veel te veel
En denk dat jeetje is dit wel genoeg
Om er dan tijdens het uitserveren achter te komen dat ik veel te veel heb
het zijn de nachteile wanneer veel mensen op de petzen rijden,mensenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het zo weinig. Wild eook nog soep maken, maar ga ik toch maar niet doen. Met die kinderen zo gesop
van hier hebben geklagt dat zo veel mensen bij de gondelbahn wachten
dat somige weer naar huis gaan![]()
Zo'n recept duurt wekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engelsen maken er pudding van ( kerst brood) als het te droog wordt![]()
![]()
Je kan oook een tosti makenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Engelsen maken er pudding van ( kerst brood) als het te droog wordt
Krentenbrood tosti met kaas & tomaat
https://www.hetkeukentjev(...)osti-met-kaas-tomaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als ik jou wens niet ben ga dan maar lekker bij Koekie zitten dan trek ik mij met pijn in mijn hart terugquote:
Dot!quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan oook een tosti maken
https://www.hetkeukentjev(...)osti-met-kaas-tomaat
Weer met die kaas
Getverquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan oook een tosti maken
https://www.hetkeukentjev(...)osti-met-kaas-tomaatUw ADH vitamine Worst
Dat kan, de winkel is al om 9 uur openquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze het niet genoeg vinden gaan ze zelf nog maar wat halen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar tussen ons is het toch puur seksueel Dotquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als ik jou wens niet ben ga dan maar lekker bij Koekie zitten dan trek ik mij met pijn in mijn hart terug![]()
![]()
ALles voor de kerstmarkt?quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
het zijn de nachteile wanneer veel mensen op de petzen rijden,mensen
van hier hebben geklagt dat zo veel mensen bij de gondelbahn wachten
dat somige weer naar huis gaan
Ik las dat er heel veel file stond richting oostenrijk. Komen een hoop mensen jou kant op MarioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan liever er wentelteefjes van makenquote:
Met kaneelsuiker
Doe danquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal een geluidsfragment met stilte doorsturen
Ja zo zie je dat het niet zo raar isquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: