SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh het past net niet, je titel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
ik zoek hulp van mensen hier die of video kunnen bewerken of meehelpen in creatief muziek trailer te maken op basis van eersteDo what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh het past net niet, je titel.
Do what you love, love what you do!![]()
De eerste TR voor vandaag - of de TT kan worden aangepast.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lange TT mag niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste TR voor vandaag - of de TT kan worden aangepast.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
muziek uit eerste idee, weet is bagger maar gaat om idee dus
https://streamable.com/fg3wcu?src=player-page-shareDo what you love, love what you do!![]()
Tijdje geleden deed een Mod dat en het ontregelde alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
> Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom.quote:
> Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zijn naam niet noemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
Tijdje geleden deed een Mod dat en het ontregelde alles.![]()
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was boek 20 van dit jaar. Ik heb echt te weinig gelezenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, nog niet. Ik hoop ook niet dat dat gebeurtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Luck.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff in MUZ proberen. wish me luck
Daar heb je sowieso meer succes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff in MUZ proberen. wish me luck
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Monstertje.quote:![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: