SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh het past net niet, je titel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
ik zoek hulp van mensen hier die of video kunnen bewerken of meehelpen in creatief muziek trailer te maken op basis van eersteDo what you love, love what you do!![]()
jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Oh het past net niet, je titel.
De eerste TR voor vandaag - of de TT kan worden aangepast.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lange TT mag niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:31 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerste TR voor vandaag - of de TT kan worden aangepast.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
muziek uit eerste idee, weet is bagger maar gaat om idee dus
https://streamable.com/fg3wcu?src=player-page-shareDo what you love, love what you do!![]()
Tijdje geleden deed een Mod dat en het ontregelde alles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
> Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom.quote:
> Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga zijn naam niet noemen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:40 schreef FreshFruit het volgende:
Tijdje geleden deed een Mod dat en het ontregelde alles.![]()
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.
Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat was boek 20 van dit jaar. Ik heb echt te weinig gelezenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee, nog niet. Ik hoop ook niet dat dat gebeurtquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Luck.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff in MUZ proberen. wish me luck
Daar heb je sowieso meer succes.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:54 schreef kree het volgende:
ik ga toch ff in MUZ proberen. wish me luck
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hey Monstertje.quote:![]()
poging waard toch, ik sta er opzich achter en hele verhaal. of we heel veel verder komen. ik stukje. maar niet helemaal daarom vroeg ik het ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb je sowieso meer succes.
Prima,en u?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis een monsterquote:Op zaterdag 21 december 2024 13:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Greysie ❤️ hoe is het met de baby?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op de een of andere manier hebben we altijd pups met een grote persoonlijkheidquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En eentje waar je slank en fit van wordt blijft, want je moet natuurlijk elke keer rennen als een haas om in te grijpen als je ziet dat hij weer een plasje dreigt te gaan doen in huis.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lief van Nutti.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:02 schreef mario390 het volgende:
nutti heeft pizza gemakt ,was lekker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis meer dat ik buiten achter hem aan moet rennenquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En eentje waar je slank en fit van wordt blijft, want je moet natuurlijk elke keer rennen als een haas om in te grijpen als je ziet dat hij weer een plasje dreigt te gaan doen in huis.
Daar heeft hij alle ruimteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas heeft beeldquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis meer dat ik buiten achter hem aan moet rennen
Daar heeft hij alle ruimteAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb gisteravond mijn man staan uitlachenquote:
Die achter hem aan ,aan het vangen wasThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga morgen een soort alternatieve kattenbak bouwen voor mijn chihuahua voor het echt winter winter is.![]()
Aaah wat liefquote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga morgen een soort alternatieve kattenbak bouwen voor mijn chihuahua voor het echt winter winter is.![]()
Voel jij al wat beter ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
It giet oan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik ga morgen een soort alternatieve kattenbak bouwen voor mijn chihuahua voor het echt winter winter is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het gaat ook nooit weer lukken dit, ik zoek teveel echt specifiek personen en die dus er verstand van hebben met muziek enzo.\
naja een poging is het altijd waard.
ff kijken had van aantal die wel muzikaal zijn ff opgeslagen. mss helpt mention.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond mijn man staan uitlachen
Die achter hem aan ,aan het vangen was
Maar komt hij niet vanzelf binnen dan? Even met de voerbak rammelen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nopequote:Op zaterdag 21 december 2024 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar komt hij niet vanzelf binnen dan? Even met de voerbak rammelen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij vindt het natuurlijk een leuke spelletje, dat er achter hem aangerend wordt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: