SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Geen actieve herinnering aan?quote:
Oke Lauquote:
Lijkt me een beetje Las Vegas achtig stel ik me voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende: Ze zeggen dat Dubai nep is, geen sfeer heeft.
Op zich kon ik nog wel meer eten, maar er waren lekkere dingen bij de koffie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zalmlapjes![]()
Hoe vol zat je daarna?
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje Las Vegas achtig stel ik me voor
klinkt echt als een geslaagde avond reccequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zich kon ik nog wel meer eten, maar er waren lekkere dingen bij de koffie.
dubai heb je ook drank en veel discothekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinken
Volgens mij mag alcohol daar gewoon, het is geen Saoedi Arabiëquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinken
Dat was het ook. En 's middags had ik al lekkere broodjes gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt echt als een geslaagde avond recce
Saudie arabie is nu een hele andere kant op geslagen. Ze hebben er nu festivals waar mannen en vrouwen samen naar toe kunnen. ze willen de nieuwe dubai wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij mag alcohol daar gewoon, het is geen Saoedi Arabië
wat zat daar op?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was het ook. En 's middags had ik al lekkere broodjes gehad.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat dubai overigens wel officieel de sharia heeft
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nog een extra reden om niet heen te willen.
Zeg je goedemorgen tegen een vrouw op straat hakken ze je beste vriendje eraf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat dubai overigens wel officieel de sharia heeft
Pohquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Brie met allerlei dingen, filet americain en ham.
Tsja allemaal voorsorteren op het opraken of verbieden van oliequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Saudie arabie is nu een hele andere kant op geslagen. Ze hebben er nu festivals waar mannen en vrouwen samen naar toe kunnen. ze willen de nieuwe dubai worden
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja allemaal voorsorteren op het opraken of verbieden van olie
Het zijn toch meestal de vrouwen die gestraft worden ook al doe je als man ietsquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je goedemorgen tegen een vrouw op straat hakken ze je beste vriendje eraf.
Dan is hij wel een goede acrobaatquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef bitterbal het volgende:
die arme hond gebruikt nu al ruim een week zijn achterpoot niet
Ja dat is ook zo, ok ga je mee daar wonen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal de vrouwen die gestraft worden ook al doe je als man iets
Zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal de vrouwen die gestraft worden ook al doe je als man iets
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ok ga je mee daar wonen?
Ik proef enthousiasme over dit principequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten invoerenGEINTJE!!!!
Oh. Nou hopen dat je dan nog keet kan trappenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
Eej de bouwkeet achter mijn huis is weg.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Nou hopen dat je dan nog keet kan trappen
HAHAHAHA
Hoezo geintje? Is gewoon terecht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten invoerenGEINTJE!!!!
Die grijze?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef bitterbal het volgende:
die arme hond gebruikt nu al ruim een week zijn achterpoot niet
“Kijk dit is een vrij grote keet.”quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Kijk dit is een vrij grote keet.”
“Wat groot inderdaad. Heeft deze keet trappen?”
Voordat een deug-politie mij komt arresteren ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo geintje? Is gewoon terecht.
Glas half volquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo. Heb ik toch maar weer ff mezelf opgevrolijkt na een moeilijk begin van de dag
Zelfs ex moslims zijn dus zwaar kut en te gevaarlijk om een kerstmarkt te organiseren.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef Koen66 het volgende:
Wut, de aanslag pleger is een Islam criticusSounds like fake nieuws
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs ex moslims zijn dus zwaar kut en te gevaarlijk om een kerstmarkt te organiseren.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Brie met allerlei dingen, filet americain en ham.
Heeft ergens wel wat ironisch dat ie dan precies doet wat die geloofgekkies doen wat ze zo gehaat heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef Koen66 het volgende:
uiteraard en die andere 3 neem je ook meequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
oke, ga ik een gratis tompouce halen bij de hema of niet?
Vroeger was dat gratis, nu moet je er 3 bijkopen ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:23 schreef Nizno het volgende:
oke, ga ik een gratis tompouce halen bij de hema of niet?
nee ik heb een mail voor 1 gratis tompoucequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteraard en die andere 3 neem je ook mee
De Deugsokken, de Wegkijkers en de Goedpraters, daar heb ik een mening over.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ergens wel wat ironisch dat ie dan precies doet wat die geloofgekkies doen wat ze zo gehaat heeft gemaakt.
En dan lees ik weer kritiek dat mensen te makkelijk wijzen naar de islam. Wat een treurig volk bestaat er toch op het internet
zo ontvang jij jouw gratis tompoucequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger was dat gratis, nu moet je er 3 bijkopen ofzo
Oh, dat is een stuk beterquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik heb een mail voor 1 gratis tompouce
tis een straathond. Geen eigenaar. Weet niet wat er is. hij is verder erg goed gemutst dus misschien zo laten? zou ook niet weten hoe ik die hond naar een dierenarts krijgquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan is hij wel een goede acrobaat![]()
wel zielig, kan hij geen operatie krijgen?
2e klacht van de dagquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:25 schreef Nattekat het volgende:
De dagen worden weer langer, jaaaaaaa
Heh?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger was dat gratis, nu moet je er 3 bijkopen ofzo
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:25 schreef Nattekat het volgende:
De dagen worden weer langer, jaaaaaaa
En een kudde bebaarde mannen in een jurkquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh?
Gratis woestijn te koop maar dan moet je er wel twee oceanen bijkopen?
ja is wat apart allemaalquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:19 schreef Koen66 het volgende:
heb ik jouw verjaardag nou gisteren gemist?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee ik heb een mail voor 1 gratis tompouce
geen idee of jij die gemist hebtquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik jouw verjaardag nou gisteren gemist?
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Deugsokken, de Wegkijkers en de Goedpraters, daar heb ik een mening over.
Ex Boeddhisten parkeren maar zeer zelden hun autootje bovenop kerstcadeau inkopende Duitsers.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is wat apart allemaal
https://nos.nl/artikel/25(...)slam-heeft-afgekeerd
je was jarig dus?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of jij die gemist hebt
ik heb hem niet gemist in elk geval
jaquote:
Ik val niet van mijn stoel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Deugsokken, de Wegkijkers en de Goedpraters, daar heb ik een mening over.
ja dat klopt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex Boeddhisten parkeren maar zeer zelden hun autootje bovenop kerstcadeau inkopende Duitsers.
Zeg dat dan.quote:
Als je geen sneeuw op je dak hebt, komt de politie langs, Kwiewsquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:27 schreef kwiwi het volgende:
Had zaadjes uit een chilipeper in een pot gedaan om te zien of ik zelf een chiliplant kon kweken, en ik zie nu de eerste zaadjes ontkiemen
maar troost je... Zelfs @yvonne heeft mn verjaardag gemist ondanks dat ze me nog getagd heeft om tegen me te mopperen omdat ze een KUT kerstkaart had gekregenquote:
Refo's uit de Biblebelt hier ook niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex Boeddhisten parkeren maar zeer zelden hun autootje bovenop kerstcadeau inkopende Duitsers.
en vandaar dat mn ouders met gebak aan kwamen smorgensquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
GefeliciteerdVandaar de verjaardags-chinees
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En recce vandaag. Feestweekend in Foqueville dus![]()
Ja, weet niet of ze dat normaal ook doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
en vandaar dat mn ouders met gebak aan kwamen smorgens
heb heerlijk gelachen gisteren met hoeveel hints ik al ergens had gedropt....quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd nog !![]()
![]()
![]()
dacht zo iets voorbij zien komen maar was niet zeker
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ow kijk ...quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
hahahahahaquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, weet niet of ze dat normaal ook doen
Ken jou ouders niet
Anders zou dit wel een heel raar gesprek worden
quote:
toch dat feesthoedje maar opquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
GefeliciteerdVandaar de verjaardags-chinees
Roomwitte kleuters, Eskimo peuters en Aboriginals ook niet, superverdacht die moslims en ex-moslims.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Refo's uit de Biblebelt hier ook niet.
hele weekend hoedje op houden.quote:
*zet feesthoedje opquote:
1.124 stapjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
3022 stapjes, een zak verse oliebollen, zo koffie zetten, dan lunchen en afwassen, en de rest van de dag darts
Zeker niet op een zondag.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Refo's uit de Biblebelt hier ook niet.
Ik wil daar even aan toevoegen dat dit ook geldt voor volgende week, vorige week, volgend jaar en verleden jaar en misschien zelfs al wel voor 2026.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:32 schreef mschol het volgende:
iedereen Gefeliciteerd die nu, gisteren, eergisteren morgen of overmorgen jarig is
Nee zeg.. gek.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeker niet op een zondag.
ja als je blijft haken aan je dekbed dan is dat idd hoog tijdquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook nog bed verschonen vanmiddag trouwens.
Sterktequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet ook nog bed verschonen vanmiddag trouwens.
oke ga ik zo naar de HEMA en de oliebollenkraamquote:
3022 stapjes - zak verse oliebollen + koffie - lunch +afwassen - Darts = -1 stapjesquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd allemaal![]()
3022 stapjes, een zak verse oliebollen, zo koffie zetten, dan lunchen en afwassen, en de rest van de dag darts
Ja, ook voor mij is het zaterdagquote:
Ewl.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je blijft haken aan je dekbed dan is dat idd hoog tijd
tompoucholiebollen halen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke ga ik zo naar de HEMA en de oliebollenkraam
je kan ook gewoon in de KLB en DTS kijken. ook 1 groot circusquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:35 schreef Haags het volgende:
Kaartjes voor kerstcircus besteld. Meteen tweede hypotheek afgesloten.
Ga je trouwens vanavond de aftrap van B&B vol liefde kijken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:35 schreef Haags het volgende:
Kaartjes voor kerstcircus besteld. Meteen tweede hypotheek afgesloten.
lol.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook gewoon in de KLB en DTS kijken. ook 1 groot circus
Zou erg raar zijn als het voor iedereen een andere dag zou zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ook voor mij is het zaterdag
#blessedquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef Recce het volgende:
Dank voor alle felicitaties!![]()
Volgens mij is dit mijn derde verjaardag dit jaar.
Officieel weet je niet in welke tijdzone ik zitquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou erg raar zijn als het voor iedereen een andere dag zou zijn.
ehmmmmmm dat weet ik niet. Ik ben vandaag 20 jaar samen met mijn chick dus we wilde eigenlijk uit eten en biosje pakken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je trouwens vanavond de aftrap van B&B vol liefde kijken?![]()
Kreeg alweer een appje dat ik dat moest zien
Dus ja.. dan gaan we maar kijken he
als het goed is is er in de kraam alleen maar gewoon nette bollen met en zonder krentjes en appeldingen van die ronden met een schijfje appelquote:
Driewerf hoera voor Reccequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef Recce het volgende:
Dank voor alle felicitaties!![]()
Volgens mij is dit mijn derde verjaardag dit jaar.
OOK net en circus iddquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je trouwens vanavond de aftrap van B&B vol liefde kijken?![]()
Kreeg alweer een appje dat ik dat moest zien
Dus ja.. dan gaan we maar kijken he
Ook gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Haags het volgende:
[..]
ehmmmmmm dat weet ik niet. Ik ben vandaag 20 jaar samen met mijn chick dus we wilde eigenlijk uit eten en biosje pakken.
Hoe burgerlijkquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Haags het volgende:
[..]
ehmmmmmm dat weet ik niet. Ik ben vandaag 20 jaar samen met mijn chick dus we wilde eigenlijk uit eten en biosje pakken.
Dat er ineens een enorme Australische mensenetende spin in je gezicht springt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Officieel weet je niet in welke tijdzone ik zit
20 jaar, de teringquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet zo haten Flesquote:
Facehuggerquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat er ineens een enorme Australische mensenetende spin in je gezicht springt.
dan moet je ze zeker overslaan en naar een echte oliebollenkraam gaanquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het goed is is er in de kraam alleen maar gewoon nette bollen met en zonder krentjes en appeldingen van die ronden met een schijfje appel
Lof itquote:
Wordt ineens licht buitenquote:
Gisteren was lichter.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt ineens licht buiten
Als het maar geen slagroomtaart isquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:40 schreef Haags het volgende:
20 jaar geleden was ik 18.
Pijnlijk dit, heel pijnlijk.
Kolere jongens. Taart voor iedereen hier.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:40 schreef Haags het volgende:
Ik las Hitlerquote:
Nee mokkaschnitt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het maar geen slagroomtaart is
En snel een beetjequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Hitler
Denk dat ik weer terug naar bed moet.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moet je ze zeker overslaan en naar een echte oliebollenkraam gaan
Vooruit danquote:
20 jaar gelden.... was ik 24quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:40 schreef Haags het volgende:
Ik had al bijna de Panzermaus gestart.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Hitler
Denk dat ik weer terug naar bed moet.
Dacht al: wat hoor ik??quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had al bijna de Panzermaus gestart.
Je bent samen met je jeugdliefde? Ik had echt in m'n hoofd dat jij een player was vroegerquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:40 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:40 schreef Haags het volgende:
20 jaar geleden zat ik daar ergens tussen inquote:
Mijn record is 14 jaar, ik doe het je niet na.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:42 schreef Haags het volgende:
Maar 20 jaar, waar hoor je dat tegenwoordig nog. Niet van een 19 jarige in ieder geval.
Was ook, toen hij 11 wasquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent samen met je jeugdliefde? Ik had echt in m'n hoofd dat jij een player was vroeger
Mijn record 7. Al hoop ik dat met gergi te verbrekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn record is 14 jaar, ik doe het je niet na.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
huh ik dacht echt dat je in de 40 was
Zeven is het typische relatieverbreekgetal toch?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn record 7. Al hoop ik dat met gergi te verbreken
20 jaar geleden was ik geestelijk net zo oud als nu. En als 40 jaar geleden trouwens.quote:
Bij mij eerder 3 jaarquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeven is het typische relatieverbreekgetal toch?
uhuh....quote:
Laat ik zo zeggen; ze heeft me wel rustig gekregen ja..... oprecht knap want ik was met andere dames niet heel lang samen nee. of eigenlijk helemaal niet samen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent samen met je jeugdliefde? Ik had echt in m'n hoofd dat jij een player was vroeger
waarom deed je je zelf dat aan?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Laat ik zo zeggen; ze heeft me wel rustig gekregen ja..... oprecht knap want ik was met andere dames niet heel lang samen nee. of eigenlijk helemaal niet samen.
Bijna, Juni 2020quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben je al ruim overheen toch?
Als ik het me goed heug, mei 2020? Gokje...
Omdat ze gewoon goed, leuk, lief en knap is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
waarom deed je je zelf dat aan?
Openbaringenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon goed, leuk, lief en knap is.![]()
Het ging 1x mis na ongeveer een jaar maar dat is gerepareerd.
Tering, daar zat ik echt vlakbijquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna, Juni 2020Eerste dates met maskers op, wat een tijden.
Je moet je excel even updaten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, daar zat ik echt vlakbij
Je moet niet met je lul denken maar met je hersens hequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Omdat ze gewoon goed, leuk, lief en knap is.![]()
Het ging 1x mis na ongeveer een jaar maar dat is gerepareerd.
Weten wequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist Koning Chaos en probeer uit het blote bolletje te leven.
Was niet negatief bedoeldquote:
mwa.....quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was niet negatief bedoeld
Niet zo stoken, Niznoquote:
Stinkerd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
Ik had vorige week weer eens FA deo gekocht (in Duitsland). Maar dat zit nu geen dop meer op maar je moet dat ding harder indrukken maar zelfs met mijn goede wijsvinger lukt mij dat niet. Dit is geen succes.
Je vraagt de opperstoker die net nog probeerde een oorlog jegens supermarkten te stoken om dat niet te doen. Mja..quote:
Klap eens in je handjes blij blij blij!quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben juist Koning Chaos en probeer uit het blote bolletje te leven.
ik zou zeggen... moet je er op gaan zitten..... maar dat is bij een deofles ook weer een dubieuze opmerkingquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
Ik had vorige week weer eens FA deo gekocht (in Duitsland). Maar dat zit nu geen dop meer op maar je moet dat ding harder indrukken maar zelfs met mijn goede wijsvinger lukt mij dat niet. Dit is geen succes.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes blij blij blij!
Op je blote bolleke allebei.
Twee handjes in de hoogte,
Twee handjes in je zij,
Zo varen de scheepjes voorbij!
Zo, jij trekt even een roestig laatje open in mijn geheugenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes blij blij blij!
Op je blote bolleke allebei.
Twee handjes in de hoogte,
Twee handjes in je zij,
Zo varen de scheepjes voorbij!
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo, jij trekt even een roestig laatje open in mijn geheugen
Poesje mauw, kom er eens gauwquote:
Bende 183 jaar ofwa?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poesje mauw, kom er eens gauw
Ik heb lekkere melk voor jou
En voor mij rijstebrij
Oh, wat heerlijk smullen wij
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee juist niet want ik had deo gekocht.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:58 schreef Ama het volgende:
Maar dat zit nu geen dop meer op maar je moet dat ding harder indrukken maar zelfs met mijn goede wijsvinger lukt mij dat niet. Dit is geen succes.
Nee, is wel lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken het niet maar het klinkt ontzettend smerig.
Heb nu ineens zin in Brintaquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Poesje mauw, kom er eens gauw
Ik heb lekkere melk voor jou
En voor mij rijstebrij
Oh, wat heerlijk smullen wij
Ja hallo.quote:
Ik heb daar een lichtelijke trauma aan overgehouden omdat ik dat vroeger echt altijd verplicht als ontbijt kreeg.quote:
dat lijkt niet eens op rijstebrijquote:
Op een grote paddestoel rood met witte stippen,quote:
Dat moest?quote:
in dat versje wordt geen brinta genoemdquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dat versje wordt geen brinta genoemd
quote:
dat is net als zeggen dat je door het liedje can Kortjakje ineens aan Takkie moet denkenquote:
Wat is het probleem als iemand dat zou zeggen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is net als zeggen dat je door het liedje can Kortjakje ineens aan Takkie moet denken
helemaal nietsquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is het probleem als iemand dat zou zeggen?
Dat mag niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
US beleeft zijn kindertijd weerquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Alle eendjes zwemmen in het water,
Falderalderiere, falderalderare.
Alle eendjes zwemmen in het water.
Fal, fal, falderalderalderalderalralral.
maar wat is er mis met de uitspraak dat brinta niet lijkt op rijstebrij ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Superleuke naam voor een speelmaatje voor Nina ook, Falderalderalderalderalralralquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US beleeft zijn kindertijd weer
Dit gesprek begint Crack vibes te krijgen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar wat is er mis met de uitspraak dat brinta niet lijkt op rijstebrij ?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit gesprek begint Crack vibes te krijgen.
xD zo heerlijk bij de dierenartsquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superleuke naam voor een speelmaatje voor Nina ook, Falderalderalderalderalralral
En dan gewoon zo terugkijken -------------->quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
xD zo heerlijk bij de dierenarts
"Hoe heet deze kat?"
Falderalderalderalderalralral
Dierenarts:
100%quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan gewoon zo terugkijken --------------> [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan gewoon zo terugkijken --------------> [ afbeelding ]
Ook een leuke naam voor een nieuwe caafquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Die naam had ik aan takkie moeten geven
Een scheve mond, verwarde spraak en een verlamde arm of been zijn de meest voorkomende symptomen van een beroerte.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:15 schreef Recce het volgende:
Ik ben een blauwbilgorgel,
Als ik niet wok of worgel,
Dan lig ik languit in de zon
En knoester met mijn knezidon.
Rabon! Rabon! Rabon!
Prima. Ik ben wel aan het kwijlen, geloof ik.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een scheve mond, verwarde spraak en een verlamde arm of been zijn de meest voorkomende symptomen van een beroerte.
hoe is het met je arm/been/mond?
issie gelukt?quote:
Ik hoef niet per se te horen over jouw fetisjenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Laten jullie wel eens je voeten verwennen?
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
FFSquote:
Oke, doe de HEMA de groetjes.quote:
Nou ja zeg, wat een dirty mind, ik bedoel gewoon een pedicure of zo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se te horen over jouw fetisjen
poosje terug voetenmassage gedaan heerlie de peerliequote:Op zaterdag 21 december 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Ja, kakquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
De regen is gearriveerd @:4everblackeyed
Blaas eens terug de Noordzee op.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:21 schreef Haags het volgende:
De regen is gearriveerd @:4everblackeyed
Echt hequote:Op zaterdag 21 december 2024 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blaas eens terug de Noordzee op.
Kunnen de dames bakken geld mee binnen halenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Hoe laat of heb je nog geen idquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag wordt mijn nieuwe ID kaart bezorgd
Ik trek nog liever een uitkering dan dat ik aan voeten ga zitten van iemand andersquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kunnen de dames bakken geld mee binnen halen
PICS!quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef essnhills het volgende:
Vanmiddag wordt mijn nieuwe ID kaart bezorgd
Andersom juist truusquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trek nog liever een uitkering dan dat ik aan voeten ga zitten van iemand anders
Ja, nee dank jequote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe laat of heb je nog geen id
@:haags
quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trek nog liever een uitkering dan dat ik aan voeten ga zitten van iemand anders
Een vleessoort suggestie?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Weten jullie wat er goed past bij een schuimig paddenstoelensausje?
Mag niet te zwaar zijn, denk aan een chique, sierlijk, kersterig en licht voorgerechtje.
quote:
*riltquote:
Ja vlees of groenten of iets?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een vleessoort suggestie?
Kiep saltimboccaquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Weten jullie wat er goed past bij een schuimig paddenstoelensausje?
Mag niet te zwaar zijn, denk aan een chique, sierlijk, kersterig en licht voorgerechtje.
Liever uitkering trekken dan tenen rekken?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik op je bankpas?quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hoe laat of heb je nog geen id
@:haags
Ik zou zeggen varkenshaasmedaillions of ossenhaas en groenten is iets voor veganistenquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vlees of groenten of iets?
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Liever uitkering trekken dan tenen rekken?
Begrijpelijkquote:
Kleine varkenshaasmedaillions zou ook kunnen jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou zeggen varkenshaasmedaillions of ossenhaas en groenten is iets voor veganisten
Bedankt voor het begripquote:
Niks mis meequote:Op zaterdag 21 december 2024 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine varkenshaasmedaillions zou ook kunnen ja![]()
Ik moet altijd opletten om als licht voorgerechtje niet te eindigen met drie volle borden hoofdgerecht
Als wij dagelijks samen zouden eten dan moeten we na elke maaltijd deze planeet zes keer rondrennen om niet dodelijk dik te worden.quote:
Ja, maar wij moeten een keer op vrijdag naar de Lachende Vis voor die spareribsquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als wij dagelijks samen zouden eten dan moeten we na elke maaltijd deze planeet zes keer rondrennen om niet dodelijk dik te worden.
De saltimbocca is ook makkelijk al voor te bereiden. Kippedijtje alvast garen en na afkoeling omwikkelen met prosciutto (salie ertussen steken). Dan bij het serveren nog even aanbraden.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleine varkenshaasmedaillions zou ook kunnen ja![]()
Ik moet altijd opletten om als licht voorgerechtje niet te eindigen met drie volle borden hoofdgerecht
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wij moeten een keer op vrijdag naar de Lachende Vis voor die spareribs
En vooral niet de mosterdsoep bestellenquote:
Prima tips, ik dacht er van de week al aan om het jou te vragen, sous vide is hier een beetje een familieding.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
De saltimbocca is ook makkelijk al voor te bereiden. Kippedijtje alvast garen en na afkoeling omwikkelen met prosciutto (salie ertussen steken). Dan bij het serveren nog even aanbraden.
Kan eventueel ook sous vide gegaard worden, de salie dan alvast op de kip doen. En ook dan daarna ontwikkelen met prosciutto en even aanbraden.
Of juist wel en dan laten onderzoeken door de NASA.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En vooral niet de mosterdsoep bestellen
"Wat gaat u met die soep doen?"quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist wel en dan laten onderzoeken door de NASA.
"Het lijkt wel of die soep leeft"quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Wat gaat u met die soep doen?"
"Die soep geeft licht in het donker, is da normaal, Frank?"quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Het lijkt wel of die soep leeft"
Ja, maar niet van verontrustend vieze Frankquote:
Wiequote:Op zaterdag 21 december 2024 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet van verontrustend vieze Frank
"Frank, je voorhoofd is drijfnat"quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Die soep geeft licht in het donker, is da normaal, Frank?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |