SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Geen actieve herinnering aan?quote:
Oke Lauquote:
Lijkt me een beetje Las Vegas achtig stel ik me voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende: Ze zeggen dat Dubai nep is, geen sfeer heeft.
Op zich kon ik nog wel meer eten, maar er waren lekkere dingen bij de koffie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zalmlapjes![]()
Hoe vol zat je daarna?
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje Las Vegas achtig stel ik me voor
klinkt echt als een geslaagde avond reccequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zich kon ik nog wel meer eten, maar er waren lekkere dingen bij de koffie.
dubai heb je ook drank en veel discothekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinken
Volgens mij mag alcohol daar gewoon, het is geen Saoedi Arabiëquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinken
Dat was het ook. En 's middags had ik al lekkere broodjes gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt echt als een geslaagde avond recce
Saudie arabie is nu een hele andere kant op geslagen. Ze hebben er nu festivals waar mannen en vrouwen samen naar toe kunnen. ze willen de nieuwe dubai wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij mag alcohol daar gewoon, het is geen Saoedi Arabië
wat zat daar op?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was het ook. En 's middags had ik al lekkere broodjes gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |