SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Geen actieve herinnering aan?quote:
Oke Lauquote:
Lijkt me een beetje Las Vegas achtig stel ik me voorquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende: Ze zeggen dat Dubai nep is, geen sfeer heeft.
Op zich kon ik nog wel meer eten, maar er waren lekkere dingen bij de koffie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zalmlapjes![]()
Hoe vol zat je daarna?
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinkenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje Las Vegas achtig stel ik me voor
klinkt echt als een geslaagde avond reccequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Op zich kon ik nog wel meer eten, maar er waren lekkere dingen bij de koffie.
dubai heb je ook drank en veel discothekenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinken
Volgens mij mag alcohol daar gewoon, het is geen Saoedi Arabiëquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog gokken en alcohol drinken
Dat was het ook. En 's middags had ik al lekkere broodjes gehad.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
klinkt echt als een geslaagde avond recce
Saudie arabie is nu een hele andere kant op geslagen. Ze hebben er nu festivals waar mannen en vrouwen samen naar toe kunnen. ze willen de nieuwe dubai wordenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij mag alcohol daar gewoon, het is geen Saoedi Arabië
wat zat daar op?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was het ook. En 's middags had ik al lekkere broodjes gehad.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat dubai overigens wel officieel de sharia heeft
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh nog een extra reden om niet heen te willen.
Zeg je goedemorgen tegen een vrouw op straat hakken ze je beste vriendje eraf.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
geloof dat dubai overigens wel officieel de sharia heeft
Pohquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Brie met allerlei dingen, filet americain en ham.
Tsja allemaal voorsorteren op het opraken of verbieden van oliequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Saudie arabie is nu een hele andere kant op geslagen. Ze hebben er nu festivals waar mannen en vrouwen samen naar toe kunnen. ze willen de nieuwe dubai worden
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja allemaal voorsorteren op het opraken of verbieden van olie
Het zijn toch meestal de vrouwen die gestraft worden ook al doe je als man ietsquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg je goedemorgen tegen een vrouw op straat hakken ze je beste vriendje eraf.
Dan is hij wel een goede acrobaatquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef bitterbal het volgende:
die arme hond gebruikt nu al ruim een week zijn achterpoot niet
Ja dat is ook zo, ok ga je mee daar wonen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal de vrouwen die gestraft worden ook al doe je als man iets
Zouden ze hier ook moeten invoerenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het zijn toch meestal de vrouwen die gestraft worden ook al doe je als man iets
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ok ga je mee daar wonen?
Ik proef enthousiasme over dit principequote:Op zaterdag 21 december 2024 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten invoerenGEINTJE!!!!
Oh. Nou hopen dat je dan nog keet kan trappenquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
Eej de bouwkeet achter mijn huis is weg.
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh. Nou hopen dat je dan nog keet kan trappen
HAHAHAHA
Hoezo geintje? Is gewoon terecht.quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten invoerenGEINTJE!!!!
Die grijze?quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:10 schreef bitterbal het volgende:
die arme hond gebruikt nu al ruim een week zijn achterpoot niet
“Kijk dit is een vrij grote keet.”quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2024 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Kijk dit is een vrij grote keet.”
“Wat groot inderdaad. Heeft deze keet trappen?”
Voordat een deug-politie mij komt arresteren ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo geintje? Is gewoon terecht.
Glas half volquote:Op zaterdag 21 december 2024 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo. Heb ik toch maar weer ff mezelf opgevrolijkt na een moeilijk begin van de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |