abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215941584
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:55 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Misschien is het dan toch wat anders dan de religie. Cultuur? De temperatuur? Het feit dat er een stuk van zijn snikkel is afgesneden? Dat zou trouwens ook de mensen die de Palestijnse tragedie op de voet volgen, moeten interesseren. Het zou ook de agressie van de Joodse mensen daar kunnen verklaren. Wie weet.

Wat mij betreft voldoende reden om zoiets grondig uit te zoeken. Maar ja, sommige mensen hebben zoiets liever niet.
Hmm. Cultuur zou zeker kunnen, dat geeft toch een kader van normen en waarden mee. Klimaat zal verder geen rol spelen, in Azië is het ook warm en daar heb je amper terrorisme. Ten slotte zijn Joden natuurlijk ook niet agressief, integendeel zelfs.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215941588
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 21-12-2024 11:59:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 21 december 2024 @ 11:59:57 #203
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215941601
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, want dit is ongeveer hetzelfde als een hekel aan de PVV hebben en daarom Frans Timmermans vermoorden.

Snap je wat ik bedoel?
Verknipte extremisten doen verknipte dingen voor hun terreur-agenda. Wie had dat gedacht!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215941610
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En terrorisme door een migrant uit een Arabisch en Islamitisch land, die op social media dan zegt een fan te zijn van Wilders, is geen structureel probleem. Dit zijn de uitzonderingen.

.
Was Breivik niet ook een fan van Wilders?
Afkomst maakt dus niet zoveel uit.. het gaat om wiens denkbeelden je deelt
pi_215941612
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Hij is anti-islam, maar vindt Duitsland pro-islamitisch. Hij wilde volgens het AD dan ook wraak nemen op Duitsland, en Duitsers omdat die volgens hem door het terug sturen van andere anti-islamitische vluchtelingen meewerken aan de vernietiging van die vluchtelingen aangezien die meestal geen warm welkom-thuis staat te wachten.
Bedankt voor je uitleg.

Hier kan jij niks aan doen, maar voor mij is het nogal een mindfuck.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215941617
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:38 schreef Stepperoller het volgende:
Lol deze afleidingsmanoeuvre :')
[ x ]
"ohohoh, wat zouden zijn motivaties toch kunnen zijn? Is het wellicht het klimaat?" aldus de Wilders-fanboys.

:')

Edit: En hej, van mij hoeven jullie je echt niet expliciet uit te spreken tegen zijn daden. Ik snap dondergoed dat de Nederlandse pro-Wilders FoK!-ers geen ene fuck met dit gedoe van doen hebben.

Maar dat om de hete brij heen draaien is toch best triest hoor jongens.

Deze man heeft dit gedaan omdat hij extreem-rechts geradicaliseerd is. Punt. Niet afkomst, niet klimaat, niet cultuur. Hij heeft te veel naar het AfD verhaal geluisterd en toen gedacht 'geen woorden maar daden'.
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:03:11 #207
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215941634
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:51 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom zou ie dan niet geveinsd hebben een herboren moslim te zijn?
Als dit een false flag was, dan was deze man toch écht te dom om te schijten. Na zoveel online berichten. Ik begrijp dit gewoon niet, er is geen enkele logica.

Hoe je het ook wendt of keert; deze kerel was gewoon volstrekt doorgedraaid. Hopelijk zien we dit sujet nooit meer in de vrije ruimte.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_215941643
Dit soort extreemrechts terrorisme gaan we de komende jaren nog veel vaker mee maken. Dit is precies de reden waarom ik het zorgwekkend vind dat de media het migratiebeleid ontzettend door iedereen’s strot aan het heen duwen is. Het radicaliseert de burgers die zich verloren voelen in de huidige maatschappij en een zondebok nodig hebben om hun angsten en frustraties op te kunnen uiten.

Migratie is absoluut een probleem en er zijn in Europa wijd maatregelen voor nodig, maar de taal binnen het debat moet echt omslaan. We kunnen niet maar tegen het volk populistisch geneuzel uitslaan dat immigranten verantwoordelijk zijn voor bijna al het ellende wat er op dit moment speelt in Europa.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:04:38 #209
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215941657
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:56 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, want dit is ongeveer hetzelfde als een hekel aan de PVV hebben en daarom Frans Timmermans vermoorden.

Snap je wat ik bedoel?
Als je een blonde Mozartpruik op doet en erin slaagt om na de aanslag weg te komen heeft Geert wat uit te leggen.

Maar goed, de kans dat hij zou ontkomen was niet groot dus een vreemde actie blijft het sowieso inderdaad.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215941665
zozo... die terrorist van Maagdenburg is een fan van Wilders....aldus deze bron
..
..
pi_215941667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:01 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Bedankt voor je uitleg.

Hier kan jij niks aan doen, maar voor mij is het nogal een mindfuck.
Dat is heel deze actie sowieso.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215941673
quote:
11:34
De verdachte van de aanslag op de kerstmarkt in Maagdenburg werkte in het ziekenhuis in zijn woonplaats Bernburg daadwerkelijk op de afdeling forensische psychiatrie, waar geesteszieke of verslaafde criminelen zijn ondergebracht. Dat bevestigde de kliniek aan de regionale omroep MDR.

Taleb Al Abdulmohsen (50) werkte sinds 2020 als psychiatrisch arts in de Saluskliniek, die zegt nauw samen te werken met de opsporingsautoriteiten. De vijftiger was de afgelopen weken meerdere malen afwezig wegens ziekte en verscheen daardoor onvoorbereid bij vergaderingen, aldus de omroep.

De Saluskliniek nodigde medewerkers naar eigen zeggen uit voor een persconferentie tijdens de lunch.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_215941684
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:06 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Nou .. mocht ironie nog een praktijkvoorbeeld nodig hebben ..
pi_215941687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:05 schreef Bluesdude het volgende:
zozo... die terrorist van Maagdenburg is een fan van Wilders...
zozo... die terrorist van Maagdenburg is een fan van Hamas...

zaterdag 21 december 2024 @ 12:09:04 #215
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215941702
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:07 schreef ReplaR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij wil hier juist duidelijk maken hoe "erg" Hamas is voor iemand
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:09:27 #216
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_215941703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:07 schreef ReplaR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Naar het schijnt ook een groot fan van Mariah Carrey, dat zou dan weer verklaren waarom hij voor de Kerstperiode heeft gekozen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:10:40 #217
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215941715
Wat een volstrekt ongeloofwaardig profiel wordt er rondom deze idioot opgetrokken door de media zeg.

Het zogenaamde motief rammelt ook aan alle kanten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215941726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:53 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, maar ik bedoel, als je pretendeert anti-Islam te zijn dan rijd je inderdaad toch een Moskee binnen?

(bij wijze van spreken)
Deze man was duidelijk geradicaliseerd. Dan zijn de keuzes vaak ook niet erg rationeel. Gewoon het eerste beschikbare doelwit kan dan net zo goed de voornaamste afweging zijn…
pi_215941728
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Hé, leeft virusexpert-antropologe-geopolitiek duider Ginny ook nog.
pi_215941729
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Correct. Dat zijn er dan twee.

Wil je dat echt vergelijken met de tienduizenden terroristische aanslagen vanuit de Islamtische hoek?

En daarnaast speelt culturele afkomst blijkbaar wel een rol. We zien hier immers precies dezelfde tactieken die Islamtische terroristen ook gebruiken en deze terrorist komt ook zelf uit een Islamitisch en Arabisch land.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:03 schreef Nexum het volgende:
Dit soort extreemrechts terrorisme gaan we de komende jaren nog veel vaker mee maken. Dit is precies de reden waarom ik het zorgwekkend vind dat de media het migratiebeleid ontzettend door iedereen’s strot aan het heen duwen is. Het radicaliseert de burgers die zich verloren voelen in de huidige maatschappij en een zondebok nodig hebben om hun angsten en frustraties op te kunnen uiten.

Migratie is absoluut een probleem en er zijn in Europa wijd maatregelen voor nodig, maar de taal binnen het debat moet echt omslaan. We kunnen niet maar tegen het volk populistisch geneuzel uitslaan dat immigranten verantwoordelijk zijn voor bijna al het ellende wat er op dit moment speelt in Europa.
Dan helpt het niet dat ook dit weer een migrant betrof natuurlijk.

En waarom zouden we meer van dit soort terrorisme gaan zien vanuit de extreemrechtse hoek?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:11:45 #221
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215941730
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien had ie dan joodse vrouwen kunnen ontvoeren en verkrachten. Dat komt wel over.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_215941731
Ironisch wel, voormalig immigrant en nu full blown AfD. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:12:54 #223
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_215941740
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:10 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een volstrekt ongeloofwaardig profiel wordt er rondom deze idioot opgetrokken door de media zeg.

Door de media opgetrokken nog wel. Je kan toch lezen met je eigen ogen wat hij getwittert heeft?
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:13:15 #224
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_215941742
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:12 schreef Discombobulate het volgende:
Ironisch wel, voormalig immigrant en nu full blown AfD. _O-
Topic zal nu wel snel doodbloeden
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_215941747
quote:

Tja, het zal vast wel kloppen. Maar het is wel bijzonder om te zien dat we nu overal meteen berichten zien over het motief en diens sociale media. In veel andere gevallen is het narratief meestal 'we weten het niet'. 'Motief onduidelijk' waarna meer dan eens zulke aanslagen in de doofpot verdwijnen.
pi_215941748
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja hij was duidelijk een fan van Israel

twitter

twitter
pi_215941753
quote:

Hoezo? Man was moslim. Man onttrok zich van de islam. Man begint afkeer te ontwikkelen tegen islam, logisch gezien hij er zelf mee is opgegroeid. Man voelt zich hopeloos in een chaotische wereld. Man wordt gevoed met populistisch gespuw in een post-corona wereld. Man moet een zondebok hebben. Man begint sterk kritisch te worden op migranten. Man radicaliseert. Man voert geweld uit.

Zo moeilijk is het niet. Maar mensen willen het niet geloven omdat het niet in hun denkhokje past. Moslim = terrorist is makkelijk. Mensen begrijpen dat. Mensen zijn daar mee bekend. Maar moslimman is het slachtoffer van rechts populistische leiders die steeds meer mensen willen bangmaken en radicaliseren = verwarrend en het klopt niet en de media is ons aan het naaien.

Lachwekkend.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_215941757
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]
Topic zal nu wel snel doodbloeden
Genoeg mensen die nog in de ontkenningsfase zijn hoor
pi_215941762
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 10:44 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Alles is inderdaad de schuld van Merkel; de totaal mislukte "handel durch wandel" politiek t.a.v. de Russen, "wir schaffen das", de mislukte Energiewende, de totale instorting van de Duitse industrie, de incompetentie van die vrouw kende geen grenzen.
Vorige week kreeg Merkel nog de hoogste onderscheiding voor haar vermeende heldendaden van Amsterdam
NWS / Merkel ontvangt hoogste onderscheiding van Amsterdam

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_215941763
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als de naam van de grote leider van een partij 2x rechtstreeks wordt verbonden aan een grote aanslag in Europa, dan zou ik daar wel conclusies aan verbinden. Zeker als ik me zogenaamd zoveel zorgen maak over de gewelddadigheid van een bepaalde religie. Maar ja, wie ben ik.
pi_215941770
quote:

Wat rammelt eraan? Welke bewijzen kan je daarvoor aanvoeren?
pi_215941775
quote:

Wat is jouw duiding dan van zijn X profiel en tweets van de afgelopen 8 jaar waaruit dit profiel blijkt?
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:17:02 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215941776
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:12 schreef Momo het volgende:

[..]
Door de media opgetrokken nog wel. Je kan toch lezen met je eigen ogen wat hij getwittert heeft?
Ja, dat vind ik ook het ongeloofwaardige hieraan.
pi_215941791
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat bedoel je te zeggen? Het is niet zijn Twitter / X profiel?
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:18:36 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_215941793
Oei de usuals op FOK! Zijn aardig aan het schoppen nu het een keer de andere kant op valt? Jeetje. Nou ja dan moet het ook wel aan de media liggen inderdaad
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_215941795
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Wil je dat echt vergelijken met de tienduizenden terroristische aanslagen vanuit de Islamtische hoek?

En daarnaast speelt culturele afkomst blijkbaar wel een rol. We zien hier immers precies dezelfde tactieken die Islamtische terroristen ook gebruiken en deze terrorist komt ook zelf uit een Islamitisch en Arabisch land.
[..]

En waarom zouden we meer van dit soort terrorisme gaan zien vanuit de extreemrechtse hoek?
Omdat extreemlinks zo goed als dood is in Europa.
pi_215941796
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Omdat het niet strookt met jouw overtuiging/opvatting?

Daar hebben ze een mooi woord voor

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie
  FOK!Fotograaf zaterdag 21 december 2024 @ 12:19:36 #238
842 Zorro
Z
pi_215941802
Het lijkt me gewoon een idioot.
Als hij echt vanuit islam-iets gehandeld had zou hij niet zulke berichten op X zetten.
Als ie echt Afd aanhanger was pakte hij geen kerstmarkt.

Hij weet gewoon zelf niet wat ie wil en is alleen maar boos.

Nu ik erover nadenk, dit is misschien we de eerste keer dat er terecht over een "verwarde man" zou kunnen worden gesproken.
En nu doen ze het niet.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_215941804
quote:

[..]

10 duizenden ? In de EU? Waar dan? Enneh, zoek eens op extreem rechts + aanslagen Duitsland
quote:
[..]
strohalm argument natuurlijk. Dat iemand dezelfde tactiek gebruikt is een wel heel ver gezocht als onderbouwing
quote:
Omdat bepaalde politici er een klimaat voor creëren
pi_215941805
Een supporter van Afd, Israël, Wilders en Elon Musk. En dan pleeg je een aanslag op een kerstmarkt. Wat zou daar dan niet aan kloppen?
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_215941808
ja wel jammer dat het een van ons was
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:19:59 #242
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_215941809
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:18 schreef Fok-it het volgende:
Oei de usuals op FOK! Zijn aardig aan het schoppen nu het een keer de andere kant op valt? Jeetje. Nou ja dan moet het ook wel aan de media liggen inderdaad
Eerst vier topics volgeluld in de gedachte een soort gotcha te hebben, nu gaan we er vier vollullen vanuit de ontkenningsfase.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_215941811
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Nexum het volgende:

[..]
Hoezo? Man was moslim. Man onttrok zich van de islam. Man begint afkeer te ontwikkelen tegen islam, logisch gezien hij er zelf mee is opgegroeid. Man voelt zich hopeloos in een chaotische wereld. Man wordt gevoed met populistisch gespuw in een post-corona wereld. Man moet een zondebok hebben. Man begint sterk kritisch te worden op migranten. Man radicaliseert. Man voert geweld uit.

Zo moeilijk is het niet. Maar mensen willen het niet geloven omdat het niet in hun denkhokje past. Moslim = terrorist is makkelijk. Mensen begrijpen dat. Mensen zijn daar mee bekend. Maar moslimman is het slachtoffer van rechts populistische leiders die steeds meer mensen willen bangmaken en radicaliseren = verwarrend en het klopt niet en de media is ons aan het naaien.

Lachwekkend.
Dit is zelf een migrant hè?

En dat de Islam wordt gelinkt aan terrorisme is natuurlijk ook niet zo gek met meer dan 66,000 terreuraanslagen vanuit de Islamtische hoek de afgelopen 45 jaar. En dan hebben we het nog niet eens over de moslims die dit stilzwijgend goedkeuren.
De pijnlijke realiteit is nu eenmaal dat de Islam qua agressie, gewelddadigheid en barbarisme niet te vergelijken is met andere religies anno 2024.

Daarom vinden mensen, waaronder ik, het opmerkelijk dat dit een migrant uit een Islamitisch en Arabisch land is, die afstand heeft genomen van de Islam en de dus een ex-moslim is, maar een terreuraanslag pleegt op een cultureel Westers evenement op een manier die ook stereotyperend is voor aanslagen uit de Islamtische hoek (denk bijvoorbeeld aan Nice en Stockholm).
pi_215941822
quote:

Wat is er zo raar aan? Het is toch bepaald niet de eerste geradicaliseerde idioot die doordraait?
pi_215941830
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:14 schreef Nexum het volgende:

[..]

Lachwekkend.
En door voor de koelkast !!
pi_215941841
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En dat de Islam wordt gelinkt aan terrorisme is natuurlijk ook niet zo gek met meer dan 66,000 terreuraanslagen vanuit de Islamtische hoek de afgelopen 45 jaar.
Waarvan het overgrote deel in islamitische landen. De islam zelf heeft het meeste last van extremisme.
Die extremisten moet je ook goed schaduwen, daar zijn geheime diensten voor.

Ook zo iemand als deze dader had (op basis van zijn Tweets) al veel eerder in beeld moeten zijn.
Ook op FOK! lopen er wel mensen rond waarvan ik me afvraag of ze wel stabiel zijn, gezien alle haat die ze tentoonspreiden. De volgende Karst T bijvoorbeeld.
pi_215941843
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En dat de Islam wordt gelinkt aan terrorisme is natuurlijk ook niet zo gek met meer dan 66,000 terreuraanslagen vanuit de Islamtische hoek de afgelopen 45 jaar. En dan hebben we het nog niet eens over de moslims die dit stilzwijgend goedkeuren.
De pijnlijke realiteit is nu eenmaal dat de Islam qua agressie, gewelddadigheid en barbarisme niet te vergelijken is met andere religies anno 2024.

Daarom vinden mensen, waaronder ik, het opmerkelijk dat dit een migrant uit een Islamitisch en Arabisch land is, die afstand heeft genomen van de Islam en de dus een ex-moslim is, maar een terreuraanslag pleegt op een cultureel Westers evenement op een manier die ook stereotyperend is voor aanslagen uit de Islamtische hoek (denk bijvoorbeeld aan Nice en Stockholm).
Hier denk je te moeilijk. Die man draaide door en moest zijn woede kwijt. Hij koos voor deze manier. Lijkt me erg sterk dat hij dit deed vanuit het gedachtegoed dat hij zich wou afzetten tegen het Westen, want dat is wat je impliceert. Je probeert dit voor jezelf recht te praten omdat het niet klopt met jouw eigen mensbeeld. Je snapt het niet. Mensen zijn complex.
pi_215941844
-

[ Bericht 100% gewijzigd door probeer op 21-12-2024 12:24:26 ]
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:23:43 #249
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215941845
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 12:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wat bedoel je te zeggen? Het is niet zijn Twitter / X profiel?
Het orgy of evidence en de snelheid waarmee het dossier wordt afgehecht en bekendgemaakt past er normaliter niet bij.

Dat wekt bij mij argwaan op.
  zaterdag 21 december 2024 @ 12:23:54 #250
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215941847
quote:

[..]

Omdat er wel vaker signalen zijn geweest dat AfD'ers bezig waren aanslagen voor te bereiden.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')