HDR heeft vooral een groter kleuren- en helderheidbereik dan SDR. Maar je TV moet het wel aankunnen. De manier waarop de informatie verstuurd wordt is ook anders. Dus ik denk dat je vooral met een high end (OLED of QLED) 4k tv het verschil ziet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 22:55 schreef superniger het volgende:
Wat is het verschil tussen SDR en HDR?
Ik kijk HBO op een 1080p tv.
Mijn tv komt uit 2009.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
HDR heeft vooral een groter kleuren- en helderheidbereik dan SDR. Maar je TV moet het wel aankunnen. De manier waarop de informatie verstuurd wordt is ook anders. Dus ik denk dat je vooral met een high end (OLED of QLED) 4k tv het verschil ziet.
Gewoon bij dat standaard abbo blijvenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn tv komt uit 2009.
Dus al die nieuwe dingen heb ik niet.
Ik heb ook zo'n oude tvquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Mijn tv komt uit 2009.
Dus al die nieuwe dingen heb ik niet.
Dan behoud je ook je 50% korting, maar dan verlies je 4K, UHD, Atmos en nog maar 2 gelijktijdige streams.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:36 schreef CherryLips het volgende:
Wel een lap tekst, die e-mailWat gebeurt er als ik niets doe?
Welke? Helaas is er geen categorie meer met titels die binnenkort verdwijnen. Al vaker aangegeven bij HBO maar ze doen er niks mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:42 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn ineens een paar series van HBO verdwenenDacht dat die series van Warner waren en wel zouden blijven, maar niet dus.
Supernatural, Vampire Diaries en The Big Bang Theory voor zover ik kan zien. Misschien meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 09:42 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Welke? Helaas is er geen categorie meer met titels die binnenkort verdwijnen. Al vaker aangegeven bij HBO maar ze doen er niks mee.
Ik denk The West Wing en The OC? Vreemd. Zag in upflix wel dat ze gingen verdwijnen maar kan ook zijn dat ze sinds launch verlopen zijn.
Is Supernatural leuk?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supernatural, Vampire Diaries en The Big Bang Theory voor zover ik kan zien. Misschien meer.
Dan moet HBO de interne licenties weer even verlengen. Volgens mij heeft dit te maken met de launch datum in Nederland destijds. Wel slordig. En mochten ze echt verdwenen zijn dan is het natuurlijk helemaal slecht. Deze titels zullen denk ik niet uitgeleend worden aan Netflix. Tip: download upflix. Dan kan je zien wat er waar binnenkort verloopt. Meestal is het accuraat. SkyShowtime geeft zelf ook weinig door wat er gaat verlopen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Supernatural, Vampire Diaries en The Big Bang Theory voor zover ik kan zien. Misschien meer.
Supernatural vond ik de eerste seizoenen leuk maar op een gegeven moment kakte het in. Ik ben ergens in seizoen 6.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is Supernatural leuk?
Ik was wel helemaal fan van Charmed, maar twijfel aan supernatural te beginnen als die HBO staat.
Ik had op feestboek gelezen (nooit gedacht dat ooit te zeggen) dat veel dingen nu op Prime staan, maar dat heb ik niet om te checken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Dan moet HBO de interne licenties weer even verlengen. Volgens mij heeft dit te maken met de launch datum in Nederland destijds. Wel slordig. En mochten ze echt verdwenen zijn dan is het natuurlijk helemaal slecht. Deze titels zullen denk ik niet uitgeleend worden aan Netflix. Tip: download upflix. Dan kan je zien wat er waar binnenkort verloopt. Meestal is het accuraat. SkyShowtime geeft zelf ook weinig door wat er gaat verlopen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:27 schreef TAmaru het volgende:
Kijkt iemand The Pitt?
Ik heb al een tijd HBO Max met sports add-on, maar ik heb nog nooit iets anders gekeken dan sport
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F&S / [HBO Max] The Pitt | 15 Episodes, 15 Hours, 1 Shift
Tijd voor een eigen topic voor deze bazenserie.
Big bang Theory staat niet op Prime. Vampire diaries en supernatural wel, maar dat stond het al volgens mij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had op feestboek gelezen (nooit gedacht dat ooit te zeggen) dat veel dingen nu op Prime staan, maar dat heb ik niet om te checken.
Gelukkig beginnen er éindelijk afleveringen online te komen van seizoen 7 van Young Sheldonquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:44 schreef CherryLips het volgende:
Supernatural is weer terugen Vampire diaries en TBBT.
Supernatural is fan-fokking-tastischquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is Supernatural leuk?
Ik was wel helemaal fan van Charmed, maar twijfel aan supernatural te beginnen als die HBO staat.
Zeker leuk, meteen 15 seizoenen bingen, tot over 2 maandenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is Supernatural leuk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |