SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 18:26 schreef superniger het volgende:
Superman.
7,4/10Terecht punt in je spoiler al zou ik er 2 van maken. Ik vind het eigenlijk een 5, of net aan een 5,5. Zwak verhaal wat halverwege lijkt te beginnen. Ik snap dat DC de Marvel kant op probeert te gaan met wat humor en lichte momenten in de film, maar het paste niet imo. Wonder Woman 1984 was een stuk vermakelijker, en dat zegt wel wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond ga ik 4 kijken. Ik vind het vele malen beter dan Mare of Easttown. Deze heeft wel lekker die gritty vibe.quote:Op maandag 15 september 2025 19:37 schreef V. het volgende:
[..]
Vanavond afl 2 kijken. 1 vond ik helemaal top.
Ik vind ze wel gelijkwaardig qua sfeer en sociaal drama. De stakes zijn wel hoger.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:47 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Vanavond ga ik 4 kijken. Ik vind het vele malen beter dan Mare of Easttown. Deze heeft wel lekker die gritty vibe.
Vind alleen dat familiegezeik van Tom Brandis matig voor erbij. Dat boeit me niet zo en vind ik niet zo goed geschreven. Die scene met die dochter ook aan het einde van aflevering vier...quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:17 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind ze wel gelijkwaardig qua sfeer en sociaal drama. De stakes zijn wel hoger.
Stop ermee dan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
Jaaa prijsverhoginggenot in de mail
Vanaf 6 november 5,99 euro per maand
Fors, 1,50 meer ineensquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
1 euro toch? Of waarom betaal jij nu 4,50 euro per maand?quote:
Ik betaal na verhoging ¤ 8,49. Dat overal 49 of 99 cent van maken is trouwens ook een ergernis.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
1 euro toch? Of waarom betaal jij nu 4,50 euro per maand?
verder alles goed ouwe reusquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:27 schreef Bronson het volgende:
[..]
Niet zeiken dan. Niemand verplicht je.
Voor dat geld mogen ze ER ook wel weer erop zettenquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:42 schreef wolfrolf het volgende:
als jij nou ff een google tv streamer regelt heb ik wel een oplossing voor je neosjenquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor dat geld mogen ze ER ook wel weer erop zetten
Jahoor, ik maak mij er niet druk om.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
verder alles goed ouwe reus
zin in deze week?
Nog één te gaan.quote:
Ja, en Mark Ruffalo is echt geweldig in deze rol. Ben fan van deze man sinds Zodiac.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nog één te gaan.
Echt heel goed. Vond Mare of Easttown echt matig, maar dit is ontzettend goed.
Die acteur die Grasso doet vind ik ook erg sterk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, en Mark Ruffalo is echt geweldig in deze rol. Ben fan van deze man sinds Zodiac.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 15-10-2025 12:01:05 ]A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
Ik ben over het algemeen juist geen fan van Ruffalo. Vind hem te vaak te laid back en niet overtuigend. Als mens vind ik hem overigens wel heel tof.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, en Mark Ruffalo is echt geweldig in deze rol. Ben fan van deze man sinds Zodiac.
Heb je Zodiac gezien? En misschien vragen bepaalde rollen juist wel om zo'n laid back houding.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 10:13 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen juist geen fan van Ruffalo. Vind hem te vaak te laid back en niet overtuigend. Als mens vind ik hem overigens wel heel tof.
Maar in deze serie is hij echt geweldig![]()
Ja ik heb Zodiac gezien.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 21:43 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Heb je Zodiac gezien? En misschien vragen bepaalde rollen juist wel om zo'n laid back houding.
nu seizoen 3 nogquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
Mocht even duren maar morgen komt seizoen 2 van From online.
Ja, ik verloor eerlijk gezegd op een gegeven moment mijn aandacht en weet eigenlijk amper nog hoe het afliep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
De Peacemaker seizoen 2 finale viel me enigszins tegen.
Absolute dijk van een serie is datquote:
Die loopt gewoon bij ziggo, ik meen paramount plus of Starzquote:
From is leuk. Zitten een paar acteurs bij die ze volgens mij bij een amateurvereniging vandaan hebben gehaald maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 02:57 schreef superniger het volgende:
Toch maar begonnen aan From.
Prima sfeertje 👍
Staat iig wel in m'n top 3. Laatste aflevering was ook weer ijzersterk.quote:
Ik vind het meer een soort kinderserie, voor de iets ouderen die Harry Potter ontgroeid zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 17:55 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
From is leuk. Zitten een paar acteurs bij die ze volgens mij bij een amateurvereniging vandaan hebben gehaald maar dat mag de pret niet drukken.
Daar is het toch net iets te eng voor, imo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind het meer een soort kinderserie, voor de iets ouderen die Harry Potter ontgroeid zijn.
Young adult bedoel ik meer eigenlijk meer. Ik las vandaag veel irritatie in de recensies op IMDB, dus als ik S1 al afkijk is het geloof ik geen goed idee om dan s2 of 3 te gaan kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:50 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Daar is het toch net iets te eng voor, imo.Zeg ook niet dat het top is, het is gewoon leuk om in een weekendje te bingen.
Zoals ik eerder zei, er zitten een aantal mensen in die eigenlijk niet kunnen acteren en ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich daaraan ergeren. Maar ik heb me er tot nu toe wel mee vermaakt. Het doet me op een of andere manier wel een beetje aan 'Lost' denken, dus ik ben bang dat het einde tamelijk onbevredigend is. Maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Young adult bedoel ik meer eigenlijk meer. Ik las vandaag veel irritatie in de recensies op IMDB, dus als ik S1 al afkijk is het geloof ik geen goed idee om dan s2 of 3 te gaan kijken.
Seizoen 4 is in de maak btw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 12:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Daar zit ik ook op te wachten. Ik ga niet beginnen aan een incomplete serie.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Maandag.
Dat vinden er meer hier? Ik wacht nog eventjes met kijken denk ik tot er een paar afleveringen uit zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:41 schreef Spaulding het volgende:
Nou dat Welcome to Derry hoeven we verder ook niet meer te bekijken. Wat ontzettend matig zeg.
Is net een eerste aflevering.quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:41 schreef Spaulding het volgende:
Nou dat Welcome to Derry hoeven we verder ook niet meer te bekijken. Wat ontzettend matig zeg.
Ja je gaat niet meteen je grote ster in de eerste aflevering erin knallen, beetje opbouwen bitte.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 02:50 schreef kladderadatsch het volgende:
Deed mij meer denken aan een eerste aflevering van 'n willekeurig seizoen van 'American Horror Story' dan dat het iets met het oorspronkelijke verhaal van Stephen King te maken had. Maar goed, Pennywise moet z'n opwachting nog maken natuurlijk.
Ik vind de hele stijl al niks. Leek wel een Ryan Murphy Netflix serie, niet gewend van HBO. Daarbij alle CGI, acteurs waren erg matig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is net een eerste aflevering.
Smaken verschillen. Ik hou wel van die jaren 50/60 sfeer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:24 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ik vind de hele stijl al niks. Leek wel een Ryan Murphy Netflix serie, niet gewend van HBO. Daarbij alle CGI, acteurs waren erg matig.
Was er al beetje bang voor want ik was al totaal geen fan van de films van Muschetti.
Welke verwijzingen? Dat vroeg ik me namelijk nog af. Dat boek is echt een dikke pil en ik heb het nooit gelezen. Vraag me af hoe veel er in het boek zit wat we niet in de oude film en de twee nieuwe delen zien of horen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:43 schreef Mike het volgende:
Ik vond afl 1 van Welcome to Derry goed. Het verhaal nam totaal andere wendingen dan ik verwacht had, was lekker goor en zat vol verwijzingen naar het boek (en andere verhalen van King).
Ik kan me voorstellen dat je dit wat te lang vindt, maar hier leggen ze in 50 minuten alle verbanden uit: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke verwijzingen? Dat vroeg ik me namelijk nog af. Dat boek is echt een dikke pil en ik heb het nooit gelezen. Vraag me af hoe veel er in het boek zit wat we niet in de oude film en de twee nieuwe delen zien of horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |