SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Julie hebben altijd wel goed advies?..... soms
wat moet ik hier nu mee?Do what you love, love what you do!![]()
Met dit topic?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?
Bolken wie einer muttibumser natuurlijk!![]()
![]()
wat is de vraagquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Gewoon een paar dick pics sturen, ben je van dat gezeik afquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?![]()
![]()
ja zou er een topic en R&P over kunnen maken, maarja ook niet zo zin in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dit topic?
Bolken wie einer muttibumser natuurlijk!
maar denk wel eens (eigenlijk wat ik het liefst wil en wat ze zelf wil ook, is dump die Pipo waar het knipperlicht relatie mee is). En gaan wij weer eens uit.
zou beter zijn, maar dat is trouwens niet mijn doel he, want merk echt wel dat ze gewoon wil praten en onze "verhalen" lijken op elkaar heel veel herkenbaars. en dat maakt het makkelijk praten over zorgen en waar je dan mee zit. Meer nog zelfs (durf ik te zeggen als met pro hulp)
Maarre dit maakt t beetje soort van lastig. want zegt ze kom langs en ff praten en bakje doen en eten etc etc.
maar ik vind gewoon niet dat ik dat kan doen als ze nog een (half) vriendje relatie heeft , zou ellende wss alleen maar groter maken.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet echt niet of ik dit nu als gewoon goede vriendin moet laten (wat ok zou zijn wmb). of dat er ooit nog wat inzit meer.Do what you love, love what you do!![]()
Ow dit is die situatie dat je andermans vriendinnetje wil afpakken?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou er een topic en R&P over kunnen maken, maarja ook niet zo zin in.
maar denk wel eens (eigenlijk wat ik het liefst wil en wat ze zelf wil ook, is dump die Pipo waar het knipperlicht relatie mee is). En gaan wij weer eens uit.
zou beter zijn, maar dat is trouwens niet mijn doel he, want merk echt wel dat ze gewoon wil praten en onze "verhalen" lijken op elkaar heel veel herkenbaars. en dat maakt het makkelijk praten over zorgen en waar je dan mee zit. Meer nog zelfs (durf ik te zeggen als met pro hulp)
Maarre dit maakt t beetje soort van lastig. want zegt ze kom langs en ff praten en bakje doen en eten etc etc.
maar ik vind gewoon niet dat ik dat kan doen als ze nog een (half) vriendje relatie heeft , zou ellende wss alleen maar groter maken.
Dat speelt dus nog steeds?![]()
ze zegt zelf en ik quote "het is een grote mongool. iedereen zegt dat ik ervan af moet"quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit is die situatie dat je andermans vriendinnetje wil afpakken?
Dat speelt dus nog steeds?
en het is niet afpikken, daar gaat het niet eens over maar brengt ze zelf ter sprake.
ik zeg juist je moet zelf de knoop doorhakken. ik ga er niks over zeggen.
En dan nog vind ik het prima om met dr te praten omdat ook gewoon vriendin is zonder bedoeling.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ze zegt zelf en ik quote "het is een grote mongool. iedereen zegt dat ik ervan af moet"![]()
Gewoon de vuilnisbak inquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ze zegt zelf en ik quote "het is een grote mongool. iedereen zegt dat ik ervan af moet"
Ze gebruikt jou omdat ze onzeker is![]()
nou zoiets wss hetzelfde, hoewel hun niet in de trouw fase zitten bij lange na voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.Do what you love, love what you do!![]()
ja maar ben ik ook toch? ik snap haar precies.?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon de vuilnisbak in
Ze gebruikt jou omdat ze onzeker is
dat is ook waar het over gaat als we weer een uur bellen, van hoe pak jij het aan of hoe zou het kunnen etc etc. we hebben veel gemeen in dat. En dat waardeer ik echt want iemand waar ik ook mijn verhaal bij kwijt kan.
dus of dat relatie of ding etc met ons wat wordt is er beetje ondergeschikt aan wel.Do what you love, love what you do!![]()
Tja, ik begin nooit aan een vaste relatiequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.
Beetje rondwippen hier en daar bevalt prima, en heb je nooit gezeur![]()
Laat het haar zelf uitwerken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou zoiets wss hetzelfde, hoewel hun niet in de trouw fase zitten bij lange na voor zover ik weet.
Als jij je er mee gaat bemoeien ben je op een gegeven moment de kwaaie pier als ze toch spijt krijgt, en anders mag je wel je tandjes uit je maag zien te kotsen als hij er achter komt dat je op haar in hebt zitten praten om bij hem weg te gaan.![]()
Bedoel je jezelfquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik wil nog een broertje en/of zusje voor Mini-ToT.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:18 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Tja, ik begin nooit aan een vaste relatie
Beetje rondwippen hier en daar bevalt prima, en heb je nooit gezeur![]()
Zij maakt jou onzeker pik...quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben ik ook toch? ik snap haar precies.?
dat is ook waar het over gaat als we weer een uur bellen, van hoe pak jij het aan of hoe zou het kunnen etc etc. we hebben veel gemeen in dat. En dat waardeer ik echt want iemand waar ik ook mijn verhaal bij kwijt kan.
dus of dat relatie of ding etc met ons wat wordt is er beetje ondergeschikt aan wel.
Maar ga weer verder hier.![]()
![]()
![]()
Ow bij mij waren de alarmbellen wel afgegaan, maar niemand anders zag wat ik zag.quote:
Momenteel heb ik geen trouwplannen voor zover ik weet.![]()
![]()
Komt vanzelf op je padquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil nog een broertje en/of zusje voor Mini-ToT.fijne avond
![]()
ik zou daar zeker niet heen gaan voor een bakkie als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou er een topic en R&P over kunnen maken, maarja ook niet zo zin in.
maar ik vind gewoon niet dat ik dat kan doen als ze nog een (half) vriendje relatie heeft , zou ellende wss alleen maar groter maken.
voor je het weet is er slaande ruzie met jou en die pipo.
laat ze maar eens de knoop doorhakken en dan jou nogeens bellen.![]()
Beterquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow bij mij waren de alarmbellen wel afgegaan, maar niemand anders zag wat ik zag.
Momenteel heb ik geen trouwplannen voor zover ik weet.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
3fmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jawel!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Komt vanzelf op je padfijne avond
Hee groeten he!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja op den duur wil ik wel verder met m'n leven, maar ik wil niks meer overhaast doen.quote:
En als er alarmbellen af gaan, ga ik echt proberen () die niet meer te negeren.
![]()
die gozer weet ervan van haar, en is het er totaal niet mee eens. en mag ze me niet bellen enzo. Maar dat is een ding wat ik aan hun over laat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat het haar zelf uitwerken.
Als jij je er mee gaat bemoeien ben je op een gegeven moment de kwaaie pier als ze toch spijt krijgt, en anders mag je wel je tandjes uit je maag zien te kotsen als hij er achter komt dat je op haar in hebt zitten praten om bij hem weg te gaan.
Ik stook niet in die relatie natuurlijk. maar ik hoor gewoon dat ze het zat is enzo en dan kwam ze gister idd (zonder dat ik erop aandrong want was ervoor). dat ze stuurde ik ben klaar met je (die gozer dus)
Ok uur later belde ze me, ik zeg nou goeie handeling. eindelijk, maak een nieuwe start (maak niet uit met mij of iemand anders nog he, zo sta ik er nog in)
Uur later ja heb berichtje gestuurd van sorry had niet zo moeten reageren naar je (die vriend van dr)
Ik zeg trut dat je bent, natuurlijk nou hou je de deur weer half open. en komen (kom) je geen stap verder.
maar ok weer uur gepraat en zegt ze wel je hebt gelijk, maar ze is bang om alleen te zijn, en snap dat want het is niet onwijs makkelijk, ik ben er soort aan van gewend enzo.
Maar zij hangt nog heel erg op bevestiging en van moeten krijgen. Ik niet meer zo zeer.
dat is waarover we praten dus.Do what you love, love what you do!![]()
Zij wil bij kree een bakkie doen toch? Nou prima kom maarquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou daar zeker niet heen gaan voor een bakkie als ik jou was.
laat ze maar eens de knoop doorhakken en dan jou nogeens bellen.Iedereen is een kutlultrut
tralalalallaaaaa kreequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
die gozer weet ervan van haar, en is het er totaal niet mee eens. en mag ze me niet bellen enzo. Maar dat is een ding wat ik aan hun over laat.
Ik stook niet in die relatie natuurlijk. maar ik hoor gewoon dat ze het zat is enzo en dan kwam ze gister idd (zonder dat ik erop aandrong want was ervoor). dat ze stuurde ik ben klaar met je (die gozer dus)
Ok uur later belde ze me, ik zeg nou goeie handeling. eindelijk, maak een nieuwe start (maak niet uit met mij of iemand anders nog he, zo sta ik er nog in)
Uur later ja heb berichtje gestuurd van sorry had niet zo moeten reageren naar je (die vriend van dr)
Ik zeg trut dat je bent, natuurlijk nou hou je de deur weer half open. en komen (kom) je geen stap verder.
maar ok weer uur gepraat en zegt ze wel je hebt gelijk, maar ze is bang om alleen te zijn, en snap dat want het is niet onwijs makkelijk, ik ben er soort aan van gewend enzo.
Maar zij hangt nog heel erg op bevestiging en van moeten krijgen. Ik niet meer zo zeer.
dat is waarover we praten dus.
de 100.000ste post over hetzelfde.![]()
ik hoor dat het een slungel nono, is en kan hem wss wel aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou daar zeker niet heen gaan voor een bakkie als ik jou was.
laat ze maar eens de knoop doorhakken en dan jou nogeens bellen.
maargoed hahahaha. denk niet dat het zo zal gaan. en zo wil ik het ook niet, tis meer ze zit in de put en dat gaat me aan omdat ik haar altijd mocht enzo. en wil helpen. niet meer drama maken.Do what you love, love what you do!![]()
nee:quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zij wil bij kree een bakkie doen toch? Nou prima kom maarquote:Maarre dit maakt t beetje soort van lastig. want zegt ze kom langs en ff praten en bakje doen en eten etc etc.![]()
Niks loslaten niet meer bellen die geeft jou alleen maar valse hoop. En een meid die met die vent in een relatie zit maar ondertussen bij jou elke keer aandacht zoekt is ook niet helemaal zuiver he als je zo aan een relatie komt wie zegt dat als ze eenmaal met jou is ze niet weer elders aandacht zoekt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat wel-niet-wel-niet is herkenbaar met diegene waar ik het net over had.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
die gozer weet ervan van haar, en is het er totaal niet mee eens. en mag ze me niet bellen enzo. Maar dat is een ding wat ik aan hun over laat.
dat is waarover we praten dus.
Bang om alleen te zijn snap ik, maar dat moet geen reden zijn om bij een slecht persoon te blijven.
Hij weet al van je af dus, okay lekker riskant. Heb je een goede tandartsverzekering?![]()
Kssstquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
tralalalallaaaaa kree
de 100.000ste post over hetzelfde.
het is december; kan hij nu nog ff regelen voor 2025quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat wel-niet-wel-niet is herkenbaar met diegene waar ik het net over had.
Bang om alleen te zijn snap ik, maar dat moet geen reden zijn om bij een slecht persoon te blijven.
Hij weet al van je af dus, okay lekker riskant. Heb je een goede tandartsverzekering?![]()
![]()
Een slungel kan nog behoorlijk schade opleveren met een baco in z'n hand.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor dat het een slungel nono, is en kan hem wss wel aan.
maargoed hahahaha. denk niet dat het zo zal gaan. en zo wil ik het ook niet, tis meer ze zit in de put en dat gaat me aan omdat ik haar altijd mocht enzo. en wil helpen. niet meer drama maken.
Maar je zit echt zo nonchalant over geweld van zijn kant te denken? Je zit je met hun relatie te bemoeien en je hebt zoiets van: "Ach, als die vent me kapot wil meppen, kan ik hem volgens mij best wel aan."![]()
Er zit een ketting hier aan de binnenkant om hem mee op slot te maken, dus niet dat ze midden in de nacht de spullen kunnen meenemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow dat zijn veel stops nog.
Kun je de coupe op slot maken?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
kun je nagaan hoe zeer ik meelevend ben met iemand he?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
tralalalallaaaaa kree
de 100.000ste post over hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
Zo een moet je helemaal niet willen KreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoe zeer je hoopt dat ze misschien EINDELIJK eens de knoop met die vent doorhakt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe zeer ik meelevend ben met iemand he?![]()
Euh, ik dacht dat er gewoon European Sleeper op staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DB trein die vanuit Amsterdam vertrekt toevallig?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hier op FOK! is ook zo'n situatie geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks loslaten niet meer bellen die geeft jou alleen maar valse hoop. En een meid die met die vent in een relatie zit maar ondertussen bij jou elke keer aandacht zoekt is ook niet helemaal zuiver he als je zo aan een relatie komt wie zegt dat als ze eenmaal met jou is ze niet weer elders aandacht zoekt.
Vriendjelief is er niet achter gekomen, maar die troostende partij zelf is door het lint gegaan toen hij na alle moeite die hij in haar had gestoken nog steeds geen punani kreeg als dankjewel.
Ja, die is niet lang meer op FOK! gebleven.![]()
![]()
Ik ken iemand die een totaal next level psycho-geval getrouwd heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.Die had een vriendin in China gevonden. Z'n vader en z'n broer en hebben geluld als Brugman om 'm dat uit z'n kop te praten. Omdat het al heel snel duidelijk was dat ze niet echt een sympathiek mens was en zo labiel als wat.
En nu zit hij er getrouwd in gemeenschap van goederen aan en met 2 kinderen aan vast. Scheiden betekent de zaak verkopen en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat zij dan de kinderen meeneemt naar China en dat hij ze nooit meer ziet.
Een en al drama, zij is gewelddadig naar hem en de kinderen met enige regelmaat maar in plaats van dat hij vol inzet op haar dan opgesloten (en opgenomen, want het mens is echt niet helemaal goed) krijgen lult hij het zoveel mogelijk recht. Manmanman
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik zou dat zo denken over iemand die ik niet goed ken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks loslaten niet meer bellen die geeft jou alleen maar valse hoop. En een meid die met die vent in een relatie zit maar ondertussen bij jou elke keer aandacht zoekt is ook niet helemaal zuiver he als je zo aan een relatie komt wie zegt dat als ze eenmaal met jou is ze niet weer elders aandacht zoekt.
maar ken haar 20 jaar ongeveer, dus sta er wel iets anders in door dat.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
het is december; kan hij nu nog ff regelen voor 2025Scherp!
![]()
![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een moet je helemaal niet willen Kree
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat dus !!! die meid zoekt problemen omdat ze daar goed op gaat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een moet je helemaal niet willen KreeIedereen is een kutlultrut
Jij gaat nog eens zalig verklaard worden door de paus!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe zeer ik meelevend ben met iemand he?Wat een onbaatzuchtigheid!
![]()
![]()
jazeker, als vrienden want ik kon haar veeeeeeel langer als hij haar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat wel-niet-wel-niet is herkenbaar met diegene waar ik het net over had.
Hij weet al van je af dus, okay lekker riskant. Heb je een goede tandartsverzekering?
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.Do what you love, love what you do!![]()
Dit dus ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
hoe zeer je hoopt dat ze misschien EINDELIJK eens de knoop met die vent doorhakt.
Hij hoopt op een vochtig grotje.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een totaal next level psycho-geval getrouwd heeft.Die had een vriendin in China gevonden. Z'n vader en z'n broer en hebben geluld als Brugman om 'm dat uit z'n kop te praten. Omdat het al heel snel duidelijk was dat ze niet echt een sympathiek mens was en zo labiel als wat.
En nu zit hij er getrouwd in gemeenschap van goederen aan en met 2 kinderen aan vast. Scheiden betekent de zaak verkopen en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat zij dan de kinderen meeneemt naar China en dat hij ze nooit meer ziet.
Een en al drama, zij is gewelddadig naar hem en de kinderen met enige regelmaat maar in plaats van dat hij vol inzet op haar dan opgesloten (en opgenomen, want het mens is echt niet helemaal goed) krijgen lult hij het zoveel mogelijk recht. ManmanmanFijn...
![]()
en wat als hij erachter komt dat jullie toch hebben zitten bellen met elkaar? want dat mocht zij niet he ....quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
jazeker, als vrienden want ik kon haar veeeeeeel langer als hij haar.
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.![]()
hohohohohoh je leest niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een slungel kan nog behoorlijk schade opleveren met een baco in z'n hand.
Maar je zit echt zo nonchalant over geweld van zijn kant te denken? Je zit je met hun relatie te bemoeien en je hebt zoiets van: "Ach, als die vent me kapot wil meppen, kan ik hem volgens mij best wel aan."
ik wil me zover mogelijk buiten hun relatie houden. en zeg ook vind het prima en maak de keuze zelf.
Dring nergens op aan he, wat er gezegd wordt over die gozer komt van haar niet van mij. Ik zei van tja laat hem maar ff bellen met me? mss dat ie dan snapt wat de zorgen zijn.
zover ga ik nog, want eigenlijk ben ik het beetje zat, maar voor haar geluk ga ik of dat met mij is of met iemand anders en als het helpt ff te kletsen (wat doet zegt ze). dan ben ik niet de beroerdste niet.Do what you love, love what you do!![]()
Dus het gaat om een heel ouwe maat van je, en je wil dat zijn vriendin bij hem weg gaat en het liefste naar jou toe komt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.![]()
![]()
Je bent veel te lief kree. Ze maakt gebruik van je als een soort van vlucht haven. En jij zit met de gebakken peren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.Iedereen is een kutlultrut
Dit lijkt wel een R en P verhaalquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een totaal next level psycho-geval getrouwd heeft.Die had een vriendin in China gevonden. Z'n vader en z'n broer en hebben geluld als Brugman om 'm dat uit z'n kop te praten. Omdat het al heel snel duidelijk was dat ze niet echt een sympathiek mens was en zo labiel als wat.
Een en al drama, zij is gewelddadig naar hem en de kinderen met enige regelmaat maar in plaats van dat hij vol inzet op haar dan opgesloten (en opgenomen, want het mens is echt niet helemaal goed) krijgen lult hij het zoveel mogelijk recht. Manmanman
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jij biedt je aan dat HIJ met jou gaat bellen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
hohohohohoh je leest niet wat ik zeg.
ik wil me zover mogelijk buiten hun relatie houden. en zeg ook vind het prima en maak de keuze zelf.
Dring nergens op aan he, wat er gezegd wordt over die gozer komt van haar niet van mij. Ik zei van tja laat hem maar ff bellen met me? mss dat ie dan snapt wat de zorgen zijn.
zover ga ik nog, want eigenlijk ben ik het beetje zat, maar voor haar geluk ga ik of dat met mij is of met iemand anders en als het helpt ff te kletsen (wat doet zegt ze). dan ben ik niet de beroerdste niet.
voel je je wel helemaal jofel meneer?![]()
kree-perenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent veel te lief kree. Ze maakt gebruik van je als een soort van vlucht haven. En jij zit met de gebakken peren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
hohohohohoh je leest niet wat ik zeg.
zover ga ik nog, want eigenlijk ben ik het beetje zat, maar voor haar geluk ga ik of dat met mij is of met iemand anders en als het helpt ff te kletsen (wat doet zegt ze). dan ben ik niet de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor dat het een slungel nono, is en kan hem wss wel aan.![]()
En je kon het allemaal van 700 kilometer ver aan zien komen. En tóch gewoon doen hè! Toch trouwen ondanks die hele vrachtwagen aan rode vlaggen, toch kinderen nemen terwijl je al weer een paar vrachtwagens rode vlaggen verder bent. Echt ongelooflijk.quote:
De gast is ondertussen multimiljonair maar heeft zo'n beetje het kutste leven van iedereen die ik ken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hahha nu vind ik dat (als christelijk) een grote show, maar protestant he, dat katholieke doet me neit zoveel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij gaat nog eens zalig verklaard worden door de paus!Wat een onbaatzuchtigheid!
Do what you love, love what you do!![]()
quote:
dat weet hij?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
en wat als hij erachter komt dat jullie toch hebben zitten bellen met elkaar? want dat mocht zij niet he ....Do what you love, love what you do!![]()
"Hee ouwe maat van me. Zeg, jij bent niet goed voor dat chickie van je. Je kunt haar beter dumpen en aan mij geven."quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
jij biedt je aan dat HIJ met jou gaat bellen?
voel je je wel helemaal jofel meneer?![]()
stel dat het fout gaat, STELquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
hahha nu vind ik dat (als christelijk) een grote show, maar protestant he, dat katholieke doet me neit zoveel.
en je kunt die gozer waarschijnlijk wel aan
en er wordt politie bij gehaald ......
wat dan?
je hebt net je leven weer op de rit, een goeie baan, een huis, je rijbewijs terug ......![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee ouwe maat van me. Zeg, jij bent niet goed voor dat chickie van je. Je kunt haar beter dumpen en aan mij geven."![]()
![]()
Die meid is een maat van hem hij zit al twintig kaar in de friendzone en hoopt nog steeds op meer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het gaat om een heel ouwe maat van je, en je wil dat zijn vriendin bij hem weg gaat en het liefste naar jou toe komt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nummer staat altijd open, als ie commentaar heeft erover dan leg ik het graag uit, dus ja?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
jij biedt je aan dat HIJ met jou gaat bellen?
voel je je wel helemaal jofel meneer?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie het nog wel eindigen als een true crime verhaal waarin er dooien gaan vallen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een R en P verhaal
Die sla ik op in mijn brainquote:Iedereen is een kutlultrut
kaas met perenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou datlekker zijn op een blokje kaas
![]()
![]()
Ja toevallig hoorde ik laatst ook een heel verhaal over iemand die met een Chinese dame getrouwd was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je kon het allemaal van 700 kilometer ver aan zien komen. En tóch gewoon doen hè! Toch trouwen ondanks die hele vrachtwagen aan rode vlaggen, toch kinderen nemen terwijl je al weer een paar vrachtwagens rode vlaggen verder bent. Echt ongelooflijk.
De gast is ondertussen multimiljonair maar heeft zo'n beetje het kutste leven van iedereen die ik ken.
Die heeft op een gegeven moment de kinderen naar eigen land ontvoert en heeft het zo geregeld dat hij nog alimentatie moet betalen ook!![]()
![]()
Triest dat iemand zichzelf zo wegcijfert en de kinderenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel eindigen als een true crime verhaal waarin er dooien gaan vallen eerlijk gezegd
aliquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toevallig hoorde ik laatst ook een heel verhaal over iemand die met een Chinese dame getrouwd was.
Die heeft op een gegeven moment de kinderen naar eigen land ontvoert en heeft het zo geregeld dat hij nog alimentatie moet betalen ook!
sorry![]()
![]()
Rijbewijs ook al weer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
stel dat het fout gaat, STEL
wat dan?
je hebt net je leven weer op de rit, een goeie baan, een huis ......
Geweldpleging (al dan niet in zelfverdediging) staat niet zo mooi in je papieren.![]()
Het was expresquote:
"Laat mijn vriendin met rust!"quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
nummer staat altijd open, als ie commentaar heeft erover dan leg ik het graag uit, dus ja?
- "Jij bent kut voor haar, stuur haar maar naar mij toe."![]()
Ja nou ik ken die mensen verder niet.quote:Ik raakte er mee in gesprek bij een speeltuin waar Mini-ToT lekker aan het ravotten was.
![]()
![]()
Was het maar waarquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
heb je weer aan het Ossewit gezeten?Iedereen is een kutlultrut
Hij heeft een kutjeugd gehad en was vroeger op school ook altijd pispaal dus hij heeft zelf ook nogal de nodige issues, en zij heeft daar perfect op ingespeeld door hem haar verknipte versie van 'liefde' te geven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Triest dat iemand zichzelf zo wegcijfert en de kinderen
Echt zonde, want hij is in de kern gewoon echt een goede gast. Alleen een goede gast die ontzettend domme beslissingen heeft genomen.
Je weet toch hopelijk wel dat het geen enkel nut heeftquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
nummer staat altijd open, als ie commentaar heeft erover dan leg ik het graag uit, dus ja?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is heel veel "Stel". maar zie dat niet zo gebeuren, het is hier ook geen onwijs haat en drama en vechten om verhaal natuurlijk?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
stel dat het fout gaat, STEL
wat dan?
je hebt net je leven weer op de rit, een goeie baan, een huis ......
Voorzover ik het nu zie. en dat is eigenlijk het enige, ze belt me op als vriend (gewone vriend) dus omdat ze weet dat we beetje zelfde ellende hebben gehad ik en met hulpverlening we kennen elkaar lang etc.
Het heeft niet eens te maken met relaties, maar dat is wel dingetje waar zei mee zit en komt dus ter sprake. tja. ik ga er ook niet omheen draaien en zeg dan ook waar het op staat.
en we kennen elkaar genoeg ervoor dat dat dus kan ook. gelukkig en kon ik me zorgen weer beetje kwijt. al met al gewoon leuke gesprekken en weet helpt haar. die vriend is het vervelende in dit verhaal want die zit er weer tussen enzo en zij wil hem niet loslaten helaas nog. denk. zou wmb beste zijn en weet ze want zonder doeken om te winden gezegdDo what you love, love what you do!![]()
Sneuquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft een kutjeugd gehad en was vroeger op school ook altijd pispaal dus hij heeft zelf ook nogal de nodige issues, en zij heeft daar perfect op ingespeeld door hem haar verknipte versie van 'liefde' te geven.
Echt zonde, want hij is in de kern gewoon echt een goede gast. Alleen een goede gast die ontzettend domme beslissingen heeft genomen.
Nou het is wel een feit dat kree de gave heeft om DTS op te fleuren.
Zou er ook rekening mee houden dat de helft van wat ze je verteld niet eens klopt of zwaar aangedikt is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zeker ja!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef Soury het volgende:
Die bord voor z'n kop is vaak wel een bron van lol!![]()
![]()
het ging veel dieper in op dingen he, maar wil ik jullie niet mee vervelen en trouwens is dat meer wat van haar, over mezelf ben ik wel vrij open. Maar ga niet anders verhalen enzo vertellen hier. dat zullen jullie begrijpen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:37 schreef ToT het volgende:
[..]
"Laat mijn vriendin met rust!"
- "Jij bent kut voor haar, stuur haar maar naar mij toe."Do what you love, love what you do!![]()
Joh doe wat je denkt dat het het beste is. We lezen het vanzelf wel op de Frontpage of in [NWS].quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
dat is heel veel "Stel". maar zie dat niet zo gebeuren, het is hier ook geen onwijs haat en drama en vechten om verhaal natuurlijk?
Voorzover ik het nu zie. en dat is eigenlijk het enige, ze belt me op als vriend (gewone vriend) dus omdat ze weet dat we beetje zelfde ellende hebben gehad ik en met hulpverlening we kennen elkaar lang etc.
Het heeft niet eens te maken met relaties, maar dat is wel dingetje waar zei mee zit en komt dus ter sprake. tja. ik ga er ook niet omheen draaien en zeg dan ook waar het op staat.
en we kennen elkaar genoeg ervoor dat dat dus kan ook. gelukkig en kon ik me zorgen weer beetje kwijt. al met al gewoon leuke gesprekken en weet helpt haar. die vriend is het vervelende in dit verhaal want die zit er weer tussen enzo en zij wil hem niet loslaten helaas nog. denk. zou wmb beste zijn en weet ze want zonder doeken om te winden gezegd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef Soury het volgende:
Nou het is wel een feit dat kree de gave heeft om DTS op te fleuren.quote:al met al gewoon leuke gesprekken![]()
![]()
Of het is haar belevingquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou er ook rekening mee houden dat de helft van wat ze je verteld niet eens klopt of zwaar aangedikt is.
Soms kunnen mensen door trauma dingen anders invullenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
het ging veel dieper in op dingen he, maar wil ik jullie niet mee vervelen en trouwens is dat meer wat van haar, over mezelf ben ik wel vrij open. Maar ga niet anders verhalen enzo vertellen hier. dat zullen jullie begrijpen.![]()
![]()
112katwijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh doe wat je denkt dat het het beste is. We lezen het vanzelf wel op de Frontpage of in [NWS].![]()
![]()
Ik ben te oud maar ik zou serieus graag een keer het duingebied een keer willen verkennenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zeker ja!
Die bord voor z'n kop is vaak wel een bron van lol!
quote:
Met de hele voorgeschiedenis er bij over een verloren rijbewijs, het lastig vallen van de politie over een weggelopen hond in de duinen, het onheus bejegenen van zustertjes die met z'n pielemuisje bezig waren voor een katheter, zichzelf in gevaar brengen door pro-Israël liedjes te spelen met z'n band enz enz enz!quote:![]()
![]()
ik doe het niet eens met opzet trouwens.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef Soury het volgende:
maar ok ik vind het altijd interessant ook om van andere wat te lezen enzo die hier posten.
maar vaak verzaakt het in een quote en bolk en weet ik veel zinloos. nu weet ik mag dus prima.
maar tja soms mag er wat meer persoonlijks in dit topic ook van anderen denk ook dan. (denk eraan)
oja die hontquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de hele voorgeschiedenis er bij over een verloren rijbewijs, het lastig vallen van de politie over een weggelopen hond in de duinen, het onheus bejegenen van zustertjes die met z'n pielemuisje bezig waren voor een katheter, zichzelf in gevaar brengen door pro-Israël liedjes te spelen met z'n band enz enz enz!![]()
Kun je gelijk ff naar een loslopende hond gaan zoeken daar!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben te oud maar ik zou serieus graag een keer het duingebied een keer willen verkennen![]()
![]()
Yup, terwijl hij hartstikke intelligent is. Negens en tienen op het VWO, nooit een studie afgemaakt wel want dus nogal beschadigd door z'n jeugd. En net als ie z'n leven mooi op de rit aan het krijgen is met een eigen succesvolle zaak komt ie dat gestoorde wief tegen.quote:![]()
Maar goed, hij is er iig nog zelf bij geweest, bij al z'n domme beslissingen. Z'n 2 kinderen hebben nooit een keuze gehad...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je hebt echt een bolk voor je ogen als je niet ziet dat het er hier vaak echt wel persoonlijk aan toe gaat onderling.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe het niet eens met opzet trouwens.
maar ok ik vind het altijd interessant ook om van andere wat te lezen enzo die hier posten.
maar vaak verzaakt het in een quote en bolk en weet ik veel zinloos. nu weet ik mag dus prima.
maar tja soms mag er wat meer persoonlijks in dit topic ook van anderen denk ook dan. (denk eraan)
![]()
![]()
Dr.Mikey weet hoe die aandachtshoeren rollen!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou er ook rekening mee houden dat de helft van wat ze je verteld niet eens klopt of zwaar aangedikt is.
Dat weet ik schat maar je bent vermakelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik doe het niet eens met opzet trouwens.
Pffff da's serieus echt kut zeg......quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, terwijl hij hartstikke intelligent is. Negens en tienen op het VWO, nooit een studie afgemaakt wel want dus nogal beschadigd door z'n jeugd. En net als ie z'n leven mooi op de rit aan het krijgen is met een eigen succesvolle zaak komt ie dat gestoorde wief tegen.![]()
Maar goed, hij is er iig nog zelf bij geweest, bij al z'n domme beslissingen. Z'n 2 kinderen hebben nooit een keuze gehad....![]()
![]()
Over?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef kree het volgende:
uur bellen weer. hmmmmm zou willen dat ze eens keuze maakte.♡♡♡♡![]()
dat laatste is nog het meest trieste ....quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Yup, terwijl hij hartstikke intelligent is. Negens en tienen op het VWO, nooit een studie afgemaakt wel want dus nogal beschadigd door z'n jeugd. En net als ie z'n leven mooi op de rit aan het krijgen is met een eigen succesvolle zaak komt ie dat gestoorde wief tegen.![]()
Maar goed, hij is er iig nog zelf bij geweest, bij al z'n domme beslissingen. Z'n 2 kinderen hebben nooit een keuze gehad....![]()
Misschien komt er een dag dat hij voor de kinderen kiest en ze een beter leven kan gevenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar goed, hij is er iig nog zelf bij geweest, bij al z'n domme beslissingen. Z'n 2 kinderen hebben nooit een keuze gehad....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier stond eerst iets andersquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Lichaamssappen met hem uit te wisselen nadat ze haar huidige vriendje gedumpt heeft.![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik had een andere reactie![]()
![]()
neeeeeeee, mijn reactie was andersquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:48 schreef ToT het volgende:
Lichaamssappen uitwisselen terwijl ze nog een relatie heeft dan?![]()
![]()
Naughty Mailyquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:48 schreef maily het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik had een andere reactie![]()
Ja nogal. Geen idee hoe het er daar nu voor staat. Contact met zijn broer (één van mijn beste maten) heeft hij nog maar mondjesmaat en daar speelt hij voor zover er nog contact is mooi weer tegen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:46 schreef maily het volgende:
[..]
dat laatste is nog het meest trieste ....
Maar de afgelopen jaren is de politie en jeugdzorg er iig meerdere keren aan te pas gekomen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ow gaan we limericks maken?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
er was eens een Rijnsburgse boy .....![]()
![]()
Helaas wel veel uit eigen ervaring zelf was ik er na 2jaarvwel klaar mee. woont nu al jaren samen met die kerel zij zocht aandacht bij oa collega’s en online en hij ging fysiek vreemd maar toch elke keer bij elkaar blijven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dr.Mikey weet hoe die aandachtshoeren rollen!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die zocht een dame Ow zo mooiquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:49 schreef maily het volgende:
[..]
er was eens een Rijnsburgse boy .....
Al was hij voor haar maar een toyquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
hij had haar urenlang aan de lijn
en dat vond hij wel fijn♡♡♡♡![]()
Hij praatte zich sufquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
en dat vond hij wel fijn
Maar zij gaf geen pufThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan zal hij gehaaid te werk moeten gaan want als zij de kans krijgt zit ze zo met die kinderen in China en ziet hij ze nooit meer terug.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien komt er een dag dat hij voor de kinderen kiest en ze een beter leven kan geven
En als het op gehaaidheid aankomt denk ik dat zij hem wel met een factor 1000 overtreft.
ik vertel wel wat ik wil en kan denk ik ...quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh doe wat je denkt dat het het beste is. We lezen het vanzelf wel op de Frontpage of in [NWS].
maar ik ben pacifist in deze, zal niet echt van mij uit komen geweld, tenzij het niet anders kan natuurlijk.
maar daar zijn we bij lange na niet, voor nu helpt het haar en mij om gewoon over te kletsen. het is niet meer en niet minder als dat.Do what you love, love what you do!![]()
er was eens een Rijnsburgse boy
die wilde een chickie als toy
maar zij was van zijn maat
dat zorgde voor haat
en toen kwam de maat naar hem toe met een "HOI!"![]()
![]()
of ken haar te goed dat ik daar wel doorheen prik?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of het is haar beleving
Soms kunnen mensen door trauma dingen anders invullenDo what you love, love what you do!![]()
Dan slim zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zal hij gehaaid te werk moeten gaan want als zij de kans krijgt zit ze zo met die kinderen in China en ziet hij ze nooit meer terug.
En als het op gehaaidheid aankomt denk ik dat zij hem wel met een factor 1000 overtreft.
Alles van tevoren regelen
Desnoods een blijf van mijn lijf huisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik gun iedereen het beste maar dat soort mensen gun ik vooral elkaarquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas wel veel uit eigen ervaring zelf was ik er na 2jaarvwel klaar mee. woont nu al jaren samen met die kerel zij zocht aandacht bij oa collega’s en online en hij ging fysiek vreemd maar toch elke keer bij elkaar blijven.
ik heb tips, schroom niet om te vragenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben te oud maar ik zou serieus graag een keer het duingebied een keer willen verkennen
Als zij zoals je zegtquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
of ken haar te goed dat ik daar wel doorheen prik?
Bij hulpverlening loopt
Zal er een trauma zijn?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja leukquote:Iedereen is een kutlultrut
Een pacifist die het geen probleem als die nono-slungel straks misschien op zijn bloed uit is?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik vertel wel wat ik wil en kan denk ik ...
maar ik ben pacifist in deze, zal niet echt van mij uit komen geweld, tenzij het niet anders kan natuurlijk.
maar daar zijn we bij lange na niet, voor nu helpt het haar en mij om gewoon over te kletsen. het is niet meer en niet minder als dat.![]()
![]()
Uiteindelijk krijg je beide de aandacht die je nodigt hebt. Misschien kan je nog haar gay best friend worden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik vertel wel wat ik wil en kan denk ik ...
maar daar zijn we bij lange na niet, voor nu helpt het haar en mij om gewoon over te kletsen. het is niet meer en niet minder als dat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en op zijn tandjesquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pacifist die het geen probleem als die nono-slungel straks misschien op zijn bloed uit is?![]()
Euhm dit is stemmingmakerij. je haalt wat dingen door elkaar nuquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de hele voorgeschiedenis er bij over een verloren rijbewijs, het lastig vallen van de politie over een weggelopen hond in de duinen, het onheus bejegenen van zustertjes die met z'n pielemuisje bezig waren voor een katheter, zichzelf in gevaar brengen door pro-Israël liedjes te spelen met z'n band enz enz enz!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijg je beide de aandacht die je nodigt hebt. Misschien kan je nog haar gay best friend worden.
♡♡♡♡![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:54 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm dit is stemmingmakerij. je haalt wat dingen door elkaar nu![]()
![]()
En zo is ie aan zijn eind gekommequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:50 schreef maily het volgende:
[..]
en dat vond hij wel fijnIedereen is een kutlultrut
ik zie dat en het maakt me niet uit enzo. Wat ik zeg is wel oprecht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt echt een bolk voor je ogen als je niet ziet dat het er hier vaak echt wel persoonlijk aan toe gaat onderling.
niet van alles hoeft altijd een grap te maken te worden natuurlijk
nu heb ik grote dosis aan zelfspot dus trek het me niet al te veel aan. maaaaaaarre ok mss is dit ff wat anders.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ja dat konijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
ja wie zong die limericks ook alweer?
André van Duin?![]()
![]()
Dus je ziet wel dat er hier mensen serieus onderling over privézaken praten, maar dat maakt je niet uit enzo, want jij bent de enige die het hier persoonlijk maakt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie dat en het maakt me niet uit enzo. Wat ik zeg is wel oprecht.
niet van alles hoeft altijd een grap te maken te worden natuurlijk
nu heb ik grote dosis aan zelfspot dus trek het me niet al te veel aan. maaaaaaarre ok mss is dit ff wat anders.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:56 schreef maily het volgende:
[..]
ja wie zong die limericks ook alweer?
André van Duin?Maar het bestaat natuurlijk al veel langer.
![]()
![]()
nouja ik probeer het leuk te brengen, tis alleen beetje jammer dat ik dan vaak degene moet zijn die dan weer dingen brengt enzo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet ik schat maar je bent vermakelijk
Dan denk ik hebben jullie dat soort problemen enzo niet?
En het beetje vaagjes blijven over jezelf (hoewel ik snap want niet altijd handig). tjaDo what you love, love what you do!![]()
Die ga ik hier niet bespreken hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik probeer het leuk te brengen, tis alleen beetje jammer dat ik dan vaak degene moet zijn die dan weer dingen brengt enzo.
En het beetje vaagjes blijven over jezelf (hoewel ik snap want niet altijd handig). tja![]()
Ab normaal zou nu niet meer kunnen
R.I.P DTS.![]()
Zie je? Je hebt dus echt wel een bolk voor de ogen!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik probeer het leuk te brengen, tis alleen beetje jammer dat ik dan vaak degene moet zijn die dan weer dingen brengt enzo.
En het beetje vaagjes blijven over jezelf (hoewel ik snap want niet altijd handig). tja
Het maakt je geen kut uit dat we hier over persoonlijke dingen hebben, je ziet volgens eigen zeggen dus echt wel dat we dat doen, maar jij bent degene die met dit soort dingen moet komen omdat wij dat niet doen!![]()
![]()
dat was duidelijk toch? maar had ik ookquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als zij zoals je zegt
Bij hulpverlening loopt
Zal er een trauma zijn?
dat je daarover kunt praten dan juist met elkaar is mss wel goed.Do what you love, love what you do!![]()
dat is natuurlijk helemaal prima.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
dat was duidelijk toch? maar had ik ook
dat je daarover kunt praten dan juist met elkaar is mss wel goed.
maar jouw insteek is een beetje scheef ..... want je blijft hopen .....![]()
Kende vroeger wel van die mensen die vervolgens die grappen op school en werk etc gingen vertellen dat was dan wel weer to much.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I got 99 problems but someone else's bitch ain't one.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
En het beetje vaagjes blijven over jezelf (hoewel ik snap want niet altijd handig). tja"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik loop graag een keer mee..quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben te oud maar ik zou serieus graag een keer het duingebied een keer willen verkennen![]()
![]()
hahaha ik bedoel maar indien dat ooit zover zou komen, maar dat is het niet. jullie suggereerde dat ik niet?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Een pacifist die het geen probleem als die nono-slungel straks misschien op zijn bloed uit is?Do what you love, love what you do!![]()
Flappie was er niks bijquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Sodeju, dat konijn zou boeien om z'n kloten krijgen en zwaar gecanceld worden!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I got 99 problems but someone else's bitch ain't one.
R.I.P DTS.![]()
Je brengt het ook leuk, maar let een beetje op jezelf, die meid houdt je aan een gevaarlijk lijntje denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:57 schreef kree het volgende:
[..]
En het beetje vaagjes blijven over jezelf (hoewel ik snap want niet altijd handig). tjaIedereen is een kutlultrut
Toch?quote:
Door je trauma ervaring je zaken andersquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:59 schreef kree het volgende:
[..]
dat was duidelijk toch? maar had ik ook
dat je daarover kunt praten dan juist met elkaar is mss wel goed.
En is de kans groot ( als je nog geen traumatherapie hebt doorlopen) dat je gebeurtenissen anders opslaat dan ze zijn gebeurt
Dat doe je niet expres maar onbewust
Dus het kan zijn dat zij dingen anders ervaartThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jay zquote:
R.I.P DTS.![]()
Hoho ik weet ook genoeg van jou privé leven inmiddelsquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie je? Je hebt dus echt wel een bolk voor de ogen!
Het maakt je geen kut uit dat we hier over persoonlijke dingen hebben, je ziet volgens eigen zeggen dus echt wel dat we dat doen, maar jij bent degene die met dit soort dingen moet komen omdat wij dat niet doen!Iedereen is een kutlultrut
Ja dit, zou natuurlijk nog kunnen dat ze dat zelf niet eens door heeft maar dat is eigenlijk nog veel erger, dan moet ze echt een totale self absorbed cunt zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Je brengt het ook leuk, maar let een beetje op jezelf, die meid houdt je aan een gevaarlijk lijntje denk ik.
ik praat erover, rest niet zo. maar dat maakt niet uit, zolang jullie het maar gewoon als open iets zien en er niet teveel gelijk conclusies over trekken, dan vind ik het best.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus je ziet wel dat er hier mensen serieus onderling over privézaken praten, maar dat maakt je niet uit enzo, want jij bent de enige die het hier persoonlijk maakt?
Maar voor de rest vind ik het hier ook gezellig hoor, lucht mijn hart beetje.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig is het niet mijn rookworstquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
https://www.hartvannederl(...)st-terug-niet-opeten
Paniek! @:hemarookworstUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
nouja ik wel dus... en dat maakt mooie discussies soms en daar is niks mis meequote:Do what you love, love what you do!![]()
Sow!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I got 99 problems but someone else's bitch ain't one.![]()
![]()
De quality control op hemarookworsten is top notch!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet mijn rookworst
Dat is prima, fok is soms wel een welkome uitlaatklepquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik praat erover, rest niet zo. maar dat maakt niet uit, zolang jullie het maar gewoon als open iets zien en er niet teveel gelijk conclusies over trekken, dan vind ik het best.
Maar voor de rest vind ik het hier ook gezellig hoor, lucht mijn hart beetje.Iedereen is een kutlultrut
Zeker niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik wel dus... en dat maakt mooie discussies soms en daar is niks mis mee
Maar dat moet jij zelf weten.
Ik doe het niet.![]()
En zo een is dan ook nog moeder als ik @kree zijn verhalen goed begrepen heb.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dit, zou natuurlijk nog kunnen dat ze dat zelf niet eens door heeft maar dat is eigenlijk nog veel erger, dan moet ze echt een totale self absorbed cunt zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zie niet wat er onwijs mis mee is behalve ff mijn zorgen te vertellen.
maar krijg beetje teveel weerstand enzo, dus ben er voor vandaag wel weer ff klaar mee.
haha next onderwerp.
Ja, het DTS spelletje. BOLK!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat bedoel ik dus!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoho ik weet ook genoeg van jou privé leven inmiddels
Kree gelooft oprecht dat hij de enige is die hier niet "Bolk" roept of alleen maar smileys plaatst.![]()
ga nog niet slapen trouwens, maar wacht ff onderwerp van jullie kant af nu
Helemaal niet je brengt juist de boel aan de gang hier. Lees je niet ofzo?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:05 schreef kree het volgende:
maar krijg beetje teveel weerstand enzo, dus ben er voor vandaag wel weer ff klaar mee.
haha next onderwerp.Iedereen is een kutlultrut
Alles eruit gooien, we hebben toch niet lang meer te leven. Gooi alles eruit en be free.
(net de voorspellingen van Nostradamus en Baba Ganoush gekeken op Youtube). Fuck it, na dat gezien te hebben ga ik serieus leven tot de dag des oordeels![]()
Oh wacht.Lach met een schone bips![]()
Het komt nogal vaak terug zeg maarquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:05 schreef kree het volgende:
haha next onderwerp.![]()
En dan krijgen we hier weer een hele herhaling van zetten en dat kan soms wat vermoeiend zijn
Bolken!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:05 schreef kree het volgende:
haha next onderwerp.Een keuze, of een natuurlijk proces?
![]()
jawel had dat begrepen, maar ok en mss is dat het topic ervoor, nemen niet alles serieus terwijl dat wel echt zo is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Helemaal niet je brengt juist de boel aan de gang hier. Lees je niet ofzo?
maargoed ik post uit wat ik meemaak. en kan er nog steeds blijkbaar stukken topic mee vullen?
maar ik wil niet de enige zijn die hier aan het woord is met dingen vertellen etc zodat iedereen er weer op kan reageren.
Moet zeggen trouwens, niet alles zie ik als slecht he? heb soms wel eens wat aan wat jullie zeggen, niet alles trouwens.
toch maakt het altijd mooie discussie.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het komt nogal vaak terug zeg maar![]()
En dan krijgen we hier weer een hele herhaling van zetten en dat kan soms wat vermoeiend zijnDo what you love, love what you do!![]()
Oh dat zie ik wel hoor, het gaat niet iedereen om de punten. Ik vind dit ook een SC met punten. Zou soms leuker zijn zonder die punten op één of andere manier werkt een ONZ SC niet omdat dit er is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus!
Kree gelooft oprecht dat hij de enige is die hier niet "Bolk" roept of alleen maar smileys plaatst.
Dat is niet nodig hoorquote:
Is Justin al met vakantie?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gast, maatje van me. Dat doe ik zo vaak als ik dingen kwijt wil. Lekker doen. Ik vind het juist fijn dat ik hier shit kwijt kan die ik in real life niet echt wil delen.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
jawel had dat begrepen, maar ok en mss is dat het topic ervoor, nemen niet alles serieus terwijl dat wel echt zo is.
maargoed ik post uit wat ik meemaak. en kan er nog steeds blijkbaar stukken topic mee vullen?
maar ik wil niet de enige zijn die hier aan het woord is met dingen vertellen etc zodat iedereen er weer op kan reageren.
Moet zeggen trouwens, niet alles zie ik als slecht he? heb soms wel eens wat aan wat jullie zeggen, niet alles trouwens.Lach met een schone bips![]()
Wat gaat er nou weer misquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Alles eruit gooien, we hebben toch niet lang meer te leven. Gooi alles eruit en be free.
(net de voorspellingen van Nostradamus en Baba Ganoush gekeken op Youtube). Fuck it, na dat gezien te hebben ga ik serieus leven tot de dag des oordeels![]()
Oh wacht.
Hoe was smile ?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh wacht.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nostradamus kon leuk cryptisch lullen, wat op honderdmiljoenmiljard manieren geïnterpreteerd kon worden, en dan heb je vanzelf allerlei dingen die uit gekomen lijken te zijn.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh wacht.
Dat veel van zijn voorspellingen nooit uit gekomen zijn, negeren veel mensen maar ff makkelijk.![]()
Jawellus heb je ingehaaldquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is niet nodig hoor
Is Justin al met vakantie?
als het hier weer eens een tijdje op slot zit loopt ONZ SC primaquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zie ik wel hoor, het gaat niet iedereen om de punten. Ik vind dit ook een SC met punten. Zou soms leuker zijn zonder die punten op één of andere manier werkt een ONZ SC niet omdat dit er is.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Geen idee, was allemaal een beetje weer what if.... Maar we gaan allemaol deaudquote:
Lach met een schone bips![]()
Wat welke voorspellingen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
Oh wacht.
♡♡♡♡![]()
Vermakelijk, ja!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:09 schreef kree het volgende:
[..]
toch maakt het altijd mooie discussie.![]()
![]()
Dat schijnt de bedoeling te zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, was allemaal een beetje weer what if.... Maar we gaan allemaol deaud
Trump, olieprijs, gasprijs, 5% NAVO defensieuitgaven, Musk met zijn ideeën over AfDquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
dit werkt omdat ie levend blijft door dat bolk, ik ben er helemaal geen fan van en die punten boeien me geen reet. maar iig is er hier nog wat levendigheid enzo.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zie ik wel hoor, het gaat niet iedereen om de punten. Ik vind dit ook een SC met punten. Zou soms leuker zijn zonder die punten op één of andere manier werkt een ONZ SC niet omdat dit er is.Do what you love, love what you do!![]()
Mee eens!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zie ik wel hoor, het gaat niet iedereen om de punten. Ik vind dit ook een SC met punten. Zou soms leuker zijn zonder die punten op één of andere manier werkt een ONZ SC niet omdat dit er is.
Goh, ik ben het vanavond best vaak met je eens, wat is er aan de hand???![]()
![]()
Nog niet gekeken man, was druk met het redden van de mensheid door youtube te kijkenquote:Nee maar hij staat wel op de watchlist
Denk morgen kijken.
Je had hem paar dagen geleden toch al opstaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nog niet gekeken man, was druk met het redden van de mensheid door youtube te kijkenNee maar hij staat wel op de watchlist
Denk morgen kijken.
R.I.P DTS.![]()
Daar had ik ook al last vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Goh, ik ben het vanavond best vaak met je eens, wat is er aan de hand???![]()
![]()
Nou toch niet helemaal, een boel trekken dat nietquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het hier weer eens een tijdje op slot zit loopt ONZ SC prima
Bolken is beide. Een natuurlijk proces dat leidt tot de keuze om wel of niet te bolken. Vreemd genoeg lijkt de keuze 99,99% van de tijd te vallen op 'wel bolken'.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Bolken!Een keuze, of een natuurlijk proces?
Theoretische fysici zijn dan ook al sinds het bestaan van DTS in rep en roer want het Standaardmodel (onze tot nu toe beste beschrijving van de totale werkelijkheid) voorspelt een normaalverdeling bij de keuze om wel of niet te bolken.
Sommige wetenschappers denken nu dat het bewijs voor het multiversum wel eens HIER in DTS te vinden is. Of het zo exotisch is durf ik niet te zeggen maar we zijn hier zeker nieuwe natuurkunde op het spoor.
Precies, lekker anoniem je hart luchten!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, maatje van me. Dat doe ik zo vaak als ik dingen kwijt wil. Lekker doen. Ik vind het juist fijn dat ik hier shit kwijt kan die ik in real life niet echt wil delen.![]()
![]()
De simpsons hebben na een miljoen afleveringen ook wel een paar dingen goed gehad. Profetenquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Nostradamus kon leuk cryptisch lullen, wat op honderdmiljoenmiljard manieren geïnterpreteerd kon worden, en dan heb je vanzelf allerlei dingen die uit gekomen lijken te zijn.
Dat veel van zijn voorspellingen nooit uit gekomen zijn, negeren veel mensen maar ff makkelijk.
nouja ik ook wel en is fijn om er wat op over terug te horen ook dan hier.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, maatje van me. Dat doe ik zo vaak als ik dingen kwijt wil. Lekker doen. Ik vind het juist fijn dat ik hier shit kwijt kan die ik in real life niet echt wil delen.
Moet soms de (onwijs) makkelijk grappen erover dan wel weer negeren, maar maakt niet uit.Do what you love, love what you do!![]()
Oh helaas er is iets mis gegaan met de reserveringen, geen prive coupe meer
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja, dit is al vaker besproken, maar dit is DTS, het bolk spelletje.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
dit werkt omdat ie levend blijft door dat bolk, ik ben er helemaal geen fan van en die punten boeien me geen reet. maar iig is er hier nog wat levendigheid enzo.
Het is hetzelfde als een schaaktoernooi bezoeken, schaken geen reet aan te vinden maar het gezellig te vinden met al die mensen daar
Prima hoor maar de schakers schaken gewoon door.
Die gaan niet stoppen met schaken omdat kree schaken niks vindt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Was het weer zo ver? )quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het hier weer eens een tijdje op slot zit loopt ONZ SC primaLach met een schone bips![]()
die verblijven al die tijd in een kamertje met kussens aan de wand?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou toch niet helemaal, een boel trekken dat nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
Als ik weer eens het equivalent van een halve krat op heb and I feel like it flikker ik hier ook gewoon mijn zieleroerselen neerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast, maatje van me. Dat doe ik zo vaak als ik dingen kwijt wil. Lekker doen. Ik vind het juist fijn dat ik hier shit kwijt kan die ik in real life niet echt wil delen.
Het gaat idd een verkeerde kant op gozerquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens!
Goh, ik ben het vanavond best vaak met je eens, wat is er aan de hand???
Aww zonde!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh helaas er is iets mis gegaan met de reserveringen, geen prive coupe meer♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het hier weer eens een tijdje op slot zit loopt ONZ SC primaEcht he!
Koen!
![]()
Het is alleen de vraag wanneer.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja ik was van plan om over een jaartje of 50 de pijp uit te gaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geen idee, was allemaal een beetje weer what if.... Maar we gaan allemaol deaud![]()
![]()
zei AI?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolken is beide. Een natuurlijk proces dat leidt tot de keuze om wel of niet te bolken. Vreemd genoeg lijkt de keuze 99,99% van de tijd te vallen op 'wel bolken'.
Theoretische fysici zijn dan ook al sinds het bestaan van DTS in rep en roer want het Standaardmodel (onze tot nu toe beste beschrijving van de totale werkelijkheid) voorspelt een normaalverdeling bij de keuze om wel of niet te bolken.
Sommige wetenschappers denken nu dat het bewijs voor het multiversum wel eens HIER in DTS te vinden is. Of het zo exotisch is durf ik niet te zeggen maar we zijn hier zeker nieuwe natuurkunde op het spoor.
ondergang van het internet en uiteindelijk maatschappij.Do what you love, love what you do!![]()
Grapjens moeten kunnen, en gewoon negeren of mee lachenquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik ook wel en is fijn om er wat op over terug te horen ook dan hier.
Moet soms de (onwijs) makkelijk grappen erover dan wel weer negeren, maar maakt niet uit.Niks aan de hand dan.
Maar dan ben ik er niet om alles in het schriftje te noterenquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik weer eens het equivalent van een halve krat op heb and I feel like it flikker ik hier ook gewoon mijn zieleroerselen neer
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ben er dan ook niet tegen, anders zou ik hier niet posten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit is al vaker besproken, maar dit is DTS, het bolk spelletje.
Het is hetzelfde als een schaaktoernooi bezoeken, schaken geen reet aan te vinden maar het gezellig te vinden met al die mensen daar
Prima hoor maar de schakers schaken gewoon door.
Die gaan niet stoppen met schaken omdat kree schaken niks vindt.Do what you love, love what you do!![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik weer eens het equivalent van een halve krat op heb and I feel like it flikker ik hier ook gewoon mijn zieleroerselen neerLach met een schone bips![]()
Ja dat van Musk vind ik zo slecht nog niet eens.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Trump, olieprijs, gasprijs, 5% NAVO defensieuitgaven, Musk met zijn ideeën over AfD
Dat van die 5% is wel ernstig kut.
En dat Trump nu wil verbieden dat ongeluks-data van allerlei merken auto's worden bijgehouden is ook wel ff een dingetje, zeker nu naar voren komt dat Tesla's ff iets anders zijn dan andere auto's.
Autopilot-gegevens onthullen waarom Tesla's crashen![]()
Youtube zegt komend jaar, dus ik neem nu alvast afscheid voor het geval ik het niet op tijd kan doenquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag wanneer.
Linkje?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Youtube zegt komend jaar, dus ik neem nu alvast afscheid voor het geval ik het niet op tijd kan doen♡♡♡♡![]()
YT zegt dat ik een creme moet kopenquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Youtube zegt komend jaar, dus ik neem nu alvast afscheid voor het geval ik het niet op tijd kan doenIedereen is een kutlultrut
Nou, alvast maar even vertellen dan, voor het niet meer kan: het is tof je gekend te hebben.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Youtube zegt komend jaar, dus ik neem nu alvast afscheid voor het geval ik het niet op tijd kan doen![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gewoon zoeken op Nostradamus predictions 2025 of Baba Ganhoush (spelling)quote:
Ik heb het hier over nieuwe natuurkunde, niet over die slappe hap die aan de buitenkant redelijk kan doen alsof ie een mens is.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
zei AI?
ondergang van het internet en uiteindelijk maatschappij.![]()
Bolken brengt ons dichter bij het begrijpen van hoe de werkelijkheid op zijn meest fundamentele niveau in elkaar zit. Dát is pas wetenschap!![]()
![]()
![]()
Ik heb een oom die ook een vrouw uit China leerde kennen: zij had ook kinderen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
en toen woonde hij ineens in China![]()
Mijn hemel wat een treurnis. Hij kwam voor de begrafenis van mijn opa over naar Nederland
In een knalrood circus pak , en met zijn vriendin
LingLing of PingPing of zoiets![]()
Man man wat een gedoe toen![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik een wasbaar dekbed, maar die heb ik al.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
YT zegt dat ik een creme moet kopenLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolken is beide. Een natuurlijk proces dat leidt tot de keuze om wel of niet te bolken. Vreemd genoeg lijkt de keuze 99,99% van de tijd te vallen op 'wel bolken'.
Sommige wetenschappers denken nu dat het bewijs voor het multiversum wel eens HIER in DTS te vinden is. Of het zo exotisch is durf ik niet te zeggen maar we zijn hier zeker nieuwe natuurkunde op het spoor.WTF?
Jij hebt duidelijk nog niet genoeg gedronken!![]()
![]()
9/11 enzo idd!quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De simpsons hebben na een miljoen afleveringen ook wel een paar dingen goed gehad. Profeten![]()
![]()
Oh ik niet ga even naar YTquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik een wasbaar dekbed, maar die heb ik al.
PingPong is meer Thais 15 jaar geleden, daar let de overheid nu meer op dat het niet meer open en bloot gebeurd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een oom die ook een vrouw uit China leerde kennen: zij had ook kinderen.
Mijn hemel wat een treurnis. Hij kwam voor d begrafenis van mijn opa over naar Nederland
Man man wat een gedoe toen
Ja, je wilt zo iemand dan helpen maar die wil gewoon niet geholpen worden. Dan houdt het wel op.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een en al drama, zij is gewelddadig naar hem en de kinderen met enige regelmaat maar in plaats van dat hij vol inzet op haar dan opgesloten (en opgenomen, want het mens is echt niet helemaal goed) krijgen lult hij het zoveel mogelijk recht. ManmanmanAutocorrect
(zelfst. naamw.)
En nog niet genoeg gebolkt. Dus ik trek er nog eentje open en bolk nog wat.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:19 schreef ToT het volgende:
[..]WTF?
Jij hebt duidelijk nog niet genoeg gedronken!
Alles voor de wetenschap
Zijn ze nog samen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb een oom die ook een vrouw uit China leerde kennen: zij had ook kinderen.
Mijn hemel wat een treurnis. Hij kwam voor de begrafenis van mijn opa over naar Nederland
Man man wat een gedoe toen
nou dan moet je me uitleggen hoe de hele relaas soms aan smileys en her quote werkt want ik zie daar niks in.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het hier over nieuwe natuurkunde, niet over die slappe hap die aan de buitenkant redelijk kan doen alsof ie een mens is.![]()
Bolken brengt ons dichter bij het begrijpen van hoe de werkelijkheid op zijn meest fundamentele niveau in elkaar zit. Dát is pas wetenschap!![]()
![]()
![]()
daarom kom ik zelf maar af en toe met verhalen enzo die uit het leven zijn?
que link het is uit het leven gegrepen. YouTubeDo what you love, love what you do!![]()
Angst en onzekerheid bij hem. Z'n (welwillende) omgeving heeft het inmiddels al even opgegeven. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, je wilt zo iemand dan helpen maar die wil gewoon niet geholpen worden. Dan houdt het wel op."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb het hier over nieuwe natuurkunde, niet over die slappe hap die aan de buitenkant redelijk kan doen alsof ie een mens is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Que link is best een leuke damequote:Op zaterdag 21 december 2024 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan moet je me uitleggen hoe de hele relaas soms aan smileys en her quote werkt want ik zie daar niks in.
que link het is uit het leven gegrepen. YouTubeIedereen is een kutlultrut
Met mijn oom is ook van alles mis, hij heeft de halve familie opgelicht , bracht iedereen in de problemen, best nastyquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
PingPong is meer Thais 15 jaar geleden, daar let de overheid nu meer op dat het niet meer open en bloot gebeurd.![]()
Dus mijn familie was allang blij dat hij lekker ver weg was ,My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Grrrrrrr heeft hier wel een punt beste kree.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan moet je me uitleggen hoe de hele relaas soms aan smileys en her quote werkt want ik zie daar niks in.
que link het is uit het leven gegrepen. YouTubeLach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En nog niet genoeg gebolkt. Dus ik trek er nog eentje open en bolk nog wat.
Alles voor de wetenschap![]()
![]()
E=MCkwabolkquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je bent te moe voor kree die zegt dat hij de enige is die hier normaal kan lullen?quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
Oh het gaat weer over hetzelfde, ben ik te moe voor![]()
![]()
Slimme kerel als hij de halve familie heeft weten op te lichten.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met mijn oom is ook van alles mis, hij heeft de halve familie opgelicht , bracht iedereen in de problemen, best nasty![]()
Dus mijn familie was allang blij dat hij lekker ver weg was ,Iedereen is een kutlultrut
Okquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op Nostradamus predictions 2025 of Baba Ganhoush (spelling)♡♡♡♡![]()
Lekker laten iidquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Met mijn oom is ook van alles mis, hij heeft de halve familie opgelicht , bracht iedereen in de problemen, best nasty![]()
Dus mijn familie was allang blij dat hij lekker ver weg was ,
Ja. Zonde hoe zoiets dan verloopt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Angst en onzekerheid bij hem. Z'n (welwillende) omgeving heeft het inmiddels al even opgegeven. Begrijpelijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het is maar net hoe je waarden zijnquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Slimme kerel als hij de halve familie heeft weten op te lichten.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is het geile zusje van Blue-t Link.Iedereen is een kutlultrut
Vriend van mij ook, oom van hem belasting en baas opgelicht hier in Nederland. Vrouw en kinderen achtergelaten en weg. Maar toen wilde ie terug voor de erfenis van zijn moederquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus mijn familie was allang blij dat hij lekker ver weg was ,Terug op Schiphol aangehouden want mocht bij verstek nog ff 7 jaar brommen. Hij dacht dat ze na 10 jaar weg niet op hem zouden letten
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Je bent te moe voor kree die zegt dat hij de enige is die hier normaal kan lullen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou ja ik weet het hele verhaal niet. Maar als iedereen erin trapt.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
het is maar net hoe je waarden zijnIedereen is een kutlultrut
7(!) jaar ookquote:Op zaterdag 21 december 2024 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vriend van mij ook, oom van hem belasting en baas opgelicht hier in Nederland. Vrouw en kinderen achtergelaten en weg. Maar toen wilde ie terug voor de erfenis van zijn moederTerug op Schiphol aangehouden want mocht bij verstek nog ff 7 jaar brommen. Hij dacht dat ze na 10 jaar weg niet op hem zouden letten
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: