SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
Julie hebben altijd wel goed advies?..... soms
wat moet ik hier nu mee?Do what you love, love what you do!![]()
Met dit topic?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?
Bolken wie einer muttibumser natuurlijk!![]()
![]()
wat is de vraagquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Gewoon een paar dick pics sturen, ben je van dat gezeik afquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?![]()
![]()
ja zou er een topic en R&P over kunnen maken, maarja ook niet zo zin in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dit topic?
Bolken wie einer muttibumser natuurlijk!
maar denk wel eens (eigenlijk wat ik het liefst wil en wat ze zelf wil ook, is dump die Pipo waar het knipperlicht relatie mee is). En gaan wij weer eens uit.
zou beter zijn, maar dat is trouwens niet mijn doel he, want merk echt wel dat ze gewoon wil praten en onze "verhalen" lijken op elkaar heel veel herkenbaars. en dat maakt het makkelijk praten over zorgen en waar je dan mee zit. Meer nog zelfs (durf ik te zeggen als met pro hulp)
Maarre dit maakt t beetje soort van lastig. want zegt ze kom langs en ff praten en bakje doen en eten etc etc.
maar ik vind gewoon niet dat ik dat kan doen als ze nog een (half) vriendje relatie heeft , zou ellende wss alleen maar groter maken.Do what you love, love what you do!![]()
ik weet echt niet of ik dit nu als gewoon goede vriendin moet laten (wat ok zou zijn wmb). of dat er ooit nog wat inzit meer.Do what you love, love what you do!![]()
Ow dit is die situatie dat je andermans vriendinnetje wil afpakken?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou er een topic en R&P over kunnen maken, maarja ook niet zo zin in.
maar denk wel eens (eigenlijk wat ik het liefst wil en wat ze zelf wil ook, is dump die Pipo waar het knipperlicht relatie mee is). En gaan wij weer eens uit.
zou beter zijn, maar dat is trouwens niet mijn doel he, want merk echt wel dat ze gewoon wil praten en onze "verhalen" lijken op elkaar heel veel herkenbaars. en dat maakt het makkelijk praten over zorgen en waar je dan mee zit. Meer nog zelfs (durf ik te zeggen als met pro hulp)
Maarre dit maakt t beetje soort van lastig. want zegt ze kom langs en ff praten en bakje doen en eten etc etc.
maar ik vind gewoon niet dat ik dat kan doen als ze nog een (half) vriendje relatie heeft , zou ellende wss alleen maar groter maken.
Dat speelt dus nog steeds?![]()
ze zegt zelf en ik quote "het is een grote mongool. iedereen zegt dat ik ervan af moet"quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit is die situatie dat je andermans vriendinnetje wil afpakken?
Dat speelt dus nog steeds?
en het is niet afpikken, daar gaat het niet eens over maar brengt ze zelf ter sprake.
ik zeg juist je moet zelf de knoop doorhakken. ik ga er niks over zeggen.
En dan nog vind ik het prima om met dr te praten omdat ook gewoon vriendin is zonder bedoeling.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ze zegt zelf en ik quote "het is een grote mongool. iedereen zegt dat ik ervan af moet"![]()
Gewoon de vuilnisbak inquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ze zegt zelf en ik quote "het is een grote mongool. iedereen zegt dat ik ervan af moet"
Ze gebruikt jou omdat ze onzeker is![]()
nou zoiets wss hetzelfde, hoewel hun niet in de trouw fase zitten bij lange na voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.Do what you love, love what you do!![]()
ja maar ben ik ook toch? ik snap haar precies.?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Gewoon de vuilnisbak in
Ze gebruikt jou omdat ze onzeker is
dat is ook waar het over gaat als we weer een uur bellen, van hoe pak jij het aan of hoe zou het kunnen etc etc. we hebben veel gemeen in dat. En dat waardeer ik echt want iemand waar ik ook mijn verhaal bij kwijt kan.
dus of dat relatie of ding etc met ons wat wordt is er beetje ondergeschikt aan wel.Do what you love, love what you do!![]()
Tja, ik begin nooit aan een vaste relatiequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.
Beetje rondwippen hier en daar bevalt prima, en heb je nooit gezeur![]()
Laat het haar zelf uitwerken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
nou zoiets wss hetzelfde, hoewel hun niet in de trouw fase zitten bij lange na voor zover ik weet.
Als jij je er mee gaat bemoeien ben je op een gegeven moment de kwaaie pier als ze toch spijt krijgt, en anders mag je wel je tandjes uit je maag zien te kotsen als hij er achter komt dat je op haar in hebt zitten praten om bij hem weg te gaan.![]()
Bedoel je jezelfquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik wil nog een broertje en/of zusje voor Mini-ToT.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:18 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Tja, ik begin nooit aan een vaste relatie
Beetje rondwippen hier en daar bevalt prima, en heb je nooit gezeur![]()
Zij maakt jou onzeker pik...quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben ik ook toch? ik snap haar precies.?
dat is ook waar het over gaat als we weer een uur bellen, van hoe pak jij het aan of hoe zou het kunnen etc etc. we hebben veel gemeen in dat. En dat waardeer ik echt want iemand waar ik ook mijn verhaal bij kwijt kan.
dus of dat relatie of ding etc met ons wat wordt is er beetje ondergeschikt aan wel.
Maar ga weer verder hier.![]()
![]()
![]()
Ow bij mij waren de alarmbellen wel afgegaan, maar niemand anders zag wat ik zag.quote:
Momenteel heb ik geen trouwplannen voor zover ik weet.![]()
![]()
Komt vanzelf op je padquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wil nog een broertje en/of zusje voor Mini-ToT.fijne avond
![]()
ik zou daar zeker niet heen gaan voor een bakkie als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja zou er een topic en R&P over kunnen maken, maarja ook niet zo zin in.
maar ik vind gewoon niet dat ik dat kan doen als ze nog een (half) vriendje relatie heeft , zou ellende wss alleen maar groter maken.
voor je het weet is er slaande ruzie met jou en die pipo.
laat ze maar eens de knoop doorhakken en dan jou nogeens bellen.![]()
Beterquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow bij mij waren de alarmbellen wel afgegaan, maar niemand anders zag wat ik zag.
Momenteel heb ik geen trouwplannen voor zover ik weet.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
3fmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jawel!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Komt vanzelf op je padfijne avond
Hee groeten he!
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja op den duur wil ik wel verder met m'n leven, maar ik wil niks meer overhaast doen.quote:
En als er alarmbellen af gaan, ga ik echt proberen () die niet meer te negeren.
![]()
die gozer weet ervan van haar, en is het er totaal niet mee eens. en mag ze me niet bellen enzo. Maar dat is een ding wat ik aan hun over laat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat het haar zelf uitwerken.
Als jij je er mee gaat bemoeien ben je op een gegeven moment de kwaaie pier als ze toch spijt krijgt, en anders mag je wel je tandjes uit je maag zien te kotsen als hij er achter komt dat je op haar in hebt zitten praten om bij hem weg te gaan.
Ik stook niet in die relatie natuurlijk. maar ik hoor gewoon dat ze het zat is enzo en dan kwam ze gister idd (zonder dat ik erop aandrong want was ervoor). dat ze stuurde ik ben klaar met je (die gozer dus)
Ok uur later belde ze me, ik zeg nou goeie handeling. eindelijk, maak een nieuwe start (maak niet uit met mij of iemand anders nog he, zo sta ik er nog in)
Uur later ja heb berichtje gestuurd van sorry had niet zo moeten reageren naar je (die vriend van dr)
Ik zeg trut dat je bent, natuurlijk nou hou je de deur weer half open. en komen (kom) je geen stap verder.
maar ok weer uur gepraat en zegt ze wel je hebt gelijk, maar ze is bang om alleen te zijn, en snap dat want het is niet onwijs makkelijk, ik ben er soort aan van gewend enzo.
Maar zij hangt nog heel erg op bevestiging en van moeten krijgen. Ik niet meer zo zeer.
dat is waarover we praten dus.Do what you love, love what you do!![]()
Zij wil bij kree een bakkie doen toch? Nou prima kom maarquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou daar zeker niet heen gaan voor een bakkie als ik jou was.
laat ze maar eens de knoop doorhakken en dan jou nogeens bellen.Iedereen is een kutlultrut
tralalalallaaaaa kreequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
die gozer weet ervan van haar, en is het er totaal niet mee eens. en mag ze me niet bellen enzo. Maar dat is een ding wat ik aan hun over laat.
Ik stook niet in die relatie natuurlijk. maar ik hoor gewoon dat ze het zat is enzo en dan kwam ze gister idd (zonder dat ik erop aandrong want was ervoor). dat ze stuurde ik ben klaar met je (die gozer dus)
Ok uur later belde ze me, ik zeg nou goeie handeling. eindelijk, maak een nieuwe start (maak niet uit met mij of iemand anders nog he, zo sta ik er nog in)
Uur later ja heb berichtje gestuurd van sorry had niet zo moeten reageren naar je (die vriend van dr)
Ik zeg trut dat je bent, natuurlijk nou hou je de deur weer half open. en komen (kom) je geen stap verder.
maar ok weer uur gepraat en zegt ze wel je hebt gelijk, maar ze is bang om alleen te zijn, en snap dat want het is niet onwijs makkelijk, ik ben er soort aan van gewend enzo.
Maar zij hangt nog heel erg op bevestiging en van moeten krijgen. Ik niet meer zo zeer.
dat is waarover we praten dus.
de 100.000ste post over hetzelfde.![]()
ik hoor dat het een slungel nono, is en kan hem wss wel aan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef maily het volgende:
[..]
ik zou daar zeker niet heen gaan voor een bakkie als ik jou was.
laat ze maar eens de knoop doorhakken en dan jou nogeens bellen.
maargoed hahahaha. denk niet dat het zo zal gaan. en zo wil ik het ook niet, tis meer ze zit in de put en dat gaat me aan omdat ik haar altijd mocht enzo. en wil helpen. niet meer drama maken.Do what you love, love what you do!![]()
nee:quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Zij wil bij kree een bakkie doen toch? Nou prima kom maarquote:Maarre dit maakt t beetje soort van lastig. want zegt ze kom langs en ff praten en bakje doen en eten etc etc.![]()
Niks loslaten niet meer bellen die geeft jou alleen maar valse hoop. En een meid die met die vent in een relatie zit maar ondertussen bij jou elke keer aandacht zoekt is ook niet helemaal zuiver he als je zo aan een relatie komt wie zegt dat als ze eenmaal met jou is ze niet weer elders aandacht zoekt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef kree het volgende:
wat moet ik hier nu mee?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja dat wel-niet-wel-niet is herkenbaar met diegene waar ik het net over had.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
die gozer weet ervan van haar, en is het er totaal niet mee eens. en mag ze me niet bellen enzo. Maar dat is een ding wat ik aan hun over laat.
dat is waarover we praten dus.
Bang om alleen te zijn snap ik, maar dat moet geen reden zijn om bij een slecht persoon te blijven.
Hij weet al van je af dus, okay lekker riskant. Heb je een goede tandartsverzekering?![]()
Kssstquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
tralalalallaaaaa kree
de 100.000ste post over hetzelfde.
het is december; kan hij nu nog ff regelen voor 2025quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat wel-niet-wel-niet is herkenbaar met diegene waar ik het net over had.
Bang om alleen te zijn snap ik, maar dat moet geen reden zijn om bij een slecht persoon te blijven.
Hij weet al van je af dus, okay lekker riskant. Heb je een goede tandartsverzekering?![]()
![]()
Een slungel kan nog behoorlijk schade opleveren met een baco in z'n hand.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor dat het een slungel nono, is en kan hem wss wel aan.
maargoed hahahaha. denk niet dat het zo zal gaan. en zo wil ik het ook niet, tis meer ze zit in de put en dat gaat me aan omdat ik haar altijd mocht enzo. en wil helpen. niet meer drama maken.
Maar je zit echt zo nonchalant over geweld van zijn kant te denken? Je zit je met hun relatie te bemoeien en je hebt zoiets van: "Ach, als die vent me kapot wil meppen, kan ik hem volgens mij best wel aan."![]()
Er zit een ketting hier aan de binnenkant om hem mee op slot te maken, dus niet dat ze midden in de nacht de spullen kunnen meenemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]ow dat zijn veel stops nog.
Kun je de coupe op slot maken?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
kun je nagaan hoe zeer ik meelevend ben met iemand he?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
tralalalallaaaaa kree
de 100.000ste post over hetzelfde.Do what you love, love what you do!![]()
Zo een moet je helemaal niet willen KreeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoe zeer je hoopt dat ze misschien EINDELIJK eens de knoop met die vent doorhakt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe zeer ik meelevend ben met iemand he?![]()
Euh, ik dacht dat er gewoon European Sleeper op staat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
DB trein die vanuit Amsterdam vertrekt toevallig?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hier op FOK! is ook zo'n situatie geweest.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks loslaten niet meer bellen die geeft jou alleen maar valse hoop. En een meid die met die vent in een relatie zit maar ondertussen bij jou elke keer aandacht zoekt is ook niet helemaal zuiver he als je zo aan een relatie komt wie zegt dat als ze eenmaal met jou is ze niet weer elders aandacht zoekt.
Vriendjelief is er niet achter gekomen, maar die troostende partij zelf is door het lint gegaan toen hij na alle moeite die hij in haar had gestoken nog steeds geen punani kreeg als dankjewel.
Ja, die is niet lang meer op FOK! gebleven.![]()
![]()
Ik ken iemand die een totaal next level psycho-geval getrouwd heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met zo'n probleemgeval gaat trouwen, ondanks alle waarschuwingen en dat diegene het ook zelf wel inziet.Die had een vriendin in China gevonden. Z'n vader en z'n broer en hebben geluld als Brugman om 'm dat uit z'n kop te praten. Omdat het al heel snel duidelijk was dat ze niet echt een sympathiek mens was en zo labiel als wat.
En nu zit hij er getrouwd in gemeenschap van goederen aan en met 2 kinderen aan vast. Scheiden betekent de zaak verkopen en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat zij dan de kinderen meeneemt naar China en dat hij ze nooit meer ziet.
Een en al drama, zij is gewelddadig naar hem en de kinderen met enige regelmaat maar in plaats van dat hij vol inzet op haar dan opgesloten (en opgenomen, want het mens is echt niet helemaal goed) krijgen lult hij het zoveel mogelijk recht. Manmanman
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik zou dat zo denken over iemand die ik niet goed ken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niks loslaten niet meer bellen die geeft jou alleen maar valse hoop. En een meid die met die vent in een relatie zit maar ondertussen bij jou elke keer aandacht zoekt is ook niet helemaal zuiver he als je zo aan een relatie komt wie zegt dat als ze eenmaal met jou is ze niet weer elders aandacht zoekt.
maar ken haar 20 jaar ongeveer, dus sta er wel iets anders in door dat.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef maily het volgende:
[..]
het is december; kan hij nu nog ff regelen voor 2025Scherp!
![]()
![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een moet je helemaal niet willen Kree
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat dus !!! die meid zoekt problemen omdat ze daar goed op gaat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo een moet je helemaal niet willen KreeIedereen is een kutlultrut
Jij gaat nog eens zalig verklaard worden door de paus!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe zeer ik meelevend ben met iemand he?Wat een onbaatzuchtigheid!
![]()
![]()
jazeker, als vrienden want ik kon haar veeeeeeel langer als hij haar.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat wel-niet-wel-niet is herkenbaar met diegene waar ik het net over had.
Hij weet al van je af dus, okay lekker riskant. Heb je een goede tandartsverzekering?
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.Do what you love, love what you do!![]()
Dit dus ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
hoe zeer je hoopt dat ze misschien EINDELIJK eens de knoop met die vent doorhakt.
Hij hoopt op een vochtig grotje.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een totaal next level psycho-geval getrouwd heeft.Die had een vriendin in China gevonden. Z'n vader en z'n broer en hebben geluld als Brugman om 'm dat uit z'n kop te praten. Omdat het al heel snel duidelijk was dat ze niet echt een sympathiek mens was en zo labiel als wat.
En nu zit hij er getrouwd in gemeenschap van goederen aan en met 2 kinderen aan vast. Scheiden betekent de zaak verkopen en met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat zij dan de kinderen meeneemt naar China en dat hij ze nooit meer ziet.
Een en al drama, zij is gewelddadig naar hem en de kinderen met enige regelmaat maar in plaats van dat hij vol inzet op haar dan opgesloten (en opgenomen, want het mens is echt niet helemaal goed) krijgen lult hij het zoveel mogelijk recht. ManmanmanFijn...
![]()
en wat als hij erachter komt dat jullie toch hebben zitten bellen met elkaar? want dat mocht zij niet he ....quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
jazeker, als vrienden want ik kon haar veeeeeeel langer als hij haar.
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.![]()
hohohohohoh je leest niet wat ik zeg.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Een slungel kan nog behoorlijk schade opleveren met een baco in z'n hand.
Maar je zit echt zo nonchalant over geweld van zijn kant te denken? Je zit je met hun relatie te bemoeien en je hebt zoiets van: "Ach, als die vent me kapot wil meppen, kan ik hem volgens mij best wel aan."
ik wil me zover mogelijk buiten hun relatie houden. en zeg ook vind het prima en maak de keuze zelf.
Dring nergens op aan he, wat er gezegd wordt over die gozer komt van haar niet van mij. Ik zei van tja laat hem maar ff bellen met me? mss dat ie dan snapt wat de zorgen zijn.
zover ga ik nog, want eigenlijk ben ik het beetje zat, maar voor haar geluk ga ik of dat met mij is of met iemand anders en als het helpt ff te kletsen (wat doet zegt ze). dan ben ik niet de beroerdste niet.Do what you love, love what you do!![]()
Dus het gaat om een heel ouwe maat van je, en je wil dat zijn vriendin bij hem weg gaat en het liefste naar jou toe komt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.![]()
![]()
Je bent veel te lief kree. Ze maakt gebruik van je als een soort van vlucht haven. En jij zit met de gebakken peren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
maargoed hij voelt de bui al hangen natuurlijk zo, dat snap ik, maargoed ik ben daar niet echt bang voor.Iedereen is een kutlultrut
Dit lijkt wel een R en P verhaalquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een totaal next level psycho-geval getrouwd heeft.Die had een vriendin in China gevonden. Z'n vader en z'n broer en hebben geluld als Brugman om 'm dat uit z'n kop te praten. Omdat het al heel snel duidelijk was dat ze niet echt een sympathiek mens was en zo labiel als wat.
Een en al drama, zij is gewelddadig naar hem en de kinderen met enige regelmaat maar in plaats van dat hij vol inzet op haar dan opgesloten (en opgenomen, want het mens is echt niet helemaal goed) krijgen lult hij het zoveel mogelijk recht. Manmanman
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jij biedt je aan dat HIJ met jou gaat bellen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
hohohohohoh je leest niet wat ik zeg.
ik wil me zover mogelijk buiten hun relatie houden. en zeg ook vind het prima en maak de keuze zelf.
Dring nergens op aan he, wat er gezegd wordt over die gozer komt van haar niet van mij. Ik zei van tja laat hem maar ff bellen met me? mss dat ie dan snapt wat de zorgen zijn.
zover ga ik nog, want eigenlijk ben ik het beetje zat, maar voor haar geluk ga ik of dat met mij is of met iemand anders en als het helpt ff te kletsen (wat doet zegt ze). dan ben ik niet de beroerdste niet.
voel je je wel helemaal jofel meneer?![]()
kree-perenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent veel te lief kree. Ze maakt gebruik van je als een soort van vlucht haven. En jij zit met de gebakken peren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
hohohohohoh je leest niet wat ik zeg.
zover ga ik nog, want eigenlijk ben ik het beetje zat, maar voor haar geluk ga ik of dat met mij is of met iemand anders en als het helpt ff te kletsen (wat doet zegt ze). dan ben ik niet de beroerdste niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor dat het een slungel nono, is en kan hem wss wel aan.![]()
En je kon het allemaal van 700 kilometer ver aan zien komen. En tóch gewoon doen hè! Toch trouwen ondanks die hele vrachtwagen aan rode vlaggen, toch kinderen nemen terwijl je al weer een paar vrachtwagens rode vlaggen verder bent. Echt ongelooflijk.quote:
De gast is ondertussen multimiljonair maar heeft zo'n beetje het kutste leven van iedereen die ik ken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
hahha nu vind ik dat (als christelijk) een grote show, maar protestant he, dat katholieke doet me neit zoveel.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij gaat nog eens zalig verklaard worden door de paus!Wat een onbaatzuchtigheid!
Do what you love, love what you do!![]()
quote:
dat weet hij?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:31 schreef maily het volgende:
[..]
en wat als hij erachter komt dat jullie toch hebben zitten bellen met elkaar? want dat mocht zij niet he ....Do what you love, love what you do!![]()
"Hee ouwe maat van me. Zeg, jij bent niet goed voor dat chickie van je. Je kunt haar beter dumpen en aan mij geven."quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
jij biedt je aan dat HIJ met jou gaat bellen?
voel je je wel helemaal jofel meneer?![]()
stel dat het fout gaat, STELquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
hahha nu vind ik dat (als christelijk) een grote show, maar protestant he, dat katholieke doet me neit zoveel.
en je kunt die gozer waarschijnlijk wel aan
en er wordt politie bij gehaald ......
wat dan?
je hebt net je leven weer op de rit, een goeie baan, een huis, je rijbewijs terug ......![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee ouwe maat van me. Zeg, jij bent niet goed voor dat chickie van je. Je kunt haar beter dumpen en aan mij geven."![]()
![]()
Die meid is een maat van hem hij zit al twintig kaar in de friendzone en hoopt nog steeds op meer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus het gaat om een heel ouwe maat van je, en je wil dat zijn vriendin bij hem weg gaat en het liefste naar jou toe komt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nummer staat altijd open, als ie commentaar heeft erover dan leg ik het graag uit, dus ja?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
jij biedt je aan dat HIJ met jou gaat bellen?
voel je je wel helemaal jofel meneer?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie het nog wel eindigen als een true crime verhaal waarin er dooien gaan vallen eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een R en P verhaal
Die sla ik op in mijn brainquote:Iedereen is een kutlultrut
kaas met perenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou datlekker zijn op een blokje kaas
![]()
![]()
Ja toevallig hoorde ik laatst ook een heel verhaal over iemand die met een Chinese dame getrouwd was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En je kon het allemaal van 700 kilometer ver aan zien komen. En tóch gewoon doen hè! Toch trouwen ondanks die hele vrachtwagen aan rode vlaggen, toch kinderen nemen terwijl je al weer een paar vrachtwagens rode vlaggen verder bent. Echt ongelooflijk.
De gast is ondertussen multimiljonair maar heeft zo'n beetje het kutste leven van iedereen die ik ken.
Die heeft op een gegeven moment de kinderen naar eigen land ontvoert en heeft het zo geregeld dat hij nog alimentatie moet betalen ook!![]()
![]()
Triest dat iemand zichzelf zo wegcijfert en de kinderenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel eindigen als een true crime verhaal waarin er dooien gaan vallen eerlijk gezegd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
aliquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toevallig hoorde ik laatst ook een heel verhaal over iemand die met een Chinese dame getrouwd was.
Die heeft op een gegeven moment de kinderen naar eigen land ontvoert en heeft het zo geregeld dat hij nog alimentatie moet betalen ook!
sorry![]()
![]()
Rijbewijs ook al weer?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
stel dat het fout gaat, STEL
wat dan?
je hebt net je leven weer op de rit, een goeie baan, een huis ......
Geweldpleging (al dan niet in zelfverdediging) staat niet zo mooi in je papieren.![]()
Het was expresquote:
"Laat mijn vriendin met rust!"quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
nummer staat altijd open, als ie commentaar heeft erover dan leg ik het graag uit, dus ja?
- "Jij bent kut voor haar, stuur haar maar naar mij toe."![]()
Ja nou ik ken die mensen verder niet.quote:Ik raakte er mee in gesprek bij een speeltuin waar Mini-ToT lekker aan het ravotten was.
![]()
![]()
Was het maar waarquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
heb je weer aan het Ossewit gezeten?Iedereen is een kutlultrut
Hij heeft een kutjeugd gehad en was vroeger op school ook altijd pispaal dus hij heeft zelf ook nogal de nodige issues, en zij heeft daar perfect op ingespeeld door hem haar verknipte versie van 'liefde' te geven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Triest dat iemand zichzelf zo wegcijfert en de kinderen
Echt zonde, want hij is in de kern gewoon echt een goede gast. Alleen een goede gast die ontzettend domme beslissingen heeft genomen.
Je weet toch hopelijk wel dat het geen enkel nut heeftquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
nummer staat altijd open, als ie commentaar heeft erover dan leg ik het graag uit, dus ja?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is heel veel "Stel". maar zie dat niet zo gebeuren, het is hier ook geen onwijs haat en drama en vechten om verhaal natuurlijk?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
stel dat het fout gaat, STEL
wat dan?
je hebt net je leven weer op de rit, een goeie baan, een huis ......
Voorzover ik het nu zie. en dat is eigenlijk het enige, ze belt me op als vriend (gewone vriend) dus omdat ze weet dat we beetje zelfde ellende hebben gehad ik en met hulpverlening we kennen elkaar lang etc.
Het heeft niet eens te maken met relaties, maar dat is wel dingetje waar zei mee zit en komt dus ter sprake. tja. ik ga er ook niet omheen draaien en zeg dan ook waar het op staat.
en we kennen elkaar genoeg ervoor dat dat dus kan ook. gelukkig en kon ik me zorgen weer beetje kwijt. al met al gewoon leuke gesprekken en weet helpt haar. die vriend is het vervelende in dit verhaal want die zit er weer tussen enzo en zij wil hem niet loslaten helaas nog. denk. zou wmb beste zijn en weet ze want zonder doeken om te winden gezegdDo what you love, love what you do!![]()
Sneuquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij heeft een kutjeugd gehad en was vroeger op school ook altijd pispaal dus hij heeft zelf ook nogal de nodige issues, en zij heeft daar perfect op ingespeeld door hem haar verknipte versie van 'liefde' te geven.
Echt zonde, want hij is in de kern gewoon echt een goede gast. Alleen een goede gast die ontzettend domme beslissingen heeft genomen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: