Jodenjacht?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja, de discriminatie als het onderwerp moslim is.
Ik wil jullie energie ook zien als het gaat om andere zaken.
Blijft wonderlijk hoe almachtige goden de hulp van feilbare stervelingen nodig hebben om hier op aarde hun klusjes op te knappen. Als ze echt zo machtig zijn kunnen ze dat ook prima zelf, zou je denken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat mensen in de naam van hun God doen is pas eng.
Zijn ze Irak, je weet wel, waar ze het kindhuwelijk willen legaliseren, blank ja?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen idee wat blanke mannen aanhangen, dat moet jij weten.
Apart dat jullie dat zo benadrukken, het is al 7 keer gepost in 1 uur 🤣. Het is toch een sprookjesboek? Die nieuwsartikelen met blanke mannen die 30 kindjes verkrachten is van deze tijd en daar ben je stil over.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Nee, welke ''blanke mannen'' ideologie dan? Weet je niet he?
Kijk, zoals bijvoorbeeld, neem de moordende pedofiele islamitische profeet Mohammed; die verkrachte een klein meisje van negen jaar tijdens de ''huwelijksnacht''.
Heb je een voorbeeld?
"Je bent aan het downplayen man"quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op een miljoen vluchtelingen per jaar valt het nog steeds reuze mee.
Je moet van een gelovige niet al te veel logica verwachten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Blijft wonderlijk hoe almachtige goden de hulp van feilbare stervelingen nodig hebben om hier op aarde hun klusjes op te knappen. Als ze echt zo machtig zijn kunnen ze dat ook prima zelf, zou je denken.
Niemand wil het gekrijs van haatbaarden, terroristenverheerlijkers en Hamasaanhangers horen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:12 schreef Servieskast het volgende:
[..]
God is groot. Waarom is dat zo eng?
Ik ga deze troll niet voedenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja hoor. Kennelijk is het raar als het jullie aan gaat, maar super normaal als het over moslims gaat.
Die wet is niet aangenomen, na protesten van burgers. Gelukkig maar. Straks krijg je daar ook Nederlandse praktijken. Bahquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zijn ze Irak, je weet wel, waar ze het kindhuwelijk willen legaliseren, blank ja?
Ga lekker in Irak wonen danquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:30 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Die wet is niet aangenomen, na protesten van burgers. Gelukkig maar. Straks krijg je daar ook Nederlandse praktijken. Bah
Nee, geen voorbeeld dus.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Apart dat jullie dat zo benadrukken, het is al 7 keer gepost in 1 uur 🤣. Het is toch een sprookjesboek? Die nieuwsartikelen met blanke mannen die 30 kindjes verkrachten is van deze tijd en daar ben je stil over.
De Thora is inderdaad een groot fan van ongelovigen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die haat wordt met moedermelk in gebracht!
Ja inderdaad, als er hier een topic verschijnt over een opgepakte kinderverkrachter staat dat altijd helemaal vol met vergoeilijkende of goedkeurende reacties.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Apart dat jullie dat zo benadrukken, het is al 7 keer gepost in 1 uur 🤣. Het is toch een sprookjesboek? Die nieuwsartikelen met blanke mannen die 30 kindjes verkrachten is van deze tijd en daar ben je stil over.
Er is natuurlijk wel een wezenlijk verschil tussen een ongeluk en een aanslag. Een ongeluk, het zit al in het woord zelf, is een onfortuinlijke situatie: iets dat door een ongelukkige samenloop van omstandigheden kan gebeuren en waarbij (dodelijke) slachtoffers kunnen vallen. Echter had niemand van de betrokkkenen dit vooraf gepland of de intentie om dit te veroorzaken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar naar kerstmarkten en er gebeurt niets.
Vanuit jouw redenering kun je ook niet in een auto stappen omdat er wel eens dodelijke ongelukken voorkomen op de autobaan.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:29 schreef Thorelf het volgende:
[..]
die haat wordt met moedermelk in gebracht!
De reacties zijn niets itt topics over Hasan en Mohammed.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er hier een topic verschijnt over een opgepakte kinderverkrachter staat dat altijd helemaal vol met vergoeilijkende of goedkeurende reacties.
Andere religies kennen dit soort excessen niet of al lang niet meer, laat staan dat andere religies zo overduidelijk militant, agressief en expansionistisch zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het boeit me niet welk geloof iemand wel of niet heeft. Er zijn in elk geloof idioten en altijd zijn onschuldige mensen het slachtoffer. Ik kan me niet voorstellen dat welke god dan ook die gevolgd wordt dit goedkeurd, even zonder discussie over geloof verder.
Er lopen meer gekken buiten het gekkenhuis dan dat erin zitten.
Hier is alles kut, met die blanke kinderverkrachters.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Waarom? Iemand komt zelf met Irak en daar reageer ik op.
zeker beter dan de koran!!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De Thora is inderdaad een groot fan van ongelovigen.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De Thora is inderdaad een groot fan van ongelovigen.
Een Jos Brech bijvoorbeeld kreeg hier amper aandacht inderdaad. Mensen halen hun schouders op over pedofielen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De reacties zijn niets itt topics over Hasan en Mohammed.
Ik ben Nederlands, gaat ie? 🤣quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hier is alles kut, met die blanke kinderverkrachters.
Dus wat doe je hier nog
In het westen noemen we dat pedofilie en veroordelen we dat in de islam is het onderdeel van de cultuurquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef Servieskast het volgende:
[..]
"Ach, het waren maar 30 kinderen. Er zijn er een miljoen in Nederland" - Harvest89quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er hier een topic verschijnt over een opgepakte kinderverkrachter staat dat altijd helemaal vol met vergoeilijkende of goedkeurende reacties.
Ja dus? Nooit gehoord van emigreren?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:36 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands, gaat ie? 🤣
''Ze hangen allemaal dezelfde barbaarse islamitische haat ideologie aan, maar als dan met regelmaat een enkeling/groepje deze barbaarse islamitische haat ideologie in de praktijk ten uitvoer brengt met telkens onschuldige doden te betreuren, dan ''valt het allemaal reuze mee''.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op een miljoen vluchtelingen per jaar valt het nog steeds reuze mee.
Precies dit, dank Harvest, ouwe kameraad van me.quote:
Kennelijk hoort het in NL erbij. Maar mag ik niet iedereen over 1 kam scheren, tenzij het een moslim is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nogmaals het komt in elke cultuur voor en in de ene cultuur wordt het veroordeeld in de andere niet want het hoort erbij.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef Viesdik het volgende:
En waarom wil Rutte zo graag in oorlog met Rusland en haat iedereen Trump?
Omdat zij de laatste blanke Christenen vertegenwoordigen.
Vraag mij af of hij recent nog wel gewoon werkzaam was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het inderdaad een arts of verpleegkundige uit Saoedi Arabië was, dan was het mogelijk geen vluchteling maar gewoon iemand met een werkvisum.
Geronseld door één of andere groepering?
Als de 'blanke Christelijke' identiteit zo fragiel is dat die nu alleen nog vertegenwoordigd kan worden door een middelmatige KGB-spion met een gierend minderwaardigheidscomplex en een falende vastgoedmagnaat die meer uren heeft doorgebracht op de zonnebank dan dat hij letters in een boek gelezen heeft, wat is volgens jou dan precies nog de waarde ervan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef Viesdik het volgende:
De islamisering heeft puur tot doel om de christelijke identiteit in Europa volledig te vernietigen.
Lachende derde? Israël.
En waarom wil Rutte zo graag in oorlog met Rusland en haat iedereen Trump?
Omdat zij de laatste blanke Christenen vertegenwoordigen.
en nederland en frankrijk en zweden....te laat voor europa... de plaag is er helaas en gaat nooit meer weg!!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef KingRoland het volgende:
jaren geleden al een probleem geweest, maar helaas is het te laat voor Duitsland
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben niet rechts en ik ben niet linksquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en nederland en frankrijk en zweden....te laat voor europa... de plaag is er helaas en gaat nooit meer weg!!!
Dit lijkt verdomd veel op Berlijn de IS aanslagquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het inderdaad een arts of verpleegkundige uit Saoedi Arabië was, dan was het mogelijk geen vluchteling maar gewoon iemand met een werkvisum.
Geronseld door één of andere groepering?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Gast, heb daar al 7 x op geantwoord
het is net ali b bij beatrix....ze kunnen de schijn zo mooi ophoudenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef KingRoland het volgende:
jaren geleden al een probleem geweest, maar helaas is het te laat voor Duitsland
Bekijk deze YouTube-video
Zolang jij jezelf maar in de spiegel aan kan kijken vriend,jou dag zal komenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Gast, heb daar al 7 x op geantwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |