Een Jos Brech bijvoorbeeld kreeg hier amper aandacht inderdaad. Mensen halen hun schouders op over pedofielen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:34 schreef Servieskast het volgende:
[..]
De reacties zijn niets itt topics over Hasan en Mohammed.
Ik ben Nederlands, gaat ie? 🤣quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:35 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hier is alles kut, met die blanke kinderverkrachters.
Dus wat doe je hier nog
In het westen noemen we dat pedofilie en veroordelen we dat in de islam is het onderdeel van de cultuurquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:27 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Apart dat jullie dat zo benadrukken, het is al 7 keer gepost in 1 uur 🤣. Het is toch een sprookjesboek? Die nieuwsartikelen met blanke mannen die 30 kindjes verkrachten is van deze tijd en daar ben je stil over.
"Ach, het waren maar 30 kinderen. Er zijn er een miljoen in Nederland" - Harvest89quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ja inderdaad, als er hier een topic verschijnt over een opgepakte kinderverkrachter staat dat altijd helemaal vol met vergoeilijkende of goedkeurende reacties.
Ja dus? Nooit gehoord van emigreren?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:36 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik ben Nederlands, gaat ie? 🤣
''Ze hangen allemaal dezelfde barbaarse islamitische haat ideologie aan, maar als dan met regelmaat een enkeling/groepje deze barbaarse islamitische haat ideologie in de praktijk ten uitvoer brengt met telkens onschuldige doden te betreuren, dan ''valt het allemaal reuze mee''.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Op een miljoen vluchtelingen per jaar valt het nog steeds reuze mee.
Precies dit, dank Harvest, ouwe kameraad van me.quote:
Kennelijk hoort het in NL erbij. Maar mag ik niet iedereen over 1 kam scheren, tenzij het een moslim is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:39 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nogmaals het komt in elke cultuur voor en in de ene cultuur wordt het veroordeeld in de andere niet want het hoort erbij.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef Viesdik het volgende:
En waarom wil Rutte zo graag in oorlog met Rusland en haat iedereen Trump?
Omdat zij de laatste blanke Christenen vertegenwoordigen.
Vraag mij af of hij recent nog wel gewoon werkzaam was.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het inderdaad een arts of verpleegkundige uit Saoedi Arabië was, dan was het mogelijk geen vluchteling maar gewoon iemand met een werkvisum.
Geronseld door één of andere groepering?
Als de 'blanke Christelijke' identiteit zo fragiel is dat die nu alleen nog vertegenwoordigd kan worden door een middelmatige KGB-spion met een gierend minderwaardigheidscomplex en een falende vastgoedmagnaat die meer uren heeft doorgebracht op de zonnebank dan dat hij letters in een boek gelezen heeft, wat is volgens jou dan precies nog de waarde ervan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:33 schreef Viesdik het volgende:
De islamisering heeft puur tot doel om de christelijke identiteit in Europa volledig te vernietigen.
Lachende derde? Israël.
En waarom wil Rutte zo graag in oorlog met Rusland en haat iedereen Trump?
Omdat zij de laatste blanke Christenen vertegenwoordigen.
en nederland en frankrijk en zweden....te laat voor europa... de plaag is er helaas en gaat nooit meer weg!!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef KingRoland het volgende:
jaren geleden al een probleem geweest, maar helaas is het te laat voor Duitsland
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben niet rechts en ik ben niet linksquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:48 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en nederland en frankrijk en zweden....te laat voor europa... de plaag is er helaas en gaat nooit meer weg!!!
Dit lijkt verdomd veel op Berlijn de IS aanslagquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als het inderdaad een arts of verpleegkundige uit Saoedi Arabië was, dan was het mogelijk geen vluchteling maar gewoon iemand met een werkvisum.
Geronseld door één of andere groepering?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Gast, heb daar al 7 x op geantwoord
het is net ali b bij beatrix....ze kunnen de schijn zo mooi ophoudenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:45 schreef KingRoland het volgende:
jaren geleden al een probleem geweest, maar helaas is het te laat voor Duitsland
Bekijk deze YouTube-video
Zolang jij jezelf maar in de spiegel aan kan kijken vriend,jou dag zal komenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:47 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Gast, heb daar al 7 x op geantwoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |