moslim zijn is een keuze!! geen rasquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:10 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Moslims maken onderdeel uit van een religie, en kunnen als groep simpelweg niet slachtoffer zijn van racisme omdat moslims geen ras zijn. Ik zie veel mensen hier op FOK! en elders spreken over racisme, terwijl eigenlijk discriminatie wordt bedoeld. Het is belangrijk de definities juist te hanteren om een duidelijke discussie mogelijk te maken.
Ik voelde mij erg geïntimideerd door de Palestina demonstratie, ook rondom het centraal station van Düsseldorf zag ik allemaal hoofddoeken en mannen met baarden en Palestina vlaggen, meeste spraken Arabisch..quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij toch, bij de kerstsfeer. De drie Wijzen kwamen ook uit het Oosten.
Jouw 'god' is buitengewoon eng.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:12 schreef Servieskast het volgende:
[..]
God is groot. Waarom is dat zo eng?
Dat waren nog wijzen, met die wijsheid was het echter snel gedaan na de invoering van de islam.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij toch, bij de kerstsfeer. De drie Wijzen kwamen ook uit het Oosten.
En in die hypocriete ideologie is het zelfs normaal om minderjarigen 'lief' te hebben. Hun gedachte profeet stelt zelfs het voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook vreemd om te impliceren dat wij pedofilie normaal vinden. Nee, dat doen we niet. Ook niet als het autochtonen zijn. De daden van Benno L, Jos B & co worden niet bepaald maatschappijbreed geaccepteerd. Ook vroeger niet. Zelfs niet als je helemaal teruggaat naar de 7e eeuw.
Dat komt door jouw ontbrekende vader.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik voelde mij erg geïntimideerd door de Palestina demonstratie, ook rondom het centraal station van Düsseldorf zag ik allemaal hoofddoeken en mannen met baarden en Palestina vlaggen, meeste spraken Arabisch..
West Europa is onleefbaar straks door dit volk, in de toekomst zullen alleen Polen, Tsjechië en Hongarije veilig zijn.
Uit naam van welke ideologie?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ga jij ook spreken als er weer kind is misbruikt door een witte man
Hou toch op met je emo-gelul.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Hoeven van mij niet geruimd te worden als er eens eentje de fout in gaat. Dat is het punt hier.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals die inteelthoofden op de bible-belt?
Het is ook maar een verzonnen verhaal. Dat is het ergste nog.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jouw 'god' is buitengewoon eng.
Lees je eigen posts maar terug.
Geloofsgroep.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Boeit niet of het een arts, accountant, loodgieter, bijstandstrekker, of raketgeleerde is. Het is een debiel in een auto.
En geen reden om op basis daarvan hele bevolkingsgroepen op een hoop te gooien.
Ah, verder is over een kam scheren gewoon akkoord.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoeven van mij niet geruimd te worden als er eens eentje de fout in gaat. Dat is het punt hier.
Geen idee wat blanke mannen aanhangen, dat moet jij weten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Uit naam van welke ideologie?
Dat is het grote gevaar van dergelijke zaken dat onschuldige mensen die tot een bepaalde (bevolkings)groep als de dader(s) behoren het slachtoffer worden van haat of erger.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Boeit niet of het een arts, accountant, loodgieter, bijstandstrekker, of raketgeleerde is. Het is een debiel in een auto.
En geen reden om op basis daarvan hele bevolkingsgroepen op een hoop te gooien.
wauw jij bent best triest!quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Er zijn blanke moslims.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen idee wat blanke mannen aanhangen, dat moet jij weten.
Nee, van mij ook niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoeven van mij niet geruimd te worden als er eens eentje de fout in gaat. Dat is het punt hier.
Zou jij als moslim die aanslag eens niet verafschuwen ipv te verdedigen. Dat zou je sieren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Geen idee wat blanke mannen aanhangen, dat moet jij weten.
Maar dat is bij elk geloof zo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is ook maar een verzonnen verhaal. Dat is het ergste nog.
Het is niet eens een god wat 'ie aanhangt, meer dan een profeet was het niet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jouw 'god' is buitengewoon eng.
Lees je eigen posts maar terug.
Meen jij dezequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:13 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik moslim ben?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou jij als moslim die aanslag eens niet verafschuwen ipv te verdedigen. Dat zou je sieren.
Ik ben wel blij te constateren dat we ons in ieder geval niet meer hoeven te schamen voor het slavernijverleden. Was toen immers normaal.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hou toch op met je emo-gelul.
Kindermisbruik is alleen nu erg, want vroeger was het normaal en deed iedereen het, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |