Klopt, ik vergiste me en dacht dat zondag de 16e was. Ik pas m'n post aan, thanks!quote:Op zondag 22 december 2024 14:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, vorige week zondag zijn de knock-outs gespeeld, maandag de stemming wie in de finale mag, dinsdag finale, woensdag de 18e startte de nieuwe cyclus.
Dat kan niet, om de zelfde reden waarom hier altijd bestreden wordt dat een bepaalde finalist de prijs toegespeeld "krijgt" van de Regie, de codes worden random uitreikt... tenzij Floorje nul codes heeft.. kan ook niet want beide finalisten krijgen al een code bij de start.. dus hoe gaat Floortje "Bewust verliezen"?quote:Op zondag 22 december 2024 18:33 schreef freaky40 het volgende:
Las dit idiote hersenspinsel trouwens, hopelijk klopt dit niet!https://lovereality.nl/ve(...)m-deze-aparte-reden/
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze moeten 10 punten uitdelen en maximaal 5 op 1 persoon. Dus 5 en 5 mag. Werd gisteren ook gezegd dat ze niet iedereen punten hoeven te geven.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
Uit de oude doos (17dec) de dag voor de telefoongesprekken met thuis, heb ik gemist blijkbaar.. op FB vermoeden ze dat dit een aanleiding was voor hun vertrek..
Nans had een smekende man ( kom naar huis )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rami een smekende vrouw( blijf maar hier )
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Het was allemaal nét even teveel, gemiste kans op een setje in de maak, vroegtijdig in de kiem gesmoordquote:Op maandag 23 december 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nans had een smekende man ( kom naar huis )
Rami een smekende vrouw( blijf maar hier )
Deze is moeilijk. Ik gun Floris het geld en de kijkers dat het Senna-drama voorbij is (die meid vind ik echt onaardig met haar aantrekken en wegduwen... Beetje zoals dat stel hiervoor... ik ben de naam kwijt, ook zo'n klef&bef-stel)quote:
Rowena en hoe heet hij ook al weer?quote:Op maandag 23 december 2024 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze is moeilijk. Ik gun Floris het geld en de kijkers dat het Senna-drama voorbij is (die meid vind ik echt onaardig met haar aantrekken en wegduwen... Beetje zoals dat stel hiervoor... ik ben de naam kwijt, ook zo'n klef&bef-stel)
quote:Op maandag 23 december 2024 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Rowena en hoe heet hij ook al weer?
Ik gun Floris de ton niet. Vind het een vervelende schreeuwlelijk en zeer zelfingenomen. Ik geniet ervan als Floris de finale verliest en beseft dat het nog heel lang kan duren eer hij weer een kans krijgt.
Ik gun echt Appie de finale en de ton.
In de afleveringen wordt gerekt, in de promo's wordt gelekt.quote:
quote:Op maandag 23 december 2024 11:09 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,8 Marktaandeel: 12,8 Kijkcijfer: 632.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 20.
Kijk die cijfers eens gaan dan, nog even en het haalt GTST in!
de kerstgedachte is hier soms ver te zoekenquote:Op maandag 23 december 2024 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Ik gun Fleuris vooral een mental breakdown en GEEN ton. Hopelijk verdwijnt hij voor goed in de vergetelheid na die mental breakdown en gaat hij echt niet langer nog in die loods zijn. Senna vertrekt met hem en zoek het uit buiten de loods maar niet meer op mijn TV.
Niets met kerstgedachten, dat is voor mietjes, business as usual!quote:Op maandag 23 december 2024 14:07 schreef Giggio het volgende:
[..]
de kerstgedachte is hier soms ver te zoeken
@:TeamFloris![]()
Ik vind het ook lastig, vandaar de poll. Het is een dilemma.quote:Op maandag 23 december 2024 12:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze is moeilijk. Ik gun Floris het geld en de kijkers dat het Senna-drama voorbij is (die meid vind ik echt onaardig met haar aantrekken en wegduwen... Beetje zoals dat stel hiervoor... ik ben de naam kwijt, ook zo'n klef&bef-stel)
En ik dacht dat ze bij het vak ethiek moeilijke vraagstukken gaven op de uni, maar dat is in het niet hierbijquote:Op maandag 23 december 2024 15:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vind het ook lastig, vandaar de poll. Het is een dilemma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |