Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ze jassen wel hopelijk de finale er ook door maandag. Zin in nieuwe deelnemers, hopelijk een knappe kerel waar Senna dol verliefd op wordtquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
Maar nog even een weekend+ 2 dagen wachten
Tot zoquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
zo, nu een stukje mask singers en om half 10 muscle en de Brains
Ik ben altijd nieuwschierig naar de Nieuwen om te zien welke richting Febo op wil deze cyclus.. meer MooiBoys&Dikke tieten of nog meer Oud&Cultuurplicht .. En waar blijven de NonBinaire Vegetariërs?quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze jassen wel hopelijk de finale er ook door maandag. Zin in nieuwe deelnemers, hopelijk een knappe kerel waar Senna dol verliefd op wordt
Laatste afl.. De endgames worden straks gespeeld.. Evelien&Valeriequote:Op vrijdag 20 december 2024 20:46 schreef Chanel5 het volgende:
zo, nu een stukje mask singers en om half 10 muscle en de Brains
Lekker gedoe om het etenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwschierig naar de Nieuwen om te zien welke richting Febo op wil deze cyclus.. meer MooiBoys&Dikke tieten of nog meer Oud&Cultuurplicht .. En waar blijven de NonBinaire Vegetariërs?
tjaquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef Vriezer. het volgende:
Waarom denkt Senna dat ze recht heeft op die ton terwijl ze letterlijk alle 3 maanden geen ene flikker heeft gedaan daar?
Ze moeten minimaal 1 punt uitdelen dacht ik.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:46 schreef Gia het volgende:
Senna kan gewoon Vincent en Appie ieder 5 punten geven. Dit is tot nu toe niet gedaan, maar kan wel.
En ik zie ook niet in waarom die puntenverdeling vooraf afgesproken moet worden. Je maakt toch zelf uit hoe je stemt en op wie.
Maar ze heeft voor ze gekookt. En ...eh en zo!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:27 schreef Vriezer. het volgende:
Waarom denkt Senna dat ze recht heeft op die ton terwijl ze letterlijk alle 3 maanden geen ene flikker heeft gedaan daar?
Ze mag hem wat mij betreft spelen tegen Fleuris in dit geval dan, en ook winnen, maar Senna blijft natuurlijk wel een Calimero, zoals een echt lampje betaamd...quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:04 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Omdat Senna ččn grote drama queen is.
Ze moeten 10 punten uitdelen en maximaal 5 op 1 persoon. Dus 5 en 5 mag. Werd gisteren ook gezegd dat ze niet iedereen punten hoeven te geven.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze moeten minimaal 1 punt uitdelen dacht ik.
Demi!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwschierig naar de Nieuwen om te zien welke richting Febo op wil deze cyclus.. meer MooiBoys&Dikke tieten of nog meer Oud&Cultuurplicht .. En waar blijven de NonBinaire Vegetariërs?
Klopt, je mag je punten aan 2 personen geven met een max van 5.quote:Op zaterdag 21 december 2024 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze moeten 10 punten uitdelen en maximaal 5 op 1 persoon. Dus 5 en 5 mag. Werd gisteren ook gezegd dat ze niet iedereen punten hoeven te geven.
Nog niets van gemerkt, Febo laat ook haar netjes uit beeld als het even niet over het continue afduwen van El Gay gaatquote:
Joris? Een kruising tussen Floris en Jason?? 😄quote:Op zaterdag 21 december 2024 14:30 schreef spapaars het volgende:
Ik dacht altijd dat Elche jaloers was op Joris, maar het bleek dat hij jaloers was op Demi, die veel tijd met Joris doorbrengt.
Zeg gewoon ja.quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:15 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Joris? Een kruising tussen Floris en Jason?? 😄
Bedoel het vegetariër-deel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 13:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog niets van gemerkt, Febo laat ook haar netjes uit beeld als het even niet over het continue afduwen van El Gay gaat
Dat bedoel ik ook, dat zowat alles van hun "afwijkende gedrag, dan wet eetgewoonten " netjes buitenbeeld gehoden wordt, lijkt er op dat er geen onvertogen woord op tv mag betreffende afwijkingen,.. behalve iemand dik noemenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Bedoel het vegetariër-deel.
Zag op het bord iets staan van 'zwakke genen', en dan bij Demi geen vlees, Rami halal en een die niet tegen pittig kan en nog iets.
En non binair, zou kunnen. Of a-seksueel, bi-seksueel, of zo...
Dat is weleens anders geweest wb pittig eten. In het begin ook over roken.quote:Op zaterdag 21 december 2024 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, dat zowat alles van hun "afwijkende gedrag, dan wet eetgewoonten " netjes buitenbeeld gehoden wordt, lijkt er op dat er geen onvertogen woord op tv mag betreffende afwijkingen,.. behalve iemand dik noemen
Geen idee, dat zijn waarschijnlijk geen tv waardige beelden, er gebeurt daar al zo weinig om 40minuten te vullen dat ze eetgewoonten en eisen er al uit latenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is weleens anders geweest wb pittig eten. In het begin ook over roken.
Hoe hebben ze dat met Rami gedaan? Apart, dus extra eten bestellen, of hele bondje halal?
Je zou eerder op gezeik verwachten omdat ze niet iemand met een of andere handicap mee laten doen... onder het mom van gelijkwaardigheidquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
Ik Utopia casten ze ooit een man in een rolstoel met één been. dat moesten nog eens durven tegenwoordig
Ja die leuke verwijzing viel wel op, maar meer dan rolstoeldansen werd het niet, stop dan gelijk een rolstoeler in de Loods dan heeft het gelijk praktische impactquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je zou eerder op gezeik verwachten omdat ze niet iemand met een of andere handicap mee laten doen... onder het mom van gelijkwaardigheid
Daarom denk ik dat rolstoeldansen
Jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die leuke verwijzing viel wel op, maar meer dan rolstoeldansen werd het niet, stop dan gelijk een rolstoeler in de Loods dan heeft het gelijk praktische impact
Dat is wel een van de ergste constateringenquote:Op zaterdag 21 december 2024 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Die badkamer en toiletten zijn er niet op gebouwd
Pc en die kamer waar ze videobellen e.d. ook onbereikbaar
Haha jaquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is wel een van de ergste constateringenWel zo Woke als de tyfus willen zijn..( kost nix) op zowat alles waar alleen een beetje verontwaardiging nodig is...
Allemaal uit beeld blijkbaar , iemand hier heeft wel tabak en filtertjes gezien tussen de boodschappen. ik kan mij niet voorstellen wie van de deelnemers daar rookt, hoeveel en op welke plekquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens; waar zijn de rokers en rokersrellen
Die discussies bij livestreams vind ik uiterst vermakelijk. Zoals bij EJVJL en BBquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Allemaal uit beeld blijkbaar , iemand hier heeft wel tabak en filtertjes gezien tussen de boodschappen. ik kan mij niet voorstellen wie van de deelnemers daar rookt, hoeveel en op welke plek
Dat doen ze goed idd ( getrainde Aapjes..quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die discussies bij livestreams vind ik uiterst vermakelijk. Zoals bij EJVJL en BB
Maar die discussies worden nu vast netjes uit beeld gehouden
Senna stond gisteren buiten met een (afgeplakte) bus shag in haar hand. Eerder deze week zag je Rami in de keuken met filters en een bus shag bezig. Brijan stond in de keuken op hem te wachten met een peuk in de hand.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Trouwens; waar zijn de rokers en rokersrellen
Ik verbaas me ook.. dat er daar rokers rondlopen.. nooit op geletquote:Op zaterdag 21 december 2024 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie letten beter op dan ik!
Roken is uit den boze, zuipen en met dronken kop beetje piemelrukken onder de dekens mag dan weer wel om half 8 op tv, dat is een wel goed voorbeeld voor de jeugd.quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook.. dat er daar rokers rondlopen.. nooit op gelet
Jahh maar stalken, pijpen, pesten, stelen, slachtoffertje uithangen is heel normaal op tv tegenwoordig .. roken, drinken en de waarheid vertellen zijn pertinent verbodenquote:Op zaterdag 21 december 2024 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Roken is uit den boze, zuipen en met dronken kop beetje piemelrukken onder de dekens mag dan weer wel om half 8 op tv, dat is een wel goed voorbeeld voor de jeugd.
Beetje flower power, doen wat en met wie je wilt, alleen dan zonder peuk
quote:Op zaterdag 21 december 2024 17:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Senna stond gisteren buiten met een (afgeplakte) bus shag in haar hand. Eerder deze week zag je Rami in de keuken met filters en een bus shag bezig. Brijan stond in de keuken op hem te wachten met een peuk in de hand.
Heel soms zie je dit soort kleine details, maar ze worden inderdaad zo veel mogelijk buiten beeld gehouden
Fixedquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef freaky40 het volgende:
Pff, nog een staartje van de stemming dus en geen hele finale, denk dat die op kerstavond wordt uitgezonden, dinsdag dus. 1e kerstdag start nieuwe cyclus. Kijkers verzekerd tijdens het kerstdiner...oh wacht! Talpa fail! Hopelijk Appie/Floris finale en dan mag Appie het winnen, wel met de kans dan Floris dan blijft. Maar het kan ook zomaar eens een totale mental breakdown zijn voor Floris dat hij vertrekt, daar gok ik in deze een beetje op. Ik gun hem gewoon GEEN ton ook al is hij dan wel echt weg.
Rami nog even TV gemaakt, ik dacht dat hij een geheimpje wilde delen dat hij toch wil blijven maar het ging om 'geheime info'. Sylvia liet zich daarentegen wel kennen zeg, en ook niet bij zijn exit aanwezig willen zijn. Tokkie gedrag.
Daarom klikt ze ook zo goed met Floortjequote:Op vrijdag 20 december 2024 23:04 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Omdat Senna ččn grote drama queen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2024 11:38 schreef 5thencounter het volgende:
Uit de oude doos (17dec) de dag voor de telefoongesprekken met thuis, heb ik gemist blijkbaar.. op FB vermoeden ze dat dit een aanleiding was voor hun vertrek..
FB vergeet dat er vertraging in de opnames en uitzending zit. Dit was op 17-12 op TV, terwijl uit de kalender op het bord in de keuken bleek dat de knock-outs al op 16-12 15-12 gespeeld zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen die knuffel op TV kwam, hadden ze al lang om de koffers gevraagd
[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 22-12-2024 16:48:54 ]"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
Ah, natuurlijk zitten ze in hun tijd al dagen thuis, maar op 18dec hadden ze op TV de thuisgesprekken gehad, mogelijk dat huisgenoten die knuffel vd 17e ook op TV gezien hebben vandaar dat kom maar liever naar huis roepen van manliefquote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
FB vergeet dat er vertraging in de opnames en uitzending zit. Dit was op 17-12 op TV, terwijl uit de kalender op het bord in de keuken bleek dat de knock-outs al op 16-12 gespeeld zijn.
Nee, vorige week zondag zijn de knock-outs gespeeld, maandag de stemming wie in de finale mag, dinsdag finale, woensdag de 18e startte de nieuwe cyclus.quote:Op zondag 22 december 2024 12:40 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
FB vergeet dat er vertraging in de opnames en uitzending zit. Dit was op 17-12 op TV, terwijl uit de kalender op het bord in de keuken bleek dat de knock-outs al op 16-12 gespeeld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |