abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 december 2024 @ 21:43:39 #126
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215949444
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:34 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Laat de Slowaken lekker op de blaren zitten. Hadden ze maar niet voor zo’n achterlijke vatnikregering moeten stemmen.
Weet het niet precies, maar gok ook wel op een groot verschil in stemgedrag tussen de grote stad en de periferie.
Yea, she's on crack.
pi_215949546
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 17:40 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
1 Leopard nog wel.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_215949955
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 17:40 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
Je zult maar geilen op hoe Russen aan het moorden slaan in een buurland.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 21 december 2024 @ 22:16:31 #129
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_215950178
twitter

Deze man is ook gewoon compleet van het padje af. Je "overleg" wordt redelijk voorspelbaar. Putin laat je eerst 4 uur ergens in een wachtruimte zweten, zal daarna zijn "eisen" weer obligaat oplepelen, zoals de 4 oblasten zijn van mij, geen NAVO, geen EU, blah blah.

En dan komt scholz weer terug en zegt tegen de pers: "Ja, het was geen goed gesprek. :{ "

:|W

Maar wie precies hij denkt te kunnen winnen, voor... welke zaak precies? met deze actie, is nogal onduidelijk. In Duitsland zelf heeft de bevolking hem al afgeschreven, bijna niemand ziet hem terugkomen als kanselier.
  zaterdag 21 december 2024 @ 22:19:23 #130
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215950246
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2024 22:16 schreef ExTec het volgende:
[ x ]
Deze man is ook gewoon compleet van het padje af. Je "overleg" wordt redelijk voorspelbaar. Putin laat je eerst 4 uur ergens in een wachtruimte zweten, zal daarna zijn "eisen" weer obligaat oplepelen, zoals de 4 oblasten zijn van mij, geen NAVO, geen EU, blah blah.

En dan komt scholz weer terug en zegt tegen de pers: "Ja, het was geen goed gesprek. :{ "

Maar wie precies hij denkt te kunnen winnen, voor... welke zaak precies? met deze actie, is nogal onduidelijk. In Duitsland zelf heeft de bevolking hem al afgeschreven, bijna niemand ziet hem terugkomen als kanselier.
Kan hij daar niet beter blijven?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zaterdag 21 december 2024 @ 22:21:37 #131
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_215950291
quote:
[ x ]

Dit zijn pogingen om een ​​krankzinnige oorlog te beëindigen zonder gezichtsverlies voor Poetin.
pi_215950695
quote:
[ x ]

Las ook ergens dat hij woedend was op Duda voor het inzetten van de bevroren russische tegoeden.
  zaterdag 21 december 2024 @ 22:59:18 #133
6484 ExTec
pi_215950876
Gut, mss maakt biden z'n woord waar, als hij zegt dat hij de laatste centen van het geld voor oekraine op wil maken.

twitter
  zaterdag 21 december 2024 @ 23:10:15 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215951015
quote:
[ x ]

Juist fijn dat nog iemand in Europa het voortouw durft te nemen.
Je kan beter Scholz sturen dan Orban.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215951092
Als dit NOS bericht zo lees dan lijkt de inflatie vnl door grote vraag te komen en minder door sancties e.d.
https://nos.nl/artikel/25(...)na-oproep-van-poetin

Verder uit dit jaarlijks leugentjesintervieuw van Poetin blijkt toch ook (of het is een faliekante leugen, maar dat kan niet helemaal tegen je eigen volk, lijkt me) dat de inflatie mede komt door een (te) hard draaiende economie.

https://nos.nl/artikel/25(...)eel-sterker-geworden

quote:
Poetin jongleerde als gebruikelijk met feiten en cijfers die moeten aantonen dat de Russische economie sneller groeit dan waar ook in het Westen. Volgens hem bedroeg de groei in de afgelopen twee jaar 8 procent, waar de Verenigde Staten bleven steken op 5 tot 6 procent en de Europese Unie op 1 procent. Poetin hamerde opnieuw op de historisch lage werkloosheid en stijgende lonen, al blijft de hoge inflatie voor hem 'een bron van zorg'. Over nijpende problemen als het groeiende tekort aan arbeidskrachten repte hij niet.
Hij heeft ook echt 0 respect voor de EU denk ik en meer voor de VS.

Hij verteld er ook niet bij dat ze voor miljarden Roebels ah bijdrukken waren.
Vakman pur sang
pi_215951158
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 21:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:

[..]
Weet het niet precies, maar gok ook wel op een groot verschil in stemgedrag tussen de grote stad en de periferie.
Volgens Slowaakse collega's stemmen in Slowakije alleen boomers nog, jongeren stemmen niet meer.
pi_215951200
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 20:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
De ICBMs zijn ook om te voorkomen dat de VS ineens toch niet wil dat iedereen in Europa maar atoombommen gaat bouwen. En zelf spionagesatellieten bouwen moet dan maar.
Of de VS dat nu wil of niet, het is van cruciaal belang dat Europese NAVO lidstaten een eigen kernwapenarsenaal gaan bouwen, alleen al om onze argumenten op het geopolitieke toneel kracht bij te zetten.
  zaterdag 21 december 2024 @ 23:25:47 #138
6484 ExTec
pi_215951203
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:20 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Volgens Slowaakse collega's stemmen in Slowakije alleen boomers nog, jongeren stemmen niet meer.
Flinke jonge hoogopgeleide diaspora idd, die het niet kon boeien om te gaan stemmen.
pi_215951270
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 16:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Al die lieden die pro-Rusland zijn, maken gebruik van rechten die in Rusland helemaal niet bestaan. Vrijheid van meningsuiting, recht op demonstreren, je kent het wel. Hypocriet.
Waarmee ze collaboreren met de Russen om onze samenleving te destabiliseren en waar ze naar mijn mening dan ook voor berecht en veroordeeld dienen te worden.
  zaterdag 21 december 2024 @ 23:32:01 #140
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_215951271
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Als dit NOS bericht zo lees dan lijkt de inflatie vnl door grote vraag te komen en minder door sancties e.d.
https://nos.nl/artikel/25(...)na-oproep-van-poetin

Verder uit dit jaarlijks leugentjesintervieuw van Poetin blijkt toch ook (of het is een faliekante leugen, maar dat kan niet helemaal tegen je eigen volk, lijkt me) dat de inflatie mede komt door een (te) hard draaiende economie.

https://nos.nl/artikel/25(...)eel-sterker-geworden
[..]
Hij heeft ook echt 0 respect voor de EU denk ik en meer voor de VS.

Hij verteld er ook niet bij dat ze voor miljarden Roebels ah bijdrukken waren.
Ach, elke leider praat zijn economie omhoog.
Zou ook wat zijn als ie ging zitten met een pak tissues en ging janken en heil en verdoemenis zou preken.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_215951324
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:25 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Of de VS dat nu wil of niet, het is van cruciaal belang dat Europese NAVO lidstaten een eigen kernwapenarsenaal gaan bouwen, alleen al om onze argumenten op het geopolitieke toneel kracht bij te zetten.
De grote landen hebben dat wel, Frankrijk en de UK. Duitsland durft niet.
Vakman pur sang
  zaterdag 21 december 2024 @ 23:39:29 #142
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215951355
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Duitsland mocht niet wegens de rest van Europa en de VS moverende redenen (en mag nu niet binnen de kaders van het non-proliferatieverdrag).
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215951380
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:36 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De Duitsers willen wel de lusten van het zijn van de machtigste EU lidstaat, maar de verantwoordelijkheid nemen die daar mee gepaard gaat ho maar.
pi_215951382
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Duitsland mocht niet wegens de rest van Europa en de VS moverende redenen (en mag nu niet binnen de kaders van het non-proliferatieverdrag).
Ja klopt, maar ze zouden gewoon wel kunnen doorpakken tegen besluiten in. Ik bedoel zelfs noord Korea en Iran hebben ze. Geloof niet dat die toestemming hebben afgewacht:
Vakman pur sang
pi_215951422
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2024 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Er stond een vergelijkbaar stuk in De Volkskrant paar dagen geleden. Van iemand van de Nieuwe Vredesbeweging o.i.d. Zou leuk zijn om de stukken naast elkaar te leggen, maar daar ben ik te lui voor. :O
"Vredesbeweging" amehoela. Dat soort volk staat gewoon op de loonlijst van het Kremlin, dat was tijdens de koude oorlog al zo.
pi_215951536
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:41 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
De Duitsers willen wel de lusten van het zijn van de machtigste EU lidstaat, maar de verantwoordelijkheid nemen die daar mee gepaard gaat ho maar.
Nee, de rest van Europa wil niet de lasten van een militair machtig Duitsland, ivm slechte ervaringen uit het verleden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215951639
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, de rest van Europa wil niet de lasten van een militair machtig Duitsland, ivm slechte ervaringen uit het verleden.
De rest van Europa vond het blijkbaar echter geen enkel probleem om de Duitsers effectief de macht over Europa te geven.
  zondag 22 december 2024 @ 00:12:20 #148
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215951728
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2024 23:41 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja klopt, maar ze zouden gewoon wel kunnen doorpakken tegen besluiten in. Ik bedoel zelfs noord Korea en Iran hebben ze. Geloof niet dat die toestemming hebben afgewacht:
Die hebben het non-proliferatieverdrag niet getekend, maar een update waarin het Duitsland ook toegestaan is om kernwapens te bezitten is natuurlijk wel goed denkbaar. Denk echter wel dat je gelijk hebt en Duitsland niet wil/durft. Kernenergie is daar natuurlijk ook al een enorm heet hangijzer.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 22 december 2024 @ 00:24:30 #149
6484 ExTec
pi_215951806
Tijd voor het niet zo populaire Europese leger, dus.

Dan kunnen die voor heel europa de nukes gaan managen, en betaalt iedereen mee.
pi_215952063
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 december 2024 18:54 schreef ExTec het volgende:
Het schijnt de laatste dagen onrustig te zijn?

[ x ]
ja, nu net zijn er meerdere ATM's in Moskou in de fik gezet. RIA linkjes moeten jullie er maar bij bedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')