Goeie vraag, geen idee eigenlijk. Misschien hebben ze geen zin in negatieve reacties?quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die niet publiceren eigenlijk? Tegenwoordig zullen er genoeg mensen zijn die dat invullen denk ik.
Dan zou Nemo weer hoog scorenquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe de lijst eruit zou zien als alleen de non-binaire personen en de "zeg ik liever niet"-personen mogen stemmen. Die lijst vind ik vast beter
Ik schakel denk ik pas daarna in ofzoquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over een uurtje de cringeshow van Bast Arens
Ik ga Bart kijken en dan naar bed. Al die haat hier.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:03 schreef Tussle266 het volgende:
Is toch leuk man, Bartcore met zijn top 2000 mix van platen die niet in de top 2000 staan. Dit jaar meer dan ooit.
Wacht je niet op Gretz in zijn Lenny-shirt?quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ga Bart kijken en dan naar bed. Al die haat hier.
Ik ben bang dat ik de tijd vergeet en in een Lippensblok terecht komquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:08 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Wacht je niet op Gretz in zijn Lenny-shirt?
Hoezo ook, nu is ie klaar om middernachtquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Ben het ff kwijt, maar begon Bart Arens vorig jaar ook om middernacht?
Ok dus hij begint eerder.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo ook, nu is ie klaar om middernacht
23.00 De Grote Bart Showquote:
Het is het voorprogramma wat vorige jaren door Don Leo gedaan werd, alleen nu met meer muziek en minder gelul. En vooral veel Bartquote:
Misschien moet je dochter maar de top2000 volgen en jij naar bed nu je zo ingemaakt ben met Mario Kartquote:Op dinsdag 24 december 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gefaald als vader. Mijn jongste dochter heeft me in de pan gehakt met Mario Kart. “The GOAT finishes first again” zei ze.
Als eerste naar bed, zal ze bedoelen.
Ik ben klaar voor de Bart Arens show, QOTSA genot, @:gretzl in het cafe en het debuut van Rainbowin de lijst.
Hoezee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
Zijn we al klaar voor de grote Bart show
quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:39 schreef alopio het volgende:
Zijn we al klaar voor de grote Bart show
Oh god ja, de GOAT dat wordt inmiddels ook al te veel gebruikt. In geoguessr wordt dat bij elke speler op goed niveau gezegd. Zelfs bij mij is het voorgekomen en ik ben lang niet zo goed als sommige van die lui.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb gefaald als vader. Mijn jongste dochter heeft me in de pan gehakt met Mario Kart. “The GOAT finishes first again” zei ze.
Als eerste naar bed, zal ze bedoelen.
Ik ben klaar voor de Bart Arens show, QOTSA genot, @:gretzl in het cafe en het debuut van Rainbowin de lijst.
Nee, integendeel. Je bent helemaal op het juiste spoor.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh god ja, de GOAT dat wordt inmiddels ook al te veel gebruikt. In geoguessr wordt dat bij elke speler op goed niveau gezegd. Zelfs bij mij is het voorgekomen en ik ben lang niet zo goed als sommige van die lui.
Ben ook erg blij met Rainbow nu in de lijst. Erg jammer dat hiermee het noteringen met Dio alsnog op een schamele 2 komen als ik het goed heb. Een van de, zo niet de beste stem die metal ooit gekend heeft verdient meer liefde in de lijst
Maar goed ik dwaal af.
NPO3 zie ik op mijn tv.quote:Op dinsdag 24 december 2024 22:45 schreef Spaulding het volgende:
Misschien al duizend keer gevraagd hier maar waar is het te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |