Sta je al in de rij?quote:Op dinsdag 24 december 2024 20:37 schreef Gretzl het volgende:
Fijne feestdagen allemaal!![]()
[ afbeelding ]
En dan ook even meteen van die mannen die Fix You in de top 10 zetten aub.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zouden het stemrecht van vrouwen gewoon moeten afpakken
Is het zo erg ja?quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze zouden het stemrecht van vrouwen gewoon moeten afpakken
Wat denk je zelf? Als je mij goed genoeg kent?quote:
Dat wordt wel een momentje hoor. Ik ben ook van plan om aanwezig te zijn!quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben klaar voor 31 december
[ afbeelding ]
Nou ja het is meer dat ik de lijst niet gezien hebquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als je mij goed genoeg kent?
Het gaat weer een gezellige week wordenquote:
De top 10 van zowel mannen als vrouwen was zo goed aan als identiek. Beide smaakloos.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nou ja het is meer dat ik de lijst niet gezien heb
Je moet wel naar Bart kijken he?quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:40 schreef MTheBassman het volgende:
Kut, radio doet het niet. Dat wordt naar het café koekeloeren.
Ja ik zeg niet dat ik het voor mn plezier doe nee.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet wel naar Bart kijken he?
Ik ben ook wel benieuwd hoe de lijst eruit zou zien als alleen de non-binaire personen en de "zeg ik liever niet"-personen mogen stemmen. Die lijst vind ik vast beterquote:Op dinsdag 24 december 2024 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De top 10 van zowel mannen als vrouwen was zo goed aan als identiek. Beide smaakloos.
Waarom zouden ze die niet publiceren eigenlijk? Tegenwoordig zullen er genoeg mensen zijn die dat invullen denk ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 21:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe de lijst eruit zou zien als alleen de non-binaire personen en de "zeg ik liever niet"-personen mogen stemmen. Die lijst vind ik vast beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |