Wisselend. Veel last van het feit dat mijn vader alles wat technisch of financieel was regelde, en ze daar 0,0 interesse in had, en heeft.quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je moeder?
Pikt ze dat nu wel een beetje op? En qua gezondheid?quote:Op zaterdag 21 december 2024 23:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wisselend. Veel last van het feit dat mijn vader alles wat technisch of financieel was regelde, en ze daar 0,0 interesse in had, en heeft.
Vrijwillig?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb Harry Potter deel 1 gekeken. Voor het eerst, welteverstaan.
Dan weet je al veeeeeeel meer over Harry Potter dan ik.quote:Op zondag 22 december 2024 00:09 schreef flipsen het volgende:
Merlina (onze nieuwe pup) komt uit een Harry Potter nesthaar officiele naam is Minerva
Mag dat nog tegenwoordig, zijn die boeken niet samen met de muziek van Anouk gecanceld?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
AwwIk ga binnenkort de boeken weer luisteren en daarna de films kijken.
Ga je door met delen 2-8?
Jup, zorg er voor dat je het vooral illegaal verkrijgt zodat die terf er niets aan verdientquote:Op zondag 22 december 2024 00:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan weet je al veel meer over Harry Potter dan ik
[..]
Mag dat nog tegenwoordig, zijn die boeken niet samen met de muziek van Anouk gecanceld?
Uiteraard is dat kwaadaardige wijf gecanceldquote:Op zondag 22 december 2024 00:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Mag dat nog tegenwoordig, zijn die boeken niet samen met de muziek van Anouk gecanceld?
Precies.quote:Op zondag 22 december 2024 00:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, zorg er voor dat je het vooral illegaal verkrijgt zodat die terf er niets aan verdient
Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef sigme het volgende:
Ik heb Harry Potter deel 1 gekeken. Voor het eerst, welteverstaan.
Ja het is inmiddels weer gewoon grauw achter het gordijnquote:Op zondag 22 december 2024 12:26 schreef Blues het volgende:
Ja ik liep net een rondje en had zonlicht en een hagelbui
Oh ja, ik las ze wel in het Engels natuurlijkquote:
Ik raak ook altijd wat in de war van de vertalingen. Het zijn prima vertalingen overigens.quote:Op zondag 22 december 2024 13:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh ja, ik las ze wel in het Engels natuurlijk
Ik vind het echt vreselijk, maar goed, "kinderboeken" dus wel logisch natuurlijk. Maar geef mij dan maar gewoon het origineel. Zelfde voor tv, hier in Argentinië wordt alles nagesynchroniseerd, the horror... Gelukkig kan je in Netflix gewoon voor origineel kiezen. Maar vrouwlief vindt dat weer vreselijk (als het geen Engels is), dus Duitse serie en Noorse serie gekeken met nasynchronisatie. Ik moet zeggen dat het wel beter is dan 20 jaar geleden, maar het blijft gewoon kut. Met dt. Waarvan akte. En nu koffiequote:Op zondag 22 december 2024 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik raak ook altijd wat in de war van de vertalingen. Het zijn prima vertalingen overigens.
Ik schreefquote:Op zondag 22 december 2024 15:34 schreef AnneX het volgende:
Het is tobben over de tekst op de kaart voor iemand met ALS.
Afspraak maken is lastig, want zij is haar stem (al) kwijt.
Zij mailt en appt wel.
Ondertussen pakketjes gemaakt van gesnipperde gember. 14 x 2 eetlepels in de vriezer. Na de koffie aan de rode peper. Die gaat per theelepel!
Het hele ding invriezen - waar kaatje eens meekwam - was geen succes hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan de collega die in 2025 doodziek wordt en/of doodgaat.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 22 december 2024 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik schreefDank je. Er staat een afspraak - op haar verzoek - samen met haar man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan de collega die in 2025 doodziek wordt en/of doodgaat.
Zij hebben geen kinderen.
Het is waardeloos.
De Engelstalige versie van het luisterboek wordt door Stephen Fry voorgelezen, dat maakt het nog een keer mooier.quote:Op zondag 22 december 2024 13:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh ja, ik las ze wel in het Engels natuurlijk
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 22 december 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De Engelstalige versie van het luisterboek wordt door Stephen Fry voorgelezen, dat maakt het nog een keer mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |