SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Mailen mag altijdquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
'mogen wij jou nog mailen met vragen'
Uiteraard, maar ik reageer niet in mn vakantie hahaaaa![]()
![]()
Beetje heet.quote:
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mailen mag altijd
Verwacht alleen geen antwoord
Ik heb het steeds koud dus dat compenseert elkaarquote:
Nog doelen of wensen in het leven?quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
ik voel me leeg en uitgehold doe het mezelf ook aan
Heb jij ook een kortingscode van de progoedkoop gekregen?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij ook een kortingscode van de progoedkoop gekregen?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
Het is frisjes jaquote:
ben wel een beetje klaar met alle bullshit en het gezeik allemaalquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog doelen of wensen in het leven?
Oh matigquote:
quote:25% korting op het hele assortiment! Dat is goedkoop inslaan voor de feestdagen!
quote:
Ja ben benieuwd wanneer ze definitief stoppen en het allemaal voor nog meer korting weg gaatquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
Nou in 2025 wat meer liefde aan jezelf geven danquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:33 schreef Karzai het volgende:
alleen maar gezeik en gezeur daar zit ik ook niet op te wachten
maja alleen een beetje liefde zou ik al blij mee zijn
Ohja ze gingen stoppen jad je gezegdquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wanneer ze definitief stoppen en het allemaal voor nog meer korting weg gaat
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
Vond nog een zak kruidnoten in de voorraadkast
hmm ik heb het idee dat mensen geen reet van snappenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nou in 2025 wat meer liefde aan jezelf geven dan
Ohh nu snap ik dat haar ouders niet random op de stoep stonden met slagroomtaartquote:
of wel, en wij feliciteren haar nu allemaal randomquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik dat haar ouders niet random op de stoep stonden met slagroomtaart![]()
[ afbeelding ] Gefeliciteerd @:nizno
Dat zou grappig zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of wel, en wij feliciteren haar nu allemaal random![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ging meteen Googelen voor een leuke taart
Dus ik typte 'Onzin taart' inMijn eetlust is meteen verdwenen nadat ik dit las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nouja, ze jad het ook over nog dat er nog taart over was voor meer onverwachts bezoekquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Ja klinkt niet bijzonder appetijtelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn eetlust is meteen verdwenen nadat ik dit las.
Dus ik typte 'Onzin taart' inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind het wel een toepasselijke benamingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inhoud in SpoilerLekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Met een lekker glas champagne en een mooie vrouw joelende en krijsende onderdaan een luchtballon bengelen in je blootje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw humeur gaat sneller op en neer dan een veerpont op het IJ
Klinkt gedoeërigquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een lekker glas champagne en een mooie vrouw joelende en krijsende onderdaan een luchtballon bengelen in je blootje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inhoud in SpoilerOEEEEEEEEEEEEHHHHH boss, wat heeeerlijk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
doen mensen dit?quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik gok zomaar dat Bos zijn kerstpakket niet op Marktplaats zet
Massaalquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doen mensen dit?![]()
*checkt marktplaats
Denk van die mensen die bijvoorbeeld een Lidl tosti ijzer hebben gekregen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
doen mensen dit?![]()
*checkt marktplaats
Niks te vinden in mijn omgeving, kak. Had wel zo'n pakket gewildquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk van die mensen die bijvoorbeeld een Lidl tosti ijzer hebben gekregen.
ik maak me gewoon boos over sommige dingen, mijn humeur is vrij stabielquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw humeur gaat sneller op en neer dan een veerpont op het IJ
Sint Maarten was vorige maandquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn tot dusver mijn snoepjeswinst van vandaag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik zet in op ham kaas croissantquote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Probeer of je een doel kunt vinden om naar toe te werkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben wel een beetje klaar met alle bullshit en het gezeik allemaal-XOXO-![]()
alsof ik ga bedelenquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sint Maarten was vorige maand
Baby darling doll face honey![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oooooh.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zet in op ham kaas croissantYour beauty never ever scared me.![]()
Mijn neefje is ook al depressief, dat was (is) zo'n wilde mooiboy, gewend aan dagelijks op stap, comazuipen en cocaïne uit de navels van mooie vrouwen te snuiven, heeft hij nu tegen zijn 30e een gezinnetje gesticht, wereldse chique vrouw en een kind waarvan het batterijtje nooit leeg gaat (cokebaby) en dit gaat hem niet goed af, hij zou veel liever dagelijks nog achter de vrouwen aanzitten en zich laveloos drinken.
Ik heb hier een mening over.![]()
Ik heb ook een croissant maar ik wil er iets lekkers op en dat heb ik niet dus heb ik tot dusver een banaan op
Brotha ewwquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is een ham-kaascrompouce natuurlijk.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
met glitters want het is (bijna) kerstquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is een ham-kaascrompouce natuurlijk.Baby darling doll face honey![]()
Voor mijn gevoel is het nog Octoberquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog niet helemaal dat kerst gevoel te pakken.-XOXO-![]()
ik wel, ik heb voer en alcohol in huis om de hongerwinter te overlevenquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog niet helemaal dat kerst gevoel te pakken.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het nog OctoberHalloween
Tap tap tap![]()
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik maak me gewoon boos over sommige dingen, mijn humeur is vrij stabielTap tap tap![]()
Dat heb ik al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:26 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog niet helemaal dat kerst gevoel te pakken.Tap tap tap![]()
Zon
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
lekkere dingen gehaald bij de picnic veel groente en fruit enzo, maak vanavond het kerst diner denk ik![]()
ik heb vandaag alleen de wingsquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Mijn buurvrouw heeft hanen?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
een dode uiteraardquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:36 schreef Crack_ het volgende:
maar wat voor kip, een dode? een levende?![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik al jaren niet meer.
Your beauty never ever scared me.![]()
Een vriendin van vroegah werkte ooit als 'ochtendkok', maar ze kon niet zo goed engels
'i work as a morning cock'hardop gelachen
Nu heb ik ook zin in gegrilde kiep"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Een vriendin van vroegah werkte ooit als 'ochtendkok', maar ze kon niet zo goed engels
🐙![]()
Kan ook ochtendhaantje zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Is boos zijn niet onderdeel van het containerbegrip ‘humeur’?quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik maak me gewoon boos over sommige dingen, mijn humeur is vrij stabiel![]()
Denk dat rokers zich vooral niet bezig houden met de consequenties.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Alsof longkanker niet bestaat.
https://www.parool.nl/ned(...)-geslonken~bb0502e9/![]()
Ik noem dat in gedachten altijd de Stinkie omdat ik die winkels enorm vind stinken vooral.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel een Kippie vrijwel in m'n achtertuin.![]()
"dat zien we over x jaar wel"quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat rokers zich vooral niet bezig houden met de consequenties.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is boos zijn niet onderdeel van het containerbegrip ‘humeur’?moest daar ook eventjes om grinniken
ik moet gewoon niet meer drinken dan komt die lach weer op mijn gezichtquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is boos zijn niet onderdeel van het containerbegrip ‘humeur’?![]()
Sowieso als je langs zo'n grill komt buiten waar ze kippetjes grillen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:55 schreef Crack_ het volgende:
De geur van kip op de marktdat is echt zo lekker
Gewoon doen dan, wel onder begeleiding.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet gewoon niet meer drinken dan komt die lach weer op mijn gezicht![]()
gewoon, lukt je dat gewoon denk je?quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet gewoon niet meer drinken dan komt die lach weer op mijn gezicht
jaaaquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso als je langs zo'n grill komt buiten waar ze kippetjes grillen.maar zie dat eigenlijk niet meer zo vaak
Nee ik ook niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gewoon, lukt je dat gewoon denk je?
[..]
jaaamaar zie dat eigenlijk niet meer zo vaak
Moet je niet in rehab dan?quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet gewoon niet meer drinken dan komt die lach weer op mijn gezicht-XOXO-![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef Karzai het volgende:
drukte me nog verder de verslaving in begon 120 sigaretten per dag te roken
-XOXO-![]()
120?!quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef Karzai het volgende:
drukte me nog verder de verslaving in begon 120 sigaretten per dag te rokenYour beauty never ever scared me.![]()
Vroeger hadden ze bij Deen zo'n kipgrillding in de winkel
RIP Deen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef Karzai het volgende:
drukte me nog verder de verslaving in begon 120 sigaretten per dag te roken
Nee dit is onzin natuurlijk, je maakt jezelf gek onder invloed, niet anderen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:02 schreef Karzai het volgende:
maja ik ben ook een beetje gek gemaakt de laatste tijd dat hielp ook niet mee![]()
Slim wel want ruiken mensen dat tijdens boodschappen doen en kopen ze dat ook sneller.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef essnhills het volgende:
RIP DeenYour beauty never ever scared me.![]()
Zo'n lekkere salmonellacarrousel, RIP Deen klanten.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef essnhills het volgende:
RIP Deen![]()
Wel zin om een leuke kerstfilm te gaan kijken als ik weer terug ben maar ja welke.Your beauty never ever scared me.![]()
Ben wel een billenman op zich dus ik ga ff kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:05 schreef Elvi het volgende:
Nou mijn bankrekening is veilig tijdens de Steam sale. De aanbiedingen zijn echt assGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Home Alone 14 is wel echt een toppertjquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
Wel zin om een leuke kerstfilm te gaan kijken als ik weer terug ben maar ja welke.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
[quote]Op vrijdag 20 december 2024 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dit is onzin natuurlijk, je maakt jezelf gek onder invloed, niet anderen.
[/quotik heb een rotsvast geloof dat ik gelijk heb![]()
Home Alone ga ik met kerst kijken samen met Solo.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Home Alone 14 is wel echt een toppertjYour beauty never ever scared me.![]()
Ja dat kan niet hequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Home Alone ga ik met kerst kijken samen met Solo."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Die Hard.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
Wel zin om een leuke kerstfilm te gaan kijken als ik weer terug ben maar ja welke.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zoveel mogelijk tegelijk in je waffel duwen.quote:
Een gemiddelde mannelijke mondopening is 50mm doorsnede. Dat betekent een oppervlakte van 1963,5mm²
Een gemiddelde sigaret heeft een doorsnede van 7,5mm. Wat een oppervlakte maakt van 44,2mm²
Er vanuit gaande dat je ze een beetje kan vervormen zodat ze aansluiten op elkaar kan je de oppervlaktes tegen elkaar wegstrepen.
1963,5 / 44,2 = 44 sigaretten afgerond naar de dichtstbijzijnde hele sigaret.🐙![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:13 schreef UitStraling het volgende:
Het strengste asielbeleid ooit is er doorheen, nu nog wennen aan een glimlachende Marjolein Faber.
![]()
![]()
de enige acceptabele kerstfilmquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Jeetjequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk tegelijk in je waffel duwen.
Een gemiddelde mannelijke mondopening is 50mm doorsnede. Dat betekent een oppervlakte van 1963,5mm²
Een gemiddelde sigaret heeft een doorsnede van 7,5mm. Wat een oppervlakte maakt van 44,2mm²
Er vanuit gaande dat je ze een beetje kan vervormen zodat ze aansluiten op elkaar kan je de oppervlaktes tegen elkaar wegstrepen.
1963,5 / 44,2 = 44 sigaretten afgerond naar de dichtstbijzijnde hele sigaret.Your beauty never ever scared me.![]()
* hoort nog net het geluid van twee bange balletjes die zich achter de bank proberen te verstoppen.quote:![]()
Ik zie dat je Wiskunde B succesvol afgerond hebt?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1963,5 / 44,2 = 44 sigaretten afgerond naar de dichtstbijzijnde hele sigaret.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n lekkere salmonellacarrousel, RIP Deen klanten.
Tap tap tap![]()
The Family Stone is m'n favoriet.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
Wel zin om een leuke kerstfilm te gaan kijken als ik weer terug ben maar ja welke.Tap tap tap![]()
Ik denk dat je de ruimte mbt tanden en tong vergeten bent.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ben je na drie keer roken al klaar voor de dag.![]()
Lol.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie dat je Wiskunde B succesvol afgerond hebt?🐙![]()
Ik heb hier echt de kracht niet voor.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1963,5 / 44,2 = 44 sigaretten afgerond naar de dichtstbijzijnde hele sigaret.Tap tap tap![]()
Waarom noem je altijd films die niet online staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Family Stone is m'n favoriet.
En dan nu zonder spherical cow.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1963,5 / 44,2 = 44 sigaretten afgerond naar de dichtstbijzijnde hele sigaret.![]()
Je beseft dat je ze niet tot aan je huig in je bakkes hoeft te prakken hé?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:18 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik denk dat je de ruimte mbt tanden en tong vergeten bent.🐙![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom noem je altijd films die niet online staan.
Dacht dat ie op Disney stond.Tap tap tap![]()
Geen Friday the 13th?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Family Stone is m'n favoriet.![]()
Maakt niet uit, zulke films zijn toch allemaal 1 pot nat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Family Stone is m'n favoriet.![]()
Ok Gerrie Geeriequote:Op vrijdag 20 december 2024 15:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hier echt de kracht niet voor.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom noem je altijd films die niet online staan.
Alle films staan online.🐙![]()
Office Christmas Partyquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
Wel zin om een leuke kerstfilm te gaan kijken als ik weer terug ben maar ja welke.-XOXO-![]()
Misschien daarna. Ga eerst Cherry haar aanbeveling wel kijken.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Alles wat je in december kijkt is een mogelijke kerstfilm.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht misschien voor jou wel.Tap tap tap![]()
Je hebt dertig jaar lang alle drugs gebruikt, leer er gewoon mee leven jongen, een pisbak van een halve eeuw oud is ook niet meer spierwit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:20 schreef Karzai het volgende:
maja okay got myself together again, ik zie en hoor dingen die mij triggeren![]()
had begrepen dat kerstdiners niet altijd gezellig zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij kijken de Hannibal films met kerst. Vinden ook gezellige diners in plaats![]()
![]()
Zo zitten jankenquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb al die afleveringen zeker 20x gezien![]()
Dat geruft in bed ook de hele tijd
En dat geklaaaaag
Tap tap tap![]()
ech welquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
DIE HARD IS NOT A CHRISTMAS MOVIE!!!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja eigenlijk wel, meestal is het pure verveling en tijd over hebben, en een stukje saaiheid van karakter, dezelfde film ieder jaar maar weer bekijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles wat je in december kijkt is een mogelijke kerstfilm.![]()
O en Love Actually![]()
![]()
Dat gezeik over die film, dat Keira Kin pas 17 was en Andrew Lincoln een stalkersneeuwvlokwijven
Tap tap tap![]()
* kwiwi legt Deck the Halls weer aan de kantquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, meestal is het pure verveling en tijd over hebben, en een stukje saaiheid van karakter, dezelfde film ieder jaar maar weer bekijken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1963,5 / 44,2 = 44 sigaretten afgerond naar de dichtstbijzijnde hele sigaret.
-XOXO-![]()
En Gremlins danquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, meestal is het pure verveling en tijd over hebben, en een stukje saaiheid van karakter, dezelfde film ieder jaar maar weer bekijken.
Tap tap tap![]()
Ja maar die heb ik vorig jaar nog gekeken met Solo (die het verrassend genoeg best leuk vond). The Holiday ook nog te recent geleden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O en Love Actually![]()
![]()
Dat gezeik over die film, dat Keira Kin pas 17 was en Andrew Lincoln een stalkersneeuwvlokwijven
Woke maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O en Love Actually![]()
![]()
![]()
Love Actuallyquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:25 schreef CherryLips het volgende:
O en Love Actually![]()
![]()
![]()
-XOXO-![]()
Dat is wel zo gezond.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik een perfect ronde koe in een vacuüm aanneem branden m'n sigaretten niet.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:34 schreef Elvi het volgende:
Ik heb Love Actually nog steeds niet gezien
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
lekker op tijdquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik dat haar ouders niet random op de stoep stonden met slagroomtaart![]()
[ afbeelding ] Gefeliciteerd @:nizno
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dus ik typte 'Onzin taart' innee doe dan maar een slagroomtaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
en ik heb mn ondertitel aangepast van 4.3 naar 4.4quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, ze jad het ook over nog dat er nog taart over was voor meer onverwachts bezoek
Ik dacht al van waarom zou er zomaar opeens onverwachts bezoek komen omdat je taart in huis hebt? Krijg je zo vaak onverwachts bezoek dan?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inhoud in SpoilerDELEN!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Knight before christmas?quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar die heb ik vorig jaar nog gekeken met Solo (die het verrassend genoeg best leuk vond). The Holiday ook nog te recent geleden."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ja dat had ik 100% zeker opgemerktquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ik heb mn ondertitel aangepast van 4.3 naar 4.4"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
banaan op je croissant doenquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook een croissant maar ik wil er iets lekkers op en dat heb ik niet dus heb ik tot dusver een banaan opOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
moet je die nog plukken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, kip plukken van de kipplantquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ik heb het gemeld in KSC dat ik mn ondertitel aangepast hebquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat had ik 100% zeker opgemerktOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ohquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb het gemeld in KSC dat ik mn ondertitel aangepast heb"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik ben immer snelquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
heb zelfs gisteren al een hint laten vallen...quote:
Ijsdraak gaf aan dat ze vandaag op verjaardag moest en ik vroeg of ze op de gok mijn huis ging zoekenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die is toch ook te dikquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die dikke Portugese zus krijgt er aardig van langs toch?
-XOXO-![]()
Ohjaquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb zelfs gisteren al een hint laten vallen...
Ijsdraak gaf aan dat ze vandaag op verjaardag moest en ik vroeg of ze op de gok mijn huis ging zoeken
Dat heb ik wel gelezen
Denk niet dat mijn brein ook aanwezig was"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hou niet van romantische comedies
-XOXO-![]()
chin chin?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hmmm kutmuziek in de Chin Chin vanavond![]()
kvind alleen die lachbands zo irriquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik hou niet van romantische comedies![]()
ook wel knapquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja
Dat heb ik wel gelezen
Denk niet dat mijn brein ook aanwezig wasOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik ken iemand die heeft zo'n lachband als telefoongeluid, en als wekkergeluidquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kvind alleen die lachbands zo irri![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar niet met jullieja maar ja maar ja maar.... tis mijn verjaardag
Wat is dit danIk had de tv aangezet, loop de keuken in, en hoor ineens plat brabants vanuit de huiskamer komen.. Blijkbaar speelde Netflix de trailer van een Nederlandse serie, Ferry (??) af
Nou ik ga 'm maar kijken dan hè
Houdoe!
![]()
Oh gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]ja maar ja maar ja maar.... tis mijn verjaardag
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je er vrolijk van wakker wordtquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heeft zo'n lachband als telefoongeluid, en als wekkergeluid![]()
![]()
Gefeliquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:13 schreef Nizno het volgende:
[..]ja maar ja maar ja maar.... tis mijn verjaardag
![]()
![]()
-XOXO-![]()
ja das een teken van bovenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
Wat is dit danIk had de tv aangezet, loop de keuken in, en hoor ineens plat brabants vanuit de huiskamer komen.. Blijkbaar speelde Netflix de trailer van een Nederlandse serie, Ferry (??) af
Houdoe!
Bekijk deze YouTube-video
Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim (Official Video)Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
al drie stukkiesquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:17 schreef kwiwi het volgende:
Heb je al veel taart gegeten vandaag @:Nizno ?
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofdquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als je er vrolijk van wakker wordt
Had je die nog niet gezien?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:15 schreef kwiwi het volgende:
Houdoe!
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Gefeliciteerd @Nizno !Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Loop de hele dag te zingen en te zuipen!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofdReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
In Nederland zeker. En ik begreep dat er ook al meerdere vertalingen van zijn gemaaktquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord. Is dat een bekende serie?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Sowieso als je langs zo'n grill komt buiten waar ze kippetjes grillen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Oké zoetsappig verhaaltje
Ik had als kind een klein knuffeltje van een papegaaiSleurde hem overal mee naartoe, paste precies in mijn hand zo klein was hij. Oogjes naar de klote, een vleugel was al eens teruggenaaid, zulke taferelen. En hij zat de laatste jaren tussen de spijlen van mijn hoofdeneind gepropt. En op een dag was ik hem kwijt. Ik dacht, die is vast gevallen en onder mijn bed gekomen en toen heb ik hem blindelings opgezogen en die zak heb ik allang weggegooid en nu is ie net als in Toy Story in de verbrandingsoven beland
Vond ik zo erg
Heb echt vaak gehad dat ik aan hem moest denken, dat ik hem had verbrand
Gisteren dus weer. Ik zit naar een ander poppetje tussen die spijlen te kijken en moest weer aan m'n papegaaitje in de verbrandingsoven denken en ik besefte ineens: ik heb nooit ACHTER dat hoofdeneind gekeken. Misschien is hij er wel achter gevallen, maar zit hij klem en hangt hij daar al een jaar of zes.
Dus gisteravond om half 12, want dat zijn de beste momenten daarvoor, heb ik het bed iets van de muur getrokken. Flikkerden natuurlijk die andere poppetjes die tussen de spijlen zaten omlaag. Zucht.
Met een bezem alles onder het bed naar me toe getrokken en JAAAAA DAAR WAS MIJN PAPEGAAITJE.
Zo blij
Einde kerstverhaal 2024.Tap tap tap![]()
De eerste 5 minuten zijn al best geinigquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Nederland zeker. En ik begreep dat er ook al meerdere vertalingen van zijn gemaakt![]()
![]()
Denk dat die trailer die je zag van de film is die vandaag is uitgekomen. Dat is het laatste deel in de gehele serie, die begon met Undercover, daarna een Ferry film, toen een Ferry serie en nu weer een Ferry filmquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had er nog nooit van gehoord. Is dat een bekende serie?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Awwwwwwquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik had als kind een klein knuffeltje van een papegaaiSleurde hem overal mee naartoe, paste precies in mijn hand zo klein was hij. Oogjes naar de klote, een vleugel was al eens teruggenaaid, zulke taferelen. En hij zat de laatste jaren tussen de spijlen van mijn hoofdeneind gepropt. En op een dag was ik hem kwijt. Ik dacht, die is vast gevallen en onder mijn bed gekomen en toen heb ik hem blindelings opgezogen en die zak heb ik allang weggegooid en nu is ie net als in Toy Story in de verbrandingsoven beland
Vond ik zo erg
Gisteren dus weer. Ik zit naar een ander poppetje tussen die spijlen te kijken en moest weer aan m'n papegaaitje in de verbrandingsoven denken en ik besefte ineens: ik heb nooit ACHTER dat hoofdeneind gekeken. Misschien is hij er wel achter gevallen, maar zit hij klem en hangt hij daar al een jaar of zes.
Dus gisteravond om half 12, want dat zijn de beste momenten daarvoor, heb ik het bed iets van de muur getrokken. Flikkerden natuurlijk die andere poppetjes die tussen de spijlen zaten omlaag. Zucht.
Met een bezem alles onder het bed naar me toe getrokken en JAAAAA DAAR WAS MIJN PAPEGAAITJE.
Zo blij
Einde kerstverhaal 2024.Wat een mooie kerstverhaal
Als iemand met knuffels kon ik me er helemaal in inleven.
![]()
Oh wacht ik zit nu de serie te kijken. Moet dus eerst even zoeken of Undercover en de eerste film er ook zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die trailer die je zag van de film is die vandaag is uitgekomen. Dat is het laatste deel in de gehele serie, die begon met Undercover, daarna een Ferry film, toen een Ferry serie en nu weer een Ferry film![]()
wel spijt van is het niet waardquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt dertig jaar lang alle drugs gebruikt, leer er gewoon mee leven jongen, een pisbak van een halve eeuw oud is ook niet meer spierwit.![]()
Die papagaaitje heeft daar zes jaar!!! klem gezeten en komt aankomende nacht wraak nemen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Vond ik zo erg
Zo blij
Einde kerstverhaal 2024.![]()
Die zouden wel op Netflix moeten staanquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wacht ik zit nu de serie te kijken. Moet dus eerst even zoeken of Undercover en de eerste film er ook zijn.Die hebben geloof ik de rechten er van gekocht buiten België
_____
Heb het inmiddels gevonden, en opgezocht in welke volgorde ik alles moet kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zouden wel op Netflix moeten staanDie hebben geloof ik de rechten er van gekocht buiten België
Goed dat je het zei.
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Vond ik zo erg
Zo blij
Einde kerstverhaal 2024.![]()
maar nu is papegaai natuurlijk wel uit op wraakOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als mijn tante wieltjes had gehad dan was ze een kinderwagen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:30 schreef Karzai het volgende:
dan was ik nu een brave jongen geweest met een vrouw en twee kinderen![]()
Waarom danquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
maar nu is papegaai natuurlijk wel uit op wraakIk heb hem toch weer gevonden?
Ding was één grote prop stof geworden
Tap tap tap![]()
er gaan mensen bloedenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn tante wieltjes had gehad dan was ze een kinderwagen.![]()
Even kijken of iemand weer mijn kliko per ongeluk geadopteerd heeft
Want het adres staat er helemaal niet op enzo
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
hij wil al JAAAAAREN wraak, maar kon er niet uit. Nu is hij los... Dus nu kan hij de wraak die hij JAREN LANG geplot heeft ten uitvoer brengenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom danIk heb hem toch weer gevonden?
Ding was één grote prop stof gewordenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mijn tante wieltjes had gehad dan was ze een kinderwagen.
Als mijn oma wielen had, dan was ze een fiets.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ginoquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Als mijn oma wielen had, dan was ze een fiets.![]()
![]()
ik vind dat idd zo knap. Die mensen kijken ook echt helemaal niet uit hun doppen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want het adres staat er helemaal niet op enzo
Ik heb er groot mijn huisnummer als een verkeersbord op hangen... 30
Das ook de maximum snelheid hier dus mooi makkelijkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gaat helemaal vanzelf bij dat soort mensen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind dat idd zo knap. Die mensen kijken ook echt helemaal niet uit hun doppen.
Ik heb er groot mijn huisnummer als een verkeersbord op hangen... 30
Das ook de maximum snelheid hier dus mooi makkelijk
Weinig knaps aan en er gaat ook totaal geen denkproces aan vooraf.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Zo, ben er wel kaar mee
Weekend
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ben er wel kaar mee
Weekend![]()
![]()
![]()
![]()
Eergister in de rij bij de boekhandel, ik stond er met vier andere wachtenden ofzo, maar moest even ruimte maken voor de mensen die erlangs wilden. Komt er zo'n ei, ik stap aan de kant zodat ze erlangs kan, er komt een kassa vrij en hup ze gaat zo naar die kassa toe. Waarom denk je dat wij hier staanquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat helemaal vanzelf bij dat soort mensen.
Weinig knaps aan en er gaat ook totaal geen denkproces aan vooraf.Totaal in haar eigen wereldje.
Maar goed, waarschijnlijk heb ik zelf ook weleens van die acties en merk ik het dus niet.Tap tap tap![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, ben er wel kaar mee
Weekend![]()
tja dat is mijn huidige staat momenteel, ik ben ook niet stabiel ben elke dag doodmoe van het dagelijks leven paranoia en heb het idee dat er gespeeld met me wordquote:![]()
Maar je zei net nog dat je vrij stabiel was, of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja dat is mijn huidige staat momenteel, ik ben ook niet stabiel ben elke dag doodmoe van het dagelijks leven paranoia en heb het idee dat er gespeeld met me wordTap tap tap![]()
Zo stond ik vandaag in de rij bij de douane, boomer achter me, en ik stap er even 50cm uit om iemand te helpen die niet wist waar hij moest zijn, kruipt die boomer gewoon voor alsof ik er niet meer was. Wtfquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eergister in de rij bij de boekhandel, ik stond er met vier andere wachtenden ofzo, maar moest even ruimte maken voor de mensen die erlangs wilden. Komt er zo'n ei, ik stap aan de kant zodat ze erlangs kan, er komt een kassa vrij en hup ze gaat zo naar die kassa toe. Waarom denk je dat wij hier staanTotaal in haar eigen wereldje.
Maar goed, waarschijnlijk heb ik zelf ook weleens van die acties en merk ik het dus niet.Maar goed dat was niet dat ie het per ongeluk deed. Wel wat van gezegd, wat is dat nou.
![]()
De bosvruchten cheesecakes staan in de ovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
ja ik speel dat ik stabiel ben op het werk maar heb nog steeds waan ideeenquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat je vrij stabiel was, of heb ik dat verkeerd begrepen?
mensen merken ook niets aan mij![]()
stabiel in de zin van dat hij dagelijks niet stabiel is en dagelijks paranoïde gedachten heeftquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je zei net nog dat je vrij stabiel was, of heb ik dat verkeerd begrepen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Boomers gonna boomquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo stond ik vandaag in de rij bij de douane, boomer achter me, en ik stap er even 50cm uit om iemand te helpen die niet wist waar hij moest zijn, kruipt die boomer gewoon voor alsof ik er niet meer was. WtfMaar goed dat was niet dat ie het per ongeluk deed. Wel wat van gezegd, wat is dat nou.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:48 schreef essnhills het volgende:
De bosvruchten cheesecakes staan in de ovenziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lastig. Gesprekken of andere medicijnen helpen niet?quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
tja dat is mijn huidige staat momenteel, ik ben ook niet stabiel ben elke dag doodmoe van het dagelijks leven paranoia en heb het idee dat er gespeeld met me word![]()
Begrijpelijk. Dingen in je hoofd zijn nou eenmaal lastig te verwoorden.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:50 schreef Karzai het volgende:
tja tis echt fucked up, ik kan het niet beter uitleggen en dood vermoeiendEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eindelijk klaar met vergaderen.
Dag afgelopen
Darts afgelopen
Driekwart weer gemist
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Vakantie
_____
enjoy!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
trustequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
Had ik twee weken gelezen ook Dom nummers staan er op en dan nemen ze nog de verkeerde meequote:Op vrijdag 20 december 2024 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want het adres staat er helemaal niet op enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Uit eten naar de sjinees
Sambal byequote:
_____
Geniet elvanquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Straks worden de dagen weer langer <3
Weer licht overdag. Heb daar behoefte aan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Merk je begin maart eens wat vanquote:Op vrijdag 20 december 2024 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks worden de dagen weer langer <3
Weer licht overdag. Heb daar behoefte aan.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: