SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Mailen mag altijdquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:22 schreef Crack_ het volgende:
'mogen wij jou nog mailen met vragen'
Uiteraard, maar ik reageer niet in mn vakantie hahaaaa![]()
![]()
Beetje heet.quote:
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mailen mag altijd
Verwacht alleen geen antwoord
Ik heb het steeds koud dus dat compenseert elkaarquote:
Nog doelen of wensen in het leven?quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
ik voel me leeg en uitgehold doe het mezelf ook aan
Heb jij ook een kortingscode van de progoedkoop gekregen?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb jij ook een kortingscode van de progoedkoop gekregen?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
Het is frisjes jaquote:
ben wel een beetje klaar met alle bullshit en het gezeik allemaalquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog doelen of wensen in het leven?
Oh matigquote:
quote:25% korting op het hele assortiment! Dat is goedkoop inslaan voor de feestdagen!
quote:
Ja ben benieuwd wanneer ze definitief stoppen en het allemaal voor nog meer korting weg gaatquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:26 schreef Karzai het volgende:
Nou in 2025 wat meer liefde aan jezelf geven danquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:33 schreef Karzai het volgende:
alleen maar gezeik en gezeur daar zit ik ook niet op te wachten
maja alleen een beetje liefde zou ik al blij mee zijn
Ohja ze gingen stoppen jad je gezegdquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wanneer ze definitief stoppen en het allemaal voor nog meer korting weg gaat
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:37 schreef kwiwi het volgende:
Vond nog een zak kruidnoten in de voorraadkast
hmm ik heb het idee dat mensen geen reet van snappenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Nou in 2025 wat meer liefde aan jezelf geven dan
Ohh nu snap ik dat haar ouders niet random op de stoep stonden met slagroomtaartquote:
of wel, en wij feliciteren haar nu allemaal randomquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohh nu snap ik dat haar ouders niet random op de stoep stonden met slagroomtaart![]()
[ afbeelding ] Gefeliciteerd @:nizno
Dat zou grappig zijn.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of wel, en wij feliciteren haar nu allemaal random![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ging meteen Googelen voor een leuke taart
Dus ik typte 'Onzin taart' inMijn eetlust is meteen verdwenen nadat ik dit las.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nouja, ze jad het ook over nog dat er nog taart over was voor meer onverwachts bezoekquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
Ja klinkt niet bijzonder appetijtelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn eetlust is meteen verdwenen nadat ik dit las.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:51 schreef essnhills het volgende:
Ik ging meteen Googelen voor een leuke taart
Dus ik typte 'Onzin taart' inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik vind het wel een toepasselijke benamingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inhoud in SpoilerLekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |