abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215930217
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:36 schreef epicbeardman het volgende:
De aap komt weer uit de mouw hoor, rechts, trump, elon musk.
Het gaat jullie allemaal maar om de politiek.

De naweeën van 6 november dreunen nog hard door.
Nee, net niet. We zijn wat dat betreft heel neutraal geweest.
pi_215930221
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:36 schreef epicbeardman het volgende:
De aap komt weer uit de mouw hoor, rechts, trump, elon musk.
Het gaat jullie allemaal maar om de politiek.
Waar gaat het jou om?

Persoonlijke tip: plaats nooit mensen op een voetstuk.
pi_215930291
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 december 2024 09:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Eerder over jouw persoonlijkheid wantie, dat je uit onvrede naar een andere site(bluesky) moet vluchten die niet in handen is van Elon Musk, dat je in een Tesla topic komt haten op Elon Musk, dat je SpaceX niet kan waarderen.

Geef maar gewoon toe dat je vol met haat zit tegen succesvolle afrikanen zoals Elon Musk. Als je mensen die wel succesvol in het leven zijn haat zegt dat heel veel over jouw persoonlijkheid helaas.

Is het jaloezie waarom je deze afgunst al jaren overal moet uitten? je bent trouwens niet de enige hier op FOK hoor. Ook POL AMV zit vol met die users.
Dat gedrag bedoel ik.
Ik ben niet uit onvrede ergens heen gevlucht..
Dat zit in jouw verbeelding.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_215930320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:37 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Nee, net niet. We zijn wat dat betreft heel neutraal geweest.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Waar gaat het jou om?

Persoonlijke tip: plaats nooit mensen op een voetstuk.
Er was een hele normale discussie gaande totdat er weer 30 jaar rechtse regering, Trump dit dat gaat nu successen krijgen vanuit Bidens faalplan en dergelijken bijgehaald moesten worden.

Dit toont voor mij alleen aan dat jullie hier posten omdat Elon Musk de eigenaar is van Tesla, als het toevallig Bill Gates was geweest waren er vast veel mensen zoals jullie die liepen te pronken met Tesla. Maar omdat jullie het niet eens zijn met Elon's mening is alles van hem in eens slecht.

Ik hoef maar op jullie namen te zoeken in de search en de tags "Trump" of "Elon" en de afgelopen jaar te bekijken en ik vindt allemaal negatieve opmerkingen over hen. Het is wel duidelijk ja. Het zijn persoonlijke vetes.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215930341

Beetje dit idee, toen Elon Musk nog democraat was en stemde liepen alle liberalen en linkse mensen met hem weg. Nu is dat snel 180% graden gedraaid.

Wel grappig trouwens dat het hier altijd maar over politiek moet gaan en Elon zelf.

Terwijl op tweakers forum het Tesla topic het grootste MOB topic in geschiedenis is geworden en niemand het over Elon heeft maar over zijn top auto's

https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/49
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2185826/last

IT'ers die geld hebben gaan heel goed op dit soort auto's, en ondanks dat ze wellicht het niet eens zijn met Elon kunnen zij wel rationele beslissingen nemen i.p.v. emotionele.
Op mijn werk zijn de Tesla's ook niet aan te slepen.

Geen enkel normaal persoon associeert auto's met een eigenaar, alleen emotionele opgekropte mensen die de waarde niet herkennen van Tesla's. Ik weet niet eens wie de baas is van BMW, boeit mij ook niet. Weet wel dat het fijne auto's zijn namelijk en dat is het belangrijkste. Niet over wat voor tweets de BMW baas maakt.

Het internet is geen weerspiegeling van de samenleving, dat zien we wel aan de verkiezingen. Net zoals LGBTQI schreeuwers online weet de gemiddelde Tesla koper niet eens wie Elon Musk is, of ja wellicht wel eens van gehoord maar weten echt niet wat hij allemaal op "X" post.

[ Bericht 19% gewijzigd door epicbeardman op 20-12-2024 14:06:07 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_215930559
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2024 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje dit idee, toen Elon Musk nog democraat was en stemde liepen alle liberalen en linkse mensen met hem weg. Nu is dat snel 180% graden gedraaid.

Wel grappig trouwens dat het hier altijd maar over politiek moet gaan en Elon zelf.

Terwijl op tweakers forum het Tesla topic het grootste MOB topic in geschiedenis is geworden en niemand het over Elon heeft maar over zijn top auto's

https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/49
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2185826/last

IT'ers die geld hebben gaan heel goed op dit soort auto's, en ondanks dat ze wellicht het niet eens zijn met Elon kunnen zij wel rationele beslissingen nemen i.p.v. emotionele.
Op mijn werk zijn de Tesla's ook niet aan te slepen.

Geen enkel normaal persoon associeert auto's met een eigenaar, alleen emotionele opgekropte mensen die de waarde niet herkennen van Tesla's. Ik weet niet eens wie de baas is van BMW, boeit mij ook niet. Weet wel dat het fijne auto's zijn namelijk en dat is het belangrijkste. Niet over wat voor tweets de BMW baas maakt.
Waarom doe jij dat dan wel?
pi_215930585
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waarom doe jij dat dan wel?
Omdat ik niet normaal ben, ik ben net zoals jij iemand die op het internet zit. Veel mensen weten niet eens wat er allemaal afspeelt en het internet is geen weerspiegeling van de samenleving.

Vraag eens een van de duizenden Tesla rijders wat ze van Elon Musk vinden, die geven echt helemaal niets over hoe of wat hij post op "X" hoor. Die weten niet eens dat hij eigenaar is van X waarschijnlijk.
  Moderator vrijdag 20 december 2024 @ 14:14:20 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_215930685
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:07 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Omdat ik niet normaal ben, ik ben net zoals jij iemand die op het internet zit. Veel mensen weten niet eens wat er allemaal afspeelt en het internet is geen weerspiegeling van de samenleving.

Vraag eens een van de duizenden Tesla rijders wat ze van Elon Musk vinden, die geven echt helemaal niets over hoe of wat hij post op "X" hoor. Die weten niet eens dat hij eigenaar is van X waarschijnlijk.
Ik weet wel degelijk wie Elon Musk is. Maar wat hij verder doet of denkt heeft geen invloed in op wat ik van zijn auto's vind. I don't care. 'Oehhh ik wil geen Tesla rijden omdat Elon gisteren A postte op X.'

So fucking what?

Vind ik het tof wat Elon voor elkaar heeft gekregen met de bedrijven die hij heeft. Zeker. Vind ik Elon een rare snuiter? Zeker. Die dingen kunnen allemaal gewoon naast elkaar bestaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_215930697

Als mensen echt wisten wie Elon Musk is of wat hij uitspookt op internet of "zichzelf in de USA regering" koopt dan zouden de verkoopcijfers toch niet stijgen?
Of zijn al deze Tesla kopers "rechts-extremisten" en wel knap dat "domrechts" zo veel inkomen hebben dat ze al deze auto's kunnen betalen.
pi_215930707
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik weet wel degelijk wie Elon Musk is. Maar wat hij verder doet of denkt heeft geen invloed in op wat ik van zijn auto's vind. I don't care. 'Oehhh ik wil geen Tesla rijden omdat Elon gisteren A postte op X.'

So fucking what?

Vind ik het tof wat Elon voor elkaar heeft gekregen met de bedrijven die hij heeft. Zeker. Vind ik Elon een rare snuiter? Zeker. Die dingen kunnen allemaal gewoon naast elkaar bestaan.
Same, zo sta ik er ook in. Elon is ook een autist en weirdo maar tja dat hoort er ook beetje bij. Dat maakt hem juist ook zo leuk.
  vrijdag 20 december 2024 @ 14:43:19 #36
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_215931012
Ik heb een issue met de titel, hij noemde zichzelf Technoking, geen techbro
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_215932219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2024 14:43 schreef nils7 het volgende:
Ik heb een issue met de titel, hij noemde zichzelf Technoking, geen techbro
Ik denk niet dat ik dat nog kan wijzigen, daar heb je een mod voor nodig.
pi_215952439
quote:
Tesla heeft last van ingedeukte accu’s, moet ze vervangen

Volgens de fabrikant is het probleem nog niet opgetreden bij auto’s die afgeleverd zijn aan klanten. Maar wel bij veel auto’s die in voorraad stonden. Dat zijn er nogal veel, want zoals gezegd verkoopt de elektrische pickup niet zo best. De fix is best wel heftig. Dit los je natuurlijk niet op met een over the air update. Pickups met het probleem moeten terug naar een reparatiebedrijf of zelfs naar Gigafactory Tesla om alles te laten vervangen.
https://www.autoblog.nl/n(...)ze-vervangen-6996676

Dat is best heftig.
Aangezien het tot nu toe onverkochte Cyber trucks overkomt, zou dit wellicht ontstaan doordat de batterij lange tijd ongebruikt is?
pi_215952471
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2024 12:34 schreef epicbeardman het volgende:
Wat ook vergeten wordt is dat merken zoals Volvo en Duitse premium merken zoals VW groep fabrieken plaatsen in "goedkope labour" landen zoals Mexico/Brazilie/China

Ook tesla heeft in china fabrieken en in 2026 moet iets in Mexico openen.

Dat jij dit weer bewust vergeet te vertellen grenst wel aan erg doorzichtige propaganda. :D
  woensdag 1 januari 2025 @ 22:10:49 #40
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216141076
twitter

pi_216141295
Cybertruck ontploft voor hotel Trump.
Ongeluk of tot ontploffing gebracht? Ziet eruit als vuurwerk :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_216141375
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 22:29 schreef Gremen het volgende:
Cybertruck ontploft voor hotel Trump.
Ongeluk of tot ontploffing gebracht? Ziet eruit als vuurwerk :+
Misschien ingedeukte accucellen die ontploffen?

Ik denk niet dat dit goed is voor imago van de cybertruck.
Maar het hoeft geen defect geweest te zijn.

Edit:
Ik zie nu berichten dat het mogelijk om mortieren in de auto gaat.

Die begonnen te roken, waarna de ontploffing kwam.

Mogelijk dus een ongeval met vuurwerk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Wantie op 01-01-2025 22:51:00 ]
pi_216141912
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Misschien ingedeukte accucellen die ontploffen?

Ik denk niet dat dit goed is voor imago van de cybertruck.

Edit:
Ik zie nu berichten dat het mogelijk om mortieren in de auto gaat.

Die begonnen te roken, waarna de ontploffing kwam.

Mogelijk dus een ongeval met vuurwerk.
Ja, iig iets in de auto.
De accu ligt veel lager en bij een probleem zou je eerst rook van onder / zijkant van de auto zien komen.

Omdat het een Tesla is vóór een Trump tower, denk ik op zich aan een aanslag / vage zelfmoordpoging.
pi_216142122
Dit voorspelt niet veel goeds voor 2025 :P

pi_216142131
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2025 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit voorspelt niet veel goeds voor 2025 :P

[ afbeelding ]
:D Dit wordt het jaar inderdaad
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_216143341
quote:
1s.gif Op woensdag 1 januari 2025 22:34 schreef Wantie het volgende:

Een cybertruck voor Trump tower… dan is defect de minst logische optie…
pi_216144353
Het lijkt op een soort zelfmoordaanslag van de bestuurder volgens CNN:
https://edition.cnn.com/2(...)las-vegas/index.html

quote:
Authorities believe fireworks, gas tanks and camping fuel were connected to a detonation system controlled by the driver in the Tesla Cybertruck that exploded outside a Trump Hotel in Las Vegas Wednesday morning, according to a law enforcement official briefed on the investigation.
Politie prijst de sterkte van de Cybertruck. Een omstander nabij raakte niet gewond en ook de deuren van het hotel zijn onbeschadigd
twitter

De accu van de auto zelf is ook gewoon intact. Dit zal de laatste keer zijn dat een terrorist een Cybertruck probeert op te blazen :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Dutch_view op 02-01-2025 10:35:21 ]
pi_216144772
Doet me denken aan deze :P

Bekijk deze YouTube-video
pi_216145035
Zal wel weer een linkswappie zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216145610
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zal wel weer een linkswappie zijn.
Die kunnen geen cybertruck betalen :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')