Bedankt ouwe reus.quote:
Helaas maat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat het huwelijksaanzoek van user @:scrummie in de all you need is love kerstspecial zit die wij allen gaan kijken, anders ben ik hevig teleurgesteld
Ja dat was de grap Harryquote:
Robert ten Brinkgod die elk jaar weer een buslading negers importeertquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helaas maat.
Als we nog apart woonden had ik wel aan die show willen mee doen, gratis reisje naar Lapland.
Wat, löp er hier een zwat'n over stroat?!quote:
Terecht.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:42 schreef KingRoland het volgende:
Het gaat er BEHOORLIJK aan toe in het kerstmarkt aanslag topic
et binne weer een buutnlander, weer zij, weer hullie. Altied gedonder me da volk.quote:Op zaterdag 21 december 2024 00:25 schreef KingRoland het volgende:
Een situatieschets in het kerstmarkt aanslag topic
[ afbeelding ]
In Amsterdam snappen ze het wel.quote:Op zaterdag 21 december 2024 06:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
et binne weer een buutnlander, weer zij, weer hullie. Altied gedonder me da volk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat het huwelijksaanzoek van user @:scrummie in de all you need is love kerstspecial zit die wij allen gaan kijken, anders ben ik hevig teleurgesteld
Niks ontvangen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Heb een kaartje gestuurd naar eenzame ouderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |