Zit DirkGod er nog in?quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het WK darts is echt los, genot gisteravond.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 11:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dirk moet nog gooien. Zondagmiddag tegen Razma (die kent u niet).
Dirk is na blessureleed wel weer voorzichtig in vorm aan het komen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ramza, dat wordt dus een makkie, mooi
Jammer dat een FA zijn forum niet kent!!!quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:02 schreef GGMM het volgende:
Bah, darten.
Jammer dat DRT geen SC heeft
Tijd om te lunchenEet smakelijk!
Vandaag/vanavond nog mijn laatste kerstactiviteiten met werk en dan kan ik ook lekker alles gaan kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het WK darts is echt los, genot gisteravond.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Vandaag/vanavond nog mijn laatste kerstactiviteiten met werk en dan kan ik ook lekker alles gaan kijken.
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Heb een kaartje gestuurd naar eenzame ouderen
Doneer jij je kerstpakket dit jaar ook weer aan mensen die het harder kunnen gebruiken dan jij?quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doneer jij je kerstpakket dit jaar ook weer aan mensen die het harder kunnen gebruiken dan jij?
Wat lief, het adres van @yvonne mag je mij ook wel even DM’enquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:23 schreef KingRoland het volgende:
Heb een kaartje gestuurd naar eenzame ouderen
Mijn Engels is uitstekendquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop voor je vriendin dat jouw Engels wat beter is.
Bedankt ouwe reus.quote:
Helaas maat.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:06 schreef Caland het volgende:
Ik neem aan dat het huwelijksaanzoek van user @:scrummie in de all you need is love kerstspecial zit die wij allen gaan kijken, anders ben ik hevig teleurgesteld
Robert ten Brinkgod die elk jaar weer een buslading negers importeertquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Helaas maat.
Als we nog apart woonden had ik wel aan die show willen mee doen, gratis reisje naar Lapland.
Wat, löp er hier een zwat'n over stroat?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |