Camera standpunt werkt niet helemaal fijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Die gameplay is niet verouderd, maar de rest van je post is correct.
Je keuzes maken niet uitquote:Op maandag 6 januari 2025 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Weinig diepgaande posts gezien over deze game. Eindelijk eentje die ook belangrijke punten raakt waarom ik een rpg zou spelen.
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Camera standpunt werkt niet helemaal fijn.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.
Gewoon zoiets ervan maken
Geef het een paar jaar. Goed verkocht en lovende recensies dus een deel 6 komt wel.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wel benieuwd naar een nieuwe Devil May Cry. Deel 5 is echt geweldig.
Bayo2 en 3 port when?quote:Op maandag 6 januari 2025 19:37 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Maar qua Bayonetta/DMC5 is er genoeg te beleven op het gebied van hack&slash.
Gewoon zoiets ervan maken
Nou, wat ik heb gemerkt is dat de oneven delen sterke games zijn en de even delen wat minder. Dus ik twijfelquote:Op maandag 6 januari 2025 20:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geef het een paar jaar. Goed verkocht en lovende recensies dus een deel 6 komt wel.
Doen ze wel goed voor een GAAS gewoon blijven pompen qua content.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
FF en Dracula aangekondigd in marvel rivals
Het regende aardig wat achten en negens rond release. Zelfs de term ‘return to form’ :’)quote:Op maandag 6 januari 2025 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niemand is er echt laaiend enthousiast over. Ik hoor gewoon dat het prima is, maar ook niet meer.
Ja IGN en vergelijkbare outletsquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het regende aardig wat achten en negens rond release. Zelfs de term ‘return to form’ :’)
Ja is idd kut. Bayonetta 2 is wel echt vetquote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayo2 en 3 port when?
kutnintendo
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar centquote:Op maandag 6 januari 2025 20:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doen ze wel goed voor een GAAS gewoon blijven pompen qua content.
Die kindertjes hebben wel talentquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar cent
Beetje sambal bij, wat kroepoek en een gratis kalender en het is weer goedquote:Op maandag 6 januari 2025 21:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja joh die chinezen zetten wel weer ff 200 kindertjes aan het werk voor een paar cent
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezenquote:Op maandag 6 januari 2025 21:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beetje sambal bij, wat kroepoek en een gratis kalender en het is weer goed
Nee, hij zou zo maar eens ideeën kunnen krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezen
Vooruit, een kalender in de originele taal danquote:Op maandag 6 januari 2025 22:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hahahaha laat Yi-Long het niet lezen
Hey!quote:Op maandag 6 januari 2025 20:37 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bayo2 en 3 port when?
kutnintendo
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:Op zaterdag 21 december 2024 15:27 schreef Drankster het volgende:
Returnal mag wel iets van een vervolg krijgen. Dat was echt puur genot.
En PlatinumGames was zo'n toffe studioquote:Op maandag 6 januari 2025 23:26 schreef Drankster het volgende:
Over Bayonetta gesproken, er blijft helemaal niemand over bij PlatinumGames:
[ x ]
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop