SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Jammer dat je er eentje verliestquote:Op donderdag 19 december 2024 22:49 schreef Alaphilippe_ het volgende: Fijn dat dit affiche levert
.
TEL AVIVquote:Op donderdag 19 december 2024 22:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
TWO WORLD WARS ONE WORLD CUP
Gelukkig heeft Niko een tourkaart voor 2025 en 2026.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat je er eentje verliest
Stukje slachtofferhulp.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat je er eentje verliest
Laatste tijd weer prima. Het is een podiumspeler pur sang.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Die Williams heeft dit seizoen amper iets gegooid zeg…. Viel me net pas in dat hij ondanks die halve finale helemaal niet geplaatst is.
Leuke pot.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit is best een aardige wedstrijd.
Stukje terug stappen kras genotquote:Op donderdag 19 december 2024 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wiljums - Kras in de volgende ronde genot
Broekje voor het eerst uit vandaag.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Poh, wat een genotspot was dit zeg
Toch geen hoog gemiddelde uiteindelijk. Stukje schijn bedriegtquote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
Poh, wat een genotspot was dit zeg
Goeiste speler iddquote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit belooft wat voor de komende twee jaar Niko Springer op de Tour.
Dachten ook dat Kurz de nieuwe Fuhrer zou wordenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit belooft wat voor de komende twee jaar Niko Springer op de Tour.
Komt nog een potquote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond.
Laatste leg nog even meegepakt.
Maar wel spectaculair.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch geen hoog gemiddelde uiteindelijk. Stukje schijn bedriegt
96.24 om 98.92 in een eerste ronde...quote:Op donderdag 19 december 2024 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Toch geen hoog gemiddelde uiteindelijk. Stukje schijn bedriegt
BDO niveauquote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
96.24 om 98.92 in een eerste ronde...
En Max Hopp… Die Duitsers storten allemaal in na een snelle opkomst.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dachten ook dat Kurz de nieuwe Fuhrer zou worden
Sebastian Kurz?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Dachten ook dat Kurz de nieuwe Fuhrer zou worden
Springer lijkt mij meer potentie te hebben en Schindler is er ook nogquote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En Max Hopp… Die Duitsers storten allemaal in na een snelle opkomst.
Ja die zit al een tijdje op de Hypo Zugquote:Op donderdag 19 december 2024 23:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit was wel kwaliteit, @:alaphilippe_ heeft er kijk op.
Haha po tijdquote:Op donderdag 19 december 2024 23:13 schreef Janneke141 het volgende:
Hoi.
Ok ben niet meer nuchter.
Net po tijd voor smiss.
Dit is geilquote:Op donderdag 19 december 2024 23:13 schreef Janneke141 het volgende:
Hoi.
Ok ben niet meer nuchter.
Net po tijd voor smiss.
Vlammetjesquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
Ik zoek nog voor 1 dag eet inspiratie. Iemand tips?
Eintopfquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
Michael Schmizczquote:Op donderdag 19 december 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
Leuk feitje: Michael Smith is met een Poolse getrouwd!
Heel veul vlammetjesquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij voorkeur een volledige maaltijd
Appeltje met yoghurt.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vraag me dan af: moet Michael Smith ook verplicht in de zomer op vakantie naar het platte land van Polen?quote:
Is het uit?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Bij voorkeur een volledige maaltijd
Snackbar #viesdikquote:Op donderdag 19 december 2024 23:15 schreef Doevelaer het volgende:
quote:
quote:
Verplicht mee stuccen met zn vrouwquote:Op donderdag 19 december 2024 23:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af: moet Michael Smith ook verplicht in de zomer op vakantie naar het platte land van Polen?
Genieton en mvggodquote:Op donderdag 19 december 2024 23:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nog maar één nachtje slapen tot de openingsrede van Wessel Nijman.
Wij al winterstop allenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het darten.
Waanzinnig goede speler alleen mentaal nog wat werk aan de winkelquote:Op donderdag 19 december 2024 23:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik snap die hype rond Doets niet zo.
Krijg jij een bol broekje van 90 gemiddeld over het hele jaar?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waanzinnig goede speler alleen mentaal nog wat werk aan de winkel
Ik wou dat ik het nog kon gooien ouwe reusquote:Op donderdag 19 december 2024 23:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Krijg jij een bol broekje van 90 gemiddeld over het hele jaar?
Lekker weer falen op TVquote:Op donderdag 19 december 2024 23:27 schreef Szura het volgende:
Zit die OoM eens te bekijken, Heta gewoon virtueel 6e wtf
En soms een waanzinnige windvlaag zoals tegen Littler op de UK Open. Een van de bizarste sessies die ik ooit heb gezien.quote:
Waarom 'sin carne'? Ben je vegetariër ofzo?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:26 schreef Doevelaer het volgende:
Zelfgemaakte kibbeling met zelfgemaakte friet (incl parmezaan en truffel) & ovengroenten
BBQ Shortribs met aardappelpuree en broccoli
Foe yong hai
Chili sin carne
Nou, ik ben weer tot en met maandag onder de pannen
lief dagboek
Ja, daarom ook shortribs!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom 'sin carne'? Ben je vegetariër ofzo?
Zaten wel echt bizar dichtbijquote:Op donderdag 19 december 2024 23:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zes missers op tops van Smiss. Ongekend.
Ook het enige fatsoenlijke dat hij dit jaar heeft gedaan, als ik z’n resultatentabel ziequote:Op donderdag 19 december 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En soms een waanzinnige windvlaag zoals tegen Littler op de UK Open. Een van de bizarste sessies die ik ooit heb gezien.
Nee, wij eten al jaren 'flexi'.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom 'sin carne'? Ben je vegetariër ofzo?
Hij haalt 60 procent van zijn gelden op op de Pro Tour.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook het enige fatsoenlijke dat hij dit jaar heeft gedaan, als ik z’n resultatentabel zie
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, wij eten al jaren 'flexi'.
In de prakijk meestal 2 dagen vlees, 2 dagen vis, 3 dagen vega.
Oke man met een chinese troep telefoon à 200,-quote:Op donderdag 19 december 2024 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Flexi oftewel mensen die geen 7 dagen vlees en vis kunnen betalen boh boh
1-1 genotquote:Op donderdag 19 december 2024 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij haalt 60 procent van zijn gelden op op de Pro Tour.
Fabian Schmutzler.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En Max Hopp… Die Duitsers storten allemaal in na een snelle opkomst.
Met melk?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:KingRoland eet dat altijd op z'n pizza
Pssttt vrijwel 50% van elke telefoon komt uit China. Maar ik hecht toch geen waarde aan een telefoon maatjeeeequote:Op donderdag 19 december 2024 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oke man met een chinese troep telefoon à 200,-
En ik hecht geen waarde aan 7 dagen per week vlees.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pssttt vrijwel 50% van elke telefoon komt uit China. Maar ik hecht toch geen waarde aan een telefoon maatjeeee
Die zit gewoon onder de duim bij vriendinquote:Op donderdag 19 december 2024 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Flexi oftewel mensen die geen 7 dagen vlees en vis kunnen betalen boh boh
Niet aan m'n vrouw vertellenquote:Op donderdag 19 december 2024 23:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die zit gewoon onder de duim bij vriendin
Maar je vrouw wel maat. Wees alfa, geen beta zoals @Wereldgozerquote:Op donderdag 19 december 2024 23:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
En ik hecht geen waarde aan 7 dagen per week vlees.
Die krijgt gewoon worst!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar je vrouw wel maat. Wees alfa, geen beta zoals @:wrreldgozer
Dat schuin aan de ockey staan is walgelijkquote:Op donderdag 19 december 2024 23:36 schreef Szura het volgende:
Wel eens dat dit niet meer helemaal de genotsworp is van Boelie Booi
Zal Siswet even vragen of ze er eentje wil opsturen naar Wereldgozer.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wereldgozer? Ja zon plastic worst boh boh
Elise godinquote:Op donderdag 19 december 2024 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zal Siswet even vragen of ze er eentje wil opsturen naar Wereldgozer.
Genoeg speelgoed in huisquote:Op donderdag 19 december 2024 23:38 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zal Siswet even vragen of ze er eentje wil opsturen naar Wereldgozer.
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Al die bewegingen bij Sjoelo dat kan toch niet goed zijn
Strontlazarus.quote:
Wat is jouw stijl?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit ligt gewoon aan je stijl, Doets.
Ook pijlen die goed in het bord komen hangen er maar losjes in.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit ligt gewoon aan je stijl, Doets.
Inclusief kaal haar?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In de buurt van Jason Lowegod
Trage strontquote:Op donderdag 19 december 2024 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In de buurt van Jason Lowegod
Twee weken geleden werden tegenstanders in een koppel nogal onrustig omdat ik goed mijn focus wilde pakken.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Schreeuwen bij iedere triple
Bij een hele duidelijke triple 20 aan de schrijver vragen: triple? Even terug stappen erbij genotquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Twee weken geleden werden tegenstanders in een koppel nogal onrustig omdat ik goed mijn focus wilde pakken.
Eentje ging zelfs op een ander bord ingooien (lol).
Eerst de tijd nemen om je focus te pakken, een dart weg willen gooien, maar vlak voor het loslaten even terugstappen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij een hele duidelijke triple 20 aan de schrijver vragen: triple? Even terug stappen erbij genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gooit niet meer alle drie pijlen op dezelfde manier weg.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:52 schreef The_Undertone het volgende:
Boelie Boy kan er niks meer van
Waarom gaat hij niet gewoon terug danquote:Op donderdag 19 december 2024 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is de schuld van het nieuwe 'zelfgemaakte' setje van Smiss dat hij na het WK2023 in gebruik nam.
Leg maar uit.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:53 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet gewoon terug dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |