Strontlazarus.quote:
Wat is jouw stijl?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit ligt gewoon aan je stijl, Doets.
Ook pijlen die goed in het bord komen hangen er maar losjes in.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit ligt gewoon aan je stijl, Doets.
Inclusief kaal haar?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
In de buurt van Jason Lowegod
Trage strontquote:Op donderdag 19 december 2024 23:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
In de buurt van Jason Lowegod
Twee weken geleden werden tegenstanders in een koppel nogal onrustig omdat ik goed mijn focus wilde pakken.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Schreeuwen bij iedere triple
Bij een hele duidelijke triple 20 aan de schrijver vragen: triple? Even terug stappen erbij genotquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Twee weken geleden werden tegenstanders in een koppel nogal onrustig omdat ik goed mijn focus wilde pakken.
Eentje ging zelfs op een ander bord ingooien (lol).
Eerst de tijd nemen om je focus te pakken, een dart weg willen gooien, maar vlak voor het loslaten even terugstappen.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bij een hele duidelijke triple 20 aan de schrijver vragen: triple? Even terug stappen erbij genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |