Krijg jij een bol broekje van 90 gemiddeld over het hele jaar?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waanzinnig goede speler alleen mentaal nog wat werk aan de winkel
Ik wou dat ik het nog kon gooien ouwe reusquote:Op donderdag 19 december 2024 23:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Krijg jij een bol broekje van 90 gemiddeld over het hele jaar?
Lekker weer falen op TVquote:Op donderdag 19 december 2024 23:27 schreef Szura het volgende:
Zit die OoM eens te bekijken, Heta gewoon virtueel 6e wtf
En soms een waanzinnige windvlaag zoals tegen Littler op de UK Open. Een van de bizarste sessies die ik ooit heb gezien.quote:
Waarom 'sin carne'? Ben je vegetariėr ofzo?quote:Op donderdag 19 december 2024 23:26 schreef Doevelaer het volgende:
Zelfgemaakte kibbeling met zelfgemaakte friet (incl parmezaan en truffel) & ovengroenten
BBQ Shortribs met aardappelpuree en broccoli
Foe yong hai
Chili sin carne
Nou, ik ben weer tot en met maandag onder de pannen
lief dagboek
Ja, daarom ook shortribs!quote:Op donderdag 19 december 2024 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom 'sin carne'? Ben je vegetariėr ofzo?
Zaten wel echt bizar dichtbijquote:Op donderdag 19 december 2024 23:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zes missers op tops van Smiss. Ongekend.
Ook het enige fatsoenlijke dat hij dit jaar heeft gedaan, als ik z’n resultatentabel ziequote:Op donderdag 19 december 2024 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En soms een waanzinnige windvlaag zoals tegen Littler op de UK Open. Een van de bizarste sessies die ik ooit heb gezien.
Nee, wij eten al jaren 'flexi'.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom 'sin carne'? Ben je vegetariėr ofzo?
Hij haalt 60 procent van zijn gelden op op de Pro Tour.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Ook het enige fatsoenlijke dat hij dit jaar heeft gedaan, als ik z’n resultatentabel zie
quote:Op donderdag 19 december 2024 23:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, wij eten al jaren 'flexi'.
In de prakijk meestal 2 dagen vlees, 2 dagen vis, 3 dagen vega.
Oke man met een chinese troep telefoon ą 200,-quote:Op donderdag 19 december 2024 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]Flexi oftewel mensen die geen 7 dagen vlees en vis kunnen betalen boh boh
1-1 genotquote:Op donderdag 19 december 2024 23:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij haalt 60 procent van zijn gelden op op de Pro Tour.
Fabian Schmutzler.quote:Op donderdag 19 december 2024 23:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En Max Hopp… Die Duitsers storten allemaal in na een snelle opkomst.
Met melk?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:KingRoland eet dat altijd op z'n pizza
Pssttt vrijwel 50% van elke telefoon komt uit China. Maar ik hecht toch geen waarde aan een telefoon maatjeeeequote:Op donderdag 19 december 2024 23:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oke man met een chinese troep telefoon ą 200,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |