SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoHet beste adres voor al uw primeurs!
Weeg jij 100kg?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
eens zien wat ik uit de vriezer kan peuteren. Die poke bowl is al meer dan 5 uur geleden.
Jij hebt echt een bijzondere klokquote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
eens zien wat ik uit de vriezer kan peuteren. Die poke bowl is al meer dan 5 uur geleden.
Poke bowl vreten om "gezond" te doen en dan als chaser 12 bitterballen genotquote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Doets smiss?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk maar een matig avondprogramma dit.
12 bitterballen dat is een voorgerecht neem ik aan?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Poke bowl vreten om "gezond" te doen en dan als chaser 12 bitterballen genot
Scott Williams v Niko Springer wordt ontzettend leuk.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar is het vooral wachten op, ja. En dan hopen dat Doets een beetje levert.
Had vorig jaar moeten winnen van smiss. Dat was zo zondequote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar is het vooral wachten op, ja. En dan hopen dat Doets een beetje levert.
Scott vind zichzelf vooral heel leuk en stoer etc. Gewoon een vervelende actquote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scott Williams v Niko Springer wordt ontzettend leuk.
Trek wat lekkers uit de vriezer, ouwe reus en houd ons op de hoogte!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Is praten over eten al een crime hier of zijn jullie allemaal in hongerstaking?![]()
Doe eens even normaal allen.
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belgquote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Achterlijke debiel Nolles![]()
Je hebt een week de tijd voordat je weer moet spelen, je bent een familieman, het is 7 uur vliegen om 5 dagen bij je gezin te zijn.
Nolles: "Toch niet te geloven! "
Afschrijven
Dat zou best een goed idee zijn eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belg
VTM 2quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best een goed idee zijn eigenlijk
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belg
ja ja jaquote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dan kijk jij lekker naar die Mongolen van via playquote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Haphapquote:Op donderdag 19 december 2024 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan kijk jij lekker naar die Mongolen van via play
quote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Koffiequote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
zo nou. Het biertje uit de RIgters adventskalender van vandaag heb ik gewoon maar uitgespuugd en in de gootsteen gekieperd. Wat een azijn dit. ff colaatje voor de smaak. En dan weer lekker spa touch of grapefruit.
Wat drinken jullie erbij vandaag?
Leffe blondquote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
zo nou. Het biertje uit de RIgters adventskalender van vandaag heb ik gewoon maar uitgespuugd en in de gootsteen gekieperd. Wat een azijn dit. ff colaatje voor de smaak. En dan weer lekker spa touch of grapefruit.
Rigtersquote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Net koffie, nu een glas kola.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Waterquote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Colaatje zero.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar oké, het is waaaaterquote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Blegh heb jij weer…quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Twitter afstruinen.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ben jij nou weer aan het doen zippy
Ja weleens vaker eigenlijk. Over het algemeen is het best goed te doen, maar zo af en toe is het echt helemaal niks.quote:
Hier denk ik nog even over naquote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeeeerluk baggagedragerdartsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
De Mens maakt er een marathonpartij van
Wordt daar weer druk met springers komend weekend.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Campbell ziet de Brienenoordbrug naderen.
Baard is wat langer en hij heeft een bril. Poeh wat goorquote:Op donderdag 19 december 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Campbell wordt ook steeds goorder he
Volgend jaar vijfschansentoerneequote:Op donderdag 19 december 2024 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wordt daar weer druk met springers komend weekend.
En wat schransen wequote:Op donderdag 19 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar vijfschansentoernee
@heywoodu Kan dit?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgend jaar vijfschansentoernee
Rooie uut Sonquote:Op donderdag 19 december 2024 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Baard is wat langer en hij heeft een bril. Poeh wat goor
Vincent kan de hik krijgenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dit mag je niet zeggen van Vincent
Kraker komt daarna pas ouwe reusquote:Op donderdag 19 december 2024 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, op naar de KRAKER van de avond.
Hopelijk laat Niko zijn potentieel zien.
Volgende ronde dan graag, eerst nog wat puntjes voor Pick Em.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Skot wiljums mag wel gesnoerd worden
Nou vooruitquote:Op donderdag 19 december 2024 22:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgende ronde dan graag, eerst nog wat puntjes voor Pick Em.
Wilbert Braeksel, ben jij dat?quote:
Wat een keukenkampioenelftal en dan 4e qua salarisuitgaven in Europaquote:
Lolquote:
Nee. Gewoon geleend.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wilbert Braeksel, ben jij dat?
Beker boeit niemandquote:Op donderdag 19 december 2024 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lol
Volendam 2-0 verloren van Rijnsburgse Boys. 4 amateurclubs in de achtste finales. En daar kan Ajax nog bijkomen, als ze verder komen dan 0-0 na 55 minuten tegen Telstar
Heb je al gekozen? Is het spa touch of grapefruit geworden?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Brobbey speelt zeker weer, die kan er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lol
Volendam 2-0 verloren van Rijnsburgse Boys. 4 amateurclubs in de achtste finales. En daar kan Ajax nog bijkomen, als ze verder komen dan 0-0 na 55 minuten tegen Telstar
VBL is elders.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lol
Krypto voor je.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Superman trailer weer gekeken, weer gekomen @:zipportal
Brobbey als darter zou alleen maar pijlen in de 1 gooienquote:Op donderdag 19 december 2024 22:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Brobbey speelt zeker weer, die kan er echt helemaal niks van.
Ja en ja.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je al gekozen? Is het spa touch of grapefruit geworden?
Uitmelk genot, weer een reboot.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
Superman trailer weer gekeken, weer gekomen @:zipportal
Doe ff normie provinciekereltjequote:Op donderdag 19 december 2024 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Rechterarm gestrekt voor deze Arier
Ik denk dat Zjak op de Christopher Toonders-bandwagon zit. 1 keer met matig gemiddelde een DT-evenement gewonnen en dan is Zjak meteen verkochtquote:
Deze nieuwe acteur lijkt als twee druppels water op Cavillquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Uitmelk genot, weer een reboot.
Henry Cavillman was peak.
Welke van de twee heeft de vriendin van Barry gestolen?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Beveiliger kijk eens dom.
Ja ho maar.
Daarom nog beschamender.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze nieuwe acteur lijkt als twee druppels water op Cavill
Zo groet wereldgozer @Anneloos altijd. Moet kunnenquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ff normie provinciekereltje
Geloof ter niks vanquote:Op donderdag 19 december 2024 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo groet wereldgozer @:anneloos altijd. Moet kunnen
Geintje natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe ff normie provinciekereltje
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Rechterarm gestrekt voor deze Arier
Nee hoor, alleen met de tong allen boh bohquote:Op donderdag 19 december 2024 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo groet wereldgozer @:anneloos altijd. Moet kunnen
Nee, Vijfschansentournee kan niet, ongeacht wat de vijfde zou zijnquote:
Kermispijlen lolquote:Op donderdag 19 december 2024 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
Williams gooit 7 gram lichter dan vorig jaar op het wk. Koekoek das veel verschil
Hij keek erg boosquote:Op donderdag 19 december 2024 22:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat was een angstaanjagend vuistje
Hele enge ogen.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:25 schreef AllesKaputt het volgende:
Dat was een angstaanjagend vuistje
Mijn vrouw doet een opleiding Plichten.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Rechten is inderdaad een opleiding.
Goed gezien.
Graag review.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Netflix docu in 2025. Hopelijk is dat wat.
Mijn vrouw is huisvrouw.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn vrouw doet een opleiding Plichten.
Kan ze goed leren?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Sterkte maatquote:Op donderdag 19 december 2024 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb eerder vandaag een kratje desperados gekocht. Komt wel dichtbij zo.
Ik dart ook met een klok om.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar heb je op een dartspodium een duikhorloge bij nodig precies?
Erg mooi.quote:Like Alert
19-12-2024 @ 22:32:12
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #26 Hallo Met Campbell"
Samen? NOu dat denk ik nietquote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan we na deze pot samen lepeltje lepeltje?
Lekker maatquote:Op donderdag 19 december 2024 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Elke keer weer de nieuwe mof hypen.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Springer wordt wel heel erg gehyped
Gooit 90 gemiddeld
Hij heeft zelfs een Duits paspoort. KIELHALUHquote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Springer nou een Duitse bijnaam?
Dan mag je echt wegwezen
Niet haten op Duitsersquote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan mag je echt wegwezen
Hij kan waarschijnlijk maar tien woordjes Duitsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan mag je echt wegwezen
Ik spreek überhaupt maar één woord Duitsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk maar tien woordjes Duits
Jelle "The Matador/The Cobra" Klaasen, TOEN HOORDE IK JE NIET!quote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan mag je echt wegwezen
Sowieso, überhaupt twee hier.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits
Welke dan?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits
Bier is bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nober moet gewoon 180s tellen en verder nietquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Kan. Werd eens geroepen naar Marco van Basten.
Sow koekoekquote:Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Was deze eigenlijk al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
nou nou nouquote:Op donderdag 19 december 2024 22:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Was deze eigenlijk al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
Snap überhaupt al die onnodige bijnamen niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom heet Williams Shaggy? Domme bijnaam. Uit dat licht
Meeste zijn wel passend maar deze slaat helemaal nergens opquote:Op donderdag 19 december 2024 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap überhaupt al die onnodige bijnamen niet.
Schijnt tegenwoordig in Hattem te wonen waar ik vandaan kom.quote:Op donderdag 19 december 2024 14:24 schreef Slobeend het volgende:
Landman komt uit Wapenveld, in het naburige Heerde ben ik opgegroeid, daar wonen ook veel Landmannen. Echt een Landman-regio dus. @:de_kraam
quote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, klaar mee. Tot morgen weer allen
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, klaar mee. Tot morgen weer allen
Dat bingovakje is al helemaal kapotquote:Op donderdag 19 december 2024 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash laat het klapstuk van de avond weer lopen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer de hamstermolen in![]()
Maar hey met mij weet je wat je hebt, ik ben ook gewoon weg nu. Ga niet nog anderhalf uur iedere vijf minuten lopen kontedraaien dat ik toch weer terugkom etc![]()
Nou veel plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |