Erg mooi.quote:Like Alert
19-12-2024 @ 22:32:12
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #26 Hallo Met Campbell"
Samen? NOu dat denk ik nietquote:Op donderdag 19 december 2024 22:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan we na deze pot samen lepeltje lepeltje?
Lekker maatquote:Op donderdag 19 december 2024 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn vrouw doet een opleiding Plichten.
Elke keer weer de nieuwe mof hypen.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Springer wordt wel heel erg gehyped
Gooit 90 gemiddeld
Hij heeft zelfs een Duits paspoort. KIELHALUHquote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Springer nou een Duitse bijnaam?
Dan mag je echt wegwezen
Niet haten op Duitsersquote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan mag je echt wegwezen
Hij kan waarschijnlijk maar tien woordjes Duitsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan mag je echt wegwezen
Ik spreek überhaupt maar één woord Duitsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij kan waarschijnlijk maar tien woordjes Duits
Jelle "The Matador/The Cobra" Klaasen, TOEN HOORDE IK JE NIET!quote:Op donderdag 19 december 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan mag je echt wegwezen
Sowieso, überhaupt twee hier.quote:Op donderdag 19 december 2024 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits
Welke dan?quote:Op donderdag 19 december 2024 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik spreek überhaupt maar één woord Duits
Bier is bierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |