SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-videoHet beste adres voor al uw primeurs!
Weeg jij 100kg?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
eens zien wat ik uit de vriezer kan peuteren. Die poke bowl is al meer dan 5 uur geleden.
Jij hebt echt een bijzondere klokquote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
eens zien wat ik uit de vriezer kan peuteren. Die poke bowl is al meer dan 5 uur geleden.
Poke bowl vreten om "gezond" te doen en dan als chaser 12 bitterballen genotquote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Doets smiss?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Eigenlijk maar een matig avondprogramma dit.
12 bitterballen dat is een voorgerecht neem ik aan?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Poke bowl vreten om "gezond" te doen en dan als chaser 12 bitterballen genot
Scott Williams v Niko Springer wordt ontzettend leuk.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar is het vooral wachten op, ja. En dan hopen dat Doets een beetje levert.
Had vorig jaar moeten winnen van smiss. Dat was zo zondequote:Op donderdag 19 december 2024 21:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Daar is het vooral wachten op, ja. En dan hopen dat Doets een beetje levert.
Scott vind zichzelf vooral heel leuk en stoer etc. Gewoon een vervelende actquote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scott Williams v Niko Springer wordt ontzettend leuk.
Trek wat lekkers uit de vriezer, ouwe reus en houd ons op de hoogte!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Is praten over eten al een crime hier of zijn jullie allemaal in hongerstaking?![]()
Doe eens even normaal allen.
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belgquote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Achterlijke debiel Nolles![]()
Je hebt een week de tijd voordat je weer moet spelen, je bent een familieman, het is 7 uur vliegen om 5 dagen bij je gezin te zijn.
Nolles: "Toch niet te geloven! "
Afschrijven
Dat zou best een goed idee zijn eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belg
VTM 2quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best een goed idee zijn eigenlijk
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belg
ja ja jaquote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dan kijk jij lekker naar die Mongolen van via playquote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |