Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belgquote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Achterlijke debiel Nolles![]()
Je hebt een week de tijd voordat je weer moet spelen, je bent een familieman, het is 7 uur vliegen om 5 dagen bij je gezin te zijn.
Nolles: "Toch niet te geloven! "
Afschrijven
Dat zou best een goed idee zijn eigenlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belg
VTM 2quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou best een goed idee zijn eigenlijk
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en schakel over naar de Belg
ja ja jaquote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Dan kijk jij lekker naar die Mongolen van via playquote:Op donderdag 19 december 2024 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |