En het liefst met dubbele cijfers.quote:Op zondag 29 december 2024 17:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kolere![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja ik gun het je hoor, dat wel, maar pfff ik wil dit.
Ik gun het jou ook hoorquote:Op zondag 29 december 2024 17:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kolere![]()
![]()
![]()
![]()
Nouja ik gun het je hoor, dat wel, maar pfff ik wil dit.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:15 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verbazingwekkend veel warmte nog van de zon zo om 16:15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat ..her vochtige deprimerende bluh, waterkoud steeds.. kijk serieus uit naar de vorst..dat voelt zoveel fijner! Voor mij danquote:Op zondag 29 december 2024 18:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En het liefst met dubbele cijfers.
Kansloos deprimerende koude k*t weer alweer helemaal zat. Doodsaai, lelijk, vochtig, donker en koud
Over wanneer praat je? Oud en nieuw?quote:Op zondag 29 december 2024 19:39 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Ook bij ECMWF is de storm zo goed als verdwenen. Het was dus een storm in een glas water. GFS is de enige die volhoudt.
De nacht van 1 op 2 januari.quote:
https://www.hornbach.nl/p(...)-usb-usb-c/10599963/quote:Op zondag 29 december 2024 14:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohh fijn ja, soms ook echt ff lekker een bak licht.
Ik heb van die govee lampen allerlei soorten maar daar zit ook een mega felle witlicht stand ( je kunt het zo gek maken als je wilt) en toxh ff fijn dat het aankan. Gebruik het meestal met poetsen
Ik zeg doenquote:Op zondag 29 december 2024 21:21 schreef Nattekat het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ik/9200000109856704/
[ afbeelding ]
Ik heb het dubbele gevonden
Ik zou dit echt zo kunnen kopen.
Nou dat lijkt het niet lang vol te houden, die winterse verwachtingquote:Op zondag 29 december 2024 07:56 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Storm en sneeuw? Wel mooi om het nieuwe jaar mee te beginnen![]()
Maar eerst maar eens kijken hoe lang dat in de kaarten blijft staan…
Tuurlijk niet. Vanaf maart gaan we langzaam weer richting zonder-jas weer. 2025 wordt een prachtig zonovergoten jaar, kun je alvast noteren.quote:Op maandag 30 december 2024 09:06 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Nou dat lijkt het niet lang vol te houden, die winterse verwachting
Dus grote kans dat het de standaard Nederlandse kant wordt. Niet echt winter, maar soms een beetjequote:Op maandag 30 december 2024 09:56 schreef 12Beaufort het volgende:
De spreiding word na zaterdag groot. Het kan alle kanten op zeg maar![]()
[ afbeelding ]
Zei je dat over dit jaar ook? Kwam er ook niet vanquote:Op maandag 30 december 2024 10:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Vanaf maart gaan we langzaam weer richting zonder-jas weer. 2025 wordt een prachtig zonovergoten jaar, kun je alvast noteren.
Het is anders een prachtig najaar geweest, afgezien van de laatste 1,5 week.quote:Op maandag 30 december 2024 10:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zei je dat over dit jaar ook? Kwam er ook niet van
quote:Op maandag 30 december 2024 10:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is anders een prachtig najaar geweest, afgezien van de laatste 1,5 week.
Ik had toen ik nog in NL woonde ook zo'n daglicht lamp...quote:Op zondag 29 december 2024 21:21 schreef Nattekat het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ik/9200000109856704/
[ afbeelding ]
Ik heb het dubbele gevonden
Ik zou dit echt zo kunnen kopen.
Dit is een bouwlamp, nog even wat fellerquote:Op maandag 30 december 2024 10:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik had toen ik nog in NL woonde ook zo'n daglicht lamp...
Wel aantal keer gebruikt maar ja, voelde beetje als neuken zonder klaarkomen vond ik altijd.
Dat krijg je met het opwarmende klimaat.quote:Op maandag 30 december 2024 10:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dus grote kans dat het de standaard Nederlandse kant wordt. Niet echt winter, maar soms een beetje![]()
voornamelijk grijs, soms neerslag en koud. Maar wel meer reuring dan nu.
G'dumme wat was/december triest qua weer. Niet overdreven veel neerslag, maar motregen of mist is eigenlijk ook niet droog. Denk dat de zon op 4 of 5 dagen te zien is geweest.. Goed, de 2 beroerdste maanden betreft weer komen nog. Alleen weet meer daglicht, dat is dan positief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |