SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 19-12-2024 10:48:39 ]![]()
Daar heb ik dus geen zin in he? Ben geen man, kan nog prima dingen doen.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
1.25quote:Op donderdag 19 december 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat kost een croissant bij bakker bart?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@JustinK ga je die vieze foto nog eens uit de OP halenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat soort dingen neem ik met een korreltje zout.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las dat een croissantje 7-9 dagen nodig heeft om alste verschijnen
Zo gaat er ook een fabeltje in de rondte over dat melkweipoeder 7 jaar per schepje nodig zou hebben om te verteren!![]()
![]()
We zijn allemaal mensenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar heb ik dus geen zin in he? Ben geen man, kan nog prima dingen doen.![]()
Vanwege liefde sow in je keeltje?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
stond er al vorige topic al
ook van Jus![]()
![]()
Stond er daarvoor ook al, niet van Jusquote:Op donderdag 19 december 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook van Jus![]()
![]()
En ik hoorde vanmorgen ook al in het topic daarvoorquote:Op donderdag 19 december 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook van Jus
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Was ik niet van planquote:Op donderdag 19 december 2024 10:41 schreef greysbones het volgende:
@:JustinK ga je die vieze foto nog eens uit de OP halen![]()
![]()
jij hebt hem niet weggehaaldquote:Op donderdag 19 december 2024 10:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stond er daarvoor ook al, niet van Jus
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga een TR zettenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gewoon maar even moet slikkenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
veeg jij eerst maar eens je kin afquote:Op donderdag 19 december 2024 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gewoon maar even moet slikkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat maakt het nog niet mijn plaatjequote:Op donderdag 19 december 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt hem niet weggehaald![]()
![]()
jawellusquote:Op donderdag 19 december 2024 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet mijn plaatjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
foto in OP past wel bij tt, is ook een vorm van liefde gevenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als ze naast elkaar zouden zittenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En een bril van opticien Bakker
Geef maar kusjequote:Op donderdag 19 december 2024 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
veeg jij eerst maar eens je kin af![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 10:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gewoon maar even moet slikken![]()
Liefde gaat door de maag was het niet?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:46 schreef hemarookworst het volgende:
foto in OP past wel bij tt, is ook een vorm van liefde geven![]()
![]()
waarom spuug je het dan uitquote:Op donderdag 19 december 2024 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Liefde gaat door de maag was het niet?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Is dit een foto van Jus?
Vond de vorige toch beter
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
zegquote:Op donderdag 19 december 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een foto van Jus?
Vond de vorige toch beter![]()
![]()
Jus had die foto er niet in gezet hequote:Op donderdag 19 december 2024 10:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een foto van Jus?
Vond de vorige toch beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
we doen gewoon of het wel zo isquote:Op donderdag 19 december 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jus had die foto er niet in gezet he
Nee, SwJquote:Op donderdag 19 december 2024 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jus had die foto er niet in gezet he
Dacht ook eerst dat hij het had gedaan en was al verbaasd, vond het niets voor hemquote:Op donderdag 19 december 2024 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
we doen gewoon of het wel zo isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze naast elkaar zouden zitten
Uw ADH vitamine Worst
Ja, ik ben gewoon niet zo'n kindervriendquote:
Probeer kraamvisites ook altijd te ontwijken. Het is een wonder dat ik nog vrienden heb
nee zo ordinair is @JustinK nietquote:Op donderdag 19 december 2024 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ook eerst dat hij het had gedaan en was al verbaasd, vond het niets voor hemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Volgens mij zag ik laatst nog wel een opmerking die op het randje wasquote:Op donderdag 19 december 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zo ordinair is @:JustinK niet
Nee, die zou het eerst door laten slikken voor hij die foto zou makenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee zo ordinair is @:JustinK niet
das er niet overquote:Op donderdag 19 december 2024 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst nog wel een opmerking die op het randje was
Hey Moon![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh haiquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoe is het nu Moon? KLaar voor de feestdagen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgend jaar Gelredomequote:Op donderdag 19 december 2024 10:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Living on the razor's edge!
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:
Nee nee, ik blijf netjes op het randjequote:Op donderdag 19 december 2024 10:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, jij komt ook even binnen
Ik ga ze op Trondheim Rocks zienquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Fogel op 19-12-2024 11:14:54 ]I'm surrounded by morons!
Deze blijft mijn absolute all-time favo van hen!
Gevolgd door Afraid to shoot strangers.![]()
Gister werd bekendgemaakt dat Smashing Pumpkins ook naar Trondheim komen, Pstereofesteval. Die heb ik nog nooit live gezien dus ik overweeg kaarten te kopen.I'm surrounded by morons!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
Deze blijft mijn absolute all-time favo van hen!
Gevolgd door Afraid to shoot strangers.
Mijn favoriet, in de favoriete uitvoering Rock in Rio
Zo'n 250.000 personen in het publiek die meezingen geeft gewoon kippenvel
Fucking DOEN man!!!!quote:Op donderdag 19 december 2024 11:01 schreef Fogel het volgende:
Gister werd bekendgemaakt dat Smashing Pumpkins ook naar Trondheim komen, Pstereofesteval. Die heb ik nog nooit live gezien dus ik overweeg kaarten te kopen.![]()
![]()
Jaloers! Ik overwoog Graspop heel even, mja, ga die zondag ook al naar Pinkpop en zijn dure grapjes.quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey Lovely
Mijne ook!quote:Op donderdag 19 december 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Haha jaaaa okee, touché!quote:Op donderdag 19 december 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zat puur aan studio-opnames te denken (vandaar dat ik een live uitvoering postte_______! ), maar deze is natuurlijk wel absoluut epic!
![]()
![]()
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
190 euro voor een weekendpas... ik weet nog niet welke dag het optreden is.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 19 december 2024 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
190 euro voor een weekendpas... ik weet nog niet welke dag het optreden is.Oepsie!
![]()
Van jou krijg ik ook wel een beetje kippenvel somsquote:
Doen! Super goedkoop, hier is het 130 voor een dagpas graspop en 155 voor pinkpop en weekends 300+ euriquote:Op donderdag 19 december 2024 11:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
190 euro voor een weekendpas... ik weet nog niet welke dag het optreden is.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
En dan heb je me nog niet eens horen zingenquote:Op donderdag 19 december 2024 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van jou krijg ik ook wel een beetje kippenvel soms
Ga je mee?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Doen! Super goedkoop, hier is het 130 voor een dagpas graspop en 155 voor pinkpop en weekends 300+ euriI'm surrounded by morons!
Heb je toevallig in maart een concert?quote:Op donderdag 19 december 2024 11:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dan heb je me nog niet eens horen zingen
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
gaat over die zak die ik meenam bij het boodschappen doen en door de regen liepquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, maar een slappe zak kan scheuren en dan liggen je boodschappen op straat!quote:Op donderdag 19 december 2024 11:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gaat over die zak die ik meenam bij het boodschappen doen en door de regen liep
Wat verkouden, keelpijn, koppijn, kriebelhoest etc etcquote:
Maar we hobbelen gewoon door
Vanmorgen suiker laten prikken die was gelukkig wel iets gezakt
En verder heb ik alles op broodjes na de boodschappen voor de Kerst al in huis![]()
Nee, ik dacht in mei, maar kan het niet terugvinden, dus het kan ook maart zijnquote:Op donderdag 19 december 2024 11:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je toevallig in maart een concert?
M’n zak staat altijd strak.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar een slappe zak kan scheuren en dan liggen je boodschappen op straat!Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: