SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen maar liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NOu dan lekker genieten met de oude vrouwtjesquote:![]()
Ik ben hier nu naar twee kerstmarkten geweest, maar vond het vies tegen vallen
Vooral veel eet en drink kraampjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
aibach slowenisch lubliana Bevölkerung: 285.604 (2021
Ljubljana ist die Hauptstadt und größte Stadt Sloweniens. Die Universitätsstadt ist für ihre Grünflächen bekannt, darunter der weitläufige Tivoli-Park. Die Ufer des Flusses Ljubljanica, der sich durch die Stadt windet und die Altstadt vom modernen Geschäftszentrum trennt, werden von Cafés mit Außenterrassen gesäumt. Ljubljana verfügt über zahlreiche Museen, so auch das Nationalmuseum von Slowenien mit seinen historischen Ausstellungen sowie das Museum für Moderne Kunst mit slowenischen Gemälden und Skulpturen aus dem 20. Jahrhundert. ― Google
) Vereinte Nationen![]()
Plaatje in de OP mag wel weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook liefdequote:Op donderdag 19 december 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Plaatje in de OP mag wel weg.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Hema.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een gore foto, had ik niet achter jou gezochtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Hemaquote:
Het was dan ook niet mijn plaatjequote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gore foto, had ik niet achter jou gezocht![]()
![]()
O,quote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was dan ook niet mijn plaatjedacht al, dit is niets voor JK
quote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was dan ook niet mijn plaatje
in mtv 80s moderiert deze dagen a.ridgeley en kerst-clipzendung, hij heet nu glatzequote:
ook en kerstclipzendung moderiert jason donovan,de met kylie gezongen heeft vroeger![]()
Straks ff naar kersttoespraak luisteren van afdelingshoofd lekker vanuit huis, want die zit aan andere kant van het land, daarna kerstlunchUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 07:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
in mtv 80s moderiert deze dagen a.ridgeley en kerst-clipzendung, hij heet nu glatze
ook en kerstclipzendung moderiert jason donovan,de met kylie gezongen heeft vroeger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat laatste is wel lekker ( hoop ik )quote:Op donderdag 19 december 2024 07:35 schreef hemarookworst het volgende:
Straks ff naar kersttoespraak luisteren van afdelingshoofd lekker vanuit huis, want die zit aan andere kant van het land, daarna kerstlunchWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haal nou even weg dan.quote:
Hoop het welquote:Op donderdag 19 december 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is wel lekker ( hoop ik )Uw ADH vitamine Worst
Zal vast wel iets lekkers tussen zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee iedereen mag zien wat voor smerig mannetje je bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Heb al bestelling doorgegeven vanwege grootte van onze groep, flaguette met kipdijquote:Op donderdag 19 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast wel iets lekkers tussen zitten
Uw ADH vitamine Worst
O lekker, je kan dus zelf bestellen dat is wel fijnquote:Op donderdag 19 december 2024 07:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb al bestelling doorgegeven vanwege grootte van onze groep, flaguette met kipdijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broodje kip dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Vanwaar die rode kaarten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar na het plaatje in de OP bekeken te hebben is mn zin in een flaguette weer wat bekoeld
Nu heb ik zin in een milkshake
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb ik voor jequote:Op donderdag 19 december 2024 07:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar na het plaatje in de OP bekeken te hebben is mn zin in een flaguette weer wat bekoeld
Nu heb ik zin in een milkshake![]()
![]()
Prima combi.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu heb ik zin in een milkshake“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zusje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou het? Ik denk dat ik dat moet uittesten om het zeker te wetenquote:
Alles kan kapot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Amy.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zou het? Ik denk dat ik dat moet uittesten om het zeker te weten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of je opent het gewoon!quote:
Tenzij je gelijk een monogame relatie met z'n zusje wilCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Die zijn onverwoestbaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan ze goed bolken?quote:Op donderdag 19 december 2024 07:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of je opent het gewoon!
Tenzij je gelijk een monogame relatie met z'n zusje wil“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar kom je maar op 1 manier achter?quote:
Of misschien weet JustinK het
Zou bolkenquote:Op donderdag 19 december 2024 07:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daar kom je maar op 1 manier achter?
Of misschien weet JustinK het![]()
Viel spass op de kerstmarkt mit Mutti.quote:
Bolk!quote:Op donderdag 19 december 2024 07:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm niet zeker wat jullie met bolken bedoelen![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee is zeker zo. Zonder ho's was de wereld een slechtere plekCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ho the world....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms wel hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dit is de liefde SC dus.
Twee zachte armen om je heen?quote:Op donderdag 19 december 2024 08:24 schreef MizzezAmy het volgende:
Had ik maar iemand om van te houden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die jouw altijd beschermen konden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is dan 50 euro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel mooi en terecht.
Dat vreten doe ik niet aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nietquote:Op donderdag 19 december 2024 08:42 schreef hemarookworst het volgende:
Vreten is het mooiste van de feestdagen?
![]()
Ik vond trouwens 2024 best een leuk jaar eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo, en dan is er eindelijk koffieeeeeeeeeeeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 08:46 schreef Dotteke het volgende:
Zo, en dan is er eindelijk koffieeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*kuch* *proest*
goedemorgen
*kuch*
Leuk zo'n kriebelhoestTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ach,je hebt toch vakantie.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
*kuch* *proest*
goedemorgen
*kuch*
Leuk zo'n kriebelhoest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook bijna. Wat gaan we dan doen?quote:Op donderdag 19 december 2024 08:52 schreef hemarookworst het volgende:
Heb het werk dat dit jaar gedaan moet worden afTrotste mama van Ambar
Vretenquote:Op donderdag 19 december 2024 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ook bijna. Wat gaan we dan doen?Uw ADH vitamine Worst
Lekker thnxquote:
Muisquote:Op donderdag 19 december 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
*kuch* *proest*
goedemorgen
*kuch*
Leuk zo'n kriebelhoest![]()
![]()
Ellende he, heb de hele nacht liggen hoesten en mocht niets pakken geen dropje geen niksquote:Op donderdag 19 december 2024 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
*kuch* *proest*
goedemorgen
*kuch*
Leuk zo'n kriebelhoest
Het heerst wel kriebelhoest, keelpijn en snotterverkouden zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nu voel ik me wel een beetje eenzaamquote:Op donderdag 19 december 2024 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
Die jouw altijd beschermen konden?
Toch maar naar kantoor gaan dan
Hier in DTS hoef je ook niet eenzaam te zijn.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu voel ik me wel een beetje eenzaam
Toch maar naar kantoor gaan dan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, hier ben je bijna nooit alleenquote:Op donderdag 19 december 2024 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier in DTS hoef je ook niet eenzaam te zijn.
Maar alleen zijn en eenzaam voelen is natuurlijk ook niet hetzelfde.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, hier ben je bijna nooit alleen
Maar alleen zijn en eenzaam voelen is natuurlijk ook niet hetzelfde.
Hey Amy, voel je je alleenie?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, hier ben je bijna nooit alleen
Maar alleen zijn en eenzaam voelen is natuurlijk ook niet hetzelfde.![]()
![]()
Haha beter!quote:Op donderdag 19 december 2024 09:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja lekker man, bijna vakantie
Jij dan?
Ja ach, beetje duf nog. Weinig nieuwe gebeurtenissen.![]()
![]()
Duffy.gifquote:Op donderdag 19 december 2024 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha beter!
Ja ach, beetje duf nog. Weinig nieuwe gebeurtenissen.![]()
![]()
Nee, eenzAmy.quote:
Maar dat schud ik straks wel weer van me af, had ik ook maar niet aan Ciske de rat moeten denken
Hopelijk smaakt iequote:Op donderdag 19 december 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Zo ff een bakkie koffie drinken, al weer een tijdje niet genomen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, eenzAmy.
Maar dat schud ik straks wel weer van me af, had ik ook maar niet aan Ciske de rat moeten denken![]()
Eigen schuld wel![]()
![]()
Maar anders zijn we hier voor jou![]()
![]()
Ik weet niet hoor mensen, maar volgens mij is het einde nabij. De lucht buiten heeft een rare kleur.Trotste mama van Ambar
Ben ik al geweest, was amper nog iemand in de winkel Fijn winkelen als het niet knetterdruk isquote:Op donderdag 19 december 2024 08:55 schreef hemarookworst het volgende:
Even naar de blauwe grootgrutterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh ToTquote:
Dat was niet wat Wilders beloofd had.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoor mensen, maar volgens mij is het einde nabij. De lucht buiten heeft een rare kleur.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
De zon schijnt ook altijd
Er zitten in nl alleen erg vaak wolken voor
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:![]()
Is mini met de Kerst bij jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben we nog niet heel duidelijk besproken, maar ik heb wel aangegeven dat ik hem graag met kerst mee wil nemen naar mijn moeder. Geen absolute must, maar het zou fijn zijn.quote:
Zij heeft nog geen plannen met kerst, dus ik denk dat het wel moet lukken.![]()
Het is hier alweer miezerig, de eerste bui regen al op mijn kop gehad vanmorgenquote:Op donderdag 19 december 2024 09:15 schreef greysbones het volgende:
De zon schijnt ook altijd
Er zitten in nl alleen erg vaak wolken voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis droog hierquote:Op donderdag 19 december 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is hier alweer miezerig, de eerste bui regen al op mijn kop gehad vanmorgen
Harde woeiThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kerst valt op een door deweekse dagquote:Op donderdag 19 december 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we nog niet heel duidelijk besproken, maar ik heb wel aangegeven dat ik hem graag met kerst mee wil nemen naar mijn moeder. Geen absolute must, maar het zou fijn zijn.
Zij heeft nog geen plannen met kerst, dus ik denk dat het wel moet lukken.![]()
Dat is een voordeel denk ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hebben jullie in de afspraken geen verdeling gezet van feestdagen?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Hebben we nog niet heel duidelijk besproken, maar ik heb wel aangegeven dat ik hem graag met kerst mee wil nemen naar mijn moeder. Geen absolute must, maar het zou fijn zijn.
Zij heeft nog geen plannen met kerst, dus ik denk dat het wel moet lukken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik was om 7.45 al buiten op weg Aardedonker nog buitenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:22 schreef Paul het volgende:
mogguh en warm welkom aan @:Christiane.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kerst valt op een door deweekse dag![]()
Dat is een voordeel denk ik.De feestdagen worden in goed overleg onderling verdeeld. Sowieso gaan we maandag in het algemeen in gesprek over de afspraken.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hebben jullie in de afspraken geen verdeling gezet van feestdagen?![]()
Klopt ja, met slecht verlichte wegen waar tegenliggers met felle koplampen aan komen terwijl er ook slecht/niet verlichte fietsers rondrijden was weer erg lastig.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was om 7.45 al buiten op weg Aardedonker nog buiten![]()
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:09 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
Eigen schuld wel![]()
![]()
Maar anders zijn we hier voor jou
Komt goed, ga gewoon lekker tinderen met kerst
Je valt in herhaling,dit had je gister ook al gepost.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik lach jou uitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Schotel.quote:
Deze dusquote:Op donderdag 19 december 2024 09:22 schreef Paul het volgende:
mogguh en warm welkom aan @:Christiane.![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Christiane vind ik een leuke lieve meid en is net nieuw, dus geef haar warm welkomwist niet dat dit niet mocht
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die warme welkommen van jou kennen we al.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:32 schreef Paul het volgende:
Christiane vind ik een leuke lieve meid en is net nieuw, dus geef haar warm welkomwist niet dat dit niet mocht
![]()
Hey Assie
quote:
![]()
![]()
![]()
Koffie
Tevens hoi en bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
HeyhoiFogelBolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waarom moet je in overleg hierover?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
De feestdagen worden in goed overleg onderling verdeeld. Sowieso gaan we maandag in het algemeen in gesprek over de afspraken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oepskennnquote:Op donderdag 19 december 2024 09:42 schreef maily het volgende:
[..]
https://kink.nl/nieuws/dit-is-whamageddon-2024![]()
Olleke bolleke Greysie bollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de hulp hield mij even van het bolkuh afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
geeft niks hoor
moet nog heeeeeel veel punten om GG weer in te halen
als dat al gaat lukkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekkere punten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Je hebtn geluk, het is nu niet druk en de bolkert allertijden is er even niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:52 schreef greysbones het volgende:
geeft niks hoor
moet nog heeeeeel veel punten om GG weer in te halen
als dat al gaat lukken
En ik moet zo gaan koffie drinken met de hulpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoef toch niet bij de vergadering van vanmiddag te zijn
Trotste mama van Ambar
verschrikkelijk!quote:Op donderdag 19 december 2024 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebtn geluk, het is nu niet druk en de bolkert allertijden is er even niet.
En ik moet zo gaan koffie drinken met de hulpThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet moet moetI'm surrounded by morons!
Belasting betalen ook.I'm surrounded by morons!
Koffie
I'm surrounded by morons!
Altijd weer een gezellig moment....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent thuis....quote:Op donderdag 19 december 2024 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
Altijd weer een gezellig moment....![]()
![]()
Als het niet in het ouderschapsplan staat?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom moet je in overleg hierover?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Moi Lovy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaaah.quote:
En je gaat ze ook een keer lezenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kerstpakket besteld. 3 boeken
Ik ga morgen een E-reader halen.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Oh vast wel een keertje. De oorlog breekt uit en dan heb ik vermaakquote:Op donderdag 19 december 2024 10:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
En je gaat ze ook een keer lezen
Ik ga morgen een E-reader halen..Trotste mama van Ambar
ja is echt het allerlekkerste krentenbroodquote:
Dan heb jij genoeg te lezen iddquote:Op donderdag 19 december 2024 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh vast wel een keertje. De oorlog breekt uit en dan heb ik vermaak"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met boter en kaas of alleen boter?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is echt het allerlekkerste krentenbrood"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kaas??quote:Op donderdag 19 december 2024 10:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met boter en kaas of alleen boter?
nee zonder iets
ik ben gek op kaasquote:
maar niet op krentenbroodThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan lekker zonder kaas etenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gek op kaas
maar niet op krentenbrood
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kaas en krentenbrood heb ik nooit begrepenTrotste mama van Ambar
Ook gek op kaas. Op rozijnenbrood.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben gek op kaas
maar niet op krentenbrood
Niet op krentenbrood.![]()
Says who?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee. Meningen hebben is fout![]()
Ja ik snap dat jij dat verschrikkel vindt,quote:Maar ik zag dat er andere bolkers waren schoot nog niet op dus
kreeg zelf ook een telefoontjequote:Op donderdag 19 december 2024 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij dat verschrikkel vindt,Maar ik zag dat er andere bolkers waren schoot nog niet op dus
dus schoot inderdaad niet opThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vind die hele bakkerij niets aan. Ben er een keer geweest omdat er veel zo goed over sprakenquote:
Nou ik vond het niets, vind Van Zuijlen veel lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik haal er altijd krentenbrood met de kerstquote:Op donderdag 19 december 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die hele bakkerij niets aan. Ben er een keer geweest omdat er veel zo goed over spraken
Nou ik vond het niets, vind Van Zuijlen veel lekkerder![]()
Heb ik ondertussen ook nog gepleegdquote:Op donderdag 19 december 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kreeg zelf ook een telefoontje
dus schoot inderdaad niet op
Je bent toch niet iemand van de SVB toevallig, die had ik net aan de telefoonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hun brood is duur en ik vind het vaak vrij droog.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind die hele bakkerij niets aan. Ben er een keer geweest omdat er veel zo goed over spraken
Nou ik vond het niets, vind Van Zuijlen veel lekkerder
Sowieso wordt het veel sneller droog en oud dan zelfs simpel supermarktbrood.![]()
Bij Brill? Ik bij van zuijlenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik haal er altijd krentenbrood met de kerst![]()
O je bent er ook al eens geweest in een ver verleden.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun brood is duur en ik vind het vaak vrij droog.
Sowieso wordt het veel sneller droog en oud dan zelfs simpel supermarktbrood.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ik had mijn schoonzus aan de telefoonquote:Op donderdag 19 december 2024 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ondertussen ook nog gepleegd
Je bent toch niet iemand van de SVB toevallig, die had ik net aan de telefoon
Bakker Bart? Niet zo heel gek lang hoor.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent er ook al eens geweest in een ver verleden.![]()
![]()
je weet dat er in supermarktbrood knetterveel toevoegingen zitten om het maar niet droog te laten wordenquote:Op donderdag 19 december 2024 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Hun brood is duur en ik vind het vaak vrij droog.
Sowieso wordt het veel sneller droog en oud dan zelfs simpel supermarktbrood.
bril in voorstquote:Op donderdag 19 december 2024 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bakker Bart? Niet zo heel gek lang hoor.
Klopt!quote:Op donderdag 19 december 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet dat er in supermarktbrood knetterveel toevoegingen zitten om het maar niet droog te laten worden![]()
![]()
O oke,quote:Op donderdag 19 december 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik had mijn schoonzus aan de telefoon
Hoest nou met muis?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben vandaag van de afdeling hoest![]()
![]()
Ze heeft het over bakken BRILquote:Op donderdag 19 december 2024 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Bakker Bart? Niet zo heel gek lang hoor.
daar kom ik nietquote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow nee die ken ik niet, ik had het over Bakker Bart met hun droge brood!
veel te duurThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk dat Bril duurder isquote:Op donderdag 19 december 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kom ik niet
veel te duurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoestig, en er ontwikkelt zich een hoofdpijn.quote:
En mensen op werk zeuren aan mijn hoofd omdat er nog dingen afgetikt moeten worden voor Kerst en ik denk: fuck you.Trotste mama van Ambar
denk dat Bart duurder isquote:![]()
wat die voor een fabriekscroissantje vragen is hemeltergend
Schijnbaarquote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb ik dan een nieuwe van nodig!
Ik kom eigenlijk nooit b ij bakker Bartquote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat Bart duurder is![]()
wat die voor een fabriekscroissantje vragen is hemeltergendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt ja!quote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat Bart duurder is![]()
wat die voor een fabriekscroissantje vragen is hemeltergend
Die cheap-ass afbakdingen die bij de Jumbo liggen voor een euro per 4 (hoewel de prijs wel veranderd is) vind ik nog steeds 1 van de lekkerste!![]()
![]()
enkel een keer als ik in de stad ben met dochterquote:Op donderdag 19 december 2024 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit b ij bakker Bart
die wil dan zo'n belegd broodje
maar die zijn ook zo schrikbarend duurThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker naar huis gaanquote:Op donderdag 19 december 2024 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoestig, en er ontwikkelt zich een hoofdpijn.
En mensen op werk zeuren aan mijn hoofd omdat er nog dingen afgetikt moeten worden voor Kerst en ik denk: fuck you.![]()
![]()
ik las dat een croissantje 7-9 dagen nodig heeft om alsquote:Op donderdag 19 december 2024 10:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt ja!
Die cheap-ass afbakdingen die bij de Jumbo liggen voor een euro per 4 (hoewel de prijs wel veranderd is) vind ik nog steeds 1 van de lekkerste!te verschijnen
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: