SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Alleen maar liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NOu dan lekker genieten met de oude vrouwtjesquote:![]()
Ik ben hier nu naar twee kerstmarkten geweest, maar vond het vies tegen vallen
Vooral veel eet en drink kraampjesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
aibach slowenisch lubliana Bevölkerung: 285.604 (2021
Ljubljana ist die Hauptstadt und größte Stadt Sloweniens. Die Universitätsstadt ist für ihre Grünflächen bekannt, darunter der weitläufige Tivoli-Park. Die Ufer des Flusses Ljubljanica, der sich durch die Stadt windet und die Altstadt vom modernen Geschäftszentrum trennt, werden von Cafés mit Außenterrassen gesäumt. Ljubljana verfügt über zahlreiche Museen, so auch das Nationalmuseum von Slowenien mit seinen historischen Ausstellungen sowie das Museum für Moderne Kunst mit slowenischen Gemälden und Skulpturen aus dem 20. Jahrhundert. ― Google
) Vereinte Nationen![]()
Plaatje in de OP mag wel weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook liefdequote:Op donderdag 19 december 2024 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Plaatje in de OP mag wel weg.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Hema.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een gore foto, had ik niet achter jou gezochtquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Hemaquote:
Het was dan ook niet mijn plaatjequote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gore foto, had ik niet achter jou gezocht![]()
![]()
O,quote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was dan ook niet mijn plaatjedacht al, dit is niets voor JK
quote:Op donderdag 19 december 2024 07:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het was dan ook niet mijn plaatje
in mtv 80s moderiert deze dagen a.ridgeley en kerst-clipzendung, hij heet nu glatzequote:
ook en kerstclipzendung moderiert jason donovan,de met kylie gezongen heeft vroeger![]()
Straks ff naar kersttoespraak luisteren van afdelingshoofd lekker vanuit huis, want die zit aan andere kant van het land, daarna kerstlunchUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 07:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
in mtv 80s moderiert deze dagen a.ridgeley en kerst-clipzendung, hij heet nu glatze
ook en kerstclipzendung moderiert jason donovan,de met kylie gezongen heeft vroeger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat laatste is wel lekker ( hoop ik )quote:Op donderdag 19 december 2024 07:35 schreef hemarookworst het volgende:
Straks ff naar kersttoespraak luisteren van afdelingshoofd lekker vanuit huis, want die zit aan andere kant van het land, daarna kerstlunchWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haal nou even weg dan.quote:
Hoop het welquote:Op donderdag 19 december 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laatste is wel lekker ( hoop ik )Uw ADH vitamine Worst
Zal vast wel iets lekkers tussen zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 19 december 2024 07:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee iedereen mag zien wat voor smerig mannetje je bent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Heb al bestelling doorgegeven vanwege grootte van onze groep, flaguette met kipdijquote:Op donderdag 19 december 2024 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal vast wel iets lekkers tussen zitten
Uw ADH vitamine Worst
O lekker, je kan dus zelf bestellen dat is wel fijnquote:Op donderdag 19 december 2024 07:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb al bestelling doorgegeven vanwege grootte van onze groep, flaguette met kipdijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broodje kip dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Vanwaar die rode kaarten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: