Zoals ik?quote:Op donderdag 19 december 2024 07:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Mannen die kortzichtig zijn en vol oordelen zitten, dom zijn, niet grappig, onverzorgd uiterlijk en overgewicht.
Om op iemand af te knappen, moet er toch eerst sprake zijn van een eerste initiële interesse?quote:Op donderdag 19 december 2024 07:27 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Op TS, ja, leuk onverwacht en origineel.
Nog steeds tranny Lover zie ik.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen zonder penis
Kleine belevingswereld
Niet in staat om zichzelf te vermaken/te afhankelijk zijn
Te obsessief bezig met politiek en alles daar omheen
Niet van koken houden, want houd er zelf ook niet van en het is handig als er in ieder geval iemand kookt
Hij haalt graag het sap uit de stengel.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:16 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Nog steeds tranny Lover zie ik.
Ik snap dat wel, doe ik ook graagquote:Op donderdag 19 december 2024 16:28 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hij haalt graag het sap uit de stengel.
Geen joodse mannen met grote neuzen dus.quote:Op donderdag 19 december 2024 15:58 schreef Servieskast het volgende:
Mannen die ruiken.
Mannen die gierig zijn.
Hoiquote:Op donderdag 19 december 2024 07:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Mannen die kortzichtig zijn en vol oordelen zitten, dom zijn, niet grappig, onverzorgd uiterlijk en overgewicht.
Sorry vriend, die bestaan nietquote:Op donderdag 19 december 2024 12:05 schreef Viesdik het volgende:
Ik val op alle vrouwen zolang ze maar integer en echt zijn.
Hihahoquote:Op donderdag 19 december 2024 20:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Geen joodse mannen met grote neuzen dus.
Ich shmekn gutquote:
Dus alle Nederlanders zijn joden volgens jou?quote:Op donderdag 19 december 2024 20:16 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Geen joodse mannen met grote neuzen dus.
In de queerhoek vind je ze inderdaad niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Sorry vriend, die bestaan niet
Ik snap wat je wilt zeggen maar moest lachen om ‘botoxkont’ want Botox gebruik je om spieren lam te leggen,quote:Op donderdag 19 december 2024 11:04 schreef Stoney3K het volgende:
Van die oppervlakkige nepsnollen met opgespoten lippen en een botoxkont en die niet verder komen qua cultuurkennis dan Ex On The Beach.
Natuurlijk. We stammen allemaal immers af van Adam en Evaquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:50 schreef HSG het volgende:
Dus alle Nederlanders zijn joden volgens jou?
Maar Botox is geen filler (als je daarop doelt).quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Er zijn vrouwen die duizenden euro’s betalen om fillers in hun kont te spuiten. Dat is wel raar ja.
Botox gaat ook niet in de kont toch? of heb ik weer een trend gemist!quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar Botox is geen filler (als je daarop doelt).
Ik vind super gespierd + zwaar zuid limburgs accent wel hilarisch, lekker tegenstrijdigquote:Op donderdag 19 december 2024 12:02 schreef Anne het volgende:
Mannen zonder gespreksstof.
Mannen die alleen maar dialect kunnen praten.
Mannen die absoluut geen greintje mannelijkheid uitstralen.
Ik kan zo nog wel even doorgaan overigens, maar dit is de top 3 die mij direct te binnen schiet.
Weet ikquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar Botox is geen filler (als je daarop doelt).
Hoe merk je dat… vrouwen zonder ziel?quote:Op vrijdag 20 december 2024 09:19 schreef Kopiko het volgende:
Golddiggers
Boze vrouwen
Zwaar religieuze vrouwen
Vrouwen zonder ziel
Al vrij snel. Leegheid, geen passie, geen hart.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe merk je dat… vrouwen zonder ziel?
Zeker. Eerst waren alleen Adam en Eva op de wereld en zij heeft 8 miljard kinderen gekregen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk. We stammen allemaal immers af van Adam en Eva
Je moet wel humor delen inderdaad. Ik swipe gelijk rechts als ze iets van RUMAG in dr profiel heeft.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:38 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen die niet om m'n grapjes lachen.
Zelfs dat is tegenwoordig nog maar de vraagquote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwen.
Vrouwen met een penis zijn mannen met tieten.
Dat is humor voor mensen van een specifiek slag, inderdaad. Red flag.quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet wel humor delen inderdaad. Ik swipe gelijk rechts als ze iets van RUMAG in dr profiel heeft.
Gelukkig val jij op pro-sharia figuren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:04 schreef Eightyone het volgende:
-Luidruchtige, oppervlakkige alpha-aap-types. Vaak hebben ze een zwak voor Trump, Andrew Tate, enzovoort.
-Wappies in z'n algemeenheid
Iets minder afknappers maar iig geen match:
-Fanatieke kerkgangers
-Obsessieve sportfanaten (zelf beoefenend danwel op tv kijkend)
Kortzichtige mannenquote:Op vrijdag 20 december 2024 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je moet wel humor delen inderdaad. Ik swipe gelijk rechts als ze iets van RUMAG in dr profiel heeft.
Rood haarquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:35 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe merk je dat… vrouwen zonder ziel?
beetje links is OKquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen zonder passies
Linkse juffies
Aso wijven
Domme vrouwen
Vrouwen voor wie sociale media alles is
Vrouwen die het halve dorp geneukt hebben
Roest op het dak zorgt voor vocht in de kelderquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen zonder passies
Linkse juffies
Aso wijven
Domme vrouwen
Genoeg mannen die dat ook doen. Ik zou eerder denken dat er iets mis is met zo'n persoon.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
op mannen val ik ook nietquote:Op maandag 23 december 2024 09:14 schreef HSG het volgende:
[..]
Genoeg mannen die dat ook doen. Ik zou eerder denken dat er iets mis is met zo'n persoon.
Hmm dat is wel lastig, ze hebben misschien geen ziel maar zijn wel extra aantrekkelijk. Soort duivels dilemmaquote:
Fokke en Sukke zoeken een vrouw met hun soort humor...quote:Op vrijdag 20 december 2024 19:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 10:08 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk. We stammen allemaal immers af van Adam en Eva
Welke clown is de gelukkige geworden?quote:Op zondag 29 december 2024 16:12 schreef DjVero het volgende:
Ik kan weer een heel waslijstje noteren, maar mensen (man/vrouw) die het leven veel te serieus nemen staat wel met stip op één. Van die mensen die niet tegen (extreem) flauwe humor kunnen of die bij wijze van spreken nu al weten wat ze 11 januari 2025 gaan vreten. Types die hooggeleide gesprekken voeren, en zo.
quote:Op zondag 29 december 2024 16:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Welke clown is de gelukkige geworden?
quote:Op zondag 29 december 2024 23:02 schreef Luuntje het volgende:
Kakkers
Arrogante Andrew Tate's in het zuur
Onverzorgde types
Emotioneel onvolwassen types
Ruggengraatloze types
Inhoudsloze types
En van die figuren die geen humor hebben.
En deadbeat dads
Van het interet:quote:
Ah oké, thanks! Duidelijk.quote:Op maandag 30 december 2024 15:21 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Van het interet:
What is the meaning of a deadbeat person?
noun. Informal. a person who deliberately avoids paying debts or neglects responsibilities.
Oh ja, vreselijk. En dan mag de nieuwe vlam dat wel doen…quote:Op dinsdag 31 december 2024 20:47 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Vaders die geen moeite doen voor hun kinderen....
Nou...heb een tijd geleden een date met iemand gehad dat was een prima voorbeeld van deadbeat dad.quote:Op dinsdag 31 december 2024 22:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh ja, vreselijk. En dan mag de nieuwe vlam dat wel doen…
kortzichtig zegquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen uit een lagere sociaal economische klasse.
Ben je bereid een klasse af te dalen als ze uitzonderlijk lekker is? En hoe zien die grafieken eruit bij je?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:25 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen uit een lagere sociaal economische klasse.
Absoluut.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ben je bereid een klasse af te dalen als ze uitzonderlijk lekker is? En hoe zien die grafieken eruit bij je?
Een "simp" is een term die meestal op internet en sociale media wordt gebruikt om een man te beschrijven die overdreven veel aandacht en zorg aan vrouwen geeft, vaak in de hoop op romantische wederkerigheid. Het heeft een negatieve connotatie. En impliceert dat de persoon zichzelf respectloos opstelt in een hopeloze poging vrouwen te behagen.quote:
Marry a jungle princessquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:33 schreef Managarm het volgende:
[..]
Zijn droom is emigreren naar India.
Ah, een wanhopig persoon.quote:Op woensdag 1 januari 2025 20:24 schreef Jeo_Boden het volgende:
[..]
Een "simp" is een term die meestal op internet en sociale media wordt gebruikt om een man te beschrijven die overdreven veel aandacht en zorg aan vrouwen geeft, vaak in de hoop op romantische wederkerigheid. Het heeft een negatieve connotatie. En impliceert dat de persoon zichzelf respectloos opstelt in een hopeloze poging vrouwen te behagen.
Die ene "jurk" was wel aardig destijds. Dat je als BN'er de aandachtshoer uit gaat hangen met je halve kont open en vervolgens niet tegen de niet-leuke reacties die ongetwijfeld ook komen kunt was welquote:
heb je het nu over mannentypes "waarop je afknapt" of eerder over bepaalde eigenschappen waarom je sowieso niet gaat daten met zulke mannen?quote:Op zondag 5 januari 2025 17:40 schreef CocoinColorado het volgende:
- Mannen die blowen of op een andere manier drugs gebruiken
- Mannen voor wie drinken heel belangrijk is
- Mannen die oppervlakkig zijn
- Mannen die hun liefde niet willen tonen aan de buitenwereld
- Mannen met tattoos
- Sportschooltypes
- Hele kleine mannen
- Mannen die denken dat ze beter zijn dan een ander
Bovenstaande zijn dingen die ik niet leuk vind. Je hebt gelijk dat sommige dingen al direct bekend zijn. Misschien niet helemaal goed verwoord.quote:Op zondag 5 januari 2025 17:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
heb je het nu over mannentypes "waarop je afknapt" of eerder over bepaalde eigenschappen waarom je sowieso niet gaat daten met zulke mannen?
Het lijkt me eerder geen probleem uit te vinden of iemand een sportschooltype is, of deze drugs gebruikt, alcohol en/of rookt en zeker hoe groot ze zijn of of ze tatoeages hebben, voordat je eventueel op een date wilt gaan?
op iemand "afknappen" impliceert toch dat je initieel wel het een interessant persoon en potentieel partner vond, en pas later die eigenschap ontdekte.
Korfballen? Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 6 januari 2025 21:51 schreef ems. het volgende:
Vrouwen die:
- Gelovig zijn
- Tatoeages hebben
- Korfballen
- Plastische chirurgie/fillers en dat soort shit gebruiken
Kunnen ze trouwens nog wel leuk zijn verder hoor (behalve de korfballers). Maar qua relatiemateriaal wordt et em nie.
Dat zie je vooral veel bij vrouwen. Veel eisen stellen en verwachten dat ze zelf niks hoeven te doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Alleen maar eisen stellen zonder zelf wat toe te voegen aan de relatie.
Mannen die vrouwtjes zeggen als ze het over vrouwen hebbenquote:Op vrijdag 20 december 2024 12:29 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik ben er voor de maatschappij, dus accepteer alle vrouwtjes
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:36 schreef TheInnocent het volgende:
Bij mij is het lijstje van flinke afknappers extra lang. Ik heb niet gedate of een date beëindigd met deze mannen (die wel knap waren naar mijn smaak ).
- mannen met badboy gedrag/ asociaal gedrag / zonder goede manieren(hier valt veel onder, deze trek ik heel breed)
- mannen met geen of weinig empathie
- mannen die niet lief zijn en geen liefde kunnen uiten in welke vorm dan ook (in het openbaar) en bij wie elke vorm van romantiek ontbreekt
- mannen die onbetrouwbaar/ sluw zijn
- niet consistente mannen, emotioneel labiel
- mannen die eerder zijn vreemdgegaan
- mannen die geen lange relaties kunnen onderhouden
- mannen met kinderen (van meerdere vrouwen)
- oudere mannen die nog in hun studententijd leven
- mannen voor wie drank heel belangrijk is
- ongezonde leefstijl (laat staan overgewicht)
- mannen die roken/ drugs gebruiken
- mannen met foute familie/ vrienden
- mannen die geen respect voor vrouwen hebben
- mannen zonder inhoud of diepgang en die niet intelligent zijn
- een slechte communicator
- saai/ stil/ oninteressant/ ongemakkelijk/ ongezellig/ droog zijn en geen gevoel voor humor hebben
- mannen die negatief in het leven staan/ depressief zijn (ik ben geen psycholoog)
- mannen die doelloos/ werkeloos/ uitkeringsgenieter zijn
- mannen die atheïst zijn met een sterke mening over mensen die wel geloven, vooral iemand die in hokjes denkt eigenlijk
- mannen die kortzichtig zijn
- mannen met boerenaccent of ander zwaar accent
- mannen die onverzorgd zijn (mijn hygiëne eisen zijn hoog)
- mannen die gierig zijn
- mannen die vrienden zijn met ex, ex vrouwen nog volop actief in zijn leven, mannen met een ingewikkeld leven of ingewikkelde relaties hebben
- mannen die veel bedpartners hebben gehad, ziektes, hiv etc. heb ik namelijk ook niet gehad (ik heb eigenlijk alleen serieus gedate met meerdere mannen en ben getrouwd met mijn eerste vriend)
- mannen zonder verantwoordelijkheidsgevoel
kortom: soort zoekt soort
ik heb ook een veeleisende man
De beïnvloeders hebben jullie behoorlijk te pakken gehad...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:07 schreef HSG het volgende:
Goed lijstje hierboven. Hier is mijn lijstje.
- vrouwen met badgirl gedrag/ asociaal gedrag (hier valt veel onder, deze trek ik heel breed)
- vrouwen met geen of weinig empathie
- vrouwen die niet lief zijn en geen liefde kunnen uiten in welke vorm dan ook (in het openbaar) en bij wie elke vorm van romantiek ontbreekt
- vrouwen met egoïstisch gedrag. Denken dat de wereld om hun draait. Denken dat ze overal recht op hebben omdat ze vrouw zijn.
- vrouwen die niet stevig in hun schoenen staan.
- vrouwen die onbetrouwbaar/ sluw zijn
- niet consistente vrouwen, emotioneel labiel
- vrouwen die eerder zijn vreemdgegaan
- vrouwen die geen lange relaties kunnen onderhouden
- vrouwen met kinderen (van meerdere mannen)
- vrouwen met enorm hoog aantal bedpartners.
- oudere vrouwen die nog in hun studententijd leven
- vrouwen voor wie drank heel belangrijk is
- vrouwen die roken/ drugs gebruiken
- vrouwen met foute familie/ vrienden
- geen respect voor mannen hebben
- geen inhoud/ niet intelligent
- slechte communicator
- saai/ stil/ oninteressant/ ongezellig
- negatief in het leven
- doelloos/ werkeloos/ uitkeringsgenieter zijn
- atheïst met sterke mening over mensen die wel geloven, vooral iemand die in hokjes denkt eigenlijk
- kortzichtig zijn
- vrouwen met boerenaccent of ander zwaar accent
- vrouwen die onverzorgd zijn (mijn hygiëne eisen zijn hoog)
- vrouwen die gierig zijn
- vrouwen die vrienden zijn met ex, ex mannen nog volop actief in zijn leven, vrouwen met een “ingewikkeld” leven
- vrouwen die veel bedpartners hebben gehad, ziektes, hiv etc. heb ik namelijk ook niet gehad (ik heb eigenlijk alleen serieus gedate met meerdere vrouwen en ben getrouwd met mijn eerste vriend)
- vrouwen zonder verantwoordelijkheidsgevoel
Wat jij valt op dat soort vrouwen?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De beïnvloeders hebben je behoorlijk te pakken gehad...
Ik kan dit lijstje niet helemaal rijmen met je topic: R&P / Hoe zijn de taken bij jullie in huis verdeeld?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 06:36 schreef TheInnocent het volgende:
Bij mij is het lijstje van flinke afknappers extra lang. Ik heb niet gedate of een date beëindigd met deze mannen (die wel knap waren naar mijn smaak ).
- mannen met badboy gedrag/ asociaal gedrag / zonder goede manieren(hier valt veel onder, deze trek ik heel breed)
- mannen met geen of weinig empathie
- mannen die niet lief zijn en geen liefde kunnen uiten in welke vorm dan ook (in het openbaar) en bij wie elke vorm van romantiek ontbreekt
- mannen die onbetrouwbaar/ sluw zijn
- niet consistente mannen, emotioneel labiel
- mannen die eerder zijn vreemdgegaan
- mannen die geen lange relaties kunnen onderhouden
- mannen met kinderen (van meerdere vrouwen)
- oudere mannen die nog in hun studententijd leven
- mannen voor wie drank heel belangrijk is
- mannen die roken/ drugs gebruiken
- mannen met foute familie/ vrienden
- mannen die geen respect voor vrouwen hebben
- mannen zonder inhoud of diepgang en die niet intelligent zijn
- een slechte communicator
- saai/ stil/ oninteressant/ ongemakkelijk/ ongezellig/ droog zijn en geen gevoel voor humor hebben
- mannen die negatief in het leven staan/ depressief zijn (ik ben geen psycholoog)
- mannen die doelloos/ werkeloos/ uitkeringsgenieter zijn
- mannen die atheïst zijn met een sterke mening over mensen die wel geloven, vooral iemand die in hokjes denkt eigenlijk
- mannen die kortzichtig zijn
- mannen met boerenaccent of ander zwaar accent
- mannen die onverzorgd zijn (mijn hygiëne eisen zijn hoog)
- mannen die gierig zijn
- mannen die vrienden zijn met ex, ex vrouwen nog volop actief in zijn leven, mannen met een ingewikkeld leven of ingewikkelde relaties hebben
- mannen die veel bedpartners hebben gehad, ziektes, hiv etc. heb ik namelijk ook niet gehad (ik heb eigenlijk alleen serieus gedate met meerdere mannen en ben getrouwd met mijn eerste vriend)
- mannen zonder verantwoordelijkheidsgevoel
kortom: soort zoekt soort
ik heb ook een veeleisende man
Nou zeg je eigenlijk 6x hetzelfde!quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Vrouwen zonder passies
Linkse juffies
Aso wijven
Domme vrouwen
Jij bent homoquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Mannen die vrouwtjes zeggen als ze het over vrouwen hebben
Nee, mijn man valt onder categorie “luie mannen”. Dat heb ik niet als flinke afknapper.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:46 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ik kan dit lijstje niet helemaal rijmen met je topic: R&P / Hoe zijn de taken bij jullie in huis verdeeld?
Ik ben liever vrijgezel dan dat ik met zo’n man mijn leven deel. Was ook gelukkig als vrijgezel, dus ik ga geen risico’s nemen om het mezelf lastiger te maken met een man uit mijn red-flag-lijst. Als je jezelf respecteert, ga je niet settelen voor minder. Het leven is te kort en waardevol om aan de gevolgen van slechte keuzes vast te zitten. Er zijn miljarden mensen op de wereld, daar zit de echt wel de juiste persoon tussen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
De beïnvloeders hebben jullie behoorlijk te pakken gehad...
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 23:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
@:cavabien goede uitgangspunten.
- kopie -
- Mannen die niks zelf kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:07 schreef HSG het volgende:
Goed lijstje hierboven. Hier is mijn lijstje.
- kopie -
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:01 schreef TheInnocent het volgende:
[..]
Nee, mijn man valt onder categorie “luie mannen”. Dat heb ik niet als flinke afknapper.
- vrouwen die onrealistisch zijn en klagen over anderen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
[..]
- Mannen die niks zelf kunnen verzinnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh. Ja, dat
[ Bericht 22% gewijzigd door Grotetijd op 18-03-2025 16:11:40 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Een man willen die zelf iets kan verzinnen is onrealistisch? Oké dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:51 schreef HSG het volgende:
[..]
- vrouwen die onrealistisch zijn en klagen over anderen.
afknapper: vrouwen die een man willen die dingen gaat verzinnen en zelf achterover gaan leunen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een man willen die zelf iets kan verzinnen is onrealistisch? Oké dan.
Oh nee.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:49 schreef HSG het volgende:
[..]
afknapper: vrouwen die een man willen die dingen gaat verzinnen en zelf achterover gaan leunen.
Wie zegt zoiets zelfsquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:39 schreef Marsenal het volgende:
Vrouwen die zonder ironie een gesprek kunnen starten met de zin 'Ik heb het even nodig dat je...'
Het zijn gekke trucjes, ik heb het wel meegemaakt. Van die dingen die je normaal op verdrietige Tedtalks ziet over hoe je succesvol leiding geeft maar dan gebruik je ze tegenover mensen die gewoon alleen maar hun best doen en niks misdaan hebben.quote:
Geef eens een voorbeeld?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het zijn gekke trucjes, ik heb het wel meegemaakt. Van die dingen die je normaal op verdrietige Tedtalks ziet over hoe je succesvol leiding geeft maar dan gebruik je ze tegenover mensen die gewoon alleen maar hun best doen en niks misdaan hebben.
'Ik heb het even nodig dat je dit voor me doet en er niet moeilijk over doet'quote:Op dinsdag 18 maart 2025 21:25 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld?
Ik heb het even nodig dat je... (de was doet? kinderen van school haalt?...)
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:56 schreef Grotetijd het volgende:
Globaal? Rokers, vrouwen met een ego. Vrouwen die zichzelf heel belangrijk vinden.
In een relatie? Niet kunnen zoeken naar compromissen/oplossingen, niet kunnen/willen toegeven dat je fouten maakt of sorry kunnen/willen zeggen. Vasthouden aan jouw standpunt zonder open te staan voor wat de ander te melden heeft. Denken dat rekening houden met iemand hetzelfde is als iemand willen veranderen. Denken dat groeien in een relatie hetzelfde is als willen veranderen.
Opeens alles wat de eerste paar maanden geen issue was opeens wél een issue laten worden. Ruzie maken puur om het ruzie maken, de kleinste dingetjes uitvergroten. Zoeken naar dingen die je niet leuk vind aan de ander om maar iets te hebben om op te fitten. Wanneer jij een grens aangeeft daar overheen gaan.Wat me opvalt hier in de lijstjes van mannen en vrouwen, is dat meer vrouwen empathie ertussen hebben staan en mannen meer andere kenmerken zoeken of iig belangrijker lijken te vinden. Ik geef je een voorbeeld. Wat heb ik aan een partner die fouten kan toegeven of sorry zeggen als die fouten hem eigenlijk niet boeien? Ik wil een empathische en betrouwbare partner die begrijpt dat vreemdgaan not done is en mij pijn zal doen dus die kenmerken staan bovenaan mijn lijst want dat kan mijn leven ook verpesten. Dit soort fouten moeten dus helemaal niet gemaakt worden. Ik denk dat mannen iha zich teveel door andere dingen laten leiden en dan op de blaren gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eh. Ja, dat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |