SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Zo zo, dat zou een behoorlijke escalatie zijn. Als andere landen, bijvoorbeeld aan de Oostzee, dat ook gaan doen.....quote:https://bsky.app/profile/rnssc.bsky.social/post/3ldm3wmfhm22x
Russia has issued a notice to mariners demanding that all shipping seeks permission from ita Border Guard before entering Russian territorial seas. This is in contravention of UNCLOS, which affords the right of innocent passage.
#Lawfare
Misdadig gaat me iets te ver. Maar in Iran, Syrië en Oekraïne komt het volk wel op tegen een misdadig regime itt de Russische bevolking.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende: [..] Niet alleen uit het "mooie" Rusland. Maar hoe is het ene volk misdadig noemen precies anders dan het andere volk misdadig noemen?
Dat is vergelijkbaar met wat Russen ook doen. Als het regime om is, is er weer iets om in te geloven en weten ze zich weer heel goed hun geschiedenis te herinneren.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Misdadig gaat me iets te ver. Maar in Iran, Syrië en Oekraïne komt het volk wel op tegen een misdadig regime itt de Russische bevolking.
Ze lijken de oorlog in Oekraïne net zo apathisch te accepteren als de de Duitse bevolking in WOII..
Genoeg documentaires etc te vinden waarin de Duitsers ruim toegeven dat ze de holocaust zo'n beetje door de vingers zagen.
En de Duitsers zijn ook geen misdadig volk. Ze hebben wel hele ernstige misdaden begaan ja.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Misdadig gaat me iets te ver. Maar in Iran, Syrië en Oekraïne komt het volk wel op tegen een misdadig regime itt de Russische bevolking.
Ze lijken de oorlog in Oekraïne net zo apathisch te accepteren als de de Duitse bevolking in WOII..
Genoeg documentaires etc te vinden waarin de Duitsers ruim toegeven dat ze de holocaust zo'n beetje door de vingers zagen.
Nee? De Russen rennen op machinegeweernesten af. Het boeit ze niet wat ze verliezen. Dan gaat het hard.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:08 schreef BEFEM het volgende:
5 op 1 wat die vent noemt is wel gunstig. Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dat klopt.
Dit is zo een dood argument. Ik zie ook graag dat het regime in Rusland valt, maar om te denken dat het zo makkelijk gaat als in Syrië is naïef. De rebellen in Syrië hadden bezit van een redelijk groot grondgebied, een georganiseerde militaire eenheid en steun van Turkije.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Je hebt teveel essays op YouTube gekeken. Het Russisch leger beschikt wel degelijk over capabele mensen, precies waarom we ze niet moeten onderschatten. Zolang je blijft beweren dat het allemaal hersenloze idioten zijn ondersteun je enkel de ontmenselijking van het Russische volk dat zich wél verzet tegen het regime.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee? De Russen rennen op machinegeweernesten af. Het boeit ze niet wat ze verliezen. Dan gaat het hard.
Ik zie ze vooral meatwaves doen en voor elke vierkante kilometer terreinwinst enorme verliezen aan mankracht incasseren.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je hebt teveel essays op YouTube gekeken. Het Russisch leger beschikt wel degelijk over capabele mensen, precies waarom we ze niet moeten onderschatten. Zolang je blijft beweren dat het allemaal hersenloze idioten zijn ondersteun je enkel de ontmenselijking van het Russische volk dat zich wél verzet tegen het regime.
Meatwaves? Kijk je video's op internet met een coole techno beat er onder waarin Russen in grote aantallen worden uitgeschakeld? Ik geef het niet graag toe, maar dit is Oekraïense propaganda. De muziek zit er onder zodat je minder wordt geschokt door wat je ziet. Niemand weet wat de échte situatie is op de grond. Je ziet nauwelijks videos in westerse media waarin Oekraïners worden uitgeschakeld. Denk wat je wilt, maar Oekraïne is op dit moment helaas niet aan de winnende hand en dit is voornamelijk de schuld van de matige steun van hun geallieerden. Een deel van van die geallieerden waarschuwen en opperen voor dialoog. Dit is niet iets wat ik ondersteun, maar met Trump in aankomst is het niet heel toevallig dat ze op deze manier de schade voor hunzelf willen beperken.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik zie ze vooral meatwaves doen en voor elke vierkante kilometer terreinwinst enorme verliezen aan mankracht incasseren.
En welk verzet? Tieners die zich laten omkopen?
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldme3je7k224quote:https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldmfkyqg7s2e
🦅👀 In Primorsko-Akhtarsk, where the Shaheds are launched from, the local residents just heard explosions and the work of Russian air defense.
💥 Multiple BAVOVNA in Rostov and Taganrog!
Als ze geen enorme verliezen zouden lijden zouden er geen Norks nodig zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:44 schreef FreezePop het volgende:
Meatwaves? Kijk je video's op internet met een coole techno beat er onder waarin Russen in grote aantallen worden uitgeschakeld? Ik geef het niet graag toe, maar dit is Oekraïense propaganda.
Rusland heeft maar ongeveer 100 miljoen meer inwoners, dus dit is niets anders dan tactiek. Lijden ze enorme verliezen? Ja. Kunnen ze dit toelaten? Ja, en ze hebben ook nog Noord-Koreanen gevonden om dit voor hun te doen.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als ze geen enorme verliezen zouden lijden zouden er geen Norks nodig zijn.
Rusland heeft geen 140 miljoen inwoners. Die cijfers zijn door districten vervalst om zo meer geld uit Moskou te krijgen. ~10-120 miljoen is een betere schatting. Dat zou ook de problemen op de arbeidsmarkt verklaren. Er is gewoon geen onbeperkte hoeveelheid soldaten die Rusland kan sturen. Dat is een mythe. Dat is kletskoek.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Rusland heeft maar ongeveer 110 miljoen meer inwoners, dus dit is niets anders dan tactiek. Lijden ze enorme verliezen? Ja. Kunnen ze dit toelaten? Ja, en ze hebben ook nog Noord-Koreanen gevonden om dit voor hun te doen.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3ldmhaukcv222quote:
Ik hoop dat je met betrokken enkel de Russen bedoelt die zich vrijwillig aanmelden en de oorlog ondersteunen of onderdeel zijn van het regime. Rusland is een immens divers land waar nu ook de minderheden worden uitgebuit om oorlog te voeren voor de Russische meerderheid. De Boerjaten, Tuvans en de Kalmukken zijn sterk vertegenwoordigd in de oorlogsverliezen. De Rus zelf lijdt veel minder onder deze oorlog.quote:Op woensdag 18 december 2024 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Er wordt hier nu een semantische discussie gevoerd alsof er hier in deze topicreeksen met 'Russen' alle etnische Russen worden bedoelt. Dat is ietwat vals, volgens mij spreken de meest hier als het gaat over Russen in de oorlog daadwerkelijk over de mensen die betrokken zijn. Als we roepen dat we door Canadezen bevrijd zijn bedoel we ook niet elke etnische Canadees.
De Verenigde Naties is het niet met je eens. Je hebt geen idee waar je het over hebt,quote:Op donderdag 19 december 2024 00:01 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rusland heeft geen 140 miljoen inwoners. Die cijfers zijn door districten vervalst om zo meer geld uit Moskou te krijgen. ~10-120 miljoen is een betere schatting. Dat zou ook de problemen op de arbeidsmarkt verklaren. Er is gewoon geen onbeperkte hoeveelheid soldaten die Rusland kan sturen. Dat is een mythe. Dat is kletskoek.
De VN doet geen volkstellingen.quote:Op donderdag 19 december 2024 00:10 schreef FreezePop het volgende:
De Verenigde Naties is het niet met je eens. Je hebt geen idee waar je het over hebt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |