Ik heb alles nog en draai het te weinig. Vinyl nog meer dan Cd'squote:Op woensdag 18 december 2024 18:44 schreef Karzai het volgende:
wie van jullie heeft nog vynil n huis en luisteren ook nog wel eens plaatjes?
ik ben zelf weer begonnen met verzamelen
Wat mooi!!! Steenuiltje.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
3 x gekeken of het geen AI isMen zegt van niet
Ik denk het toch wel. De reflectie in de ogen verschilt nogal.quote:Op donderdag 19 december 2024 06:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Een scheel uiltje?quote:Op donderdag 19 december 2024 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk het toch wel. De reflectie in de ogen verschilt nogal.
Ook al is hij scheel: zo recht van voren zou je links en rechts min of meer hetzelfde moeten zien.quote:
Even aan AI zelf gevraagdquote:Op donderdag 19 december 2024 09:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk het toch wel. De reflectie in de ogen verschilt nogal.
Haha dat is al snel met alle fotoshopquote:Op donderdag 19 december 2024 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
Even aan AI zelf gevraagd![]()
"Dit is een afbeelding van een uil die mogelijk is bewerkt of digitaal is gemaakt. De intense kleuren, scherpte en details in de veren en ogen suggereren dat het ofwel een zwaar bewerkte foto is of een digitale illustratie. Het lijkt dus niet volledig "natuurlijk" maar eerder kunstmatig geoptimaliseerd."
"Deze afbeelding lijkt op een echte foto van een vogel, waarschijnlijk een soort honingzuiger of een vergelijkbare kleine vogel met iriserende veren. De belichting en details zien er natuurlijk uit, zonder duidelijke tekenen van digitale manipulatie. Het kan echter wel enigszins nabewerkt zijn om de kleuren te versterken, wat gebruikelijk is in natuurfotografie."quote:
Dat is wel precies wat ik dachtquote:Op donderdag 19 december 2024 12:39 schreef engine het volgende:
[..]
"Deze afbeelding lijkt op een echte foto van een vogel, waarschijnlijk een soort honingzuiger of een vergelijkbare kleine vogel met iriserende veren. De belichting en details zien er natuurlijk uit, zonder duidelijke tekenen van digitale manipulatie. Het kan echter wel enigszins nabewerkt zijn om de kleuren te versterken, wat gebruikelijk is in natuurfotografie."
Slecht plan iddquote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef chufi het volgende:
Gaan we nu alle vogels onderwerpen aan een echtheidsverklaring ?
Alleen de vreemde.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook mijn twijfelsquote:Op donderdag 19 december 2024 06:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Grenzen dichtquote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef chufi het volgende:
Met zijn denkbeeldige parkiet.quote:
Ja preziezquote:Op donderdag 19 december 2024 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zijn denkbeeldige parkiet.
D. heeft toch de schoonste blijkbaarquote:Op donderdag 19 december 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Badeendjes hebben geen zwembroek.
Echt?quote:
Plots weet je hetquote:Op donderdag 19 december 2024 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
D. heeft toch de schoonste blijkbaar
Net als de inktvlektest, wat ziet u hierin...?quote:
Owjjquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plots weet je het
D.
[ afbeelding ]
D.(ries)
Hoe is het met de Prish?quote:
Nu komt het eindelijk uitquote:Op donderdag 19 december 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plots weet je het
D.
[ afbeelding ]
D.(ries)
Deze waarheid mocht van mij achterwege blijven.quote:
Goedgoed bijna vakantie. Altijd goedquote:Op donderdag 19 december 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met de Prish?
Heb je al wilde plannen om ervan te genieten?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goedgoed bijna vakantie. Altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |