Slecht plan iddquote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef chufi het volgende:
Gaan we nu alle vogels onderwerpen aan een echtheidsverklaring ?
Alleen de vreemde.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef chufi het volgende:
Superbadeendje bv.quote:
Ik heb ook mijn twijfelsquote:Op donderdag 19 december 2024 06:32 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
3 x gekeken of het geen AI isMen zegt van niet
Grenzen dichtquote:Op donderdag 19 december 2024 13:32 schreef chufi het volgende:
Met zijn denkbeeldige parkiet.quote:
Ja preziezquote:Op donderdag 19 december 2024 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met zijn denkbeeldige parkiet.
D. heeft toch de schoonste blijkbaarquote:Op donderdag 19 december 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Badeendjes hebben geen zwembroek.
Echt?quote:
Plots weet je hetquote:Op donderdag 19 december 2024 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
D. heeft toch de schoonste blijkbaar
Net als de inktvlektest, wat ziet u hierin...?quote:
Owjjquote:
quote:Op donderdag 19 december 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plots weet je het
D.
[ afbeelding ]
D.(ries)
Hoe is het met de Prish?quote:
Nu komt het eindelijk uitquote:Op donderdag 19 december 2024 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Plots weet je het
D.
[ afbeelding ]
D.(ries)
Deze waarheid mocht van mij achterwege blijven.quote:
Goedgoed bijna vakantie. Altijd goedquote:Op donderdag 19 december 2024 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het met de Prish?
Heb je al wilde plannen om ervan te genieten?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Goedgoed bijna vakantie. Altijd goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |