SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop wel een nieuwe plaat, nog steeds goedkoper dan 19 miljoen.quote:Op woensdag 18 december 2024 14:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wel succesvol die vastzittende langspeelplaat over Brobbey van je uit het raam getieft.
Jeetje, ja zo blijven er weinig liedjes over.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen Nohamed zondag geen kankerjood noemen.
Is er een PSD?quote:Op woensdag 18 december 2024 17:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mooie OP nog.
Is er niemand anders die dat ff op zich wil nemen?
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.quote:Op woensdag 18 december 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
We mogen Nohamed zondag geen kankerjood noemen.
quote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Toch gelachen, zeker als dit waar is.
Fijn dat hij blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Die gaat in de zomer gewoon voor 30-40 weg. In de winter alleen als je een bizar hoog bod krijgt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fijn dat hij blijft
Dan moet er wel wat anders voor hem komen dan Atletico of Juve.quote:Op donderdag 19 december 2024 13:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Die gaat in de zomer gewoon voor 30-40 weg. In de winter alleen als je een bizar hoog bod krijgt, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
atletico kan dat makkelijk betalenquote:Op donderdag 19 december 2024 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat anders voor hem komen dan Atletico of Juve.
Beetje net zoiets als vasthouden aan de vergane glorie van zwarte piet.quote:Op donderdag 19 december 2024 08:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je zou sowieso je stemrecht verplicht kwijt moeten raken als je als hobby 25 jarige jongens die hun sport uitoefenen met kanker gaat uitschelden hebt. Ik ben ervan overtuigd dat dat een directe correlatie met je IQ heeft.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 december 2024 09:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Fijn dat hij blijft
Dat gejank om niets weg te geven is inderdaad zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Caland het volgende:
Logisch, neem aan dat PSV het hele speelplan aanpast afhankelijk van wie er op doel staat bij de tegenstander
De keuze is al op Bijlow gevallen alleen wil Priske nog een weg terug hebben als hij geblesseerd raakt (lol)quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:33 schreef Caland het volgende:
Logisch, neem aan dat PSV het hele speelplan aanpast afhankelijk van wie er op doel staat bij de tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |